حمل بار از چین به سراسر جهان

حمل بار از چین به سراسر جهان

خدمات حمل بار از چین به اقصی نقاط دنیا

شبکه حمل و نقل شرکت irdelivery علاوه بر حمل بار از چین به دبی و ایران، در سراسر جهان هم فعال است. حمل بار از چین به سراسر جهان با روش‌های مختلف ارائه خواهد شد.

در این مقاله به طور خاص به جزئیات خدمات حمل بار از چین به اقصی نقاط دنیا اشاره خواهیم کرد و نحوه همکاری با شرکت irdelivery در این زمینه را شرح خواهیم داد.

روش های رایج حمل بار از چین به سراسر جهان

روش‌های لجستیکی مختلفی برای حمل بار از چین به سراسر دنیا وجود دارد که هر کدام از نظر هزینه و زمان با دیگری ممکن است تفاوت زادی داشته باشد. بنابراین همیشه باید تعیین کنید که کدام روش مقرون به صرفه‌ترین روش خواهد بود.

اگر سفارش شما از طریق هوایی ارسال می‌شود، زمان ارسال بین ۳ تا ۱۰ روز کاری متغیر است. اگر از طریق دریا قصد حمل بار از چین به سراسر جهان را دارید، با توجه به مقصد ممکن است ۳۰ تا ۴۵ روز طول بکشد.

  • حمل بار هوایی از چین به اقصی نقاط دنیا

اگر وزن محصولات خریداری شده شما خیلی زیاد نباشد، حمل و نقل هوایی ممکن است بهترین گزینه باشد. با حمل و نقل هوایی، هزینه‌های ترانزیت و استفاده از خدمات شرکت‌های حمل و نقل و باربری کمتر خواهد بود.

این روش برای محموله‌هایی با وزن متوسط هم مناسب است. زمان ترانزیت بر اساس برنامه خطوط هوایی متفاوت است، اما به طور کلی بین ۸ تا ۱۰ روز متغیر است که بد نیست.

شایان ذکر است که حمل و نقل هوایی معمولا دارای محدودیت حداقل وزن حمل و نقل است. میانگین هزینه حمل هوایی به وزن و مقصد حدود ۵ تا ۱۰ دلار به ازای هر کیلوگرم و زمان حمل و نقل حدود ۳ تا ۵ روز کاری است، در حالی که متوسط ​​هزینه حمل هوایی ۴ تا ۸ دلار بر کیلوگرم و زمان ارسال حدود ۵ تا ۱۰ روز کاری است.

  • حمل بار دریایی از چین به اقصی نقاط دنیا

حمل و نقل از طریق اقیانوس می‌تواند زمان بسیار زیادی را ببرد، اما در عوض می‌توانید بدون محدودیت مقدار زیادی کالا را حمل کنید که در نتیجه باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود. تنوع محموله‌هایی هم که می‌توان با روش دریایی حمل کرد نیز مزیت اصلی این مدل حمل بار از چین به سراسر جهان است. حمل و نقل دریایی یک روش محبوب و پرکاربرد بین بازرگانان است.

علیرغم طولانی بودن زمان تحویل، اگر از قبل برنامه‌ریزی درستی کرده باشید و زمان کافی برای صبر کردن داشته باشید، حمل و نقل دریایی می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. بسته به مقصد شما، انتقال بار با روش دریایی ۳۰ تا ۶۰ روز زمان خواهد برد.

دو نوع حمل و نقل دریایی وجود دارد، FCL و LCL که هر دو به هزینه‌های حمل و نقل و اندازه کانتینر مورد استفاده مربوط می‌شوند.

  • FCL = بار کامل کانتینر
  • LCL = بار کمتر از کانتینر

به طور معمول اندازه‌های مختلفی از کانتینر وجود دارد که شما می‌توانید از انها بر اساس نیاز خود استفاده کنید.

اندازه های کانتینر برای حمل بار از چین به سراسر جهان

اینکه چه کانتینری را انتخاب کنید به این بستگی دارد که  حجم بار شما چقدر است.

وقتی خودتان از یک کانتینر استفاده می‌کنید، در حال استفاده از روش FCL (بار کامل کانتینر) هستید. به طور معمول، حمل و نقل FCL از نظر واحد حجمی و واحد وزن ارزان‌تر است.

اما بسیاری از تاجران، کالا‌های کافی برای ارسال به روش FCL را خریداری نمی‌کنند. اینجاست که می‌توانید از روش  LCL (کمتر از ظرف کانتینر کامل) استفاده کنید.

هنگام ارسال با روش LCL، کالاهای شما در کنار بار اشخاص دیگر به صورت بارگیری می‌شود. به عبارت دیگر، محموله‌های چند خریدار در یک کانتینر قرار  می‌گیرد.

روش های رایج حمل بار از چین به سراسر جهان

مزایای LCL در مقابل FCL چیست؟

ردیابی FCL از طریق شرکت حمل و نقل آسان‌تر است. به این ترتیب می‌توانید حرکت آن را با دقت بررسی کنید.

وقتی از FCL استفاده می‌کنید کالاهای شما ایمن‌تر خواهند بود. FCL به این معنی است که اقلام شما با محموله‌های دیگر مخلوط نمی‌شوند و همین باعث می‌شود خطر کمتری برای آسیب دیدن یا گم شدن محموله شما وجود داشته باشد زیرا افراد کمتری آن را جابجا می‌کنند.

FCL را در گمرک یا انبار می‌توان سریعتر پردازش کرد زیرا محموله شما تنها محموله‌ای خواهد بود که در یک کانتینر قرار دارد.

همانطور که قبلا ذکر شد، FCL زمانی ارزانتر است که هزینه در هر واحد تقسیم شود. در نهایت، انتخاب FCL یا LCL به شما بستگی دارد.

شما می‌توانید FCL یا LCL را با توجه به نیازتان انتخاب کنید.

با توجه به مقصد حمل بار از چین به سراسر جهان می‌توانیم شما را راهنمایی کنیم که کدام روش برای شما بهتر است. جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.

همچنین بخوانید : خرید از چین

مدت زمان حمل بار از چین به اقصی نقاط دنیا

این که بار شما چقدر زمان می‌برد تا به مقصد مورد نظر برسد واقعا به عوامل مختلف و غیر قابل پیش‌بینی بستگی دارد! زمان تحویل بار، پروسه ترخیص از گمرکات، شرایط آب و هوایی، تعطیلات رسمی کشور چین و… همگی می‌توانند در زمان تحویل بار شما تاثیر بگذارند.

به هر حال همیشه بهتر است از ماه‌ها قبل سفارش خود را ثبت کنید تا برنامه‌ریزی‌های مربوطه انجام شود و بهتر بتوانید پروسه تجارت خود رذا مدیریت کنید.

برای اینکه یک تصویر از مدت زمانی که ممکن است بار شما از چین به نقاط مختلف جهان حمب شود بدست بیاورید، در زیر مدت زمان تحویل بار از چین به چند مقصد در سراسر جهان را به صورت میانگین برای شما شرح داده‌ایم. مبدا همه مسیرها از چین است:

  • ایالات متحده آمریکا و کانادا (غرب) – ۲۰ الی ۳۰ روز
  • ایالات متحده آمریکا و کانادا (شرق) – ۳۰ الی ۴۰ روز
  • اروپای غربی – ۲۵ الی ۳۵ روز
  • شمال اروپا – ۳۰ الی ۴۰ روز
  • اروپای جنوبی – ۲۷ الی ۳۷ روز
  • استرالیا – ۱۵ الی ۲۵ روز
  • هند – ۱۵ الی ۲۵ روز
  • آسیای جنوب شرقی – ۱۰ الی ۲۰ روز
  • آفریقای شرقی – ۳۰ الی ۴۰ روز

اگر می‌خواهید زمان حمل عمده بار از چین به سراسر جهان را به طور دقیق بدانید، لطفا با کارشناسان شرکت Irdelivery تماس بگیرید.

به خاطر داشته باشید، زمان تحویل فقط شامل زمانی نیست که محموله در حال حمل است. عوامل دیگری می‌تواند بر زمان حمل بار از چین به سراسر جهان تاثیر بگذارد:

  1. مدت زمانی که محموله شما در بندر منتظر بارگیری است (حداکثر ۱ هفته).
  2. تاخیر‌هایی که در پروسه اداری در هر دو بندر مبدا و مقصد ممکن است پیش بیاید
  3. تاخیر‌های مربوط به آب و هوا

به هر حال نکته‌ای که باید به ان توجه کنید این است که حمل و نقل از طریق دریا تا حدودی غیرقابل پیش‌بینی است. هنگام ثبت سفارشات خود، به همه این موارد توجه کنید.

حمل بار مسافری از چین

بسیاری از مسافرانی که به چین سفر می‌کنند، تمایل دارند هنگام بازگشت به کشورشان مقداری بار مسافری یا فریت بار از چین به همراه خود ببرند! هر مسافری که می‌خواهد از طریق هواپیما سفر کند، باید مقدار مشخصی بار همراه خود داشته باشد. با استفاده از خدمات حمل بار مسافری از چین می‌توان به کمک یک شرکت حمل و نقل بین المللی، با استفاده از هواپیما بار اضافی را در کوتاه‌ترین زمان به سراسر جهان ارسال کرد.

در روش حمل بار مسافری از چین فرقی نمی‌کند که قصد حمل اسباب خانه از چین به سراسر جهان را دارید، یا خریدهای خود را بسته‌بندی و ارسال کنید، با استفاده از فریت بار می‌توانید حمل بار مسافری از چین به سراسر جهان را انجام دهید.

مراحل حمل بار مسافری از چین به سراسر جهان

  1. ابتدا با شرکت حمل و نقل خود مانند irdelivery هماهنگ کنید تا بعد از رفتن به فرودگاه تمامی وسایل خود را در زمان تعیین‌شده به شرکت تحویل دهید.
  2. پس از آنکه شرکت حمل و نقل بار شما را تحویل گرفت، باید براساس جنس، ابعاد و ویژگی محموله شما آن‌ها را بسته‌بندی کنند.
  3. پس از بسته‌بندی بار، محموله به واحد فریت فرودگاه ارسال می‌شود تا تشریفات گمرکی انجام شده و به ترمینال مخصوص فرودگاه ارسال شود. در این مرحله محتویات محموله بررسی شده تا مبادا کالای غیر قانونی در آن باشد.
  4. در این مرحله تشریفات گمرکی انجام می‌شود و پس از تایید، مجوز گمرکی صادر خواهد شد که در آن وزن و تعداد بسته مشخص شده و براساس همین مجوز، شرکت حمل‌ونقل بارنامه و تگ بار را صادر می‌کند.
  5. تگ بار توسط بخش فریت فرودگاه بر روی کالا چسبانده می‌شود.
    در نهایت شرکت حمل ‌و نقل بار را تحویل یکی از خطوط هوایی خواهد داد تا راهی مقصد مورد نظر شود.

نرخ حمل بار از چین به سراسر جهان چقدر است؟

نرخ حمل بار از چین به سراسر جهان به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • نوع حمل و نقل (حمل و نقل هوایی یا دریایی)
  • وزن و حجم بار
  • نوع بار
  • مسافت بین مبدأ و مقصد
  • شرایط بازار

با این حال  به طور میانگین نرخ حمل بار از چین به سراسر جهان به صورت زیر است:

  • حمل و نقل هوایی: 5 تا 10 دلار به ازای هر کیلوگرم
  • حمل و نقل زمینی: 1 تا 3 دلار به ازای هر کیلوگرم
  • حمل و نقل دریایی: 0.5 تا 1 دلار به ازای هر کیلوگرم

برای مثال، هزینه حمل یک کانتینر 20 فوتی از چین به ایالات متحده به صورت هوایی حدود 10,000 دلار آمریکا است.

لازم به ذکر است که این نرخ‌ها فقط تخمینی هستند و ممکن است با توجه به عوامل ذکر شده، متفاوت باشند. برای دریافت قیمت دقیق حمل بار از چین به سراسر جهان، باید با شرکت حمل و نقل بین‌المللی مورد نظر خود تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در مورد نرخ حمل بار از چین به سراسر جهان، لطفا با پشتیبانی شرکت Irdelivery تماس حاصل فرمایید.

کرایه حمل بار از چین به ایران چقدر است؟

کرایه حمل بار از چین به ایران نیز مانند حمل به سراسر جهان به عوامل مختلفی مانند نوع بار، وزن، حجم و مبدا و مقصد آن دارد. با اینحال به طور کلی هزینه حمل یک کانتینر 20 فوتی از چین به ایران به صورت دریایی حدود 3,000 دلار آمریکا است.

بیایید نگاهی تقریبی به کرایه بار از چین به ایران بیاندازیم. کرایه ذکر شده به ازای هر 1 کیلوگرم بار است:

  • کرایه حمل بار هوایی از چین به ایران برای محموله‌های تا 45 کیلوگرم 5 دلار است
  • کرایه حمل بار هوایی از چین به ایران برای محموله‌های تا 100 کیلوگرم 4.8 دلار است
  • کرایه حمل بار هوایی از چین به ایران برای محموله‌های تا 300 کیلوگرم 4.3 دلار است
  • کرایه حمل بار هوایی از چین به ایران برای محموله‌های تا 500 کیلوگرم 4 دلار است
  • کرایه حمل بار هوایی از چین به ایران برای محموله‌های تا 1000 کیلوگرم 3.7 دلار است
  • کرایه حمل بار هوایی از چین به ایران برای محموله‌های تا 1500 کیلوگرم 3.4 دلار است
  • کرایه حمل بار هوایی از چین به ایران برای محموله‌های تا 2500 کیلوگرم 2.9 دلار است
  • کرایه حمل بار هوایی از چین به ایران برای محموله‌های تا 3500 کیلوگرم 2.6 دلار است

لازم به ذکر است که این نرخ‌ها تخمینی هستند و ممکن است با توجه به عوامل ذکر شده، متفاوت باشند. برای دریافت قیمت دقیق حمل بار از چین به ایران، باید با پشتیبانی شرکت حمل و نقل بین‌المللی Irdelivery تماس بگیرید.

در حال حاضر تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران تأثیر زیادی بر کرایه حمل بار از چین به ایران داشته است. این تحریم‌ها باعث افزایش هزینه‌های حمل و نقل و کاهش رقابت در این زمینه شده‌اند.

اسناد مورد نیاز بازرگانان برای حمل عمده بار از چین به سراسر جهان

وقتی کالایی را از یک کشور خارجی خریداری می‌کنید، به یک واردکننده تبدیل می‌شوید. هر کشوری سیاست صادرات و واردات خاص خود را دارد. بنابراین، قبل از اینکه برای واردات و حمل کالا از چین برنامه‌ریزی کنید، باید تمام مراحل قانونی را به طور کامل و شفاف انجام دهید تا بعدا با مشکلی برای دریافت محموله خود از چین مواجه نشوید.

اسنادی که باید از چین دریافت کنید

قبل از حمل بار از چین به سراسر جهان، باید مدارک و اسناد واردات کالای مربوطه را داشته باشید. این الزامات ممکن است برای هر کشور متفاوت باشد، زیرا هر کشور سیاست تجاری خود را دارد. در ادامه برخی از الزامات کشورهای مهم را مرور می‌کنیم.

  • ایالات متحده: برای شهروندان ایالات متحده واردات از چین بسیار آسان است. تنها چیزی که نیاز دارند شماره تأمین اجتماعی (SSN) است که توسط دولت ارائه شده است. شما به عنوان یک ایرانی برای حمل بار از چین به آمریکا باید از یک شرکت واسطه مانند Irdelivery استفاده کنید.
  • اروپا: تنها با ثبت به عنوان یک اپراتور اقتصادی در کشورهای اروپایی می‌توانید به این منطقه واردات انجام دهید. شرکت ایران دلیوری خدمات حمل بار از چین به اروپا را انجام می‌دهد.
  • ژاپن: شهروندان ژاپنی باید خود را به عنوان وارد کننده به مدیر کل گمرک معرفی کنند. ضمناً باید پس از بررسی‌های لازم مبنی بر اینکه چه کالایی را وارد می‌کنید، مجوز واردات دریافت کنند.
  • کانادا: در کانادا هم روند واردات از چین آسان است. شما باید یک شماره تجاری از آژانس درآمد کانادا دریافت کنید. شرکت irdelivery در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند و بار شما را از چین به کانادا حمل کند.
  • استرالیا: در استرالیا هم افراد و هم بازرگانان می‌توانند از هر جای دنیا بدون مجوز اقدام به واردات کالا کنند. اگر کالایی در چین دارید که قصد حمل آن به استرالیا را دارید، با ما تماس بگیرید.

مدارک گمرکی که باید از بندر چین دریافت کنید

هنگامی که اقدام به واردات از چین می‌کنید، باید مدارک گمرکی لازم را برای ترخیص کالا در آینده داشته باشید. در اینجا لیستی از اسنادی که باید از بندر مبدا تهیه کنید آورده شده است. به یاد داشته باشید، هر بندری در چین موظف است این اسناد را برای حمل و نقل شما تحویل دهد.

  • سند ورود به گمرک
  • اظهارنامه گمرکی
  • فاکتور تجاری
  • لیست بسته‌بندی
  • مجوز صادرات

شرکت بازرگانی irdelivery علاوه بر خدمات حمل بار از چین به سراسر جهان، کلیه مراحل ترخیص از گمرک در بنادر مبدا و مقصد را ارائه می‌دهد.

 

حمل عمده بار از چین به سراسر جهان

هزینه حمل بار از چین به اقصی نقاط دنیا

هزینه حمل بار از چین به سراسر جهان به دو عامل مهم یعنی طول مسیر و حجم بار بستگی دارد. هر چه مسیر حمل و نقل طولانی‌تر باشد یا اینکه مقدار بار شما بیشتر شود، قطعا هزینه آن هم بالاتر می‌رود.

با این حال در زیر برخی از نرخ‌های استاندارد بین المللی برای حمل بار از چین به سراسر جهان آورده شده است:

  • هزینه حمل و نقل هوایی 5 تا 10 دلار آمریکا به ازای هر کیلوگرم است.
  • هزینه حمل و نقل دریایی 3000 تا 4000 دلار آمریکا برای هر کانتینر است.

شما به راحتی می‌توانید از طریق صفحه محاسبه هزینه حمل و نقل در سایت IRDELIVERY هزینه حمل و نقل کالای خود را به طور دقیق استعلام کنید.

شرکت بازرگانی irdelivery متعهد است که بهترین نرخ حمل و نقل را به مشتریان خود ارائه دهد.

مواردی که باید قبل از حمل بار از چین به سراسر جهان در نظر بگیرید

قبل از اینکه تصمیم به حمل بار از چین به سراسر جهان بگیرید، بهتر است برخی موارد را در نظر بگیرید تا در مسیر دچار سردرگمی نشوید. برای اینکه بتوانید بهترین روش حمل بار از چین را انتخاب کنید، می‌توانید با چند سوال از خود شروع کنید:

  • چه چیزی را می‌خواهید ارسال کنید و حجم محموله شما چقدر است؟
  • مقصد نهایی محموله شما کجاست؟
  • چقدر می‌توانید برای دریافت محموله صبر کنید؟

محصول و بار:

حمل برخی از محصولات ممکن است از طریق هوایی دشوار باشد. مثلا باتری‌های لیتیوم یونی را از طریق هوا می‌توانید ارسال کنید، اما اخذ مجوزهای مورد نیاز اغلب برای عمده فروشان چینی چالش برانگیز است و فقط هواپیما‌های خصوصی می‌توانند آن‌ها را حمل کنند.

بنابراین، حمل اینگونه کالاها از طریق حمل و نقل دریایی آسان‌تر است. قبل از تصمیم‌گیری در مورد روش حمل و نقل، بررسی کنید که کدام روش برای شما دردسر کمتری دارد.

در برخی موارد بهتر است محموله خود را از چین به صورت هوایی حمل کنید. محصولاتی با ابعاد کمتر از یک متر مکعب معمولا برای حمل و نقل هوایی مناسب هستند. حمل بار‌های با ارزش همیشه از طریق هوایی امن‌تر است. گاهی اوقات شرکت‌های بیمه حمل بار با ارزش بالا را فقط از طریق هوایی پوشش می‌دهند.

مقصد:

برخی از شرکت‌های بازرگانی بار شما را در انبار یک کشور ثالث به شما تحویل می‌دهند تا برای حمل ثانویه اقدامات لازم انجام شود. مهم است که از ابتدا مقصد حمل بار شما مشخص باشد تا در آینده دچار مشکل نشوید.

به عنوان مثال شما می‌توانید از روش حمل بار از چین به دبی استفاده کنید و سپس اقدام به حمل با لنج به ایران کنید.

محدودیت زمانی:

اگر به محموله خود از چین نیاز فوری دارید، حمل و نقل هوایی سریعترین راه است. اما، اگر زمان رسیدن بارتان چندان مهم نیست، می‌توانید محصولات را از طریق حمل و نقل دریایی به مقصد خود ارسال کنید زیرا این روش اقتصادی‌تر است.

خدمات حمل بار از چین به سراسر جهان

شرکت irdelivery با نزدیک به دو دهه سابقه در حمل و نقل بین المللی، کلیه خدمات حمل بار از چین به سراسر دنیا را ارائه می‌دهد.

ما با در اختیار داشتن تیم لوجستیک قوی در تمام قاره‌ها، بار شما را در سریعترین زمان ممکن برایتان حمل و در مقصد تحویل می‌دهیم.

خدمات حمل و نقل شرکت بازرگانی irdelivery به طور اختصاصی از مبدا چین به کشورهای زیر انجام می‌شود:

  • آمریکا
  • انگلیس
  • آلمان
  • دبی
  • ایران ترکیه

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل بار از چین به سراسر جهان با پشتیبانی شرکت در تماس باشید.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند