حمل بار از چین به آمریکا (هوایی و دریایی)

حمل بار از چین به آمریکا (هوایی و دریایی)

چین و آمریکا دو کشور بزرگ تجاری در جهان هستند که حجم زیادی از کالاها را بین خود مبادله می‌کنند. حمل و نقل هوایی و دریایی از چین به آمریکا دو روش اصلی برای انجام این تجارت است. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که باید هنگام انتخاب روش مناسب حمل بار از چین به آمریکا در نظر گرفته شوند.

شرکت irdelivery به عنوان یک شرکت بازرگانی بین المللی کلیه خدمات خرید از چین و همچنین حمل هوایی و دریایی از چین به آمریکا را از صفر تا صد انجام می‌دهد، با این حال اگر قصد دارید با این روند و جزئیات آن بیشتر آشنا شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نکات کلیدی حمل هوایی و دریایی از چین به آمریکا

اگر قصد تجارت بین چین و ایالات متحده آمریکا را دارید، حمل و نقل یکی از چالش‌های پیش روی شماست! حمل بار از چین به آمریکا نکاتی دارد که باید با آنها آشنا باشید. نکات زیر می‌تواند یک راهنمای مفید برای شما به حساب بیایند:

  • واردکنندگانی که کالا را از چین به آمریکا حمل می‌کنند می‌توانند از 2 روش حمل و نقل سریع هوایی یا دریایی استفاده کنند.
  • اینکه کدام روش را استفاده می‌کنید به نوع محموله و بار، زمان مورد نیاز برای ارسال و بودجه شما بستگی دارد.
  • با وجود ده‌ها فرودگاه و بندر در چین، واردکنندگان آمریکایی انعطاف‌پذیری زیادی دارند. قبل از هر اقدامی لازم است با یک شرکت باربری مانند IRdelivery تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را دریافت کرده و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.
  • یک باربری مستقر در چین مانند Irdelivery نرخ‌های مناسبی برای حمل‌ونقل‌ بار بین ایالات متحده و چین در دسترس مشتریان خود قرار داده است.
  • حتما Incoterms را با تأمین‌کننده کالا خود به خوبی درک کنید، زیرا این امر بر هزینه نهایی و لجستیکی شما تأثیر می‌گذارد. اگر مطمئن نیستید که هزینه حمل و نقل با چه کسی است و شرایط حمل بار شما چگونه است، یک کپی از ان را برای ما ارسال کنید تا شما را راهنمایی کنیم.
  • فراموش نکنید که از محموله خود با بیمه حمل و نقل محافظت کنید و با یک کارگزار گمرکی کار کنید تا مطمئن شوید کالا‌های شما بدون مشکل از چین خارج شده و وارد آمریکا می‌شوند. ایران دلیوری در صورت نیاز این خدمات را ارائه می‌دهد.

بهترین راه برای حمل بار از چین به آمریکا چیست؟

بهترین راه برای حمل بار از چین به آمریکا چیست؟

این سوالی است که همیشه مطرح می‌شود، اما باید بگوییم که هیچ “بهترین راهی” وجود ندارد! هنگام برنامه‌ریزی برای یک حمل و نقل امن و به صرفه، نتغیرهای زیادی وجود دارد که هر کدام باعث می‌شود یکی از گزینه‌ها از دیگری بهتر باشد. باید متغیر‌های زیر را با دقت در نظر بگیرید:

  1. محصول و بار: چه چیزی حمل می‌شود، ابعاد آن چیست و وزن آن چقدر است؟
  2. مقصد: محموله خودم را به کدام شهر از آمریکا حمل می‌کنم و چه مسیر‌هایی در دسترس است؟
  3. الزامات زمان‌بندی: آیا سریعا به اقلام خود نیاز دارید یا می‌توانید چندین هفته صبر کنید؟

بسته به پاسخ شما به این سوالات بالا، یک یا چند روش‌های حمل و نقل زیر در دسترس است:

  • حمل کالا از چین به آمریکا با روش ایر اکسپرس
  • حمل و نقل هوایی از چین به آمریکا
  • حمل و نقل دریایی از چین به آمریکا

صرف نظر از اینکه در نهایت کدام روش را انتخاب می‌کنید، بهترین راه برای حمل و نقل از چین به ایالات متحده همیشه تماس با یک باربری مستقر در چین خواهد بود. یک شرکت حمل و نقل بار مستقر در چین، مانند Irdelivery ، نرخ‌هایی بسیار پایین‌تر از آنچه که یک باربری در ایالات متحده یا یک شرکت بین‌المللی ارائه دهد، خواهد داشت.

مدت زمان حمل بار از چین به آمریکا چقدر است؟

بسته به نوع حمل و نقل انتخابی و مقصد نهایی کالا در داخل ایالات متحده، حمل و نقل از چین به آمریکا بین ۱ تا ۴۵ روز طول می‌کشد. ایر اکسپرس می‌تواند از ۱ تا ۵ روز، حمل و نقل هوایی از ۲ تا ۱۵ روز و حمل و نقل دریایی از ۱۵ تا ۳۵ روز طول بکشد.

این اعداد تخمینی هستند و زمان دقیق حمل و نقل به تعدادی از عوامل بستگی دارد، از جمله نوع کالایی که حمل می‌کنید و اینکه مقصد نهایی بار شما در کدام ایالات و شهر امریکا است. همچنین فصل، تقاضای بازار و به ویژه تعطیلات چینی می‌تواند بر مدت زمان حمل و نقل تأثیر بگذارد.

هزینه ارسال بار از چین به آمریکا چقدر است؟

هزینه‌های حمل هوایی و دریایی از چین به آمریکا نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه‌های حمل و نقل را معمولا می‌توان بر اساس روش حمل و نقل مورد استفاده با نگاه کردن به وزن یا حجم کالای حمل شده و سرعت حمل کالا محاسبه کرد.

میانگین هزینه‌های حمل و نقل برای روش‌های مختلف حمل و نقل می‌تواند متفاوت باشد که عبارتند از:

  • Air Express به آمریکا: 7.5 تا 9.54 دلار به ازای هر کیلوگرم
  • حمل و نقل هوایی به آمریکا: 3.40 تا 15.5 دلار به ازای هر کیلوگرم
  • حمل و نقل دریایی به آمریکا: 1200 تا 1850 دلار در هر کانتینر

هزینه‌های فرود از چین به ایالات متحده

علاوه بر این، بسیاری از محموله‌ها شامل “هزینه‌های فرود” هستند، مانند حمل و نقل از کارخانه به نمایندگی حمل‌ونقل، انبارداری یا ترخیص کالا از گمرک. این امر زمانی صادق است که از حمل و نقل دریایی و حمل و نقل هوایی استفاده می‌کنید و به اینکوترمز حمل و نقل شما بستگی دارد.

حمل بار از چین به آمریکا

حمل و نقل هوایی از چین به آمریکا

حمل و نقل هوایی از چین به آمریکا راهی سریع و قابل اعتماد برای حمل بار بین دو کشور است. اگر به کالا‌های خود در مدت ۲۰ روز یا کمتر نیاز دارید، یا حجم حمل و نقل شما بین ۱۵۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم است، این روش‌ایده‌آل است.

هزینه حمل و نقل هوایی از چین به آمریکا چقدر است؟

هزینه‌های حمل و نقل هوایی بسیار پر نوسان است و بسته به فصل، تعطیلات، سرعت و نوع بار متفاوت است. نمونه‌ای از نرخ‌های حمل و نقل هوایی از چین به آمریکا در سال 2023 عبارت است از:

بیشتر از 300 کیلوکمتر از 300 کیلوبیشتر از 200 کیلوکمتر از 200 کیلوبیشتر از 100 کیلوکمتر از 100 کیلوبیشتر از 45 کیلوکمتر از 45 کیلو
6.72 دلار2.52 دلار7.00 دلار2.68 دلار7.00 دلار2.68 دلار8.43 دلار4.48 دلار

حمل و نقل هوایی از چین به آمریکا بین 2 تا 15 روز طول می کشد.

چه زمانی باید از حمل و نقل هوایی چین به آمریکا استفاده کرد؟

اگر محموله شما هر کدام از شرایط زیر را دارد، حمل و نقل هوایی گزینه بهتری برای حمل و نقل است:

  • بار باید بین ۲ تا ۲۰ روز برسد.
  • وزن بار از ۱۵۰ کیلوگرم تا ۵۰۰ کیلوگرم است.
  • محموله حساس یا ارزشمند است، مانند لوازم الکترونیکی، جواهرات، یا ابزار دقیق.
  • محموله‌های فاسد شدنی مانند دارو و غذا.

حمل و نقل دریایی از چین به ایالات متحده

حمل و نقل دریایی به انتقال محموله از چین به ایالات متحده از طریق کشتی کانتینری اطلاق می‌شود.

اندازه بار کانتینر در این روش مهم است و باید مشحص کنید که آیا محموله شما کمتر از بار یک کانتینر کامل (LCL) است یا  به اندازه یک کانتینر کامل (FCL) است.

حمل و نقل از چین به ایالات متحده با روش LCL

هنگامی که محموله‌ها برای پر کردن کل کانتینر کافی نباشد، خریداران اغلب ترجیح می‌دهند فضای کانتینر را با سایر فرستنده‌ها به اشتراک بگذارند. به این نوع محموله به اختصار LCL می‌گویند.

به طور کلی، LCL گزینه خوبی برای ارسال بار‌های بزرگتر از ۱ متر مکعب و کوچکتر از ۱۵ متر مکعب است.

هنگامی که خریدار تصمیم می‌گیرد محموله را از طریق LCL حمل کند، شرکت بازرگانی شما بارها را در انبار خود تجمیع می‌کند و در نهایت محموله با بار سایر خریداران که در همان کانتینر هستن، ادغام می‌شود.

حمل و نقل از چین به ایالات متحده با روش FCL

در این روش بار به اندازه کل حجم یک کانتینر است و با بار فرستنده‌های دیگر تجمیع نمی‌شود.

هنگامی که حجم بار حدود ۱۵ متر مکعب یا بیشتر باشد، می‌توان FCL را در انتخاب کنید. از آنجایی که محموله‌های FCL فقط بار یک تاجر را شامل می‌شود، انعطاف‌پذیری بیشتری در مورد نحوه بارگیری محصولات در کانتینر وجود دارد.

در بیشتر موارد، زمانی که خریداران محصولات را از تأمین‌کنندگان چینی خریداری می‌کنند، کانتینر به انبار تأمین‌کننده منتقل می‌شود و محموله در محل بارگیری می‌شود.

در صورتی که خریدار بخواهد چندین محصول را ادغام کند، می‌تواند تمام محصولات را به یک انبار ارسال کند و سپس کالا را در کانتینر بارگیری کند، یا می‌تواند از یک تأمین‌کننده درخواست کند که تمام محموله‌ها را جمع‌آوری کرده و کانتینر را بارگیری کند.

بار FCL همچنین می‌تواند به محض اینکه به ایالات متحده رسید، مستقیما به انبار خریدار ارسال شود.

هنگام استفاده از FCL، بهتر است با یک شرکت باربری مانند Irdelivery کار کنید که تجربه حمل بار از کارخانه‌های چینی به آمریکا را دارد.

مدت زمان حمل و نقل دریایی از چین به آمریکا چقدر است؟

زمان حمل و نقل دریایی از چین به آمریکا بسته به بنادر و خطوط کشتیرانی مورد استفاده متفاوت است. زمان حمل و نقل معمولی بین 15 تا 25 روز است، اما اگر کشتی به سمت سواحل شرقی آمریکا حرکت کند، ممکن است بیشتر طول بکشد. در زیر زمان‌های تقریبی حمل و نقل از معروف‌ترین بنادر چین به آمریکا آورده شده است.

بارگیری از شانگهایبارگیری از نینگبوبارگیری از شنژن
حمل و نقل به لانگ بیچ و لس آنجلس15-25 روز15-25 روز15-25 روز
حمل و نقل به سیاتل20-25 روز20-25 روز20-25 روز
حمل و نقل به هیوستون30-40 روز30-40 روز30-40 روز
ارسال به شیکاگو35-45 روز35-45 روز35-45 روز
حمل و نقل به نیوآرک (نیویورک + نیوجرسی)30-40 روز30-40 روز30-40 روز
ارسال به ساوانا30-40 روز30-40 روز30-40 روز

 

با وجود بیش از ۱۰۰ بندر ورودی در ایالات متحده آمریکا، واردکنندگان گزینه‌های بیشتری در هنگام حمل بار از چین به آمریکا در دسترس دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب مسیر مقرون‌به‌صرفه‌ترین، با ما تماس بگیرید.

هزینه ارسال بار از چین به آمریکا با کشتی و هواپیما چقدر است؟

هزینه ارسال بار از چین به آمریکا با کشتی چقدر است؟

در جدول زیر می‌توانید میانگین نرخ حمل بار از چین به آمریکا به وسیله کشتی را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که تعرفه‌ها در زمان‌های مختلف ممکن است تغییر کنند.

هزینه حمل یک کانتینر کامل از چین به آمریکا با کشتی عبارتست از:

بارگیری از شانگهایبارگیری از نینگبوبارگیری از شنژن
ارسال به لانگ بیچ و لس آنجلس1200-1450 دلار1200-1450 دلار1100-1400 دلار
ارسال به سیاتل1200-1450 دلار1200-1450 دلار1100-1400 دلار
ارسال به هیوستون1800-2500 دلار1800-2500 دلار2000-2800 دلار
ارسال به شیکاگو2900-3800 دلار2900-3800 دلار2900-3800 دلار
ارسال به نیوآرک (نیویورک + نیوجرسی)1600-2300 دلار1600-2300 دلار1600-2300 دلار
ارسال به ساوانا1600-2300 دلار1600-2300 دلار1600-2300 دلار

 

بهترین شرکت حمل بار از چین به آمریکا کدام است؟

اگر به دنبال حمل و نقل از چین به آمریکا با کمترین هزینه هستید، به نفع شماست که با یک باربری مستقر در چین کار کنید. شرکت حمل و نقل بین المللی irdelivery با داشتن دفتر و انبار مستقیم در چین، به راحتی می‌تواند صفر تا صد حمل بار از چین به آمریکا را برای شما انجام دهد.

در پاسخ به این سوال که کدام شرکت حمل بار از چین به آمریکا بهتر است، باید به سوابق و پیشینه شرکت انتخابی خود توجه داشته باشید.

ما با داشتن 2 دهه سابقه مستمر در حوزه حمل و نقل بین المللی، کارنامه درخشانی در این زمینه داریم. برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما در تماس باشید.

 

برخی سوالات متداول درباره حمل بار از چین به آمریکا:

  1. بهترین روش برای حمل بار از چین به آمریکا چیست؟

بهترین روش برای حمل بار از چین به آمریکا به عوامل مختلفی از جمله نوع بار، حجم بار، بودجه و زمان تحویل بستگی دارد. حمل و نقل دریایی مقرون به صرفه ترین گزینه برای محموله‌های بزرگ است. زمان حمل و نقل دریایی از چین به آمریکا معمولا بین 20 تا 30 روز است. حمل و نقل هوایی سریعترین گزینه برای محموله‌های کوچکتر است. زمان حمل و نقل هوایی از چین به آمریکا معمولا بین 5 تا 7 روز است.

  1. هزینه حمل بار از چین به آمریکا چقدر است؟

هزینه حمل بار از چین به آمریکا به عوامل مختلفی از جمله نوع بار، حجم بار، مسیر و زمان تحویل بستگی دارد. به طور کلی، حمل و نقل دریایی ارزان تر از حمل و نقل هوایی است. به عنوان مثال، هزینه حمل یک کانتینر 40 فوتی از شانگهای به لس آنجلس با حمل و نقل دریایی حدود 2000 تا 4000 دلار است. هزینه حمل یک کانتینر 40 فوتی از شانگهای به لس آنجلس با حمل و نقل هوایی حدود 10000 تا 15000 دلار است.

  1. چه مدارکی برای حمل بار از چین به آمریکا لازم است؟

برای حمل بار از چین به آمریکا، باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • فاکتور تجاری
  • لیست بسته بندی
  • بارنامه
  • گواهی مبدا

 

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند