خرید عمده بار از چین

خرید عمده از چین

چگونه خرید عمده از چین انجام دهیم؟

نحوه خرید عمده از چین به خود شما بستگی دارد! به طور کلی 3 روش برای خرید عمده از چین وجود دارد که می‌توانید برای خرید همه محصولات از این روش‌ها استفاده کنید.

  • سفر به چین و خرید مستقیم از فروشنده
  • خرید از سایت‌های اینترنتی چینی در داخل ایران
  • همکاری با یک شرکت بازرگانی معتبر

ویدیو خرید عمده از چین توسط شرکت بازرگانی irdelivery

اگر تجربه، زمان و پول کافی برای تجارت دارید، می‌توانید مستقیما به چین سفر کنید و یک فروشنده عمده برای خود پیدا کنید. همانطور که گفتیم این روش نیاز به تجربه و مهارت لازم از جمله دانستن زبان چینی دارد.

در روش دوم می‌توانید خرید خود را از داخل ایران و از طریق سایت‌های اینترنتی عمده فروشی انجام دهید. این روش بسیار کم هزینه است اما با چالش‌هایی نیز همراه است. اگر قصد خرید اینترنتی از عمده فروشان چینی دارید، لازم است برای انجام معامله، پرداخت پول و انتقال به ایران از یک شرکت بازرگانی مانند Irdelivery استفاده نمایید.

شما کالای خود را در سایت‌های عمده فروش چینی پیدا کرده و ما مراحل خرید و انتقال به ایران را انجام میدهیم.

روش سوم این است که صفر تا صد تجارت خود را به یک شرکت بازرگانی مانند Irdelivery بسپارید. کافی است با ما تماس بگیرید و اعلام کنید که چه کالایی را می‌خواهید به ایران وارد کنید! ما کالای شما را با بهترین قیمت خریداری کرده و درب منزل به شما تحویل مید‌هیم!

بهترین مراکز خرید عمده از چین

آیا می‌دانید بهترین راه برای خرید عمده از چین چیست؟ در اولین قدم، یافتن یک تأمین‌کننده و عمده فروش قابل اعتماد کالاهای ساخت چین، گامی کلیدی در توسعه موفقیت‌آمیز تجارت شما است.

در ادامه، مجموعه‌ای جامع از لیست بهترین تأمین‌کنندگان معتبر خرید عمده از چین را گردآوری کرده‌ایم، و نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانید یک عمده فروشی مناسب را در چین پیدا کنید.

همچنین بخوانید : خرید از چین

کدام وبسایت برای خرید عمده بار از چین مناسب است؟

سه پلتفرم تجاری الکترونیکی محبوب، که بصورت وب سایت عمده فروشی آنلاین چینی فعالیت می‌کنند، و میتوان برای واردات عمده از چین مورد استفاده قرار گیرند، عبارتند از:
  • Alibaba
  • Global Resources
  • Made in China.com
اما برخی تفاوت‌های اساسی بین این سه وجود دارد.اول از همه، تعداد تأمین‌کنندگان و فروشندگان لیست شده علی بابا بسیار بیشتر از دو پلتفرم دیگر است، اما کیفیت کالاهای آن پایین‌تر است.با این حال، علی بابا طیف وسیع‌تری از خدمات را دارد، و اکنون حتی نمایشگاه‌های تجاری آنلاین آن نیز برای خرید عمده از چین موجود است. با توسعه تجارت جهانی، تأمین‌کنندگان بیشتری از سایر کشور‌ها در علی بابا به فروش محصولات خود می‌پردازند.طبق تجربه، علی بابا بسیار مشهورتر و در عین حال، پروسه تجارت پیچیده‌تری دارد. بنابراین، قبل از خرید از علی بابا، باید مدتی را صرف یادگیری نحوه محافظت از حقوق و منافع خود در بستن قرارداد با فروشنده کنید! Made in China و Global Source بر محصولات الکترونیک، موبایل و تجهیزات خانه تمرکز دارند. آن‌ها بهترین انتخاب برای تأمین محصولات در این زمینه هستند.علاوه بر این، قیمت کالاها در وبسایت گلوبال سورس چین، اغلب بسیار بالاتر از وبسایت علی بابا است.ما با معرفی تعدادی از وبسایت‌های عمده فروشی چینی، شما را در خرید عمده بار از چین راهنمایی خواهیم کرد. اگر قصد خرید عمده بار از چین را در هر وبسایتی داشته باشید، شرکت IRdelivery کلیه مراحل خرید، انبارداری، واردات کالا، حمل و نقل دریایی و هوایی، و تحویل در ایران یا هر کجای جهان را برای شما انجام می‌دهد. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.عمده فروش چینی

خرید عمده بار از چین توسط وبسایت علی بابا

اگر نمی‌توانید برای شرکت در نمایشگاه به چین یا هنگ کنگ سفر کنید، بهترین راه برای یافتن فروشندگان چینی، و خرید عمده بار از چین، استفاده از پلتفرم آنلاین علی بابا است.علی بابا یک موتور جستجو برای عمده فروشان چینی است و شما می‌توانید همزمان به ده‌ها هزار تأمین‌کننده دسترسی داشته باشید.فقط آنچه را که به دنبال آن هستید را در نوار جستجو وارد کنید و علی بابا دسته‌ای از تأمین‌کنندگان، قیمت‌ها و حداقل مقدار سفارش را برای شما نمایش می‌دهد. پس از برقراری تماس، می‌توانید نمونه محصول را درخواست کنید، سفارش دهید و غیره.علاوه بر این، علی بابا خدماتی به نام تضمین تجارت را نیز ارائه می‌دهد که یک سرویس ‌امانی برای محافظت از سفارش شما است.بزرگترین مشکل یافتن عمده فروشان در علی بابا برای خرید عمده بار از چین این است که، این فرآیند ممکن است مدتی طول بکشد و ارتباط با تأمین‌کنندگان به صبر و حوصله نیاز دارد.به عنوان مثال، زمان اولین تماس تا گرفتن نمونه محصول، می‌تواند هفته‌ها طول بکشد. علاوه بر این، موانع زبانی می‌توانند ارتباطات را چالش‌برانگیز کنند، زیرا باید محصولی را که می‌خواهید تولید کنید، از طریق‌ایمیل و چت زنده توصیف کنید.یکی دیگر از تفاوت‌های کلیدی بین استفاده از سایت‌هایی مانند علی بابا و شرکت در نمایشگاه‌های تجاری برای خرید عمده از چین، این است که خدماتی مانند علی بابا اغلب واسطه‌ها یا شرکت‌های تجاری زیادی را شامل می‌شوند. از آنجایی که تعداد فروشندگان در علی بابا بسیار زیاد است، بسیاری از عمده فروشان با کیفیت خود را در این وبسایت قرار نمی‌دهند. با این حال، علی‌بابا هنوز هم اولین وب‌سایت خرید عمده بار از چین است که از اعتبار بالایی در سطح بین الملل برخوردار است.برای مطالعه جزئیات این فروشگاه اینترنتی، صفحه خرید از سایت علی بابا را مطالعه کنید.اگر قصد خرید عمده بار از چین از طریق علی بابا را دارید، شرکت IRdelivery کلیه مراحل خرید، عقد قرارداد، پرداخت، حمل و نقل، انبارداری، ترخیص گمرک و تحویل درب منزل را برای شما انجام می‌دهد.

خرید عمده بار از چین از وبسایت ساخت چین(Madeinchina.com)

برخلاف سایر بازار‌های B2B در چین، این سایت سریعتر بارگیری می‌شود و طیف گسترده‌ای از محصولات را در اختیارتان می‌گذارد. علاوه بر این، در نتیجه جستجو‌های این وبسایت، اطلاعات و محصولات مرتبط به شما نمایش داده می‌شود. همه فروشندگان این وبسایت خرید عمده بار از چین، در خود کشور چین هستند، و فروشنده بین المللی در میان آنها نیست.مزیت:
  • اعتبارسنجی فروشندگان عمده چینی از طریق پروفایل‌های آنها آسان‌تر است
  • ارتباط آنلاین و به طور مستقیم با تأمین‌کننده کالا
  • عمدتاً برای خرید عمده بار از چین در زمینه مصرف‌کنندگان، پوشاک، لوازم جانبی، صنایع دستی، حمل و نقل، سایر کالا‌ها، الکترونیک، ماشین آلات و سایر لوازم صنعتی مناسب است.
معایب:
  • تعداد فروشندگان عمده، و تنوع محصول خیلی زیاد نیست.
نکته: اگر یک برند یا محصول اصلی خریداری می‌کنید، باید یک سند یا گواهی از فروشنده عمده‌فروشی چینی درخواست کنید تا اصالت کالا برای شما محرز شود.نتیجه‌گیری: بیشتر برای خریداران و واردکنندگان با تجربه مناسب استبرای اطلاعات بیشتر در زمینه وبسایت ساخت چین، لطفا صفحه بررسی خرید از وبسایت Made in china را مشاهده کنید.برای خرید عمده بار از چین از طریق وبسایت ساخت چین، با ما تماس بگیرید.

خرید عمده بار از چین بوسیله وبسایت گلوبال سورس چین

Global Sources یک بازار B2B مستقر در هنگ کنگ است. این شرکت چند کاناله با ارائه اطلاعات مربوط به منبع کالا به خریداران، تجارت را از چین به سایر نقاط جهان تسهیل می‌کند. همچنین خدمات بازاریابی یکپارچه را به عمده فروشان ارائه می‌دهد. این شرکت به روش‌های مختلفی از جمله داشتن فهرستی از دسته‌ها و نمایشگاه‌های تجاری محبوب برای خریداران و معامله‌گران، این کار را انجام می‌دهد.

مزیت:

  • به راحتی می‌توان برخی از تأمین‌کنندگان برتر را برای خرید عمده بار از چین پیدا کرد
  • از خریداران و تأمین‌کنندگان به صورت آنلاین و آفلاین پشتیبانی کنید
  • بیشترین محصولات: الکترونیک و کادویی

معایب:

  • محصولات کپی زیاد

نتیجه‌گیری: بیشتر برای خرید عمده بار از چین، و خریداران و واردکنندگان حرفه‌ای مناسب است

وبسایت AliExpress در مقابل DHgate

هم DHGate و هم AliExpress برای عمده‌فروشان کوچک چینی و وب‌سایت‌های خرده‌فروشی بازاریابی می‌کنند. نزدیک‌ترین مقایسه‌ای که می‌توان با یک فروشگاه اینترنتی در ایالات متحده انجام دهیم، وبسایت eBay است.

وقتی از AliExpress یا DHGate خرید می‌کنید، آن‌ها درخواست شما را پردازش می‌کنند، و فروشنده کالا را ارسال می‌کند. علاوه بر این، هم DHGate و هم AliExpress ضمانت بازگشت وجه را برای همه خرید‌ها ارائه می‌دهند.

از نظر منبع محصول، قیمت‌هایی که در AliExpress و DHGate پیدا می‌کنید، اغلب بالاتر از زمانی است که مستقیماً از سازنده خریداری می‌کنید.

اما مزیت اصلی این است موجودی کافی دارند.

خرید عمده بار از چین  توسط AliExpress

علی اکسپرس یا AliExpress، یک سرویس خرده‌فروشی آنلاین متعلق به گروه علی‌بابا و مستقر در چین است. این وبسایت فروشندگان چینی را به خریدارانی از سراسر جهان وصل می‌کند. می‌توانید فروشندگانی را پیدا کنید که محصولات را بصورت عمده‌فروشی در AliExpress معامله می‌کنند. این وبسایت یک منبع عالی برای خریدارانی است که به دنبال سفارشات کوچک هستند، یا کسانی که قصد فروش محلی را دارند.

مزیت:

  • هزینه حمل و نقل ارزان، و گاهی رایگان است.
  • خرید از آن آسان است
  • می‌توانید به آسانی بازپرداخت کنید

معایب:

  • سرعت حمل و نقل پایین
  • واسطه‌های خیلی زیاد

نتیجه‌گیری: خرید از علی اکسپرس، برای افرادی که کسب و کار‌های کوچک دارند مناسب است.

وبسایت DHgate  چین

DHgate.com یک شرکت چینی است که تجارت به مشتری و خدمات بین‌المللی B2B را انجام می‌دهد. این امر تجارت بین فروشندگان و خریداران متوسط ​​و کوچک و خرید عمده بار از چین را تسهیل می‌کند. اگر چه طراحی سایت ممکن است کمی بد به نظر برسد، با این حال این وب سایت دارای انتخاب گسترده‌ای از محصولات در دسته‌های مختلف است. درست مانند علی بابا، بسیاری از محصولات مشابه را در این پلتفرم خواهید دید که با قیمت‌های مختلف ارائه می‌شوند.

مزیت:

  • قیمت‌ها بستگی به تعداد سفارش شما دارد و تغییر می‌کند.
  • به راحتی خرید کنید

معایب:

  • کیفیت پایین
  • تنوع محصولات کم است

بیشترین نوع کالاها: محصولات الکترونیکی و لباس

نتیجه‌گیری: برای مشاغل کوچک، به ویژه در مورد محصولات الکترونیکی و لباس، خوب است.

خرید عمده بار از چین در وبسایت 1688

1688 یک مرجع از تامین کنندگان و عمده فروشان چین، تحت گروه علی بابا است. 1688 تقریباً مشابه Alibaba.com است، با این تفاوت که 1688 عمدتاً به شرکت های چینی خدمات می‌‎دهد.

کل وب سایت به زبان چینی است. بنابراین باید از Google Translate استفاده کنید یا فردی را پیدا کنید که بتواند زبان چینی را بخواند تا به شما در یافتن یک تأمین‌کننده برای خرید عمده بار از چین در این وب سایت کمک کند.

شاید از خود بپرسید که چرا باید از یک وبسایت کاملاً به زبان چینی خرید کنیم!؟ دلیل آن این است که گاهی اوقات عمده فروش چینی هنگام ارائه قیمت در علی بابا تعصب ذاتی نسبت به خارجی‌ها نشان می‌دهد!

به عبارت دیگر، گاهی اوقات، همان عمده فروش که در علی بابا پیدا می‌کنید، قیمت‌های بالاتری را برای شرکت‌های خارجی نسبت به سایت 1688 ارائه می‌دهد. با مشاهده قیمت در 1688 مطمئن خواهید شد که بهترین قیمت را برای خرید پیدا کرده‌اید.

به طور کلی، می‌توانید با علی بابا و 1688 به طور همزمان کار کنید، تا مطمئن شوید که کمترین قیمت را پیدا کرده‌اید.

مزیت:

  • دسته‌بندی کامل محصولات چینی
  • بهترین راه برای پیدا کردن تولید‌کنندگان واقعی برای خرید عمده بار از چین
  • پایین‌ترین قیمت برای همان محصولات نسبت به دیگر وبسایت‌ها

معایب:

  • باید به زبان چینی مسلط باشید یا از مترجم استفاده کنید
  • امنیت پرداخت
  • محدودیت در برگشت کالا

نتیجه‌گیری: خرید از سایت 1688 ، برای افرادی که می‌خواهند محصولات چینی را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنند، انتخاب خوبی است.

برای مطالعه جزئیات این فروشگاه اینترنتی مخصوص خرید عمده بار از چین، صفحه خرید از سایت 1688 را مطالعه کنید.

اگر قصد واردات کالا و خرید عمده بار از چین را توسط وبسایت 1688 دارید، می‌توانید از خدمات شرکت IRdelivery بهره ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

همچنین بخوانید : انبارداری در چین

خرید عمده بار از چین در LightinTheBox.com

این فروشگاه اینترنتی، یکی دیگر از سایت‌های خرید عمده بار از چین است که دفتر مرکزی آن نیز در چین قرار دارد. این وب سایت بسیار ساده است. برخی از پر کاربردترین تجهیزات الکترونیکی در این وبسایت موجود است. کالاها به سراسر جهان ارسال می‌شوند و می‌توانید برای خرید عمده بار از چین، از آن استفاده کنید. اگر اجناس را به صورت عمده بخرید، قیمتهای خوبی برای شما در نظر می‌گیرند.

خرید بصورت عمده از چین در فروشگاه اینترنتی SheIn.com

اگر به دنبال خرید عمده بار از چین در صنعت پوشاک زنانه هستید، وبسایت شین برای شما مناسب است. شین عمدتاً به بخش مد و لوازم جانبی زنانه مربوط می‌شود. تنوع کالاهای آن‌ها عالی است. کفش، کیف، لباس و غیره را می‌توانید از طریق این وبسایت سفارش دهید. اگر می‌خواهید یک فروشگاه مرتبط با مد زنانه باز کنید، خرید عمده بار از چین توسط وبسایت شین برایتان گزینه مناسبی است.

عمده فروشی چینی Gearbest.com

فناوری مهمترین صنعت در بازار تولید چین است. بنابراین، برخی از وب سایت‌های عمده فروشی چین به ارائه این محصولات الکترونیکی، گجت‌ها و سایر فناوری‌ها در جهان اختصاص دارند. اگر قصد خرید عمده بار از چین در زمینه تکنولوژی و فناوری دارید، این سایت مناسب شماست.Gearbest با افتتاح یک بازار عمده فروشی آنلاین، به یکی از منابع مهم این صنعت تبدیل شده است. هواپیما‌های بدون سرنشین، تلفن‌های همراه و ساعت‌ها بخشی از محصولات آن هستند. اما این وبسایت از پوشاک و مد غافل نشدند. آن‌ها اکثر کالاهای مورد نیاز را دارند، و محصولات خود را با قیمت عالی ارائه می‌دهند. لباس، لوازم آرایشی، کیف، کفش و… همه در وب سایت موجود هستند، و قطعاً می‌توانید از بین آن‌ها کالای مورد نیاز خود جهت خرید عمده بار از چین را پیدا کنید.

وبسایت Banggood.com

Banggood یک وب سایت برای خرید عمده بار از چین است که انواع محصولات چینی را با قیمت‌های بسیار رقابتی عرضه می‌کند. محصولات الکترونیکی، پوشاک، لوازم باغبانی، لوازم خانه، تلفن همراه و لوازم جانبی، ورزشی و فضای باز و غیره در این فروشگاه موجود هستند.

وبسایت های عمده فروشی چینی YiwuGo.com / Chinagoods.com

در اینجا دو وب سایت خرید عمده بار از چین،می‌توانید طیف وسیعی از کالاها را برای واردات کالا سفارش دهید. محصولات این دو وبسایت قیمت ارزانی دارند، اما گاهی کیفیت آنها کمتر است. Chinagoods.com وب سایت رسمی Yiwu Market است. این پلتفرم کالای چینی، به ۲ میلیون شرکت کوچک و متوسط ​​در بخش صنعتی خدمات ارائه می‌دهد، و دارای ۷۵۰۰۰ فروشگاه فیزیکی در بازار بین‌المللی است.

خرید عمده بار از چین در TBDress.com

این وب سایت یک مرجع خرید عمده بار از چین در زمینه عمده فروشی لوازم آرایشی در چین است، که در ساخت لباس نیز تخصص دارد. آن‌ها همچنین یک بخش فروش کفش و لوازم جانبی در وب سایت خود دارند. علاوه بر وب سایت‌، می‌توانید از طریق اپلیکیشن به آن‌ دسترسی داشته باشید. همچنین این وبسایت یک طرح عمده فروشی برای خریداران عمده بار دارند.

فروشگاه آنلاین DX.com

این وب‌سایت عمده‌فروشی چینی در زمینه ابزار‌ها و لوازم الکترونیکی تخصص دارد. با این حال، مانند سایر بازار‌های عمده فروشی چین، شما انبوهی از کالا‌ها را می‌توانید در آن پیدا کنید. چندین برند نیز برای فروش محصولات خود با آن‌ها همکاری می‌کنند.این سایت دارای یک طرح عمده فروشی و همچنین گزینه‌های مختلف حمل و نقل است. بخش مد و پوشاک بسیار خوب است و حمل و نقل سریع و بدون دردسر را برای شما فراهم می‌کند.

وبسایت فروش اینترنتی TomTop

TomTop یک وب سایت شگفت‌انگیز خرید عمده بار از چین است که برای خرید انواع محصولات مناسب است. برخی قیمت‌ها دارای تخفیف برای پوشاک، محصولات الکترونیکی و اقلام خانگی هستند. طرح عمده فروشی آن‌ها نیز خوب است، و می‌توانند تا ۲۰٪ نرخ تخفیف روی محصول ارائه دهند.اگر بصورت عمده خرید کنید و تعداد بسته‌های شما زیاد باشد، می‌توانید از امتیاز ارسال رایگان بهره‌مند شوید. این شرکت همچنین دارای امکانات تحویل خاص خود می‌باشد. این وب سایت برای سفارش لوازم آرایش و زیبایی نیز مناسب است.
همچنین بخوانید : حمل هوایی از چین به دبی

فروشگاه اینترنتی چینی زافول

این فروشگاه اینترنتی در زمینه پوشاک زنانه فعالیت می‌کند و برای خرید عمده بار از چین مناسب است. آن‌ها بسیاری از مد‌های زنانه را با قیمت‌های مقرون به صرفه می‌فروشند. تجارت آن‌ها کاملاً شفاف است، و می‌توانید آن را در وب سایتشان  احساس کنید. این وبسایت همچنین اخیراً مجموعه‌ای از مد‌های مردانه را برای فروش در وبسایت خود قرار داده است.

خرید عمده بار از چین در وبسایت Chinabrand

Chinabrand که به معنی “برند چینی” است، یکی از پیشروترین وب سایت‌های عمده فروشی چینی است. این سایت طیف وسیع و کاملی از محصولات را پوشش می‌دهد، و بیشتر توضیحات محصول بسیار خوب نوشته شده است. همچنین خدمات تحویل یک مرحله‌ای را ارائه می‌دهد. با تمام فروشگاه‌های اینترنتی بیین المللی اصلی مانند آمازون، eBay، Shopify، Lazada، Shopping، Wish و Ali Express نیز همکاری می‌کند.

خرید عمده بار از چین در نمایشگاه های چینی

حال که با برخی از منابع خرید عمده بار از چین بصورت آنلاین آشنا شدید، باید بدانید که این پایان ماجرا نیست! یکی از بهترین راه‌ها برای یافتن تأمین‌کنندگان کالا و خرید عمده بار از چین، شرکت در نمایشگاه واردات و صادرات کالا‌های گوانگژو است. اگرچه این روش آنلاین نیست، اما هنوز هم یکی از محبوبترین روش‌ها میان بازرگانان و تاجران است.نمایشگاه کانتون(CANTON) دو بار در سال در شهر گوانگژو چین برگزار می‌شود، و یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تأمین منابع در جهان است. مانند نمایشگاه کانتون، نمایشگاه منابع جهانی(Global Sources) یکی دیگر از نمایشگاه‌های بزرگ است که صاحبان مشاغل در سراسر جهان، دو بار در سال در آن گرد هم می‌آیند.ارزش نمایشگاه Global Sources این است که درست قبل از نمایشگاه کانتون برگزار می‌شود، بنابراین می‌توانید به راحتی با یک سفر، در هر دو نمایشگاه شرکت کنید! Global Sources شامل تأمین‌کنندگان عمده فروشی چین در دسته‌های حیاتی خاص، مانند لوازم الکترونیکی و مد است.خریداران علاقه‌مند به محصولات خاص، به ویژه محصولات صنعتی، ممکن است به دنبال نمایشگاه‌های تجاری در چین باشند. این‌ دو نمایشگاه، فقط برخی از نمایشگاه‌های تجاری رایج در چین هستند که به آنها اشاره کردیم.شما می‌توانید با ما تماس گرفته تا از آخرین اطلاعات مربوط به نمایشگاه‌های چین باخبر شوید. همچنین ما در انتخاب بهترین نمایشگاه مرتبط با تجارت شما، راهنمایی‌های لازم را ارائه خواهیم داد.خرید عمده بار از چین

نکاتی درباره خرید عمده بار از چین بصورت آنلاین

اگرچه واردات کالا از چین بهترین راه برای به دست آوردن محصولات باکیفیت با کمترین قیمت است، اما روند خرید عمده بار از چین و واردات آن ممکن است با چالش‌هایی همراه باشد.

در زیر مروری کوتاه بر واردات کالا از چین و نکاتی برای خرید عمده بار از چین آورده شده است.

  • مدت زمان تولید طولانی

اکثر عمده فروشان چینی تا زمانی که سفارشی نداده و مبلغی جزئی برای بیعانه پرداخت نکنید، شروع به تولید محصولات شما نمی‌کنند.

بسته به ماهیت محصول شما باید ۱ تا ۴ ماه صبر کنید تا بتوانید محصول را تولید کنید. تأمین‌کنندگان به ندرت موجودی دارند، و بیشتر کالا‌ها هنگام ثبت سفارش ساخته می‌شوند، بنابراین باید از قبل در این مورد برنامه‌ریزی کنید.

وقتی در یک فروشگاه عمده فروشی آنلاین چینی سفارش خرید می‌دهیم، زمان تحویل معمولاً ۱ تا ۳ ماه ممکن است طول بکشد، بنابراین همیشه نیاز‌های خود را مدیریت و از قبل نسبت به آنها برنامه ریزی کنید.

  • حداقل مقدار سفارش

برخی فروشندگاه میزان مشخصی از کالا را برای سفارش در نظر می‌گیرند، و شما کمتر از آن تعداد نمی‌توانید سفارش دهید. این مورد در عمده فروشان بیشتر است. با این حال، هر تولید‌کننده حداقل مقدار سفارش خود را دارد و حتما قبل از سفارش در مورد این موضوع با او صحبت کنید.

اگر تازه شروع به کار کرده‌اید، حتما قبل از ثبت سفارش یک نمونه کار را تحویل بگیرید و بررسی کنید، سپس برای خرید عمده بار از چین اقدام کنید.

در هر صورت میزان حداقل سفارش قابل گفتگو است و شما می‌توانید در مورد آن با عمده فروش چینی بحث و گفتگو کنید.

  • شرایط پرداخت

هنگام ارسال پول به چین، اکثر تولید‌کنندگان می‌خواهند از طریق حواله پرداخت انجام شود. علاوه بر این، معمولاً باید مقداری پول (معمولاً ۳۰٪) برای بیعانه پیش پرداخت کنید و پس از آماده شدن کالا، مبلغ کامل را پرداخت کنید. اما چگونه به چین پول بفرستیم؟

به دلیل شرایط و محدودیت‌های موجود علیه ایران در سطح بین المللی، گاهی انتقال پول به چین ممکن است با چالش‌هایی همراه باشد. شرکت IRdelivery می‌تواند در این ضمینه به شما کمک کند، و وجوه شما را در سریعترین زمان ممکن پرداخت کند.

  • کنترل کیفیت

کنترل کیفیت اغلب یک مسأله مهم است و شما باید دقیقاً آنچه را که می‌خواهید به تولید کننده یا تامین کننده کالای خود بگویید. به طور کلی، استخدام یک کارشناس برای بازرسی کالا‌های شما در کارخانه می‌تواند بسیار مفید باشد. توجه داشته باشید که بعد از خرید و هنگامی که محصول شما ارسال شد، در صورت معیوب بودن کالا، نمی‌توانید کار زیادی انجام دهید.

ما با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب در چین، می‌توانیم قبل از اینکه بار شما ارسال شود، آن را در کارخانه برای شما بازرسی کنیم، و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

فراموش نکنید که تشخیص عیوب در تولید از همان ابتدا، شما را از مشکلات زیادی در آینده نجات می‌دهد.

  • ناتوانی در گفتگو و زبان هنگام خرید عمده بار از چین

بسیاری از تأمین‌کنندگان چینی به خوبی انگلیسی صحبت نمی‌کنند. تا زمانی که از طریق‌ ایمیل و چت با هم ارتباط برقرار کنید، همه چیز راحت‌تر پیش خواهد رفت. اما چگونه با یک عمده فروش چینی تماس بگیریم؟

توانایی خواندن انگلیسی اکثر فروشندگان در وب سایت عمده فروشی، بسیار قوی‌تر از توانایی آن‌ها هنگام مکالمه تلفنی یا حضوری است. بنابراین، شما می‌توانید از طریق وی چت، ‌ایمیل یا اسکایپ با تأمین‌کننده خود در ارتباط باشید. با این حال می‌توانید از طریق مترجمان ما با فروشنده چینی گفتگو کنید.

همچنین بخوانید : حمل دریایی از چین به دبی

۶ سؤالی که هنگام خرید عمده بار از چین بصورت آنلاین باید از فروشنده بپرسید

خرید عمده بار از چین بصورت آنلاین می‌تواند کاری ترسناک به نظر برسد. شما نمی‌توانید شخصاً آن‌ها را بشناسید یا کالاهای آنها را مشاهده کنید، اما راه‌هایی برای مقابله با این چالش‌ها وجود دارد. قبل از خرید یک محصول، باید چند سؤال از فروشنده بپرسید تا مطمئن شوید که محصول قابل اعتماد است، و نیاز‌های شما را برآورده می‌کند.

۱. آیا می‌توانید یک کپی از مجوز کسب و کار خود، یا هر گونه گواهینامه لازم را ارائه دهید؟

هنگام تماس با فروشندگان، شما باید از قابل اعتماد بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید. درخواست برای اثبات کسب و کار آن‌ها و هرگونه مجوز تأیید شده، به شما کمک می‌کند با اطمینان بیشتری خرید کنید.

۲. جزئیات محصول چیست؟

هنگام خرید عمده بار از چین، تا جایی که ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد محصول از فروشنده بخواهید. اطلاعات دقیق در مورد مشخصات، بسته‌بندی و مواد مورد استفاده را بخواهید. از آن‌ها بخواهید تعدادی عکس از محصول را برای شما ارسال کنند. تا جایی که می‌توانید سعی کنید پاسخ سوالات خود را از فروشنده بدست آورید.

۳. قیمت نمونه چقدر است؟

در صورت درخواست نمونه، فروشنده نباید مشکلی برای ارسال آن داشته باشد. قبل از ثبت سفارش و خرید عمده بار از چین، برای اطمینان از کیفیت، فروشنده باید یک یا دو نمونه محصول را جهت بررسی ارسال کند. همچنین باید از آن‌ها برای قیمت نمونه‌ها سوال بپرسید. با توجه به هزینه حمل و نقل برای سفارشات کوچک، قیمت خرید تکی ممکن است بالاتر از سفارش عمده باشد.

۴. حداقل مقدار سفارش محصول شما (MOQ) چقدر است؟

MOQ حداقل تعداد اقلامی است که می‌توانید در یک زمان خریداری کنید. حتی اگر MOQ فروشنده در صفحه جزئیات محصول ذکر شده است، همیشه درباره MOQ از فروشنده سوال کنید. میزان حداقل سفارش خرید معمولاً قابل مذاکره است. اگر قیمت از انتظار شما بیشتر است، بپرسید که آیا با خرید بیشتر امکان پایین آمدن قیمت وجود دارد یا خیر. به خاطر داشته باشید که خرید بیشتر، ممکن است قیمت را کاهش دهد.

۵. شرایط حمل و نقل چیست؟

شرایط حمل و نقل اغلب باعث سردرگمی خریداران می‌شود. برخی کلمات اختصاری به طور قابل توجهی بر روند حمل و نقل شما تأثیر می‌گذارد و مشخص می‌کند که چه کسی، هر قسمت از هزینه حمل و نقل را بر عهده می‌گیرد، و چه زمانی مسئولیت فروشنده در مورد سلامت کالا به خریدار منتقل می‌شود. تحقیق خود را انجام دهید و در مورد شرایط حمل و نقلی که کمترین هزینه را برای شما داشته باشد با فروشنده گفتگو کنید.

اگر پاسخ مبهم برای هر سؤالی دریافت کردید، لطفاً به سؤال کردن خود ادامه دهید و خجالت نکشید، ریسک نکنید و منتظر نمانید تا سوالاتی را که برای تصمیم‌گیری یا ادامه دادن نیاز دارید، در ذهنتان بی پاسخ بمانند. پرسیدن یک سری سؤالات به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید که آیا این فروشنده شخصی است که برای تجارت با شما مناسب است یا خیر، و آیا می‌تواند محصول شما را مطابق با مشخصات شما تولید کند.

۶. سؤالات دیگر

زمان دقیق تولید کالا می‌تواند به برنامه ریزی کاری، و خرید عمده بار از چین به شما کمک کند. انتخاب روش پرداخت، و پیگیری سفارش شما، همگی مواردی هستند که باید به آنها توجه کنید.

همچنین بخوانید : حمل بار از چین به دبی

۳ نکته برای تبدیل شدن به یک مشتری حرفه‌ای، هنگام خرید عمده بار از چین

در ادامه، نکاتی را در مورد چگونگی جلب توجه عمده فروشان چینی را برای شما شرح می‌دهیم که می‌تواند در روند تجارت آنلاین، و خرید عمده بار از چین به شما کمک کند.

۱. در کسب و کار خود بیش از حد اغراق نکنید

نگویید “باید با من معامله کنید زیرا من می‌توانم یک میلیون قطعه بخرم” مگر اینکه واقعاً بتوانید یک میلیون قطعه بخرید! باور کنید، تأمین‌کنندگان و عمده فروشان با کیفیت در چین گوششان از این صحبت‌ها پر است! آن‌ها تجربه کافی برای راستی آزمایی، و هدف واقعی شما را دارند. صادق باشید و سعی نکنید فروشنده را با کلمات خود فریب دهید. زمانی که تأمین‌کنندگان به تدریج شفافیت کاری شما را ببینند، مایل به حفظ همکاری طولانی مدت خوب با شما نیز خواهند بود.

۲. به تأمین‌کنندگان بگویید که کی هستید

خودتان را کامل معرفی کنید! ترجیحاً به اندازه یک دقیقه، و نه خیلی پیچیده، کسب و کار خود را توضیح دهید و به آنها بفهمانید که در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید. یک معرفی کوتاه بدون شک شما را حرفه‌ای‌تر جلوه می‌دهد. به عنوان مثال بگویید: “ما X سال است که در تجارت فعال هستیم. ما با خرده فروشان بزرگ همکاری می‌کنیم. ما مشتاق توسعه و روش‌های جدید تجارت هستیم. ما به دنبال یک شریک تولیدی مناسب برای همکاری بلندمدت هستیم و غیره”!

شما باید قبل از شروع صحبت در مورد معامله، توضیح دهید که چه کسی هستید، به طوری که وقتی از آن‌ها می‌پرسید “قیمت شما چند است”، آن‌ها کسب و کار شما را شناخته باشند، و قیمت خوبی به شما ارائه دهند!

۳. هنگام خرید عمده بار از چین، کورکورانه به دنبال قیمت‌های پایین نباشید!

آنچه همه به دنبال آن هستند، قیمت مناسب در کنار کیفیت خوب است! در وب سایت‌های عمده فروشی چینی، همیشه می‌توانید ارزان‌ترین محصولات را پیدا کنید. با این حال، فراموش نکنید که بسیاری از این محصولات، بدون شک فقط باعث هدر دادن پول شما می‌شوند.

یه خاطر قیمت پایینتر، کیفیت را فدا نکنید!

چگونه از وب سایت های عمده فروشی چین خرید کنیم؟

ساده‌ترین راه برای خرید عمده بار از چین و فروشگاه‌های آنلاین چینی، ابتدا شناسایی تأمین‌کننده مناسب است. سپس، شما باید نمونه‌ها را مشاهده کنید، تا در نهایت کالای مورد نظر خود را پیدا کنید. در نهایت، شما می‌توانید محصول را خریداری کنید، و روند حمل و نقل و واردات آن به کشور را آغاز کنید.

شرکت IRdelivery کلیه مراحل خرید عمده بار از چین را برای شما انجام داده، و آن را در محل مورد نظرتان تحویل می‌دهد.

چند نکته را هنگام خرید عمده بار از چین در نظر بگیرید:

  • محصولات خوب را بیابید
  • قوانین واردات کشور را در مورد کالای مورد نظر بررسی کنید
  • محل تأمین‌کننده چینی را شناسایی کنید و از فروشندگانی که آدرسی ندارند خرید نکنید
  • مجموع هزینه‌های حمل و نقل را محاسبه کنید
  • حمل و نقل را به یک شرکت معتبر بسپارید

چگونه بهترین وب سایت را برای خرید عمده بار از چین انتخاب کنیم؟

بهترین وب سایت عمده فروشی در چین چیست؟ وبسایت‌هایی که به شما معرفی کردیم، بزرگترین منابع خرید عمده بار از چین هستند. به هر حال خریداران مختلف ممکن است روش‌های خاص خود را برای خرید عمده بار از چین ترجیح دهند.

به طور کلی، می‌توانید یک وب سایت عمده فروشی چینی مناسب را بر اساس ۶ جنبه زیر انتخاب کنید:

  • ماهیت تجاری بصورت عمده فروشی
  • مجوزهای کسب و کار معتبر
  • امکان تماس با عمده فروش چینی
  • روش پرداخت آسان
  • روش حمل و نقل به صرفه‌تر
  • مزایا و معایب

بهترین محصول برای خرید عمده بار از چین چیست؟

از آنجایی که دستمزد‌ها در چین بسیار ارزانتر از جا‌های دیگر است، برای شما مناسب است کالا‌هایی را وارد کنید که، تولید آن‌ها در داخل گرانتر است. انواع مختلفی از محصولات وجود دارد که در این دسته قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، پوشاک، منسوجات، گلدوزی و غیره، به دلیل هزینه پایین مواد و ساخت دست ساز، همگی انتخاب های‌ایده‌آلی هستند که می‌توان از وب سایت های عمده فروشی چین وارد خریداری کنید.

چه کالاهایی برای خرید عمده از چین مناسب هستند!

هنگامی که قصد خرید عمده از چین را دارید، هیچ محدودیتی برای نوع کالای مدنظر شما وجود ندارد. کشور چین تقریبا همه چیز تولید می‌کند، از قطعات و لوازم صنعتی تا نخ و سوزن! تنها کافی است به یک سایت خرید عمده از چین سر بزنید و محصولات خود را پیدا کنید و با کمک شرکت Irdelivery، تجارت خود را شروع کنید.

در ادامه به برخی از کالاها و محصولاتی اشاره خواهیم کرد که بیشترین آمار جستجو در سایت های خرید عمده از چین را داشته‌اند.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین

چین بزرگترین تولید کننده تجهیزات جانبی موبایل در جهان است. در برخی مواقع قیمت قطعات جانبی موبایل چینی به قدری ارزان است که برای بسیاری از کشورها ساخت همان قطعات در داخل توجیه اقتصادی ندارد.

بسیاری از بازرگانان علاقه خاصی به خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین دارند. اگر شما هم قصد خرید عمده و مستقیم از چین را دارید، واردات و خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین می‌تواند یک شروع مناسب برای شما باشد.

شما می‌توانید علاوه بر خرید عمده از سایت های چینی، با شرکت Irdelivery تماس بگیرید تا محموله شما را از بهترین عمده فروشان لوزم جانبی موبایل چینی خریداری کنیم. شما می‌توانید با هزینه بسیار پایین حجم زیادی از لوازم جانبی موبایل را وارد ایران کنید.

نکته قابل توجه این است که حداقلی برای خرید عمده از چین توسط شرکت Irdelivery وجود ندارد. به غیر از اینکه امکان خرید لوازم جانبی عمده از چین توسط ما وجود دارد، خرید تکی نیز امکانپذیر است. محموله شما هر مقدار که باشد، ما آن را برای شما خریداری و به ایران حمل می‌کنیم.

همچنین بخوانید : خرید از دبی

خرید عمده اسباب بازی از چین

نزدیک به صد درصد اسباب بازی‌های داخل ایران از کشور چین وارد می‌شوند! به دلیل ارزان بودن موارد اولیه و هزینه تولید این کالا در چین، یکی از محبوب‌ترین و سودآورترین کالاهای چینی برای تاجران به شمار می‌آید.همانطور که همه ما می‌دانیم، چین بیش از ۹۰٪ از بازار تولید اسباب بازی در سراسر جهان را در اختیار دارد. هر ساله تعداد زیادی از خریداران برای بازدید از کارخانه‌های اسباب‌بازی و ملاقات با شرکای خود به چین می‌روند. با این حال، خرید عمده اسباب بازی از چین به ‌ویژه برای تازه کاران چالش‌هایی نیز به همراه دارد. یکی از این چالش‌ها برای آن‌ها این است که نمی‌دانند کجا تامین‌کنندگان یا تولیدکنندگان اسباب‌ بازی مناسب را پیدا کنند.خرید عمده اسباب بازی از چیندر ادامه 4 روش خرید عمده اسباب بازی از چین را به شما خواهیم آموخت!

خرید عمده اسباب بازی از چین با مراجعه حضوری!

شما می‌توانید کالاهای خود را مستقیما از بازار عمده فروشی اسباب بازی در کشور چین خریداری کنید. برخی از این بازارها عبارتند از:
  1. بازار عمده فروشی اسباب بازی Yiwu این شهر تجاری به ۵ منطقه تقسیم شده است و غرفه‌های اسباب بازی فرآوانی در آن پیدا می‌شود. بیش از ۳۰۰۰ غرفه در منطقه بازار اسباب بازی، با بیش از ۲۰۰۰ عمده فروش اسباب بازی در آن قرار دارد. انواع مختلف اسباب بازی‌ در مکان وجود دارد و به روز‌رسانی‌های سریع آن همچنان واردکنندگان خارج از کشور را به خود جذب می‌کند.
  2. بازار عمده فروشی اسباب بازی های شانتو بازار عمده فروشی اسباب بازی Shantou Chenghai در شهر شانتو، استان گوانگدونگ واقع شده است. این مرکز بزرگترین مجموعه فروشندگان اسباب بازی‌های پلاستیکی در چین می‌باشد که برای خرید عمده اسباب بازی از چین ایدهآل است. بیش از ۷۵۰۰ تأمین‌کننده اسباب بازی‌های پلاستیکی در این منطقه وجود دارد. در مقایسه با Yiwu، بازار اسباب بازی‌های Shantou معمولا قیمت‌های بالاتر، با کیفیت بالاتر دارد. کارخانه‌های شانتو به دلیل سابقه تولید طولانی‌تر آن، نسبتا حرفه‌ای‌تر هستند. علاوه بر این، توانایی توسعه اسباب بازی‌های قوی آن به طور مداوم خریداران اسباب بازی در خارج از کشور را راضی نگه می‌دارد.
  3. بازار عمده فروشی اسباب بازی های Linyi Yongxing بازار عمده فروشی اسباب بازی‌های Linyi Yongxing در شهر Linyi، استان شاندونگ واقع شده است. این یک بازار بزرگ است که تولیدات سالانه بیشتری نسبت به بازار اسباب بازی‌های Yiwu دارد. این شهر نه تنها یکی از مراکز اصلی صادرات اسباب بازی در جهان است، بلکه سهم بزرگی از بازار اسباب بازی‌های داخلی کشور چین را نیز در بر می‌گیرد. شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از اسباب بازی‌های برقی، ماشینی، اسباب بازی‌های بادی، اسباب بازی‌های دوخت‌دار و اسباب بازی‌های آموزشی و غیره را در اینجا پیدا کنید.
  4. بازار بین المللی اسباب بازی و هدیه Wutinglong بازار بین‌المللی اسباب بازی و هدیه Wutinglong در شهر‌ یانگژو، استان جیانگ سو واقع شده است. این شهر بهشتی ​​برای خریدارانی است که به دنبال خرید عمده اسباب بازی از چین، به خصوص اسباب بازی‌های عروسکی هستند. در این بازار حدود ۳۰۰۰ مغازه اسباب بازی‌ وجود دارد. شما حتی می‌توانید بصورت تکی از فروشندگان خریداری کنید، زیرا هیچ محدودیتی برای مقدار حداقل سفارش وجود ندارد.
  5. بازار عمده فروشی اسباب بازی های مخمل دار بایگو بازار عمده فروشی اسباب بازی‌ بایگو در شهر بائودینگ، استان هبی واقع شده است. مشابه بازار اسباب ‌بازی‌های Wutinglong، بازار اسباب‌بازی‌های Baigou نیز بر تولید اسباب‌بازی‌های عروسکی تمرکز دارد. با استاندارد کیفیت پایین‌تر، قیمت اسباب بازی‌ها در این شهر نسبتا پایین‌تر است. البته کارخانه‌های بایگو به تدریج استاندارد شده و در حال آماده‌سازی برای تقویت صادرات خود در آینده هستند.
  6. بازار عمده فروشی اسباب بازی های چوبی Yunhe بازار اسباب بازی‌های چوبی Yunhe در شهر Lishui، استان ژجیانگ واقع شده است. Yunhe به خوبی به عنوان مرکز ساخت اسباب بازی‌های چوبی در چین شناخته می‌شود که در حال حاضر 60% از حجم صادرات اسباب بازی‌های چوبی چین را به خود اختصاص داده است. بدیهی است که این مکانی عالی برای خریدارانی است که عاشق اسباب بازی‌های چوبی هستند و نیاز به ارتباط مستقیم با کارخانه دارند.
  7. بازار عمده فروشی اسباب بازی ژنگژو بازار عمده فروشی اسباب بازی ژنگژو در شهر ژنگژو، استان هنان واقع شده است. در مقایسه با سایر بازارهای اسباب بازی، کوچک است و عرضه کنندگان کمتری دارد که حدود 100 مغازه است. با این حال اگر به دنبال خرید عمده اسباب بازی از چین با قیمت پایین (کیفیت پایینتر) هستید، اینجا برای شما مناسب است.
  8. بازار عمده فروشی اسباب بازی گوانگژو بازار عمده فروشی اسباب بازی گوانگژو، در شهر گوانگژو استان گوانگدونگ واقع شده است. نمایشگاه معروف کانتون ۲ بار در سال در گوانگژو برگزار می‌شود. مانند شانتو، گوانگژو همچنین دارای عمده فروشان بزرگ اسباب بازی‌های پلاستیکی است. هزاران کارخانه آن را به یک شهر مرفه تبدیل می‌کند که در رتبه اول شهر‌های چین قرار دارد.

خرید عمده اسباب بازی از چین در سایت های عمده فروشی

اگر شرایط سفر و خرید عمده اسباب بازی از چین را ندارید، می‌توانید به راحتی از طریق سایت های عمده فروشی چینی این کار را انجام دهید. همانطور که قبلا اشاره کردیم، به یکی از سایت‌های عمده فروشی چینی مراجعه کنید و کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس با شرکت Irdelivery تماس بگیرید تا محموله شما را خریداری و به ایران منتقل کند.

بهترین سایت خرید عمده از چین که می‌توانید برای خرید عمده اسباب بازی از چین استفاده کنید عبارتند از:

خرید عمده اسباب بازی از چین در نمایشگاه های فصلی

سومین راه خرید اسباب بازی عمده از چین، شرکت در نمایشگاه‌های مربوط به آن است. البته از آنجایی که این نمایشگاه‌ها زمان خاصی دارند و کوتاه هستند، برای همه مناسب نمی‌باشند.

برخی از محبوب‌ترین نمایشگاه‌های فروش اسباب بازی در چین عبارتند از:

خرید عمده اسباب بازی از چین توسط Irdelivery

راحتترین و به صرفه‌ترین راه خرید عمده اسباب بازی از چین، همکاری با شرکت بازرگانی Irdelivery است. ما بهترین عمده فروشان اسباب بازی در چین را می‌شناسیم و می‌توانیم سفارش شما را از آنها خریداری کنیم.

با استفاده از خدمات Irdelivery دیگر مشکل اعتماد به فروشنده و نقل و انتقالات پولی را نخواهید داشت. همچنین پس از خرید، در صورت تمایل محموله شما را به ایران حمل کرده و داخل کشور به شما تحویل می‌دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

خرید عمده کتونی از چین

چین اولین گزینه‌ای است که هر زمان که به عمده فروشی فکر می‌کنیم به ذهن اکثر مردم می‌رسد. این به دلیل قیمت‌های پایینی است که در نتیجه نیروی کار ارزان بدست می‌آید. چین بازار کفش بزرگی دارد که طیف وسیعی از کفش‌ها را به صورت عمده عرضه می‌کند.

بسیاری از بازرگانان در سرتاسر جهان کفش‌های عمده خود را از چین وارد می‌کنند. اگر قصد خرید عمده کتونی از چین دارید، باید بدانید که این کار با مزایای برای شما همراه است! برخی از دلایلی که چرا باید از چین کفش بخرید به شرح زیر است.

  • قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه
  • امکان خرید عمده
  • تنوع در مد
  • کیفیت مناسب
  • امکان خرید کفش‌های سفارشی

خرید عمده کفش از چین

همچنین علاوه بر خرید عمده کتونی از چین، می‌توانید طیف گسترده‌ای از دیگر کفش‌ها را خریداری کنید. برخی از آنها عبارتند از:

  • صندل
  • کفش رسمی و غیر رسمی
  • کفشهای چرمی
  • کفش های صنعتی
  • کفش بند دار
  • چکمه
  • کفش ورزشی
  • کفش های ژله ای
  • کفش پاشنه‌دار
  • کفش های تخت
  • کفش پیاده روی
  • کفش عروسی
  • کفش بچه گانه
  • کفش نوزاد

فروشندگان عمده کفش در چین

در چین عمده فروشان کفش زیادی وجود دارد. اما برای اطمینان قبل از خرید حتما تجزیه و تحلیل کاملی را انجام دهید که کدام تامین‌کننده برای شما مناسبتر است.

همچون موارد قبلی، سفارش اینترنتی یکی از راه‌های خرید عمده کتونی از چین است. شرکت Irdelivery کلیه سفارشات اینترنتی شما را انجام خواهد داد. بهترین سایت خرید عمده از چین برای خرید عمده کتونی از چین عبارتند از:

  1. علی بابا
    علی بابا یکی از برترین پلتفرم‌های عمده فروشی آنلاین کفش است. علاوه بر این، علی بابا خدمات آنلاین خود را به بسیاری از فروشندگان در سراسر جهان ارائه می‌دهد. این خدمات منحصر به فرد برای واردات کفش به صورت عمده به ایران قابل استفاده است.
  2. علی اکسپرس
    Aliexpress فروشندگان عمده فروش کفش زیادی در پلت فرم خود دارد. در این سایت می‌توانید انواع مدل‌های کتونی را با طرح‌های مختلف پیدا کنید.

در زیر لیستی از برخی از بهترین عمده فروشان کفش چینی وجود دارد که ممکن است بخواهید به آنها سر بزنید.

خرید عمده کفش از چین

 در ادامه ما برخی از بهترین عمده فروشان کفش چینی را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • کفش هابیبر جین جیانگ

یکی از معتبرترین و پرفروش‌ترین فروشندگان کفش در چین است. این شرکت می‌تواند انواع کفش به خصوص کفش ورزشی را صادر کند. اگر فصد خرید عمده کتونی از چین دارید، این شرکت با بیش از ۵۰۰ کارمند در ۲ خط تولید می‌تواند سفارشات تولید عمده را در زمان کوتاه به شما تحویل دهد.

  • کفش داشو

این تامین‌کننده کفش مستقر در گوانگدونگ می‌تواند مجموعه‌ای عالی از کفش‌ها را ارائه دهد. اگر می‌خواهید کفش‌های غیررسمی، حرفه‌ای یا پاشنه بلند تجارت کنید، می‌توانید با این فروشنده تماس بگیرید.

  • وانگدو یوکسینگ

اکثر مردم ترجیح می‌دهند کفش را مستقیما از سازنده سفارش دهند. بنابراین، اگر به خرید عمده کفش از چین فکر می‌کنید، این کارخانه یک منبع عالی برای شما است.

  • کفش جینکیو

این شرکت بازرگانی برای کسانی که قصد واردات کفش ورزشی و کتونی را دارند ‌ایده‌آل است. علاوه بر آن، این شرکت کفش‌های غیررسمی را هم برای بزرگسالان و هم برای جوانان ارائه می‌کند.

  • کفش جینین

در این شرکت می‌توانید کفش‌های با کیفیت متفاوت را مستقیما از سازنده خریداری کنید. این شرکت در زمینه فروش انواع کفش به خصوص زنانه فعالیت می‌کند. اکثر خریداران این شرکت را به دلیل سبک‌های پرفروش و طرح‌های ظریف خود توصیه می‌کنند.

  • کفش Taizhou Ougang

این یک شرکت قدیمی است که تقریبا انواع کفش‌ها را تولید می‌کند. این شرکت دارای یک تیم مجزا از طراحان متخصص برای ایجاد الگو‌های کفش منحصر به فرد است.

  • Quanzhou Suntop

این شرکت دارای سه خط تولید پیشرفته می‌باشد. با توجه به نیاز مشتری می‌تواند کفش را به صورت عمده تولید کند.

  • کفش هنان هوایینگ

مهم نیست به چه نوع کفشی نیاز دارید، این شرکت می‌تواند محصولات درجه یک را ارائه دهد. در این شرکت می‌توانید انتظار قیمت پایین و رقابتی کفش را داشته باشید. علاوه بر این، بسیاری از خریداران این عمده فروش کفش چینی را برای تحویل به موقع توصیه می‌کنند.

خرید عمده عینک از چین

چین یک منبع عالی برای خرید عینک است. اگر قصد خرید عمده عینک از چین را دارید می‌توانید از منابع زیر استفاده کنید.

خرید عمده عینک از چین توسط سایت های عمده فروشی

برای خرید عمده عینک از چین می‌توانید از سایت‌های زیر استفاده کنید:

  • Alibaba
  • Global Sources
  • Dhgate

ای سه سایت بیشترین و متنوع‌ترین تعداد عینک را برای خرید عمده در خود دارند. برای خرید اینترنتی از این سایت‌ها میتوانید از خدمات شرکتirdelivery استفاده کنید.

خرید عمده عینک از چین با مراجعه حضوری

اگر به هر دلیلی قصد دارید تا خرید عمده از چین تا تهران را خودتان انجام دهید، ما چند منبع برای خرید عمده عینک از چین را به شما معرفی می‌کنیم.

می توانید عینک آفتابی را مستقیما از بازار‌های چین بخرید. این بازار‌های به شما این امکان را می‌دهند که قبل از خرید، کیفیت را بررسی کنید. به طور خلاصه می‌توانید با خیال آسوده‌تر با فروشنده معامله کنید.

بنابراین، اگر قصد خرید عمده عینک از چین را دارید، می‌توانید به یکی از عمده فروشان زیر مراجعه کنید.

۱. شهر عینک شنژن Longgang

اکثر عینک‌های آفتابی کیفیت بالا در اینجا موجود هستند. بازار پر از برند‌های بزرگ و کوچک است. علاوه بر این، برخی از طراحان عینک آفتابی مانند پورشه، کانال و دیور را در میان دیگران خواهید یافت.

۲. شهر عمده فروشی عینک Duqiao

همه برند‌ها در اینجا موجود نیستند. اما اکثر کار‌های مربوط به طراحی و ساخت عینک آفتابی در اینجا موجود است. از روکش گرفته تا آبکاری، تمامی قطعات عینک آفتابی را می‌توانید در این بازار پیدا کنید.

۳. بازار عمده فروشی عینک دانیانگ

این بازار عمده فروشی در نزدیکی ‌ایستگاه قطار در Danyang است. این یک بازار معتبر عینک است که توسط اکثر خریداران و فروشندگان در سراسر جهان تایید شده است.

۴. شهر عمده فروشی عینک Panjiayuan

این بازار در پکن، پایتخت چین قرار دارد و انواع عینک آفتابی را می‌توانید از اینجا تهیه کنید. علاوه بر این، موقعیت منحصر به فرد آن باعث می‌شود تقریباً همه برند‌های عینک آفتابی برای شما در دسترس باشند.

این بازار به دلیل انبوه بازدیدکنندگانی که به شهر هجوم می‌آورند، فروش زیادی دارد.

۵. شهر Yiwu

این شهر یکی از محبوب‌ترین بازار‌های عمده فروشی عینک آفتابی است. بسیاری از فروشندگان محصولات خود را از این بازار خریداری می‌کنند.

در این شهر بیش از ۲۵۰۰ فروشگاه عینک پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، می‌توانید این بازار را برای خرید عمده عینک از چین انتخاب کنید.

فراموش نکنید که خرید مستقیم در چین نیازمند تجربه قبلی است. کلاهبرداری در این نوع تجارت بسیار زیاد است. ما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید عمده عینک از چین، از شرکت Irdelivery استفاده نمایید.

خرید عمده ساعت از چین و بدلیجات

چین برای خرید عمده ساعت، بدلیجات و دیگر اکسسوری‌های مد و زیبایی عالی است. اگر قصد خرید عمده ساعت از چین دارید، پیشنهاد ما استفاده از سایت های اینترنتی علی بابا و علی اکسپرس است. در این سایت‌ها می‌توانید اکثر اکسسوری‌های مد و زیبایی را به صورت عمده خریداری کنید. برخی از کالاهایی که می‌توانید در این زمینه از این سایت‌ها خرید کنید عبارتند از:

  • خرید عمده ساعت از چین
  • خرید بدلیجات عمده از چین
  • خرید عمده محصولات پوستی چینی

اگر در ایرن به فروش عمده بدلیجات چینی مشغول هستید، Irdelivery می‌تواند از بهترین تولید کنندگان چینی، محصولات شما را تامین کنید.

خرید عمده لوازم ارایشی از چین

فروش لوازم آرایشی یک راه عالی برای شروع تجارت از صفر است، زیرا همیشه تقاضای زیادی برای آن‌ وجود دارد. این طبیعت افراد به خصوص خانم‌ها است که زیبا به نظر برسند و به همین دلیل حاضر هستند پول زیادری برای آن خرج کنند!

اگر به دنبال خرید عمده لوازم ارایشی از چین هستید، در ادامه چند مرکز فروش عمده این محصول در چین را به شما معرفی می‌کنیم. فراموش نکنید که ما با داشتن سال‌ها تجربه در امر تجارت با کشور چین، بهترین عمده فروشان را در لیست خود داریم. اگر قصد خرید عمده لوازم ارایشی از چین را دارید، با ما تماس بگیرید.

خرید عمده لوازم ارایشی از چین

مرکز تجاری لوازم آرایشی بهداشتی گوانگژو

مرکز زیبایی گوانگژو که در همسایگی بازارهای ‌ایستگاه راه‌آهن گوانگژو و بازار‌های کیف و کفش گوانگژو واقع شده است، در طول سال سرشار از هیجان است.

مرکز زیبایی در گوانگژو شامل سه ساختمان بزرگ عمده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی است که صد‌ها فروشنده عمده لوازم آرایش در چین را در خود جای داده است.

بازارهای عمده فروشی لوازم آرایشی در Xingfa Plaza

این بازار بزرگ عمده فروشی در چین به لوازم آرایش و بهداشتی اختصاص دارد. در حومه گوانگژو، دور از بازار‌های عمده فروشی آشفته و شلوغ گوانگژو و در مرکز شهر واقع شده است.

این مرکز برای خرید عمده لوازم آرایشی از چین بسیار مناسب است و می‌توانید تقریبا هر نوع لوازم آرایشی را در این بازار بزرگ پیدا کنید. این مرکز 90000 متر مربع وسعت و حدود 1427 مغازه دارد.

برخی از محصولاتی که می‌توانید در آن پیدا کنید عبارتند از: مژه، رژ لب، خط چشم، عطر، لاک ناخن، برس، ابزارهای آرایشی، رنگ مو، صاف‌کننده، کلاه گیس، محصولات مراقبت از پوست و غیره.

مرکز بین المللی خرید لوازم آرایشی و بهداشتی Eva

مرکز خرید لوازم آرایشی و بهداشتی بین‌المللی ایوا در نزدیکی‌ایستگاه متروی پارک فیکسیانگ، خط ۲، در کنار بازار زیبایی و لوازم آرایشی Xingfa Plaza واقع شده است.

این بازار بزرگ محصولات آرایشی و مراقبت از پوست در یک ساختمان پنج طبقه واقع شده است. اگر قصد خرید عمده لوازم ارایشی از چین را دارید، این مرکز می‌تواند برای شما مناسب باشد. این مرکز تجاری بسیاری از عمده فروشان لوازم آرایشی را در خود جای داده است.

برخی محصولاتی که می‌توانید در آن پیدا کنید عبارتند از: انواع لوسیون، کرم، سایه چشم، رژلب، ماسک، تیغ، انواع شامپو، رنگ مو، صاف‌کننده، صابون، محصولات بهداشتی و غیره.

بازار لوازم آرایشی و محصولات مو شونفا

این بازار عمده فروشی لوازم آرایشی در مقیاس کوچکتر برای شما در دسترس است. این بازار بیشتر به محصولات مو مانند رنگ مو، اتو، تجهیزات مو برای سالن‌های آرایشی و غیره اختصاص دارد.

بازار عمده فروشی لوازم آرایشی تایان پلازا

این مرکز تجاری یک بازار عمده فروشی لوازم آرایشی قدیمی د گوانگژو می‌باشد که در حدود 100 متری بازار لوازم آرایشی Eva قرار دارد. شما برای خرید عمده لوازم ارایشی از چین، می‌توانید مجموعه‌ای عالی از لوازم آرایشی و تجهیزات مو را در این بازار آرایشی پیدا کنید.

خرید عمده پوشاک از چین

یکی دیگر از کالاهایی که می‌توانید به صورت عمده و ارزان از چین وارد ایران کنید، انواع پوشاک است. چین یکی از بزرگترین صادر کنندگان پوشاک در جهان می‌باشد که علاوه بر پوشاک ارزان، سعی کرده با مد روز نیز پیش برود.

خرید پوشاک از چین نیازمند تجربه و آگاهی کافی نسبت به این محصول دارد. بر خلاف بسیاری از تولیدات داخلی چین، خرید عمده پوشاک از چین کمی متفاوت است. با اینکه پوشاک در چین بسیار ارزان است، اما گاهی هزینه ارسال گرانی دارد که در نهایت باعث کاهش سود شما خواهد شد.

خرید عمده پوشاک از چین

برای رفع این مشکل لازم است که با فروشندگانی معامله کنید که ارسال رایگان دارند. برای کاهش هزینه‌های نهایی خود می‌توانید از خدمات شرکت Irdelivery استفاده کنید. ما بهترین فروشندگان عمده پوشاک را در چین می‌شناسیم که ارسال رایگان دارند. اگر به دنبال خرید عمده از چین تحویل در ایران هستید، همین امروز با ما تماس بگیرید.

علاوه بر آن برای خرید عمده پوشاک از چین می‌توانید از وب سایت های آنلاین عمده فروشی چینی استفاده نمایید. در ادامه تعدادی از سایت‌های عمده فروشی پوشاک چینی را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • Lovely Wholesale

Lovely Wholesale یکی از بهترین تامین کنندگان عمده فروشی چینی برای خرید لباس های مد روز ارزان است. این وبسایت همچنین ارسال سریع و رایگان به هر نقطه از جهان را دارد.

این شرکت با داشتن کارخانه های بزرگ در گوانگژو و شانگهای توانایی تولید هزاران نوع مختلف پوشاک مد روز، کفش، جواهرات ، ساعت ، لباس زیر زنانه و دیگر اکسسوری‌های مد و زیبایی را در مدت زمان کوتاهی دارد.

برای خرید عمده پوشاک از این وبسایت می‌توانید از خدمات خرید اینترنتی Irdelivery استفاده کنید.

  • Zaful

ویژگی خاص این سایت عمده‌فروشی لباس چینی این است که یک تیم تحقیقاتی برای طراحی آخرین مد روز دارد. بسیاری از فروشگاه‌ها در سراسر جهان پوشاک خود را از این وبسایت تامین می‌کنند. از دیگر مزایای آن ارسال رایگان و سریع به سراسر جهان است.

با توجه به دسته‌بندی‌های مختلف، زافول به شما امکان دسترسی به کاتالوگ متنوعی از پوشاک چینی از جمله تی شرت‌های مردانه و زنانه، تاپ، هودی، گرمکن، ژاکت، کت، شلوار، شلوار جین، شورت، لباس شنا، لباس سایز بزرگ و غیره را می‌دهد.

  • DropshipCN

DropshipCN یک سایت عمده فروشی لباس چینی و تولید‌کننده عمده پوشاک است. این سایت هم مانند موارد قبلی، ارسال رایگان به سراسر جهان دارد. اگر به دنبال خرید عمده لباس بچه از چین هستید، این وبسایت می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. همچنین تولیدات آن شامل شلوار لی، تی شرت، دامن، لباس ورزشی، لباس شنا، هودی، لباس خواب، لباس بچه‌گانه و غیره است.

این تولید کننده عمده پوشاک در چین بیش از 10 سال سابقه فعالیت دارد که با 150 کارمند در 3 کارخانه مشغول به کار هستند.

علاوه بر لباس، DropshipCN به شما امکان می‌دهد مجموعه گسترده‌ای از جواهرات بدل، ساعت‌های کپی، کفش، کیف، قاب گوشی و سایر محصولات را طراحی و خریداری کنید.

اگر قصد خرید از هر کدام از وبسایت‌های عمده فروشی چینی را دارید، ما آماده همکاری با شما هستیم. ما محصولات را از سایت مورد نظرتان خریداری کرده و در داخل ایران به شما تحویل می‌دهیم.

خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر از چین

خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر از چین

همانطور که قبلا اشاره کردیم، چین بزرگترین تولید کننده قطعات کامپیوتر در جهان است. شما می‌توانید قطعات کامپیوتر را با کمترین قیمت به صورت عمده از چین وارد ایران کنید. علاوه بر وبسایت های فروش اینترنتی مانند علی بابا و Made in china، شما می‌توانید از ما برای خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر از چین استفاده کنید.

ما از چندین فروشنده عمده معتبر قیمت قطعات درخواستی شما را استعلام کرده، و در صورت تمایل آنها را برای شما خریداری می‌کنیم. سپس کلیه مراحل ترخیص گمرک و حمل و نقل تا ایران را برایتان انجام خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید عمده لوازم کامپیوتر از چین، با ما تماس بگیرید.

چگونه هنگام خرید عمده بار از چین، از کلاهبرداری جلوگیری کنیم؟

اگر می‌خواهید در تجارت خود موفق باشید، باید در یک وب سایت عمده فروشی قابل اعتماد چینی معامله کنید. در عین حال، باید قوانین وب سایت را به صورت کامل رعایت کنید. این موارد گاهی نیاز به زمان و تجربه دارد.

شما می‌توانید در این زمینه با یک شرکت واردات کالا از چین همکاری کنید، و از خطرات احتمالی کلاهبرداری جلوگیری کنید.

نتیجه گیری

فرقی نمی‌کند که قصد خرید عمده لوازم خانگی از چین را داشته باشید یا خرید نخ وسوزن، لازمه تجارت موفق داشتن دانش و آگاهی کافی است! کشور ایران یکی از شرکای تجاری چین است و خرید عمده از چین توسط ایران در حجم زیادی انجام می‌شود.

اگر شما هم قصد ورود به این بازار پر سود را دارید، به راحتی می‌توانید از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید و سفر تجاری خود را آغاز کنید. ما بهترین راه حل‌ها را برای تجربه یک تجارت پر سود به شما ارائه خواهیم داد.

یافتن یک عمده فروش معتبر برای خرید عمده بار از چین کار آسانی نیست. حداقل ابزار و دانش مناسبی در این زمینه وجود ندارد. شما تنها می‌توانید تحقیقات خود را در وب سایت ها انجام دهید و بهترین را پیدا کنید.

در روند خرید عمده بار از چین اگر بتوانید یک عمده فروشی عالی پیدا کنید، و محصولی با کیفیت بالا را با قیمت پایین دریافت کنید، برای شما بسیار سودآور است. اگر برای تأمین منابع از چین به کمک نیاز داشتید، لطفاً با ما تماس بگیرید.

برای کاهش ریسک خرید از وب سایت های عمده فروشی چینی، و راستی آزمایی فروشنده، پیشنهاد می‌کنیم با یک خرید کم شروع کنید. پس از خرید موفق، می‌توانید میزان سفارش خود را در هر زمانی افزایش دهید.

سوالات متداول:

در چه سایت‌هایی امکان خرید کالا بصورت عمده وجود دارد؟

سایت هایی مانند علی بابا، علی اکسپرس،  Made in China.com، Global Resources، 1688 و غیره، خدمات فروش کالا بصورت عمده را ارائه میکنند.

چگونه میتوانیم بصورت عمده از چین خرید کنیم؟

شما می‌توانید از طریق یکی از وبسایت‌های فروش عمده، کالای خود را انتخاب کنید، و مراحل خرید، حمل و نقل و تحویل آن در داخل ایران را به شرکت IRdelivery  بسپارید.

آیا در میزان سفارش کالا محدودیتی وجود دارد؟

خیر. خرید شما می‌تواند یک کارتن باشد، یا چند کانتینر. در هر دو صورت ما کالای شما را خریداری، و در محل مورد نظرتان تحویل میدهیم.

2 پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند