سورس یابی کالا در چین

سورس یابی کالا در چین

سورس یابی کالا در چین یا به زبان ساده منبع یابی محصولات چینی، در بین بسیاری از بازرگانان و واردکنندگان کالا محبوبیت دارد! می‌دانید چرا؟ زیرا این کشوری است که بیش از هر کشور دیگری کالا‌های تولیدی می‌فروشد! چین اغلب به دلیل بخش‌های تولیدی قوی و عظیمش کارخانه جهان نامیده می‌شود.

در این مقاله، ما در مورد اینکه سورسینگ در چین چیست صحبت خواهیم کرد. ما بررسی می‌کنیم که چگونه سورس یابی کالا در چین می‌تواند بر تجارت شما اثر مثبت بگذارد. همچنین به نکاتی برای تهیه بهتر کالا یا خدمات در چین اشاره خواهیم کرد. علاوه بر این، ما برخی از بهترین منابع در چین را معرفی می‌کنیم.

پس از خواندن این مقاله، درک بهتری از نحوه تهیه محصولات در چین خواهید داشت. همچنین شما یاد می‌گیرید که چگونه بفهمید کدام تامین کننده برای شما خوب است.

سورس یابی کالا در چین چیست؟

سورس یابی کالا در چین چیست؟

سورس یابی در تجارت بین المللی به معنای پیدا کردن منبع خرید است. همه ما می‌دانیم که منبع‌یابی به چه معناست. در واقع سورس یابی کالا در چین به اقداماتی گفته می‌شود که یک شخص حقیقی یا حقوقی برای جستجوی بهترین تامین‌کننده محصول انجام می‌دهد و طی آن می‌تواند بهترین کالا‌ها یا خدمات را برای یک شرکت تجاری پیدا کند.

این اقدامات شامل یافتن کالا‌ها و خدمات با کیفیت با بهترین قیمت است. با توجه به نوع تجارت شما، سورسینگ کالا در همه کشورها می‌تواند انجام شود، اما موضوع بحث ما سورسینگ در چین است.

منبع یابی در چین به عمل جستجوی تأمین‌کننده در کشور چین، برای به دست آوردن کالا یا خدمات گفته می‌شود.

اگر به دنبال خرید کالا یا خدمات با کمترین هزینه هستید، منبع‌یابی در چین بهترین گزینه است.

چین مواد ارزان قیمتی را ارائه می‌دهد و به همین دلیل در صنعت تجارت بین المللی بسیار محبوب است. با این حال، موانع زبانی و برخی از شیوه‌های تجاری می‌تواند برای خریداران خارجی مانند ایرانیان چالش برانگیز باشد.

اینجاست که خریداران خارجی از یک عامل یا آژانس تامین‌کننده کالا در چین مانند شرکت Irdelivery کمک می‌گیرند. این کار تجارت آن‌ها را بسیار آسان می‌کند زیرا دیگر نیازی به مذاکره شخصی با تامین‌کنندگان یا تولید‌کنندگان چینی ندارند.

آیا باید از سورس یاب کالا در چین استفاده کنید؟

وقتی قصد خرید کالا از چین را دارید، اولین چیزی که به ذهن شما خطور می‌کند این است که آیا می‌توانم خودم این کار را مدیریت کنم؟

البته طبیعی است که برای پیدا کردن منبع معتبر خرید کالا در چین ترس داشته باشید، زیرا هیچ‌ ایده‌ای برای شروع کار ندارید. اما نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا کار شما را آسان کنیم!

مزایا و معایب استفاد از خدمات سورس یابی کالا در چین

جدول زیر مزایا و معایب استخدام منبع یاب کالا در چین را به شما نشان می‌دهد:

مزایامعایب
شرکت‌های تامین منابع در چین شبکه گسترده‌ای دارند که می‌توانید از آن استفاده کنیدهنگامی که از خدمات یک شرکت منبع یابی استفاده می‌کنید، باید هزینه آن را پرداخت کنید
شرکت‌های منبع یابی بر هنر مذاکره تسلط دارند که می‌تواند در برقراری ارتباط با تامین‌کننده چینی به شما کمک کندواسطه‌های منبع یاب کنترل بیشتری بر روابط با تامین کنندگان کالا دارند
با استفاده از منبع یاب کالا در چین دیگر مشکل ارتباط زبانی نخواهید داشتاگر از منبع یاب نامعتبر استفاده کنید خطر تبانی با آن با تامین کنندگان چینی وجود دارد

سورسینگ در چین

چرا باید از سرویس سورسینگ در چین استفاده کنیم؟

در ادامه دلایلی که به شما ثابت می‌کند استفاده از سرویس سورس یابی کالا در چین برای شما مفید است آورده شده است.

۱. خرید محصولات با کیفیت بالا

همه ما در مورد بی کیفیت بودن محصولات چینی شنیدیم! به دلیل تجربه بدی که از استفاده کالاهای چینی در کشورمان داریم، همه تصور می‌کنند که کالای چینی برای مدت طولانی دوام نمی‌آورد و بی کیفیت هستند!

اما باید بدانید که این دور از واقعیت است! بسیاری از بازرگانان در حال حاضر تأمین‌کنندگان مختلفی در چین پیدا کرده‌اند که محصولات با کیفیت بالا را ارائه می‌دهند. تأمین‌کنندگان کیفیت مورد انتظار مواد را با قیمت مناسب برای واردات از چین به آنها تحویل خواهند داد.

سورسینگ کالا در چین توسط یک شرکت بازرگانی معتبر می‌تواند تامین کنندگان و تولیدکنندگان محصولات با کیفیت را به شما متصل کنند که در نتیجه باعث خرید و واردات کالای با کیفیت می‌شود.

۲. تنوع انتخاب تامین کننده کالا در چین

چین به خاطر داشتن تعداد بسیار زیاد کارخانه‌ها و صنایعی که در شهر‌های مختلف کار می‌کنند، شناخته شده است. این کشور یکی از بزرگترین کشور‌هایی است که تولید‌کنندگان زیادی دارد.

با توجه به این، شما می‌توانید از بین تأمین‌کنندگان مختلف، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید که بیشترین سود را برای شما داشته باشد. سورس یابی کالا در چین باعث می‌شود تا بتوانید به تعداد زیادی تولید کننده چینی دسترسی داشته باشید و از بین آنها، مناسب‌ترین را انتخاب کنید.

۳. هزینه‌های کم

هزینه نیروی کار یکی از عوامل تعیین‌کننده قیمت فروش یک محصول است. از آنجایی که چین بزرگترین جمعیت جهان را دارد، یافتن نیروی کار با هزینه کم رایج است.

وقتی محصولات خود را از چین تهیه می‌کنید، می‌توانید کارگران ماهر را با قیمت‌های پایین پیدا کنید. حتی اگر دور هستید، لازم نیست نگران پولی که خرج کرده‌اید باشید. شرکت منبع یاب کالا در چین که شما استخدام کرده‌اید همه چیز را برای شما انجام خواهد داد.

نکاتی درباره منبع یابی کالا در چین

مانند هر بخشی از تجارت بین المللی، سورسینگ کالا نیز نکاتی دارد که باید به آنها توجه کنید.

۱. به دنبال تأمین‌کنندگان مناسب باشید

در هر فرآیند منبع‌یابی، ابتدا باید تأمین‌کننده مناسب را پیدا کنید. شما باید به دنبال تأمین‌کنندگان مناسبی باشید که تمام نیاز‌های شما را درک کنند.

هیچ تأمین‌کننده خوب یا بدی وجود ندارد، همه چیز به تصمیم شما بستگی دارد که کدام تأمین‌کننده برای شما مناسب است. از شرکت واسطه خود کمک بگیری تا بهترین منبع کالا در چین را پیدا کنید.

۲. تامین کننده را تایید کنید

آخرین چیزی که یک وارد کننده کالا دوست دارد متحمل شود، بروز مشکل در روند تجارتش است! برای جلوگیری از این امر، باید تأمین‌کنندگان را تأیید کنید. با استفاده از سرویس سورسینگ شرکت IRDELIVERY می‌توانید اعتبار تامین کننده و تولید کننده کالای خود در چین را بررسی کنید.

علاوه بر این، بازرگانان باید به تجربه تامین‌کننده کالا در تولید محصولات توجه کند. باید بررسی کنید که آیا تامین‌کننده می‌تواند طیف مناسبی از محصولات را ارائه دهد یا خیر.

شما همچنین می‌توانید از مشتریان قبلی عمده فروش خود بخواهد تا تجربه تجارت و خرید کالا از ان را با شما به اشتراک بگذارد.

۳. نمونه کالا بخواهید

قبل از اینکه سفارش خود را ثبت کنید، ابتدا باید نمونه‌ای از محصولات را بخواهید. با اینکار می‌توانید بررسی کنید که کالا تمام ویژگی‌های مور دنظر شما را از نظر متریال و کیفیت دارد یا خیر.

۴. بازرسی‌های کنترل کیفیت

حتی اگر قبلا از تامین‌کننده خود خرید کردید و مشکلی هم وجود نداشته، باز هم نباید اعتماد کنید! شما همیشه باید بازرسی‌های کیفی را انجام دهید تا مطمئن شوید که همان چیزی را تحویل می‌گیرید که سفارش داده بودید.

منبع یاب کالا در چین

استخدام منبع یاب کالا در چین

اگر با نحوه تهیه کالا خود آشنا هستید، نیازی به استخدام سورس یاب کالا در چین ندارید. با این حال، اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، باید یکی را استخدام کنید.

شما نباید فقط به این دلیل که فکر می‌کنید می‌توانید از پس پیدا کردن منبع خرید کالا در چین بر بیایید ریسک کرده و سورسینگ کالا در چین را امتحان کنید! اینکار به شدت می‌تواند برای شما هزینه داشته باشد و باعث ضررتان شود.

باید بدانید که برای انجام معاملات موفق در چین به سطح بالایی از تجربه و مهارت نیاز است.

ارائه خدمات سورسینگ در چین توسط IRdelivery

سورس یابی کالا در چین بخشی مهم در فرایند تجارت شما است. وضعیت چین به عنوان تولید‌کننده پیشرو در جهان، که اغلب به عنوان “کارخانه جهانی” شناخته می‌شود، آن را به یک انتخاب خوب برای مشاغلی تبدیل می‌کند که قصد دارند کالا‌ها را با قیمت‌های رقابتی خریداری و به ایران وارد کنند.

شرکت irdelivery به صورت اختصاصی خدمات سورس یابی کالا در چین را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. ما با داشتن دو دهه سابقه در زمینه ارائه سرویس سورسینگ در چین، کارنامه قابل قبولی را در این زمینه داریم.

با استفاده از بهترین و معتبرترین منابع کالا در چین، می‌توانید خریدی بدون دغدغه و امن را با ما تجربه کنید. علاوه بر اینکه ما مراحل صفر تا صد منبع یابی کالا در چین را برای شما انجام می‌دهیم، می‌توانیم کلیه مراحل خرید و حمل و نقل از چین را نیز برایتان انجام دهیم.

برای دریافت مشاوره و قیمت سرویس سورسینگ کالا در چین، لطفا با پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند