انبارداری در چین

انبارداری در چین

انبارداری در چین و نکات آن

امروزه کشور چین تبدیل به یکی از مقاصد اصلی برای تاجران و بازرگانان در سراسر جهان جهت خرید کالا شده است. انبارداری در چین از جمله دغدغه‌هایی است که تمامی تاجران با آن روبرو هستند. بسیاری از واردکنندگان کالا از چین، تا زمان فرآهم شدن شرایط جهت انتقال بار، نیاز به یک انبار در چین، برای نگهداری کالاهایشان دارند. از آنجایی که واردات از چین بشدت افزایش پیدا کرده است، این نیاز بیش از پیش به چشم می‌خورد.

ویدیوی انبارداری در چین توسط شرکت بازرگانی irdelivery

انبارداری چیست؟

زمانی که شما به عنوان خریدار، کالایی را از کشور چین تهیه می‌کنید، شاید لازم باشد تا زمان بارگیری، آن را در انبار نگه دارید تا شرایط برای شما محیا شود. یا حتی ممکن است شما از چند فروشنده مختلف کالایی را تهیه کردید و نیاز دارید تا همگی بصورت یکجا بارگیری شوند. این زمانی است که شما به خدمات انبارداری در چین احتیاج پیدا می‌کنید.

یکی از مراحل حمل کالا از چین، منتظر ماندن برای بارگیری محموله شما است. اگر کالای شما وزن بالایی داشته باشد قطعا جهت بارگیری باید چند روز را صبر کنید و محموله خود را به یک انبار در چین منتقل کنید. فرقی نمی‌کند که کالای شما از طریق دریایی و کشتی حمل می‌شود و یا اینکه از طریق هوایی قصد انتقال آن را داشته باشید. در هر صورت شما نیاز به دریافت خدمات انبارداری در چین خواهید بود.

انبار در چین

چرا به خدمات انبارداری در چین نیاز داریم؟

شاید با خود بگویید انبارداری آسان است و شما به راحتی ‌می‌توانید کالای خود را تا محیا شدن شرایط بارگیری، در جایی انبار کنید! نکته‌ای که باید به آن توجه نمایید این است که به دلیل حجم بالای صادرات چین، پیدا کردن انبار در آنجا بسیار دشوار است! اگر قصد واردات از چین را دارید باید بدانید که انبار مناسب در چین به راحتی یافت نمی‌شود.

مجموعه IRdelivery با سالها سابقه در تجارت بین المللی، آماده است تا کلیه خدمات انبارداری در چین را به تاجران و بازرگانان عزیز ایرانی ارائه دهد. ما تمامی محصولات خریداری شده شما را در راستای انبارداری مدرن انجام خواهیم داد.

در بحث انبارداری ممکن است شرایط مختلفی پیش بیاید که شما را نیازمند دریافت خدمات انبارداری در چین کند. یکی از دغدغه‌های بازرگانان و تاجران گرامی در مورد واردات از چین، خرید از فروشندگان مختلف می‌باشد. ممکن است شما نخواهید که فروشندگانی که با آنها کار می‌کنید، از خریدهای دیگری که انجام داده‌اید مطلع شوند و منابع شما را بشناسند.

همچنین بخوانید : خرید از علی بابا

در این صورت بهترین گزینه استفاده از خدمات انبارداری در چین می‌باشد. در این حالت تمامی کالاهایی که از فروشندگان مختلف خریداری کرده‌اید به آدرس یک انبار مشخص ارسال می‌شود و در آنجا پس از تایید و بررسی، به صورت یکجا و به شکلی که شما می‌خواهید در کانتینر بارگیری می‌شود.

یکی دیگر از مواردی که انبارداری در چین را پر رنگ می‌کند، فاصله تحویل بین کالاهای خریداری شده از فروشندگان مختلف می‌باشد. ممکن است کالایی که از فروشنده‌ای اول خریداری کرده‌اید آماده تحویل نباشد. در این صورت فروشنده دوم شاید امکان نگهداری کالاهای خریداری شده شما را تا زمانی که شما نیاز دارید نداشته باشد. در این حالت به راحتی می‌توانید کالاهایی که آماده هستند را به انبار ارسال کنید و تا آماده شدن کالای دیگری صبر کنید.

مزایای انبارداری در چین

یکی از مواردی که بازرگانان بسیار بر روی آن تاکید دارند و در برخی مواقع یکی از اقدامات ضروری جهت بارگیری می‌باشد، نوع چیدن و پر کردن کانتینر می‌باشد. به دلایل مختلفی برخی از تاجران تمایل دارند که کالاهایشان به شکل و ترتیب خاصی در کانتینر چیده شود.نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که در انبارهای غیر تخصصی و غیر اصولی، امکان بارگیری سلیقه‌ای وجود ندارد. اگر قصد دارید تا کالاهای شما با سلیقه و ترتیب دلخواه شما در کانتینر بارگیری شود، حتما به خدمات انبارداری در چین نیاز خواهید داشت.مجموعه IRdelivery با ارائه خدمات انبارداری مدرن در چین، تمامی بسته‌بندی‌های شما را آن طور که شما تمایل دارید برایتان در کانتینر قرار می‌دهد.ما با تمام فروشندگان شما تماس گرفته و محصولات خریداری شده شما را در انبار تجمیع می‌کنیم. اگر کالایی هنوز از سمت فروشنده شما آماده نیست، ما تا زمانی که بار شما آماده تحویل شود منتظر مانده و دیگر محصولات شما در امنیت کامل تا زمان تحویل خریدهای باقی‌مانده، نگهداری می‌شوند. در نهایت پس از تجمیع همه کالاها، آنها را در سریعترین زمان بسته‌بندی و پس از بررسی و تایید، آنها را به سلیقه شما در کانتینر قرار داده و آماده ارسال می‌کنیم. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان IRdeliver تماس بگیرید.خدمات انبارداری در چین

چرا به خدمات انبارداری در چین نیاز داریم؟

چین به عنوان یکی از بزرگترین و پر جمعیت‌ترین کشورهای جهان شناخته می‌شود. بازار کشور چین بسیار گسترده است بطوری که آن را به دومین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل کرده است. تجارت با چین خود دارای چالش‌هایی هست که همواره بازرگانان با آن روبرو هستد. در این میان استفاده از تجربیات مجموعه‌ای که بتواند این فرآیند را تسریع کند، بسیار ضروری است.یکی از چالش‌های همیشگی برای واردکنندگان کالا از چین، انبارداری در چین می‌باشد. در بالا به مواردی اشاره کردیم که چرا ما به خدمات انبارداری در چین نیاز داریم. در ادامه موارد دیگری را که ممکن است استفاده از انبارداری در چین را پررنگ کند برای شما بازگو خواهیم کرد.
همچنین بخوانید : خرید از علی اکسپرس

بسته‌بندی اختصاصی کالاها در چین

گاهی ممکن است کالاهایی که شما خریداری کردید بصورت پراکنده و تک به تک باشند. در این میان لازم است که در مکانی تخصصی، تمامی کالاهای شما در شرایطی مناسب به صورت یکجا بسته‌بندی شوند. مجموعه IRdelivery با دارا بودن نیروهای متخصص در زمینه بسته‌بندی، امکان این کار را در چین برای شما فرآهم می‌کند. اگر محصولات شما نیاز به بسته بندی مجدد داشته باشند ما این کار را برای شما در سریعترین زمان ممکن انجام خواهیم داد.انبارداری در چین

بازرسی تخصصی کالا در چین

از دیگر امکانات مجموعه IRdelivery درمورد خدمات انبارداری در چین، بازرسی کالاهای شما قبل از ارسال می‌باشد.اگر تجربه کافی در زمینه واردات از چین را نداشته باشید شاید مراحل انبار داری، تحویل و ارسال کالا برای شما بسیار دشوار باشد. شاید لازم باشد قبل از ارسال کالا از چین به ایران، کالا پس از تحویل، در انبار از نظر سلامت و کیفیت بررسی شود. ما به راحتی می‌توانیم در مکانی تخصصی، سلامت و کیفیت کالای شما را قبل از بارگیری بررسی کنیم.این موضوع می‌تواند از بروز خسارات و هزینه‌های اضافی در آینده جلوگیری کند. تصور کنید کالایی را خریداری کردید و پس از اینکه آن را در داخل کشور تحویل گرفتید مشاهده می‌کنید که محصول درخواستی شما به اشتباه ارسال شده! این موضوع ضرر و زیان بسیاری را برای شما به همراه دارد.
همچنین بخوانید : خرید از چین
مجموعه IRdelivery در تمامی مراحل واردات از چین در کنار شما خواهند بود. خدمات انبارداری در چین فقط گوشه‌ای از فعالیت‌های ما در زمینه واردات از چین است. شما می‌توانید از طریق تماس با تیم کارشناسی IRdelivery از خدمات مشاوره رایگان در زمینه انبارداری در چین مطلع شوید.

سوالات متداول:

چرا باید از انبارداری در چین استفاده کنم؟

اگر از چندین فروشنده مختلف کالا خریداری کرده‌اید، لازم است محموله شما در یک مکان بصورت یکجا در کانتینر قرار گیرد. همچنین ممکن است نیاز به تعویض بسته بندی داشته باشید.

محموله من بزرگ نیست، آیا باز هم می‌توانم از خدمات انبارداری استفاده کنم؟

بله، استفاده از خدمات انبارداری شرکت IRdelivery هیچ محدودیتی ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تا چه مدت می‌توانم محموله خود را در انبار چین نگهداری کنم؟

هیچ محدودیتی برای نگهداری بار شما در انبار چین شرکت IRdelivery وجود ندارد. تا هر زمان که مایل باشید، می‌توانید محموله خود را در انبارهای ما در چین نگهداری کنید.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند