واردات از دبی با سرمایه کم

پرسودترین کالای وارداتی از دبی کدام است؟

حجم زیادی از کالاهای وارداتی به ایران از کشور امارات و دبی وارد می‌شوند. واردات از دبی با سرمایه کم یکی از دلایل محبوبیت این مسیر ترانزیت است. از طرف دیگر ارزان بودن کالاها در دبی باعث می‌شود که حاشیه سود بازرگانان بالاتر برود.

اما اگر تاجر نیستید و صرفا قصد واردات از دبی با سرمایه کم برای کسب سود را دارید، حتما به دنبال کالاهایی هستید که بیشترین سود را داشته باشند! در این مقاله بررسی خواهیم کرد که از دبی چی بخریم سود کنیم! همچنین با معقوله واردات چمدانی از دبی نیز آشنا می‌شویم.

آیا واردات از دبی با سرمایه کم امکانپذیر است؟

بله! واردات از دبی با سرمایه کم امکان‌پذیر است، اما این به نوع و مقدار کالایی که می‌خواهید وارد کنید بستگی دارد.

اگر به عنوان مسافر به این کشور سفر کردید و قصد خرید از دبی را دارید، با سرمایه کم می‌توانید کالاهایی را خریداری کنید که برای خرید آنها نه تنها سرمایه کمی نیاز دارید، بلکه حاشیه سود خوبی هم دارند!

اما مهمترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، مقدار وزن حمل بار از دبی به ایران است! به طور معمول هر مسافر برای واردات چمدانی از دبی حداکثر مجاز به حمل 30 کیلوگرم بار است!

با توجه به این موضوع، بهترین گزینه انتخاب کالاهایی است که وزن کمتر و ارزش بیشتری داشته باشند تا بتوان به مقدار لازم از آن را حمل کنیم.

واردات چمدانی از دبی چیست؟

واردات چمدانی از دبی چیست؟

به واردات مقدار محدودی بار که مسافران در چمدان‌های خود به کشور منتقل می‌کننأ، واردات چمدانی گفته می‌شود. واردات چمدانی به مسافران اجازه می‌دهد که از مقدار وزن مجاز کالا که اجازه دارند در سفر حمل کنند استفاده کرده و از آن برای واردات از دبی بهره ببرند.

واردات چمدانی از دبی یک روش مناسب برای کسانی است که سرمایه کمی دارند و کسب و کار انها کوچک است.

از مزایای واردات چمدانی از دبی این است که شما نیازی به پرداخت گمرکی ندارید و می‌توانید محصولات خود را به عنوان بار مسافر به کشور وارد کنید.

هنگامی که قصد واردات چمدانی از دبی را دارید، حتما به مقدار وزن مجازی که هنگام سوار شدن به هواپیما باید رعایت کنید توجه داشته باشید.

از دبی چی بخریم سود کنیم؟ کالاهای پرسود با سرمایه کم

در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به گزینه‌های ایده آل برای واردات از دبی با سرمایه کم! توجه داشته باشید که این گزینه‌ها مناسبترین گزینه در تاریخ نگارش این محتوا هستند و ممکن است به مرور زمان اولویت آنها تغییر کند. علاوه بر این گزینه‌هایی معرفی شدند که برای واردات چمدانی از دبی مناسب هستند.

واردات گوشی موبایل از دبی

اگر به دنبال واردات چمدانی از دبی به ایران هستید، تلفن همراه هوشمند یکی از بهترین گزینه‌ها است! این کالا علاوه بر وزن کمی که دارد، حجم زیادی هم در چمدان شما نمی‌گیرد و به همین دلیل می‌توانید تعدادی از انها را با خود حمل کنید.

واردات گوشی موبایل از دبی

 

واردات گوشی موبایل از دبی با سرمایه کم به دلایل زیر ایده آل است:

قیمت مناسب:

گوشی‌های موبایل در دبی با قیمت‌های کمتری عرضه می‌شوند! این امر به شما امکان می‌دهد که با سرمایه کم گوشی‌های موبایل با کیفیت را وارد کنید.

به عنوان مثال گوشی آیفون 14 در تاریخ نگارش این محتوا در دبی قیمتی حدود 60 میلیون تومانی داشت، در حالی که همین گوشی در ایران با قیمت 120 میلیون تومان به فروش می‌رسید!

محصولات معتبر:

دبی از یک محیط تجاری بسیار پویا و بین‌المللی برخوردار است و محصولات معتبری از شرکت‌های برجسته در زمینه گوشی‌های موبایل ارائه می‌دهد. شما به راحتی می‌توانید برندهای مشهور را با جنس اصلی خریداری کنید.

با این حال، هنگام واردات گوشی‌های موبایل از دبی به ایران باید به مسائل مانند ریجستری و یا ممنوعیت‌های وارداتی هم دقت کنید.

واردات لوازم الکترونیکی و لوازم جانبی

دبی بهشت لوازم الکتریکی و جانبی است! این کالاها را می‌توانید در بازار دیره یا دبی مال پیدا کنید. از لوازم کامپیوتر، گیمینگ، انواع گجت‌ها و غیره گرفته تا لوازم جانبی موبایل، لب تاب، انواع کابل و غیره را می‌توانید از دبی وارد کنید!

از مزایای این کالاها این است که حجم کمی دارند و می‌توانید مقدار زیادی از آنها را در چمدان‌های خود جای دهید.

واردات چمدان از دبی

شاید تعجب کنید، اما چمدان یکی از کالاهای پرسود برای واردا تاز دبی است! از انجا که دبی یک شهر توریستی است، تنوع چمدان در ان بسیار بالاست. البته خرید از مراکز خرید گرانقیمت مانند دبی مال برای این منظور زیاد مناسب نیست!

در ارزانسراهای دبی و شارجه شما می‌توانید یک ست چمدان 3تایی را با قیمتی حدود 200 درهم خریداری کنید، در حالی که همان ست چمدان در ایران زیر 6000000 تومان نیست!

واردات کالاهای استوک از دبی

واردات کالاهای استوک

در این بین کالاهای استوک نیز بسیار حاشیه سود خوبی دارند و برای واردات از دبی با سرمایه کم بسیار مناسب هستند!

کالاهای استوک به محصولاتی گفته می‌شود که نو هستند اما ممکن است در بار خط و خش برداشته باشند یا مدتی مورد استفاده قرار گرفته باشند.

به عنوان مثال شما می‌توانید انواع لب تاپ استوک را با قیمتی حدود 100 درهم از دبی خریداری کنید، در حالی که قیمت ارزانترین لب تاب‌های استوک در ایران بیش از 700 درهم است!!!

انواع گوشی، لب تاب، کامپیوترهای یکپارچه و… از جمله کالاهای استوکی هستند که برای واردات از دبی با سرمایه کم مناسب هستند.

واردات کالاهای متفرقه ارزان قیمت از دبی

در دبی مراکز خریدی وجود دارد که اجناس خود را با قفیمتی بسیار ارزان می‌فروشند. دی تو دی و ویلیج گیف از جمله آنهاست. در این فروشگاه‌ها همه چیز حداکثر 10 درهم قیمت دارد که بسیار ارزان است!

در این فروشگاه‌ها می‌توانید پوشاک، لوازم التحریر، انواع شکلات، مواد بهداشتی و آرایشی، لوازم جانبی موبایل، اسباب بازی و غیره را خریداری کنید.

خرید طلا از دبی

طلا در دبی شامل مالیات و کارمزد نمی‌شود، به همین دلیل خرید آن برای شما سود دارد. دبی یکی از مقاصد اصلی برای خرید طلا با عیار بالا است. برخی از مراکز خرید معروف برای خرید طلا در دبی عبارتند از:

  1. Gold Souk (سوق طلا): این بازار مشهور در منطقه دیره دبی واقع شده و یکی از بزرگ‌ترین بازارهای طلا در جهان محسوب می‌شود. در اینجا شما می‌توانید انواع مختلفی از طلا، جواهرات و سکه‌های طلا را پیدا کنید.
  2. Gold & Diamond Park: این مجتمع واقع در منطقه الکسیر دبی قرار دارد و شامل بیش از 90 فروشگاه طلا و جواهر فروشی می‌شود.
  3. Mall of the Emirates: این مرکز خرید معروف دبی شامل فروشگاه‌های معتبری برای خرید طلا و جواهرات است.
  4. Deira City Centre: این مرکز خرید نیز دارای فروشگاه‌های طلا و جواهرات متعددی است.
  5. Dubai Gold & Diamond Park: این مجتمع به عنوان یک مرکز خرید معتبر طلا در دبی شناخته می‌شود و شامل فروشگاه‌ها و جواهرسازان معروف می‌شود.

واردات پوشاک و کفش برند

پوشاک هم یکی دیگر از کالاهایی است که برای واردات از دبی با سرمایه کم مناسب است. البته باید توجه داشت که این گزینه با توجه به حجم و وزنی که دارد، شاید حاشیه سود زیادی برای شما نداشته باشد، اما می‌توانید با ترفندهایی این حاشیه سود را افزایش دهید!

برخی از برندها اجناس قدیمی‌تر خود یا انهایی که سایزبندی‌شان به هم خورده را با قیمتی بسیار پایینتر می‌فروشند.

به عنوان مثال فروشگاه کفش نایک در تاریخ نگارش این محتوا در دبی مال برخی از کفش‌های خود را که قیمتی حدود 1200 درهمی داشتند را با تخفیف بین 50 تا 60 درصدی به فروش می‌رساند! یعنی شما با 450 درهم می‌توانید کفش را خریداری کنید و در ایران به قیمت اصلی بفروشید.

مشاوره واردات از چین با سرمایه کم

اگر همچنان این سوال برایتان مطرح است که از دبی چی بخریم سود کنیم، ما می‌توانیم به شما مشاوره اختصاصی رایگان ارائه دهیم! شرکت بازرگانی IRDELIVERY با دو دهه سابقه در زمینه‌های تجارت، حمل و نقل بین المللی و ترخیص کالا از دبی شما را برای خرید و واردات از دبی با سرمایه کم راهنمایی می‌کند.

ما با توجه به کسب و کار و نوع نیازتان بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین بهترین تامین کنندگان و عمده فروشان دبی را به شما معرفی می‌کنیم. در نهایت اگر تمایل داشتید می‌توانید فرایند حمل و نقل از دبی به ایران را به ما بسپارید تا با کمترین هزینه برای شما انجام دهیم.

2 پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند