ارسال بار هوایی و دریایی به انبارهای آمازون توسط شرکت IRdelivery

ارسال بار به انبارهای آمازون

ارسال بار هوایی و دریایی به انبارهای آمازون توسط شرکت Irdelivery

اگر در زمینه همکاری در فروش آمازون و افیلیت مارکتینگ فعالیت می‌کنید، می‌دانید که یکی از چالش‌های آن، ارسال بار به انبارهای آمازون است! شرکت Irdelivery به طور اختصاصی در زمینه ارسال بار هوایی و دریایی به انبارهای آمازون فعالیت دارد و می‌تواند صفر تا صد این روند را برای شما انجام دهد.

در این مقاله قصد داریم به زبان ساده، هر آنچه درباره ارسال بار به انبارهای آمازون توسط شرکت irdelivery را بدانید برای شما توضیح دهیم.

ارسال بار به انبار آمازون

از انجا که اکثر کالاها برای ارسال به انبار آمازون از چین خریداری می‌شود، لذا با روند خرید از چین تفاوت زیادی ندارد. اگر خودتان قصد دارید همه مراحل را انجام دهید، ابتدا باید تامین کننده کالای خود را پیدا کرده و خرید خود را انجام دهید و سپس محصول خود را به یک شرکت حمل و نقل بین المللی بسپارید تا آن را به انبار آمازون برساند. اما می‌توانید صفر تا صد مراحل را به شرکت بازرگانی Irdelivery بسپارید و حتی نیاز نباشد که خودتان تامین کننده کالا را پیدا کنید! فقط کافی است بگویید چه کالایی را می‌خواهید تا بهترین تامین کننده ان را پیدا کنیم و خرید را برای شما انجام دهیم. در نهایت مراحل ارسال بار به انبار آمازون را انجام خواهیم داد.

ارسال بار به انبارهای آمازون

ارسال بار هوایی و دریایی به انبارهای آمازون

با توجه به نوع محموله و مقصد نهایی شما، دو روش اصلی برای انتقال بار به انبارهای آمازون وجود دارد:

  • ارسال بار هوایی به انبار امازون
  • ارسال بار دریایی به انبار آمازون

ارسال بار هوایی به انبار آمازون

ارسال بار هوایی سریعترین روش ارسال محصولات از چین به انبارهای آمازون است. زمان تحویل محموله های هوایی بین 5 تا 9 روز کاری است. هزینه ارسال هوایی نیز بسته به وزن و حجم محموله، مسیر و شرکت حمل و نقل متفاوت است.

اگر خودتان قصد دارید مراحل ارسال بار هوایی به انبارهای آمازون را انجام دهید، باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. محصولات خود را بسته بندی کنید. بسته بندی محصولات باید مطابق با استانداردهای آمازون باشد تا در طول حمل و نقل آسیب نبینند.
  2. اسناد گمرکی و حمل و نقل را آماده کنید. این اسناد شامل اظهارنامه گمرکی، فاکتور فروش و لیست بسته بندی است.
  3. یک شرکت حمل و نقل هوایی پیدا کنید. شرکت حمل و نقل هوایی می تواند در رزرو پرواز، حمل و نقل بار و انجام امور گمرکی به شما کمک کند.
  4. بار خود را به شرکت حمل و نقل تحویل دهید.

شرکت بازرگانی irdelivery کلیه مراحل خرید و ارسال بار به انبارهای آمازون در سراسر جهان را از صفر تا صد برای شما انجام می‌دهد. اگر تجربه اینکار را ندارید، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا در این زمینه به شما مشاوره ارائه دهیم.

همچنین بخوانید : خرید از آمازون

نکات مهم در ارسال بار هوایی:

  • وزن و حجم محموله خود را به دقت محاسبه کنید. این اطلاعات برای محاسبه هزینه حمل و نقل و رزرو پرواز ضروری است.
  • قبل از ارسال بار، از شرکت حمل و نقل بخواهید تا مطمئن شود که محموله شما مطابق با استانداردهای آمازون بسته بندی شده است.
  • اسناد گمرکی و حمل و نقل را به دقت بررسی کنید. هرگونه اشتباه یا نقص در این اسناد می‌تواند منجر به تاخیر در ارسال بار یا حتی توقیف آن در گمرک شود.

ارسال بار هوایی و دریایی به انبارهای آمازون

ارسال بار دریایی به انبار امازون

ارسال بار دریایی ارزانترین روش ارسال محصولات از چین به انبارهای آمازون در سراسر جهان است. زمان تحویل محموله های دریایی بین 30 تا 45 روز کاری است.

مراحل حمل بار با کشتی به انبار آمازون مانند روش هوایی است. پیشنهاد می‌کنیم برای این منظور نیز از خدمات یک شرکت بازرگانی استفاده کنید. با اینحال اگر تمایل دارید که خودتان اقدام کنید، باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. محصولات خود را بسته بندی کنید. بسته بندی محصولات باید مطابق با استانداردهای آمازون باشد تا در طول حمل و نقل آسیب نبینند.
  2. اسناد گمرکی و حمل و نقل را آماده کنید. این اسناد شامل اظهارنامه گمرکی، فاکتور فروش و لیست بسته بندی است.
  3. یک شرکت حمل و نقل دریایی پیدا کنید* شرکت حمل و نقل دریایی می‌تواند در رزرو کشتی، حمل و نقل بار و انجام امور گمرکی به شما کمک کند.
  4. بار خود را به شرکت حمل و نقل تحویل دهید.

نکات مهم در ارسال بار دریایی نیز مانند روش هوایی است.

در ارسال بار دریایی، می‌توانید محموله خود را به صورت LCL یا FCL ارسال کنید.

ارسال بار LCL: در این روش، محموله شما با محموله‌های سایر فروشندگان در یک کانتینر قرار می‌گیرد. این روش معمولا برای محموله‌های کوچک و با وزن کمتر از 10 تن مناسب است.

ارسال بار FCL: در این روش، محموله شما به طور کامل یک کانتینر را اشغال می‌کند. این روش معمولا برای محموله‌های بزرگ و با وزن بیشتر از 10 تن مناسب است.

انبار امازون

انتخاب روش حمل و نقل مناسب جهت ارسال کالا به انبار امازون

انتخاب روش حمل و نقل مناسب برای شما به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • زمان تحویل
  • هزینه
  • نوع محصول
  • اندازه محموله

اگر به زمان تحویل سریع نیاز دارید، ارسال هوایی بهترین گزینه برای شما است. با این حال، این روش حمل و نقل گرانترین روش نیز هست.

اگر به دنبال روش حمل و نقل ارزان هستید، ارسال دریایی بهترین گزینه برای شما است. با این حال، زمان تحویل این روش حمل و نقل طولانی است.

نوع محصول نیز در انتخاب روش حمل و نقل نقش دارد. برخی از محصولات، مانند مواد غذایی و محصولات فاسدشدنی، باید با روش حمل و نقل سریعی ارسال شوند.

اندازه محموله نیز در انتخاب روش حمل و نقل نقش دارد. اگر محموله شما کوچک است، ممکن است ارسال هوایی یا دریایی مقرون به صرفه نباشد. در این صورت، می توانید از روش های حمل و نقل کمتر رایج مانند حمل و نقل هوایی اکسپرس یا حمل و نقل دریایی LCL استفاده کنید.

ارائه ارسال بار هوایی و دریایی به انبارهای آمازون توسط شرکت IRdelivery

ارسال بار از چین به انبارهای آمازون یک فرآیند پیچیده است که نیاز به برنامه ریزی و دقت دارد. افیلیت مارکتینگ می‌تواند بسیار سودده باشد اما اگر از نحوه صحیح خرید از چین و ارسال به انبار آمازون آگاهی نداشته باشید، می‌تواند باعث ضرر شما شود.

در این مقاله سعی کردیم فقط به موضوع ارسال بار به انبار آمازون بپردازیم نه خود موضوع همکاری در فروش. شرکت irdelivery می‌توان مراحل این کار را برای شما انجام دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند