خرید از چین

خرید از چین

چگونه از چین خرید کنیم؟

محصولات ساخته شده در چین مانند کفش، لباس، لوازم الکترونیکی، مبلمان، اثاثیه منزل و بسیاری موارد دیگر در سراسر جهان بسیار محبوب هستند.

شرکت IRdelivery به عنوان یک واسطه خرید از چین برای شما عمل می‌کند و در تمام مراحل خرید از چین در کنار شما خواهد بود تا هر کالایی را که تمایل دارید از چین تهیه کنید. ما محموله شما را چه به صورت تکی باشد یا عمده، به ایران منتقل می‌کنیم. این به شما امکان می‌دهد تا با کمترین هزینه و بدون صرف زمان، هر کالایی را از چین خریداری کنید.

چین یک قدرت بی‌رقیب برای ساخت و تولید مقادیر زیادی کالا در سرعت بالا و قیمت ارزان است، و این تقاضا برای خدمات حمل و نقل کالا برای واردات از چین را افزایش می‌دهد.

ما می‌توانیم کلیه خدمات خرید از چین، بازرسی محصول، انبارداری، حمل و نقل و ترخیص محموله‌های شما را انجام دهیم. شرکت بازرگانی Irdelivery تجربه خرید از چین بدون واسطه را برای شما به ارمغان می‌آورد.

ویدیوی خرید از چین توسط شرکت بازرگانی irdelivery.com

برای خرید از چین، می‌توانید بر اساس نوع کالا، بودجه و نیاز‌های خاص خود، از هر یک از خدمات شرکت بازرگانی irdelivery.com استفاده کنید که شامل موارد زیر می‌شود:

این مطلب یک راهنمای خرید از چین برای بازرگانان و افرادی است که به تازگی قصد واردات از چین را دارند. در این مطلب علاوه بر آشنایی با خدمات خرید از چین شرکت Irdelivery، با نحوه خرید از چین به صورت مستقیم نیز بیتر آشنا خواهید شد.

هر آنچه باید درباره چگونگی خرید از چین بدانید!

بسیاری از کسب و کارهای داخل کشور برای ادامه فعالیت خود به کالاهای چینی متکی هستند. جای تعجب نیست که این کشور به عنوان بزرگترین کشور تجاری رتبه‌بندی شده است. چین بخش عمده‌ای از تجارت جهانی خود را مدیون منابع طبیعی عظیم خود مانند سنگ آهن، مس، زغال سنگ و آلومینیوم است.

بر کسی پوشیده نیست که واردات از چین و فروش کالای چینی یک کسب و کار سودآور است. محصولات ساخته شده در چین مانند مبلمان، کالا‌های الکترونیکی، پوشاک و کفش در سراسر جهان و ایران بسیار محبوب هستند.

اگر مشتاق واردات کالا از چین هستید، باید جنبه‌های مختلف تجارت با این کشور را یاد بگیرید. فرآیند واردات بسیار پیچیده و همچنین گیج‌کننده است. بسیاری از بازرگانان سود خود را در زمان‌های حمل و نقل طولانی، هزینه‌های نظارتی، و تأخیر‌های غیرمنتظره و به دلیل نوسان ارز از دست می‌دهند. از این رو، یادگیری نکات ظریف ضروری است تا بهترین استفاده را از سرمایه‌گذاری خود ببرید.

در ادامه یک راهنمای جامع واردات از چین به ایران برای شما تهیه کردیم. شرکت IRdelivery نزدیک به دو دهه است که در این صنعت فعالیت می‌کند و می‌توانیم اطلاعات دقیقی در مورد نحوه واردات از چین به ایران و دبی را طور کارآمدتر و روان به شما ارائه دهیم.

چگونه از کشور چین خرید کنیم؟

خرید از چین در تهران

بر خلاف سالیان گذشته که برای واردات کالا نیاز بود به کشور مبدا سفر کنید، به لطف پیشرفت تکنولوژی اکنون می‌توان به راحتی از داخل منزل به کشور کالا واردات کرد! خرید از چین در تهران امروزه به یک امر عادی تبدیل شده به گونه‌ای که اکثر بازاریان در حال حاضر خودشان مستقیما کالاهای کسب و کارشان را از چین وارد می‌کنند!

برای خرید کالا از چین و ارسال آنها به تهران، شما می‌توانید از چند روش مختلف استفاده کنید:

  • خرید آنلاین از چین

از وب‌سایت‌ها و بازارهای آنلاین معتبری مانند Alibaba، AliExpress، Taobao و JD.com کالاهای خود را انتخاب کنید و توسط شرکت irdelivery آنها را در ایران تحویل بگیرید.

صفر تا صد خرید از چین در تهران را برای شما انجام می‌دهیم و در زمان مققر آنها را به شما تحویل می‌دهیم.

  • از طریق واسطه‌ها و شرکت‌های حمل و نقل

می‌توانید مستقیما از خدمات شرکت‌های حمل و نقل حوزه خرید از چین به تهران مانند irdelivery بهره ببرید. فقط کافی است بگویید چه کالایی می‌خواهید تا پس از پیدا کردن تامین‌کننده مناسب با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت، مراحل خرید و حمل و نقل به تهران را برایتان انجام دهیم.

شرکت‌های بازرگانی عموما ارتباطات گسترده‌ای با تامین‌کنندگان در چین دارند و معاملات را برای شما انجام می‌دهند.

با استفاده از این خدمات دیگر نیازی نیست خودتان درگیر مراحل مختلف تجارت شوید. توجه داشته باشید که با استفاده از خدمات ما فقط هزینه حمل و نقل کالا از چین به تهران را پرداخت می‌کنید و سودی بر روی بار از شما گرفته نمی‌شود.

  • خرید از چین به صورت حضوری

روش دیگر همان روش سنتی است. در صورتی که به چین سفر می‌کنید، می‌توانید به صورت مستقیم از مغازه‌ها و بازارهای فیزیکی در چین خرید کنید. در این صورت، همچنان می‌توانید از خدمات حمل و نقل ما استفاده کنید و انتقال بار خود از چین به تهران را به ما بسپارید.

به هر حال، در هر روشی که انتخاب کنید، مطمئن شوید که از تامین‌کنندگان معتبر و قابل اعتماد خرید می‌کنید و بهترین گزینه حمل و نقل را انتخاب کنید.

خرید از چین در تهران تنها با یک لب تاپ قابل انجام است! اگر در این زمینه مشکل دارید، با ما تماس بگیرید.

خرید از چین تحویل در ایران

خرید از چین و تحویل در ایران ممکن است مسیری پیچیده داشته باشد و نیاز باشد با یک شرکت متخصص در این زمینه همکاری داشته باشید! شرکت Irdelivery به طور اختصاصی در زمینه خرید از چین تحویل در ایران فعالیت می‌کند و می‌تواند در این حوزه همیار شما باشد.

برخی از خدمات ما در این زمینه شامل موارد زیر می‌شود:

  1. انتخاب کالا و پیدا کردن عمده فروش: برای شروع ابتدا باید بهترین تامین کننده‌های چینی را برای خرید کالای مورد نظرتان انتخاب کنید. ما در پیدا کردن تامین‌کننده معتبر و قابل اعتماد و همچنین محصولات با کیفیت شما را یاری می‌دهیم.
  2. مذاکره و قیمت‌گذاری: قبل از خرید، باید با تامین کننده بر سر قیمت و شرایط معامله مذاکره کنید و مطمئن شوید که همه جزئیات مربوط به خرید از چین تحویل در ایران، از جمله هزینه‌های حمل و نقل و مدت زمان تحویل، مشخص شده باشند. ما این کار را برای شما انجام می‌دهیم.
  3. پرداخت: پس از توافق بر روی شرایط، پرداخت به تامین‌کننده انجام می‌شود. ما کلیه مراحل تسویه و انتقال پول به چین را برای شما انجام می‌دهیم.
  4. حمل و نقل: محموله شما باید از چین به ایران، از طریق دریا یا هوا حمل شوند. انتخاب روش حمل و نقل بسته به نوع کالا، وزن، ارزش و مدت زمان مورد نیاز برای تحویل متغیر است. شرکت حمل و نقل بین المللی irdelivery صفر تا صد حمل بار از چین به ایران را انجام می‌دهد.
  5. گمرک و ترخیص: مراحل گمرکی در ایران ممکن است پیچیده و زمانبر باشد. برای ترخیص کالاها، باید مدارک مورد نیاز را تهیه کنید و مالیات‌ها و گمرکی‌های مرتبط را پرداخت کنید. ما تمام این مراحل را برایتان انجام می‌دهیم.
  6. تحویل: پس از ترخیص و پرداخت هزینه‌های مربوطه، محموله شما را در مقصد مورد نظرتان به شما تحویل می‌دهیم.

به دلیل زمانبر بودن پروسه حمل و نقل، برای خرید از چین تحویل در ایران مهم است که از قبل سفارش خود را ثبت کنید تا بار شما در زمان مورد نظرتان به دستتان برسد.

آیا خرید از چین و واردات به ایران سودآور است؟

اگر می‌خواهید با فروش کالا‌ها سود زیادی کسب کنید، واردات محصولات از چین یکی از بهترین تصمیم‌هایی است که می‌توانید اتخاذ کنید. جای تعجب نیست که شرکت آمریکایی اپل و برند‌های بزرگ دنیا برای کسب سود خود به کارخانه‌های چینی متکی هستند. اگر می‌خواهید درست مانند برند‌های برتر سود کسب کنید، ابتدا باید محصولاتی را که باید بفروشید شناسایی کنید.

تجزیه و تحلیل کاملی از محصولات مورد تقاضا در ایران انجام دهید. اگر مطمئن نیستید چه چیزی را بفروشید، ورود به تجارت بیهوده است. برای شناسایی محصولاتی که باید بفروشید مطالعه کنید یا از متخصصان کمک بگیرید. ما می‌توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم.

هنگامی که مطمئن شدید قصد وارد کردن چه چیزی را دارید، با کارخانه‌های چینی که کالا‌های مورد نظر شما را می‌فروشند تماس بگیرید. از آن‌ها قیمت بگیرید و هدف خود را بیان کنید. برای مشاهده لیستی از فروشندگان و کارخانجات، لطفا صفحه خرید عمده از چین را مطالعه کنید.

سپس، یک شرکت حمل و نقل قابل اعتماد در چین را انتخاب کنید که بتواند در تمام مدت به شما کمک کند. شرکت Irdelivery با داشتن دفاتر اختصاصی در چین می‌تواند در تمام مراحل خرید از چین و تحویل در ایران، به شما کمک کند.

یک شرکت حمل و نقل کالا در چین می‌تواند فرآیند پیچیده گمرکی مربوط به تجارت بین‌المللی را به بهترین شکل مدیریت کند. ما کالا‌ها را از کارخانه‌هایی که شما اجناس خود را از آن تهیه کردید تحویل گرفته و پس از بررسی و تایید از سمت شما، آن‌ها را بسته‌بندی کرده و به آدرستان در ایران تحویل می‌دهیم.

این کار می‌تواند زحمت شما را تا حد زیادی کم می‌کنند. به هر حال اگر محصولاتی را شناسایی کنید که پتانسیل فروش زیادی در شهر شما دارند، واردات کالا از چین واقعا سودآور است.

خرید از چین به ایران | مزایای واردات از چین

خرید از چین می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد که برخی از آنها عبارتند از:

  • سود بالا
  • امکان واردات اجناس کمیاب و منحصر به فرد ساخت چین
  • امکان کنترل مستقیم بر روش توزیع و پخش کالا و بهینه کردن کسب و کار شما
  • بدون نیاز به مجوز خاصی برای خرید کالا از چین
  • امکان وارد کردن محصولات تخصصی که قیمت مناسبی دارند
  • سود فوری و بلند مدت را به همراه دارد
  • نیروی کار ماهر و ارزان
  • قدرت زیاد در تامین کالا برای واردکنندگان
  • چین دارای ذخایر مناسبی از منابع طبیعی است که امکان تولید هر نوع محصولی را به آن می‌دهد

اصطلاحات رایج برای خرید از چین

از اولین مواردی که در آموزش خرید از چین باید یاد بگیرید، آگاهی از اصطلاحات تجاری مرسوم در روند خرید است. این امر به شما کمک می‌کند هنگام ثبت سفارش، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید تا علاوه بر کسب سود بیشتر، از ضررهای ناخواسته جلوگیری شود.

با اینکه در نگاه اول روش خرید از چین مانند خرید از هر کشور دیگری به نظر می‌آید، ما پیشنهاد قبل از بستن قرارداد با فروشنده با کارشناسان Irdelivery تماس گرفته تا اگر سوالی دارید به شما کمک کنیم. انواع اصطلاحات و قراردادهای خرید از چین عبارتند از:

۱. EXW (Ex Works)

طبق این قرارداد تجارت بین‌المللی، تامین‌کننده کالا (فروشنده) فقط مسئول آماده‌سازی کالا‌ها برای تحویل است. پس از خروج کالا از محل فروشنده، همه چیز به عهده خریدار است و باید تعهدات و هزینه‌های حمل و نقل تا انبار یا کشتی و فرودگاه را متقبل شود.

همچنین هزینه حمل کالا از چین به ایران یا دبی بر عهده خریدار است. در این نوع قرارداد خریدار می‌تواند قبل از ثبت سفارش خود، تصویر روشنی از هزینه‌های پیش رو داشته باشد. همچنین خریدار کنترل کاملی بر حمل و نقل کالای خود دارد.

۲. FOB

قرارداد تجاری Free on Board of FOB مشخص می‌کند که در صورت آسیب دیدن کالا در حین حمل، چه کسی باید مسئولیت آن را بپذیرد. اگر در یک قرارداد تجاری نقطه حمل و نقل FOB ذکر شده باشد، به این معنی است که فروشنده باید ریسک ضرر را تا زمانی که کالا ارسال شود، متحمل شود.

همچنین مقصد FOB به این معنی است که فروشنده باید ریسک ضرر را تا زمانی که کالا به دست خریدار برسد متحمل شود. این نوع قرار داد معمولا هنگام ارسال کالا در حمل و نقل دریایی استفاده می‌شود.

۳. هزینه و حمل و نقل (C&F)

هزینه و حمل و نقل به یک اصطلاح حقوقی است که در تجارت بین‌المللی استفاده می‌شود. طبق این قانون، فروشنده مجبور نیست در هنگام حمل و نقل کالا، هیچ گونه بیمه دریایی برای خطر آسیب یا مفقود شدن کالا دریافت کند. طبق این اصطلاح فروشنده مسئولیت حمل و نقل کالا از طریق دریا به بندری را که خریدار ذکر کرده است بر عهده دارد.

۴. CIF (هزینه، بیمه و حمل و نقل)

CIF یک اصطلاح تجارت بین‌المللی است که مسئولیت مدیریت حمل و نقل کالا از طریق دریا به بندر مقصد را به عهده تأمین‌کننده می‌گذارد. سپس مدارک باید به خریدار تحویل داده شود.

شرکت IRdelivery تمام جوانب احتیاط را در تجارت و هنگام حمل کالا از چین به ایران مدیریت می‌کند. مهم نیست چه قوانینی وجو دارد، ما از همه موارد به نفع مشتری استفاده می‌کنیم.

خرید از چین بدون واسطه

خرید از چین را چگونه انجام دهیم؟

همانطور که قبلا اشاره کردیم اگر می‌خواهید از چین کالا وارد کنید، اولین کاری که باید انجام دهید شناسایی کالا برای واردات است. قبل از اینکه از خود بپرسید چگونه از چین خرید کنم، کار‌های اولیه را برای شناسایی کالای مد نظرتان انجام دهید. در نمایشگاه‌های تجاری شرکت کنید، به یک شرکت بازرگانی متخصص تکیه کنید و تصمیم بگیرید که چه چیزی برای خرید از چین مناسب است.

در قدم بعدی، باید بررسی کنید که آیا مانع قانونی برای واردات کالای مد نظرتان به داخل کشور وجو دارد یا خیر.

به عنوان مثال، اگر کالایی را به ایران وارد می‌کنید، مطمئن شوید که نمونه مشابه آن در داخل تولید نمی‌شود، و یا منع قانونی برای ورود نداشته باشد. گمرک ایران هرگونه ورود کالا‌های ممنوعه وارداتی از چین را رد می‌کند. همچنین اطمینان حاصل کنید که محصول با برچسب و الزامات استاندارد ایمنی ایران مطابقت دارد. پس از انجام این کار، می‌توانید با تولید کننده یا فروشنده کالا تماس بگیرید.

ارتباط با تولید کننده برای خرید و حمل کالا از چین

برای خرید غیر حضوری از چین ایمیل بهترین راهی است که می‌توانید بوسیله آن با هر تامین‌کننده‌ای در هنگام خرید کالا از چین ارتباط برقرار کنید. در برخی موارد، باید از Google Translate یا هر ابزار دیگری برای ترجمه مکالمات فروشندگان استفاده کنید.

جای نگرانی نیست زیرا این روز‌ها اکثر فروشندگان می‌توانند به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنند. حتی برخی از آنها زبان فارسی را هم بلد هستند! برای اینکه پاسخ خوبی دریافت کنید، مطمئن شوید که‌ایمیل‌های خود را کوتاه نوشته و مستقیم سر اصل مطلب می‌روید. این کار باعث می‌شود که جواب شما از سمت فروشنده دقیق و شفاف داده شود.

شما می‌توانید نوع کالای مد نظرتان را به ما سفارش بدهید تا از طریق دفتر خود در چین، بهترین تامین کننده‌ها را برایتان پیدا و مکاتبات لازم را برایتان انجام دهیم.

چطور از چین خرید کنیم؟

قبل از سفارش و خرید از چین لازم است که در مورد برخی از موارد با فروشنده به توافق برسید.

  • حداقل مقادیر سفارش

اولین قدم بسیار ساده است. شما می‌توانید این مورد را با ارسال یک ایمیل به فروشنده مشخص کنید. در این قدم باید از فروشنده بپرسید که حداقل میزان سفارش (MOQ) چقدر است. سپس محاسبه کنید که آیا توانایی پرداخت مبلغ حداقل سفارش را دارید یا خیر. همچنین می‌توانید درباره تغییر مقدار حداقل سفارش با فروشنده مذاکره کنید.

  • قیمت برای نمونه

در قدم بعدی برای سفارشات نمونه قیمت بخواهید. بدیهی است که برای بررسی کیفیت محصولات باید نمونه درخواست کنید. قیمت نمونه‌ها را از آن‌ها بخواهید. بسیاری از تأمین‌کنندگان نمونه‌ها را با نرخ‌های متفاوتی ارائه می‌دهند.

  • قیمت‌گذاری محصول

از تامین‌کننده در مورد قیمت محصول استعلام بگیرید. از قیمت هر عدد از کالایی که قصد واردات آن را دارید مطلع شوید. فروشندگان معمولا قیمت را حدودی ذکر می‌کنند. این یکی از مشکلات اکثر کسانی است که در زمینه خرید و واردات کالا از چین فعالیت می‌کند! اگر به شما قیمت حدودی دادند قبول نکنید و قیمت دقیق کالا را جویا شوید.

  • زمان تولید

زمان تولید نقش تعیین‌کننده‌ای در تجارت شما دارد. بسیار مهم است که بدانید تولید کننده چه زمانی محصول شما را تولید کرده و تحویلتان می‌دهد. زمان برای بسیاری از مشاغل حیاتی است. و در نهایت آخرین چیزی که باید پرس و جو کنید در مورد شرایط پرداخت است.

پیدا کردن تامین‌کننده کالا در چین

اکثر بازرگانان می‌توانند تولید کنندگان مناسبی از سایت معتبر خرید از چین علی بابا پیدا کنند. این منبع بهترین سایت خرید از چین است که می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید. خرید از سایت چینی علی بابا نیز جز خدمات شرکت Irdlivery است که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. با این حال، اگر مایل به جستجو بیشتر هستید، چندین گزینه وجود دارد.

با اینکه اکثر فروشندگان علی بابا خود تولید کننده هستند، اما برخی از پروفایل‌های ثبت شده در این پلتفرم در واقع دلالان هستند.

علاوه بر علی بابا می‌توانید تأمین‌کنندگانی از نمایشگاه‌های صادرات و واردات کشور چین و دیگر سایت‌های خرید از چین پیدا کنید. همچنین می‌توانید با جستجوی مستقیم از طریق گوگل فروشندگان زیادی پیدا کنید. شرکت‌هایی که قابل اعتماد و معتبر هستند، اغلب وب سایت‌هایی برای مشتریان خود راه‌اندازی کرده‌اند که می‌توانید از طریق وب سایتشان محصولات و تولیداتشان را مرور کرده و نظرات دیگر خریداران از آنها را مشاهده کنید.

از آنجا که نمی‌توان به همه فروشندگان اعتماد کرد، لذا بهترین راه برای پیدا کردن یک تولید کننده مناسب و خرید بی واسطه از چین، تماس با شرکت Irdelivery  است. ما با توجه به نیاز شما، بهترین فروشندگان چینی را به شما معرفی خواهیم کرد.

خرید از چین و ارسال به ایران

خرید از چین با یوان | روش های پرداخت در خرید از بازار چین

یکی از چالش ‌های اصلی در خرید از چین، نحوه تسویه حساب و انتقال پول برای فروشنده است. به دلیل برخی محدودیت‌ها ممکن است اینکار با چالش‌هایی همراه باشد. خدمات پرداخت شرکت Irdelivery برای کلیه تاجران و بازرگانان در دسترس است. سفارش شما هر مقدار که باشد، ما مراحل انتقال پول به چین را برای شما انجام می‌دهیم.

همچنین خدمات ما شامل خرید از چین پرداخت درب منزل نیز می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. با این حال روش‌های زیر برای انتقال پول و خرید از چین در دسترس است:

  • حواله بانکی

این حالت پرداخت می‌تواند برای خریدار کمی مخاطره آمیزتر باشد. اگر این حالت را انتخاب کنید، تولید کننده حتی قبل از شروع تولید کالا، 30 درصد کل مبلغ قرارداد را به عنوان بیعانه دریافت می‌کند. مابقی مبلغ را می‌توان قبل از تحویل نهایی کالا پرداخت کرد. پیشنهاد می‌شود اگر به تأمین‌کننده‌ای که با آن سر و کار دارید اعتماد دارید، این حالت پرداخت را انتخاب کنید.

  • اعتبار اسنادی

این روش پرداخت در مقایسه با انتقال مستقیم بانکی قبل از تحویل کالا نسبتا ایمن‌تر است. این روش در کمی پیچیده است و عمدتا برای سفارشات تجاری بزرگ استفاده می‌شود. اگر ارزش واردات شما بیش از ۲۰۰۰۰ دلار است، می‌توانید این حالت پرداخت را در نظر بگیرید.

  • PayPal

این گزینه ایمن‌تر است. استفاده از آن آسان است و همچنین دارای ویژگی محافظت از خریدار است. با این حال، در بین فروشندگان چینی محبوبیت زیادی ندارد. این به این دلیل است که برداشت برای آنها  پیچیده‌تر است و شامل هزینه‌های مالیاتی نیز برای آنها می‌شود.

  • پرداخت امن علی بابا

این یک گزینه نسبتا مطمئن برای خریدار است. در این روش، پول داده شده توسط خریدار در اختیار سایت علی بابا است و تنها زمانی آزاد می‌شود که خریدار تأیید کند که سفارش را دریافت کرده‌ است. این مدل پرداخت هم برای خریداران و هم برای فروشندگان امن است. این گزینه تنها در سفارشات عمده ارائه می‌شود. برای آموزش نحوه خرید از علی بابا، این صفحه را مشاهده کنید.

خرید کالا از چین

امروزه خرید کالا از چین به یکی از روش‌های مرسوم تجارت بین‌المللی تبدیل شده است. دولت چین سیاست‌های زیادی را برای حمایت از صادراتی خود اعمال کرده است که روند تجارت با این کشور را برای تاجران بسیار آسان کرده است.

از یک تکه کاغذ گرفته تا تجهیزات سنگین صنعتی، تقریبا هر کالایی را که فکرش را بکنید می‌توانید از چین بخرید. با خرید کالا از چین به راحتی می‌توانید برند خود را بسازید و سود بیشتری به دست آورید.

اما چرا خرید کالا از چین انقدر جذاب است؟ پاسخ تنوع بالا و قیمت پایین کالاهای چینی است! کشور چین منابع غنی دارد. در مقایسه با سایر کشور‌ها، تولید کنندگان و عمده‌فروشان چینی می‌توانند خدمات لجستیکی بهتری به شما ارائه دهند.

چند دلیل مهم که خرید کالا از چین را جذاب می‌کند عبارتند از:

  • کارخانه‌های چینی می‌توانند در کنار قیمت پایین، محصولات با کیفیت خوب تولید کنند.
  • نیروی کار در چین کم هزینه و ارزان است.
  • هنگام خرید کالا در چین، مالیات پایینی را پرداخت خواهید کرد.

تمام این موارد باعث شده تا کشور چین در زمینه صادرات به یک ابر قدرت در جهان تبدیل شود.

خرید از چین بدون واسطه

خرید از چین بدون واسطه به راحتی امکانپذیر است، با این حال فراموش نکنید که ممکن است در برخی شرایط نیاز به کمک داشته باشید.

با اینکه کشور چین روابط دوستانه با کشور ایران دارد، اما همچنان به دلیل تحریم‌های بین المللی ممکن است در مسیر تجارت با این کشور دچار چالش شوید. اگر تجربه قبلی خرید از چین را دارید و یک بازرگان با تجربه هستید، می‌توانید کلیه چالش‌ها را پشت سر بگذارید.

اما اگر تجربه قبلی یا زمان کافی برای رسیدگی به امور تجاری با چین ندارید، پیشنهاد می‌کنیم خرید از چین بدون واسطه را فراموش کنید!

شرکت Irdelivery به عنوان یک واسطه برای شما عمل خواهد کرد و صفر تا صر خرید از چین را برای شما انجام خواهد داد.

با این حال، اگر می‌خواهید همچنان خرید از چین بدون واسطه را تجربه کنید، می‌توانید در هر زمان که سوال یا مشکلی داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

چگونه از چین خرید کنیم؟

اینکه چگونه از چین خرید کنیم ممکن است برای هر تاجر پاسخ منحصر به فردی داشته باشد، چون هر بازرگان ممکن است یک کالای خاص خود را تجارت کند!

خرید از چین امن و آسان است، اما بهترین راه برای اینکه بفهمیم چگونه از چین خرید کنیم این است که فرهنگ تجارت چینی را یاد بگیرید. ارتباط دقیق در تجارت یکی از مهمترین اصول است که به شما کمک می‌کند در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

باید قبل از خرید از چین مراحل اساسی را یاد بگیرید. شما می توانید از انواع روش‌های آنلاین و آفلاین برای خرید کالا از چین و محصولات مورد نظر خود استفاده کنید. یکی از مهمترین مراحلی که باید قبل از اقدام نسبت به آن آگاهی پیدا کنید، پیدا کردن بازار عمده فروشی متناسب با کالای مورد نظرتان در چین است.

بسته به نوع کالایی که قصد وارداتش را دارید، باید بازار مربوط به آن را پیدا کنید. سه بازار مهم برای وارادت از چین را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

  • بازار عمده فروشی Yiwu (یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید از چین)
    بازار Yiwu در شهر تجاری Yiwu قرار دارد. شهر تجاری Yiwu یکی از بزرگترین بازارهای عمده فروشی کالا در چین است. این بازار در سال 2001 ساخته شده است.
  • بازار عمده فروشی شنژن (خرید از چین بدون واسطه)
    بازار عمده فروشی شنژن برای بازار الکترونیکی Huaqiangbei خود مشهور است. بازار الکترونیک Huaqiangbei بزرگترین بازار الکترونیک در جهان است. شما می‌توانید انواع وسایل الکترونیکی و وسایل مورد نظر خود را در این بازار پیدا کنید. همه برندهای مرتبط با فناوری حداقل یک فروشگاه در اینجا دارند.
  • بازار عمده فروشی گوانگژو (بهترین محصولات برای خرید از چین را در اینجا پیدا کنید)
    گوانگژو یک شهر تجاری بزرگ در چین است. انواع کالاهایی که می‌توانید از چین خریداری کنید در اینجا وجود دارد. بازارهای عمده فروشی لباس، دارو، اسباب بازی، چای، کالاهای چرمی، جواهرات و … در اینجا فعال هستند.
    بازارهای عمده فروشی در این شهر متمرکز نیستند، بنابراین وقتی به گوانگژو می‌آیید باید از قبل برنامه ریزی کنید.

شرکت Irdelivery با توجه به اینکه قصد واردات چه نوع کالایی را از چین دارید، به شما مشاوره ارائه می‌دهد و بهترین عمده‌فروشان را به شما معرفی خواهد کرد. اگر مدام از خود می پرسید که چگونه واردات از چین انجام دهیم، ما به شما کمک می‌کنیم.

چگونه واردات از چین انجام دهیم؟

بسیاری از مشتریان از ما سوال میکنند که چگونه واردات از چین انجام دهیم! در واقع این یک سوال کلی است و نمی‌توان به آن با یک جمله پاسخ داد.

ابتدا باید جزئیات محصولی که قصد وارداتش دارید را مشخص کنید. سپس باید یک تأمین‌کننده قابل اعتماد برای طراحی محصول خود پیدا کنید. پس از آن، می‌توانید تجارت خود را با تولیدکننده‌ای که انتخاب کردید شروع کنید.

علاوه بر این، در مورد قیمت، بسته‌بندی و برچسب نیز با تولید کننده مذاکره کنید. سپس روش حمل و نقل را مشخص کنید. در نهایت موارد مربوط به پرداخت را با فروشنده هماهنگ کنید.

هر کدام از مراحل فوق می‌توانند چالش‌هایی را برای شما به همراه داشته باشد، لذا قبل از اقدام حتما از مشاوره شرکت‌های بازرگانی معتبر استفاده کنید.

تست نمونه قبل از خرید از چین و ارسال به ایران

پیشنهاد می‌شود قبل از بستن قرارداد یک نمونه از کالای تولید توسط تولید کننده چینی را بررسی کنید. شما می‌توانید از طریق شرکت Irdelivery به دو روش نمونه کالای چینی که قصد خریدش را دارید بررسی کنید.

اولین روش این است که کارشناسان ما در چین مستقیما به کارخانه مراجعه کرده و کالای تولید را بررسی کنند. روش دوم این است که یک نمونه از کالا را با حمل هوایی برای شما ارسال کنیم تا شخصا آن را برری کنید.

نمونه‌ای که از طریق حمل و نقل هوایی برای شما ارسال شده، پس از سه تا ده روز کاری به دست شما می‌رسد. اگر از طریق دریا ارسال شود، بیش از ۱۵ تا ۴۵ روز طول می‌کشد تا به دست شما برسد. هنگامی که نمونه‌ها را مشاهده کنید، از کیفیت محصول، کیفیت بسته‌بندی و… اطمینان حاصل خواهید کرد.

  • بازرسی کیفیت

بررسی کنید که آیا کالای نمونه، با کیفیت مورد انتظار شما مطابقت دارد یا خیر.

  • بسته‌بندی

ببینید آیا کیفیت بسته‌بندی به اندازه کافی مناسب است که برای مشتریان شما ارسال شود. اگر اقلام به صورت جمعی بسته‌بندی شده‌اند، می‌توانید از فروشنده بخواهید انها را به صورت تکی بسته‌بندی کنید.

  • برچسب زدن

ممکن است بخواهید بر روی محصول برچسب دلخواه شما زده شود. اگر فروشنده موافقت نکرد که اینکار را انجام دهد، می‌توانید از خدمات انبارداری شرکت Irdelivery استفاده کنید. ما محموله را پس از آماده شدن به انبار اختصاصی در چین منتقل می‌کنیم و برچسب و بسته بندی اختصاصی شما را بر روی آن اعمال می‌کنیم.

خرید و واردات کالا از چین

مواردی که باید هنگام خرید و واردات از چین در نظر بگیرید

باید بررسی کنید که کالا‌هایی که قصد وارد کردنشان را دارید مشمول قوانین برچسب گذاری می‌شود یا خیر. برخی کالاها مانند محصولات خوراکی قوانین خاصی در مورد چگونگی برچسب‌گذاری دارند. برچسب باید حاوی اطلاعات شرکت سازنده، اندازه سفارش، تاریخ انقضا ودستورالعمل مصرف باشد.

برخی از الزامات برچسب‌گذاری برای همه محصولات یکسان است. انطباق فنی نیز یک چیز ضروری است که باید در نظر گرفته شود. محصول باید مطابق با استاندارد‌های فنی باشد. بهر حال بررسی و تحلیل قبل از ثبت سفارش شما را از هزینه‌های جانبی در آینده دور نگه می‌دارد.

  • بازرسی‌های شخص ثالث قبل از ارسال کالا

اگر در مورد بازرسی سفارشات خود قبل از ارسال حساس هستید، می‌توانید یک شخص ثالث را استخدام کنید تا بازرسی را برای شما انجام دهد. شما می‌توانید از خدمات شرکت‌های بازرگانی ایرانی که در چین حضور دارند برای اینکار استفاده کنید. شرکت Irdelivery می‌تواند بازرسی‌های کیفی را از طرف شما انجام دهد.

  • انتظارات خود را به وضوح بیان کنید

هنگام ثبت سفارش، مطمئن شوید که آنچه را که می‌خواهید به طور کامل و شفاف به تولید ‌کننده منتقل کرده‌اید. فراموش نکنید که حتما این کار را قبل از شروع تولید انجام دهید. اگر تاخیر کنید، و درخواست‌های خود را پس از اینکه تولید کننده شروع به بسته‌بندی کالا‌های نهایی کرد مطرح کنید، ممکن است دیگر کار از کار گذشته باشد و تولید کننده مسئولیت بر عهده نگیرد!

انتظارات خود و جزئیات محصولی که می‌خواهید را به وضوح بیان کنید. این مورد باید قبل از سفارش خرید انجام شود. یک قرارداد خرید تنظیم کنید که در آن تمام شرایط و خواسته‌های شما به وضوح ذکر شده باشد. از این قرارداد بعدا می‌توان برای بازرسی کیفی توسط شخص ثالث نیز استفاده کرد. مهلت ارسال و عواقب عدم رعایت قوانین قرارداد را به صورت شفاف ذکر کنید. داشتن تعهدات قانونی باعث می‌شود که تولید کننده چینی در قبال مسئولیت خود پاسخگو باشد.

  • انجام بازرسی‌های دوره‌ای

شخص ثالثی را برای بازدید از کارخانه و بازرسی کالا‌هایی که از چین ارسال می‌کنید استخدام کنید. بازرسی می‌تواند در مراحل مختلف تولید انجام شود. به عنوان مثال، اگر شما سفارشی برای ساخت خرید قطعات یدکی از چین داده‌اید، می‌توانید بازرسی‌های کیفیت را در مرحله اولیه تولید انجام دهید. می‌توانید کیفیت قطعات را کنترل کرده و تعداد را بازرسی کنید.

در صورت وجود مشکلات آن را با تولید کننده در میان بگذارید.

اگر گزارش به دست آمده از بازرس شخص ثالث حاکی از هرگونه نقص در فرآیند تولید باشد، باید فورا با تامین کننده خود تماس بگیرید. می‌توانید از آن‌ها بخواهید که اقلام معیوب را جایگزین کنند یا از آن‌ها بخواهید دوباره کالای شما را تولید کنند.

با تامین‌کننده مدام در تماس باشید تا مطمئن شوید که مشکل را حل کرده ‌است.

  • بازرسی مجدد برای اطمینان

پس از درخواست برای رفع نواقص به تولید کننده، می‌توانید مجددا بازرس خود را برای سرکشی و بررسی محصول جدید به کارخانه بفرستید! این کار اطمینان خاطر بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. اگر همچنان کیفیت مطابق میل شما نیست، باز هم می‌توانید درخواست اصلاح بدهید. انجام این کار در همان مراحل ابتدای تولید می‌تواند باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما شود. فراموش نکنید که فروش محصولاتی که انتظارات مشتریان را برآورده نمی‌کند، تنها به اعتبار شما آسیب می‌زند.

پس از آماده شدن کالاهای وارداتی چه باید کرد؟

هنگامی که کالا‌های خود را از یک تولید‌کننده دریافت کردید، باید کیفیت، برچسب‌ها، دستورالعمل‌ها و بسته‌بندی را بررسی کنید. این مرحله بسیار مهم است زیرا در صورت ارسال به سمت مقصد، در آینده مرجوع کردن بسیار سخت می‌شود.

اگر نیاز به خدمات انبارداری نباشد و کشتی یا هواپیما آماده حرکت به سمت مقصد باشد، می‌توان محموله را مستقیما جهت انتقال به بندرگاه یا فرودگاه ارسال کرد. در غیر اینصورت باید آن را تا آماده شدن شرایط به انبار منتقل کرد.

شرکت Irdelivery با داشتن انبار اختصاصی در چین، کلیه خدمات انبارداری در چین را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. علاوه بر نگهداری بار در انبار، می‌توانید درخواست برچسب گذاری و بسته بندی اختصاصی خود را به ما بدهید تا برایتان انجام دهیم.

تمرکز اصلی ما این است که کل فرآیند واردات از چین را برای مشتریان خود آسان کنیم. ما کالا‌ها را از کارخانه‌های کشور چین به طور ایمن دریافت کرده و آنها را به مقصد ایران و دبی ارسال می‌کنیم و آن‌ها را در انبار شما تحویل می‌دهیم.

همچنین در صورت تمایل می‌توانید محموله خود را تا هر زمان که خواستید در انبارهای ما در چین، دبی و ایران نگهداری کنید. IRdelivery یک شریک قابل اعتماد برای بازرگانان بین‌المللی است. با ما تماس بگیرید تا بهترین راه‌کارهای خرید از چین و انتقال به ایران را برایتان شرح دهیم.

خرید انواع کالا از چین

کالاهایی که بیشتر از چین وارد می شوند کدامند؟

چین در سال گذشته بیش از 2.499 تریلیون دلار کالا به سرتاسر جهان ارسال کرده است. بر اساس آخرین اطلاعات موجود، بیش از 60.2 درصد از کالا‌های وارداتی ایالات متحده از کشور چین وارد شده است. حدود نیمی از صادرات چین به کشور‌های آسیایی از جمله ایران بوده است.

در ادامه برخی از محصولات برتر صادراتی چین را لیست کرده‌ایم:.

  • ماشین آلات اداری از جمله کامپیوتر
  • لوازم روشنایی، ملافه، مبلمان
  • پلاستیک و محصولات پلاستیکی
  • خودرو، لیفتراک و وسایل حمل و نقل
  • اسباب بازی‌
  • پوشاک و لوازم جانبی
  • مصنوعات فولادی و آهنی
  • تجهیزات پزشکی

علاوه بر موارد بالا، بازرگانان به خرید کالاهای چینی زیر نیز علاقه مند هستند:

  • خرید کفش از چین

  • خرید کیف وارداتی از چین

  • تجهیزات صنعتی و خرید لوازم یدکی از چین

  • خرید عمده لوازم خانگی از چین

  • خرید چرخ خیاطی از چین

  • خرید لوازم خودرو از چین

  • خرید از چین لوازم جانبی موبایل

  • خرید از چین موبایل

اگر به کالا‌هایی که از چین وارد می‌شوند نگاه کنیم، انواع اسباب‌بازی‌ها و بازی‌های دیگر بیشترین تقاضا را در میان محصولات چینی دارند. همچنین درخواست برای محموله‌های پلاستیکی، آهنی و فولادی نیز افزایش یافته است.

روش‌های انتقال بار از چین به ایران

حالا که فهمیدیم چگونه از کشور چین خرید کنیم، باید بتوانیم بار خود را در مقصد تحویل بگیریم! هزینه‌های زیادی در هنگام حمل و نقل کالا از یک کشور دیگر وجود دارد که باید در نظر بگیرید. حمل و نقل بار هزینه زیادی به تجارت شما اضافه می‌کند. این هزینه‌ها شامل بسته‌بندی، هزینه‌های کانتینر و جابجایی به محل بارگیری نیز می‌شود.

برای اینکه تصویر واضحی از هزینه‌هایی که متحمل می‌شوید به دست‌آورید، باید نرخ کامل و شفاف را از باربری درخواست کنید. پس از رضایت از قیمت، می‌توانید حمل و نقل را انجام دهید.

شرکت Irdelivery انواع خدمات حمل بار از چین را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، یکی را برای حمل و نقل بار خود انتخاب کنید. ما صفر تا صد حمل و نقل کالا را بدون نیاز به حضور شما و انجام دادن کاری برایتان انجام می‌دهیم.

روش‌های اصلی حمل و نقل کالا‌های وارداتی از چین عبارتند از:

  • حمل و نقل دریایی

انتخاب حمل و نقل دریایی مزایای زیادی دارد. این روش یک شکل حمل و نقل مقرون به صرفه است و برای محموله‌های بزرگی که مدام از چین وارد می‌کنید بسیار مناسب است. در این روش محدودیتی برای حجم و اندازه بار وجود ندارد و هر میزان بار را می‌توان جا به جا کرد.

  • حمل و نقل هوایی

در این روش محموله شما اگر شرایط حمل با هواپیما را داشته باشد، از طریق آن ارسال می‌شود. شما می‌توانید محموله خود را در فرودگاه مقصد و یا درب منزل از ما تحویل بگیرید. این روش سریعترین وسیله برای ارسال کالا‌های شما از چین است. این روش هزینه بالاتری نسبت به دیگر گزینه‌ها دارد.

چگونه از بازار چین خرید کنیم تا سود بیشتری داشته باشیم!

خرید از چین و حمل و نقل از آن فرآیند آسانی نیست. این کشور دارای رویه‌های پیچیده تجاری است و بشدت با قوانین موجود کنترل می‌شود. کالا‌های چینی در سراسر ایران به فروش می‌روند و گزینه عاقلانه‌ای برای واردات هستند! اگر بدانید که چه نکاتی را رعایت کنید، خرید از چین می‌تواند آسان باشد. در ادامه نکاتی وجود دارد که باید هنگام واردات کالا از کشور چین در نظر بگیرید.

  • از فروشندگان مختلف قیمت بگیرید و با رضایت کامل محصولی را انتخاب کنید
  • قبل از سفارش بازرسی‌های کیفی انجام دهید یا درخواست نمونه کنید
  • یک شرکت باربری قابل اعتماد را انتخاب کنید تا بتواند کار‌ها را از طرف شما مدیریت ‌کند
  • از بسته‌بندی مناسب برای کالای خود استفاده کنید
  • برای کالای خود بیمه بگیرید
  • قرارداد تجاری مناسب را انتخاب کنید تا در مدیریت هزینه‌ها، بدهی‌ها و ریسک‌های موجود در تجارت بین‌المللی به شما کمک ‌کند.
  • تمام محموله‌های خود را یکپارچه کنید و یکجا وارد کنید
  • یک رابطه پایدار با یک شرکت حمل و نقل قابل اعتماد در چین برقرار کنید
  • از امکانات انبارداری نهایت استفاده را ببرید
  • برای واردات عجله نکنید و تا تکمیل موجودی محموله‌تان انتقال را انجام ندهید زیرا هزینه‌های ارسال بار گران است.

چرا باید از شرکت بازرگانی Irdelivery برای خرید از چین استفاده کنیم؟

واردات از چین با سرمایه کم خواسته بسیاری از افرادی می‌باشد که به این کار علاقه‌مند هستند! خرید خرده بار از چین و عمده، هر دو نیاز به داشتن تجربه و دانش کافی می‌باشد. شرکت Irdelivery شرایطی را محیا کرده تا هر کسی بتواند با هر میزان سرمایه و هر مقدار کالا، از چین خرید کرده و به ایران وارد کند.

وقتی از قوانین آگاه باشید حتی واردات از چین بدون گمرک نیز امکان‌پذیر است و این خود می‌تواند به کسب سود بیشتر برای شما منجر شود. اینکه چگونه از چین خرید عمده کنیم که کمترین هزینه را برایمان داشته باشد، تنها با همکاری با یک شرکت بازرگانی با تجربه ممکن است.

ما بهترین شرایط را برای تجارت شما در نظر می‌گیریم. با هر میزان سرمایه، ما شما را به یک تاجر موفق تبدیل خواهیم کرد. خرید از چین مستقیم می‌تواند باعث کسب سود شما شود، اما اگر از قوانین آن آگاه نباشید می‌تواند ضرر جبران ناپذیری وارد کند.

فرقی نمی‌کند که قصد خرید از سایت های چینی را دارید یا خرید مستقیم از کارخانه، ما در هر دو حالت می‌توانیم تمام مراحل را برایتان انجام دهیم. خرید از چین اینترنتی و مستقیم هر دو جز تخصص ما است.

علاوه بر این ما میتوانیم محموله شما را در هر کجا که خواستید تحویلتان دهیم. واردات از چین به ترکیه، ایران و دبی امکانپذیر است. خرید از چین شرایط خاص خود را دارد که ما آن را برای شما آساسن می‌کنیم.

از این پس اگر به فکر خرید لوازم جانبی مستقیم از چین افتادید، یا خرید یک کالای خاص، با ما تماس بگیرید!

سفارش کالا از چین

یکی از بهترین روش‌های سفارش کالا از چین و انجام مراحل خرید و حمل آن به ایران، همکاری با یک شرکت بازرگانی است.

همکاری با شرکت‌های بازرگانی انتخاب خوبی برای رفع مشکلات واردات است. اگر تجربه واردات ندارید، بهتر است یک نماینده برای انجام امور تجاری خود استخدام کنید. آن‌ها خدمات کارآمد، منابع عالی، تولید کنندگان قابل اعتماد، مراحل کم هزینه و حمل و نقل ایمن را برای شما به ارمغان می‌آورند.

برخی از مزایایی که همکاری با شرکت‌های بازرگانی در زمینه سفارش کالا از چین دارند، عبارتند از:

  • کسب و کار خود را در چین ایمن نگه دارید

بیشترین مزیت استخدام یک نماینده برای سفارش کالا از چین این است که آن‌ها می‌توانند تجارت شما را در چین ایمن نگه دارند. آن‌ها تمامی مراحل تجارت را می‌شناسند و اتلاف زمانی در روند تجارت صورت نمی‌گیرد. امنیت محصولات، حمل و نقل و پرداخت باعث حذف اتلاف وقت و کاهش هزینه‌های ناشی از آن می‌شود.

  • به شما کمک می‌کنند تا بهترین محصول و فروشنده آن را پیدا کنید

اگر هنوز هیچ ‌ایده‌ای برای سفارش کالا از چین ندارید و نمی‌دانید چه چیزی وارد کنید، نماینده شما می‌تواند به شما کمک کند. همچنین آن‌ها به شما کمک می‌کنند محصول خود را سفارشی کنید.

نماینده شما در چین به شما کمک می‌کنند تا کمیت و کیفیت محصول خود را قبل از ارسال بررسی کنید. شرکت‌های بازرگانی تولیدکنندگان مجربی را با کمترین هزینه برای شما پیدا می‌کنند.

شرکت Irdelivery با نزدیک به دو دهه تجربه در زمینه تجارت با کشور چین، می‌تواند بهترین نماینده خرید از چین برای شما باشد! از طریق ما در سریعترین زمان ممکن سفارش کالا از چین را انجام دهید و محموله خود را در ایران یا دبی تحویل بگیرید.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند