خرید از علی اکسپرس

خرید از علی اکسپرس

خرید از علی اکسپرس یک از بهترین روش‌‌های خرید آنلاین است. علی اکسپرس | Aliexpress، فروشگاه بین المللی غول بزرگ چینی یعنی علی بابا می‌باشد. این فروشگاه یکی از رقیبان جدی Amazon و eBay است که هر دو از بزرگان صنعت فروش آنلاین در سطح بین المللی هستند. ارزش این شرکت به تنهایی چندین میلیارد دلار می‌باشد.

این شرکت در ابتدا خدمات خرید و فروش بین تولیدکنندگان را میسر کرده بود که با گذشت زمان آن را گسترش داد و در حال حاضر انواع خدمات خرید و فروش بین تولیدکنندگان و مشتریان خرد را ارائه می‌دهد. همچنین این شرکت خدمات پردازش ابری و خدمات پرداخت را نیز ارائه می‌دهد. خرید از علی اکسپرس در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین روش‌های خرید در جهان می‌باشد.

معرفی فروشگاه اینترنتی علی اکسپرس

علی اکسپرس یک فروشگاه چینی است که فعالیت خود را از سال 2010 به عنوان یکی از مراکز فروش و ارائه کالا در سطح جهانی آغاز کرد. این شرکت یکی از زیر مجموعه‌های شرکت علی بابا می‌باشد و اکثر کالاهای آن توسط تولیدکنندگان چینی می‌باشد.

خرید از علی اکسپرس از آنجا جذاب است که این فروشگاه بین المللی دارای تنوع بسیار بالا در کالاها می‌باشد. بیش از چهل دسته بندی و بالای صد میلیون نوع کالا جز ویژگی‌های سایت علی اکسپرس می‌باشد. شما از هر آنچه که بخواهید را می‌توانید در این وبسایت پیدا کنید.

علی اکسپرس خدمات خود را به بیش از 200 کشور ارائه می‌دهد و دلیل این محبوبیت جهانی می‌توان به نرخ قیمت کالاهای آن اشاره کرد که بسیار مناسب هستند. همچنین هزینه ارسال از وبسایت علی اکسپرس بسیار مقرون بصرفه و در گاهی اوقات رایگان است.

به طور کلی فروشگاه اینترنتی علی اکسپرس را می‌توان برای همه کاربران مناسب دانست. خرید از علی اکسپرس یک تجربه هیجان انگیز برای کسانی است که به خرید آنلاین علاقه‌مند هستند. شما در این سایت می‌توانید هر کالایی که فکرش را می‌کنید، با بهترین قیمت بصورت تک فروشی و یا عمده فروشی پیدا کنید. شرایط تحویل مناسب و بهره بردن از نظرات و تجربه دیگر کاربران، این تجربه را بیش از پیش لذت‌بخش می‌کند.

خرید از سایت علی اکسپرس

خرید از سایت علی اکسپرس چگونه است؟

به دلیل محدودیت‌های موجود، کاربران ایرانی به طور مستقیم امکان خرید از علی اکسپرس را ندارند. با این حال شرکت irdelivery شرایطی را محیا کرده تا خرید از علی اکسپرس مانند دیگر فروشگاه‌های اینترنتی به راحتی امکان‌پذیر شود. شما با استفاده از منو موجود در صفحه اصلی می‌توانید دسته بندی کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید و در آن به جستجوری محصول خود بپردازید. همچنین قسمت‌های دیگری مانند پرفروش‌ترین‌ها و محبوب‌ترین‌ها و غیره وجود دارد که از طریق آنها می‌توانید کالاهای خاصی که دیگران خریداری کردند را مشاهده کنید.

از دیگر بخش‌های محبوب این فروشگاه می‌توان به کالاهای تخفیف خورده، کالاهای کم قیمت، برندهای چینی و غیره اشاره کرد که مشتریان خاص خود را دارد. از آنجایی که در این فروشگاه تنوع محصولات به شدت بالا است، لازم است در خرید محصول خود دقت کنید تا کالای تقلبی را به جای اصلی خریداری نکنید.

یکی از ویژگی‌های خرید از علی اکسپرس، تضمین بازگشت وجه آن به مشتری می‌باشد. در صورتی که از کالای دریافتی خود رضایت نداشته باشید یا کالایی که برای شما ارسال شده با آن چیزی که شما سفارش داده بودید فرق کند، علی اکسپرس تضمین می‌کند که وجه شما را برگرداند. این امکان در صورت بروز مشکلات احتمالی و یا اشتباهات، امکان پذیر است. در ادامه روند خرید از علی اکسپرس را با هم بررسی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید : خرید از سایت نون

آموزش خرید از علی اکسپرس

فرقی نمی‌کند که شما قصد خرید چه کالایی را داشته باشید، شرکت irdelivery به راحتی و با امنیت بالا، کالای مورد نظر شما را در سریعترین زمان ممکن به دست شما می‌رساند. در هر صورت ابتدا لازم است از طریق آدرس www.aliexpress.com وارد سایت علی اکسپرس شوید. همان طور که قبلا اشاره کردیم شما در صفحه اصلی و از طریق منو بالای صفحه، امکان دسترسی به نوار جستجو را دارید. می‌توانید از این نوار برای جستجو کالای مورد نظر خود استفاده کنید. همچنین در سمت چپ شما به دسته‌بندی‌های کلی کالاها دسترسی دارید که بصورت آیکون‌های جداگانه به شما نشان داده شده است.

در پایین نوار جستجو چندین گزینه مختلف برای آفرهای خاص فروش مانند تخفیف‌ها، فروش ویژه، پرفروش‌ترین‌ها، برندهای خاص و غیره وجود دارد. همچنین شما در صفحه اصلی تصویر کالاهای منتخب را مشاهده می‌کنید که با انتخاب هر کدام به صفحه توضیحات آن وارد می‌شوید.

برای درک بهتر از طریقه خرید از علی اکسپرس فرض می‌کنیم که قصد خرید کالایی را در این سایت داریم. بعد از ورود به وبسایت علی اکسپرس از سمت چپ و در دسته بندی کالاها، دسته ای که محصول مورد نظر ما در آن قرار دارد را انتخاب می‌کنیم. پس از انتخاب دسته بندی وارد صفحه مورد نظر می‌شویم و می‌توانیم تمامی محصولات آن دسته بندی را مشاهده کنیم.

از مزیت‌های انتخاب دسته‌بندی کالا نسبت به سرچ مستقیم در نوار ابزار، می‌توان به بازدید از محصولات مشابه و دیدن آیتم‌های متنوع دیگر اشاره کرد.

در این صفحه می‌توانید هر کالا را به طور جداگانه در یک قاب مشاهده کنید که علاوه بر عکس کالا، یکسری اطلاعات تکمیلی نیز به شما ارائه می‌دهد. اطلاعاتی مانند قیمت، تخفیف‌ها، هزینه ارسال، امتیاز فروشنده و غیره در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما حتی امکان مشاهده آنلاین یا آفلاین بودن فروشنده را می‌توانید مشاهده کنید.

انتخاب محصول از شما، خرید از علی اکسپرس از ما

بعد از اینکه محصول مورد نظر خود را پیدا کردید بر روی آن کلیک کنید. در این مرحله شما وارد صفحه فروش و توضیحات کالای مورد نظر خواهید شد و می‌توانید تمامی اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید. اطلاعاتی از قبیل ابعاد کالا، هزینه و شرایط ارسال، شرایط ضمانت و برگشت کالا و غیره از طریق این صفحه قابل مشاهده است.

با اسکرول کردن صفحه به پایین، علاوه بر مشاهده تصاویر مختلف کالا، می‌توانید مدل‌های دیگر، اطلاعات شرکت سازنده، تاریخچه سفارشات، نظرات سایر مشتریان و غیره را مشاهده کنید. شما می‌توانید از مجموع این اطلاعات نسبت به معتبر بودن فروشنده تصمیم بگیرید.

اگر تمامی اطلاعات را بررسی کردید و از خرید کالای خود مطمئن شدید، تنها کافی است که آدرس صفحه کالای انتخاب خود را انتخاب کنید و آن را در وبسایت ایران تحویل وارد کنید تا از قیمت تحویل آن در داخل مطلع شوید.

در پروسه خرید از علی اکسپرس تنها کافی است که کالای خود را انتخاب کنید و پس از پرداخت هزینه آن، منتظر دریافت درب منزل خود باشید.

irdelivery متعهد می‌شود با بهترین قیمت و با کیفیت بالای خدمات، خرید از علی اکسپرس و سایر فروشگاه های معتبر چین، ترکیه، دبی و آمریکا را برای شما انجام دهد و کالای شما را در سریعترین زمان ممکن به دست شما برساند.

همچنین برای خرید عمده بار از چین هم میتوانید روی شرکت بازرگانی irdelivery ، حساب ویژه باز کنید!خرید از علی اکسپرس

در خرید از علی اکسپرس به چه نکاتی توجه کنیم؟

در فروشگاه علی اکسپرس تعداد زیادی فروشنده مختلف وجود دارد که همگی کالاهایی با کیفیت مختلف عرضه می‌کنند. حتما لازم است قبل از خرید از علی اکسپرس نسبت به معتبر بودن فروشنده مطمئن شوید. شما از طریق امتیازات و نشانه‌هایی که خود سایت علی اکسپرس برای شما به نمایش می‌کذارد می‌توانید این کار را انجام دهید.

یکی از بهترین ابزارها برای شناسایی فروشنده معتبر، توجه به نظرات خریدارن و سابقه فروش‌های قبلی است. همچنین می‌توانید اطلاعات سابقه فعالیت و مدت زمان آن در علی اکسپرس را برای هر فروشنده مشاهده کنید. این اطلاعات را می‌توانید از طریق کلیک بر روی نام فروشنده و در صفحه پروفایل اختصاصی آن مشاهده کنید. در این صفحه تمامی اطلاعاتی که درباره فروشنده نیاز دارید را می‌توانید ببینید.

فروشندگانی که ستاره کم و امتیاز پایینی دارند و نظرات منفی خریداران قبلی آنها زید است، اصلا گزینه مناسبی برای خرید از علی اکسپرس نیستند.

همچنین بخوانید : خرید از چین

سعی کنید از خریدهای هیجانی پرهیز کنید. شما هنگام خرید از علی اکسپرس با طیف گسترده‌ای از کالاهای ارزان قیمت و همچنین کالاهای کپی مواجه می‌شوید. اگر با دقت کالای خود را انتخاب نکنید ممکن است با محصولی بی کیفیت مواجه شوید که اصلا ارزش خرید نداشته است.

شما ممکن است کالایی که ده میلیون قیمت دارد را با یک میلیون در این سایت مشاهده کنید! مطمئن باشید که این نوع از محصولات اصل نیستند و فقط یک کپی از کالای اصلی می‌باشند. هنگام خرید هیجانی تصمیم نگیرید و تمرکز خود را فقط بر روی کالای مورد نیاز خود قرار دهید.

اگر قصد خرید بصورت عمده را دارید بهتر است که حتما با فروشنده تماس گرفته و نسبت به قیمت و شرایط تحویل گفتگو کنید. این گفتگوها گاهی ممکن است باعث گرفتن تخفیف بیشتر یا امتیازات ویژه از سمت فروشنده برای خریدار شود.

اگر کالایی که خریداری کردید گران‌قیمت است، سعی کنید سرویس ارسال رایگان را انتخاب نکنید. در این نوع از ارسال نه تنها زمان رسیدن کالا بسیار طولانی‌تر است، بلکه محصول شما گارانتی ارسال نیز نمی‌شود. برای اینگونه از خریدها بهتر است با پرداخت مقداری پول بیشتر، از شرایط ارسال مطمئن‌تری برای کالای خود استفاده کنید.

سوالات متداول:

آیا خرید از علی اکسپرس برای ایرانیان امکان‌پذیر است؟

بله. شما می‌توانید از طریق شرکت IRdelivery، هر کالایی را که در سایت علی اکسپرس می‌خواهید، خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

آیا امکان خرید بصورت عمده از علی اکسپرس وجود دارد؟

بله. شما در سایت علی اکسپرس مستقیما با تولید کننده کالا در ارتباط هستید. شرکت IRdelivery در تمامی مراحل عقد قرارداد، خرید، انبارداری، حمل و نقل و تحویل کالا، در کنار شما است.

چگونه از علی اکسپرس خرید کنم؟

تنها کافی است کالای مورد نظر خود را در وبسایت پیدا کرده، و لینک آن را برای ما ارسال کنید. پس از محاسبه هزینه، مراحل خرید و تحویل آن را برایتان انجام می‌دهیم.

11 پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند