حمل هوایی از چین به دبی

حمل هوایی از چین به دبی

حمل هوایی از چین به دبی، یکی از بهترین و سریع‌ترین روش‌های انتقال کالا می‌باشد. به این روش فریت بار هوایی نیز گفته می‌شود. در این روش پس از ترخیص، کالا‌های شما از طریق هواپیما به کشور امارات متحده عربی انتقال داده می‌شود.

معمولاً از این روش برای واردات کالا با حجم کمتر استفاده می‌شود. شاید به عنوان یک بازرگان برای شما پیش آمده باشد که قصد بررسی یا دیدن نمونه کالای که قرار است به صورت عمده وارد کنید را داشته باشید. می‌توانید از روش حمل هوایی از چین به دبی در سریع‌ترین زمان ممکن، این کار را انجام دهید.

یکی دیگر از مواقعی که روش حمل هوایی از چین به دبی بسیار کارآمد می‌باشد، هنگامی است که مقدار کالای شما کمتر از حدی باشد که که بخواهی با کشتی آن را حمل کنید. در کل حمل هوایی از چین به دبی برای واردات خرده بار یا کالا‌هایی که نیاز به انتقال سریع آن‌ها را دارید بسیار مناسب می‌باشد.

ویدیوی خدمات حمل هوایی بار از چین به دبی با شرکت بازرگانی IRdelivery

حمل هوایی از چین به دبی و دلایل استفاده از آن

بیش از یک دهه است که کشور امارات متحده عربی به یکی از مراکز تجاری مهم در خاورمیانه و دنیا تبدیل شده است. از آنجایی که این کشور در همسایگی ایران می‌باشد، برای بازرگانان ایرانی بسیار جذاب است.

شاید از خود سؤال کنید که چرا بسیاری از بازرگانان تمایل دارند که کالای خود را ابتدا به دبی ارسال کرده، و سپس از آنجا وارد ایران کنند.

همچنین بخوانید : کارگو در چین

شاید مهمترین دلیل اینکه بازرگانان تمایل دارند بار خود را ابتدا به امارات بفرستند، وجود تحریم‌های بین‌المللی علیه کشورمان باشد. به دلیل وجود همین تحریم‌ها بسیاری از فروشندگان تمایل ندارند تا کالای خود را مستقیماً به ایران بفرستند و ریسک این کار را قبول نمی‌کند.

از این رو بسیاری از بازرگانان مقصد سفارشات خود را کشور امارات متحده عربی ثبت می‌کند. پس از این‌که کالا‌های خریداری شده از طریق حمل هوایی از چین به دبی ارسال شد، مراحل جابجایی آن‌ها به سمت ایران انجام می‌شود.

یکی دیگر از دلایل اینکه بازرگانان تمایل دارند ابتدا کالای خود را به دبی بفرستند و سپس از آنجا به ایران بیاورند، استفاده از لنج برای ارسال کالا‌های خود می‌باشد. به دلیل اینکه واردات به صورت لنجی از برخی معافیت‌های خاص برخوردار است، بازرگانان تمایل دارند تا از این روش برای ارسال کالای خود استفاده کنند تا هزینه کمتری را متحمل شوند.

جالب است بدانید که گاهی تفاوت هزینه ارسال مستقیم کالا از چین به ایران، با ارسال به دبی و سپس انتقال به وسیله لنج به ایران (حمل ته لنجی از دبی به ایران)، ۵۰ تا ۷۰ درصد ارزانتر می‌شود.

روش‌ حمل هوایی انتقال کالا

چه زمانی حمل هوایی از چین به دبی استفاده می‌شود؟

حمل هوایی از چین به دبی برای انتقال خرده بار‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع یکی از پرکاربردترین استفاده‌های حمل هوایی از چین به دبی، برای خرید‌های کوچک و سبک می‌باشد. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که قصد خرید کالایی را از وب سایت‌های معروف چینی مانند علی بابا یا علی اکسپرس داشته‌اید. این سایت‌ها در زمینه فروش اینترنتی کالا فعالیت می‌کنند و در دنیا بسیار معروف می‌باشند. شما از هر کالایی که که بخواهید می‌توانید در این فروشگاه‌ها پیدا کنید.

فرقی نمی‌کند که شما قصد خرید کالا به صورت تکی دارید، یا خرید به صورت عمده‌ای، در هر دو صورت می‌توانید از خدمات حمل هوایی از چین به دبی در این دو فروشگاه اینترنتی استفاده کنید.

شرکت IRdelivery به صورت تخصصی در زمینه خرید از فروشگاه‌های اینترنتی و حمل کالا از چین به دبی به صورت هوایی، فعالیت می‌کند. ما می‌توانیم به راحتی و در سریعترین زمان ممکن کلیه مراحل خرید و حمل کالا از چین به دبی را برای شما انجام دهیم.

خدمات درب به درب شرکت IRdelivery در حمل هوایی از چین به دبی

یکی از بهترین و محبوب‌ترین روش‌های واردات کالا از چین به دبی و سپس انتقال آن به ایران، سرویس درب به درب می‌باشد. در این روش ما به عنوان شرکت حمل و نقل بین‌المللی کالا، کلیه مراحل واردات را از صفر تا صد برای شما انجام می‌دهیم. خدمات ما در این روش به این صورت است که کالا‌های شما را از درب انبار فرستنده تحویل گرفته و در مقصد مورد نظر شما در ایران تحویل می‌دهیم.

کلیه مراحل حمل هوایی از چین به دبی و سپس انتقال آن به ایران به طور کامل توسط ما انجام می‌شود. تفاوتی ندارد که خرید شما به صورت عمده‌ای باشد یا خرده بار.

همچنین بخوانید : خرید از علی اکسپرس

در صورتی که بخواهید به صورت جز به جز مراحل واردات کالا از چین را به صورت هوای انجام دهید، لازم است که در هر مرحله اقدامات لازم را توسط یک شرکت محلی در چین یا امارات انجام دهید. این مراحل شامل هزینه‌هایی مانند تعرفه‌های گمرکی، مالیات، لایسنس، هزینه‌های کارگزاری‌ها، هزینه انبارداری و غیره می‌باشد. این کار نه تنها باعث صرف هزینه بیشتر برای شما می‌شود، بلکه زمان انتقال کالا را به شدت افزایش می‌دهد.

با استفاده از خدمات سرویس درب به درب شرکت IRdelivery ، لازم به انجام دادن هیچ کدام از مراحل فوق نمی‌باشید و تمامی آن‌ها توسط ما انجام می‌شود. تنها با پرداخت یک هزینه ثابت، کلیه مراحل خرید کالا، انبارداری، حمل و نقل، حمل هوایی از چین به دبی، ترخیص کالا، انتقال به ایران و تحویل در مکان مورد نظر شما انجام می‌شود. در این روش هزینه نهایی بسیار کمتر از روش‌های مشابه می‌باشد.

شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان ما علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، از قیمت سرویس درب به درب مطلع شوید.

خدمات درب به درب شرکت IRdelivery در حمل هوایی از چین به دبی

IRdelivery بهترین شرکت حمل هوایی از چین به دبی

تنها کافی است که در اینترنت یک جستجوی ساده کنید تا با لیست بلندی از شرکت‌هایی که مدعی واردات حمل کالا به صورت هوایی از چین به دبی هستند، روبه رو شوید. اما واقعیت این است که اکثر این شرکت‌ها به عنوان یک کارگزاری واسطه عمل می‌کنند.

ما مفتخریم که با سابقه طولانی در امر حمل و نقل بین‌المللی کالا به صورت مستقیم، خدمات حمل هوایی از چین به دبی را برای شما با کمترین هزینه انجام دهیم. زمانی که قصد انتخاب یک شرکت حمل و نقل بین‌المللی کالا را دارید باید به چند نکته توجه کنید که در ادامه به طور خلاصه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • داشتن تمامی مجوز‌های حمل هوایی کالا
    شرکت‌هایی که دارای مجوز حمل هوایی کالا هستند، از قابلیت‌های بیشتری برخوردار می‌باشند. هزینه کمتر و امکان تفکیک بار از جمله ویژگی‌های این شرکت‌ها می‌باشد.
  • داشتن دفاتر رسمی در مبدا
    شرکت‌های معتبر حمل و نقل بین‌المللی هم در مبدا و هم مقصد دارای دفاتر رسمی می‌باشند. شاید شرکت‌های زیادی برای حمل کالای شما از چین به دبی وجود داشته باشد، اما تعداد اندکی از آن‌ها دارای دفتر رسمی در چین می‌باشند. داشتن دفتر در مبدا می‌تواند علاوه بر جلب اعتماد بیشتر، در سرعت انجام کار بسیار تأثیر‌گذار باشد.
  • داشتن پشتیبانی قوی و و پاسخگویی مناسب توسط کارشناسان مجرب
    فراموش نکنید که قبل از هر اقدامی مهم‌ترین مسأله کسب اطلاعات صحیح و درست در مورد آن می‌باشد. سعی کنید شرکتی را انتخاب کنید که به بهترین نحو ممکن پاسخ سؤالات شما را در مورد حمل هوایی از چین به دبی بدهند.

شما می‌توانید در هر زمان با کارشناسان ما تماس گرفته و در مورد تمامی مراحل حمل هوایی از چین به دبی اطلاعات مربوطه را کسب نمایید.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند