حمل بار از دبی به ایران

حمل بار از دبی به ایران

امارات متحده عربی سالیان سال است که به یکی از قطب‌های تجاری مهم در خاورمیانه تبدیل شده است. همسایگی این کشور با ایران، شرایطی را برای بازرگانان و تاجران ایرانی فراهم کرده تا به راحتی و با هزینه اندک، محموله‌های خود را از دبی به ایران منتقل کنند. به دلیل برخی شرایط موجود، حمل بار از دبی به ایران گزینه بهتری برای بازرگانان است و آنها ترجیح می‌دهند محموله خود را ابتدا به دبی ارسال کنند، و پس از آن به ایران انتقال دهد.

حمل بار از دبی به ایران از طریق روش‌های مختلفی انجام می‌شود. فارغ از اینکه به چه روشی می‌خواهید بار خود را از دبی به ایران انتقال دهید، باید از شرایط و قوانین موجود در این رابطه اطلاعات لازم را داشته باشید.

طی سالیان گذشته و با اعمال تحریم‌های بین‌المللی علیه ایرانیان، بسیاری از تاجران ترجیح می‌دهند دبی را بعنوان مقصد خرید‌های خود در سطح جهان انتخاب کنند. پس از انتقال محموله به دبی، می‌توان به روش‌های مختلف آن را به ایران انتقال داد. دبی یکی از بهترین راه‌ها برای دور زدن تحریم‌ها می‌باشد.

در حال حاضر برای حمل بار از دبی به ایران دو راه حمل هوایی و دریایی در دسترس بازرگانان قرار دارد. پس از اینکه بازرگان محموله‌های خود را خریداری کرده، و به دبی انتقال دادند، می‌توانند از روش‌های موجود برای حمل بار از دبی به ایران استفاده کنند. در ادامه این مطلب به شرح نکاتی درباره حمل بار از دبی به ایران می‌پردازد.

شرکت IRdelivery مفتخر است با سال‌ها تجربه و در اختیار داشتن پرسنل مجرب، کلیه مراحل حمل بار از دبی به ایران را برای بازرگانان گرامی انجام دهد، صفر تا صد تجارت شما با کمترین هزینه ممکن انجام خواهد شد. همچنین حمل بار از دبی به تهران در سریعترین زمان ممکن برای تاجران گرامی انجام می‌شود.

روش‌های حمل بار از دبی به ایران

انواع روش های موجود برای حمل بار از دبی به ایران

همانطور می‌دانید امارات متحده عربی در آنسوی خلیج فارس قرار دارد. مرز بین دو کشور را دریا تشکیل داده است. از این رو اکثر بازرگانان و صاحبان کالا برای حمل بار از دبی به ایران، روش دریایی را انتخاب می‌کنند. با این حال با توجه به نوع محموله و شرایط تاجر، امکان حمل بار از دبی به ایران به شکل هوایی نیز وجود دارد. در ادامه این دو روش حمل بار از دبی به ایران را بیشتر بررسی میکنیم.

  • حمل بار از دبی به ایران از راه دریایی

حمل دریایی بیشترین آمار حمل و نقل را بین دو کشور دارد. اکثر بازرگانان، این روش را برای واردات کالا از دبی به ایران انتخاب می‌کنند. حمل بار از دبی به ایران از روش دریایی، مزایای زیادی نسبت به دیگر روش‌ها دارد که مهمترینش هزینه کمتر است.

از جمله مقاصد اصلی حمل بار از دبی به ایران، بندر گناوه است. درصد حمل کالا از دبی به گناوه در طول سال بسیار بالا بوده و هر ساله حجم زیادی از محموله‌ها از این طریق وارد کشور می‌شوند. یکی دیگر از مزایای حمل بار به شکل دریایی از دبی به ایران این است که، از این طریق امکان واردات محموله‌هایی با حجم و وزن بسیار زیاد به داخل کشور وجود دارد و محدودیتی برای واردات کالای شما از نظر و اندازه به کشور نیست.

حمل بار از دبی به ایران با روش دریایی

هزینه‌ای که برای حمل بار از دبی به تهران پرداخته می‌شود، برای بازرگانان از اهمیت بالایی برخوردار است. قطعا اکثر بازرگانان و صاحبان محموله‌های مختلف تمایل دارند تا بار مورد نظر خود را با هزینه‌ای کمتر و به صرفه به کشور وارد کنند.

حمل و نقل دریایی هزینه بسیار مناسبی نسبت به دیگر روش ها دارد. این موضوع یکی دیگر از مزایای بسیار مهم حمل بار از این روش به شمار می‌رود. از این رو بسیاری از بازرگانان برای انتقال بارهای خود با هزینه‌ای مناسب از دبی به ایران، روش حمل بار دریایی را انتخاب می‌کنند. حمل بار از دبی به ایران به روش ته لنجی انجام می‌شود. از روش حمل ته لنجی از دبی به ایران، برای انتقال محموله‌هایی همچون خوراک، پوشاک و لباس، تجهیزات دیجیتالی، لوازم آرایشی و بهداشتی و بسیاری از محموله‌های دیگر استفاده می‌شود.

همچنین بخوانید : خرید از سایت نون

حمل بار از دبی به ایران به روش هوایی

یکی دیگر از روش‌های موجود برای حمل بار از دبی به ایران، و به ویژه حمل بار از دبی به تهران، روش حمل و نقل هوایی است. این روش نیز یکی از روش‌های پرطرفدار در بین بازرگانان می‌باشد. حمل بار از دبی به تهران سریع، و یکی از مطمئن‌ترین روش‌هایی است که می‌توانید برای واردات کالای خود انتخاب کنید. حمل بار هوایی از دبی به ایران از طریق فرودگاه بین‌المللی دبی انجام می‌شود که یکی از مجهزترین فرودگاه‌های امارات متحده عربی است.

یکی از مزیت‌های مهم حمل بار از دبی به تهران، زمان بسیار کوتاه حمل بار است. محموله مورد نظر شما از روش هوایی به نسبت روش‌های دیگر در زمانی سریعتر و در شرایط ایمن‌تری به کشور وارد می‌شود.

نکته‌ای که وجود دارد این است که، روش هوایی واردات کالا به ایران، نسبت به روش های دیگر، هزینه بیشتری دارد. همچنین انتقال محموله با هواپیما دارای محدودیت است. شما باید به میزان قانونی، و ابعاد و وزن مشخصی اقدام به جابه جایی بار با هواپیما کنید.

حمل بار از دبی به ایران به روش هوایی

انتقال بار به روش هوایی معمولا برای افرادی مناسب است که برای دریافت محموله خود عجله دارند، و هزینه هم برای آنها مهم نیست. اگر برای دریافت کالای خود عجله ندارید، و یا هزینه نهایی برای شما مهم است، حتما از روش حمل و نقل دریایی برای واردات کالای خود استفاده کنید.

به هر حال ممکن است گاهی استفاده از روش هوایی نیز مورد استفاده قرار گیرد. همانطور که اشاره کردیم، نوع بار، حجم و اندازه آن، زمان لازم برای انتقال بار، قوانین انتقال بار و بسیاری از موارد دیگر در انتخاب نوع حمل و نقل محموله شما تأثیر می‌گذارد.

همچنین بخوانید : خرید عمده از دبی

هزینه حمل بار از دبی به تهران چقدر است؟

هزینه حمل بار از دبی به ایران به شرایط و عوامل مختلفی بستگی دارد. در ادامه به برخی عوامل کلی اشاره کرده‌ایم. با این حال شما می‌توانید با ما تماس گرفته تا با توجه به شرایط و نوع تجارت شما، بهترین گزینه‌ها را برای کاهش هزینه‌ها به شما پیشنهاد بدهیم. در نهایت با محاسبه دقیق، هزینه تحویل محموله خود در ایران را برایتان محاسبه می‌کنیم.

عواملی که بر هزینه حمل بار از دبی به تهران تاثیر می‌گذارند، عبارتند از :

      • هزینه شرکت حمل ‌و نقل
      • هزینه بسته‌ بندی کالا
      • هزینه انبارداری در دبی
      • هزینه بیمه محموله
      • هزینه گمرک و ترخیص کالا
      • وزن و حجم بار مورد نظر
      • ماهیت و نوع کالا
      • جنس و کیفیت بسته‌بندی کالا

انتخاب یک شرکت حمل و نقل مناسب، باعث صرفه جویی زیادی در هزینه‌های شما می‌شود. شرکت IRdelivery  با سالها تجربه در زمینه حمل بار از دبی به ایران، بهترین گزینه‌ها برای کاهش هزینه‌های تجاری شما را برایتان ارائه خواهد داد.

4 پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند