کارگو در چین

کارگو در چین

خدمات کارگو در چین و نکات مربوط به آن

کارگو تعاریف گوناگونی دارد، اما در میان بازرگانان و تاجران ایرانی، حمل و نقل کالا را کارگو می‌نامند. کارگو در چین هم به معنی حمل و نقل محموله‌های بازرگانان در چین است. کارگو معمولاً به عنوان محموله‌ای تعریف می‌شود که با روش‌های هوایی و کشتی با مقاصد تجاری حمل می‌شود. گاهی اوقات حمل و نقل بار از طریق راه آهن نیز انجام می‌شود، اما این روش معمولاً کمتر رایج است.

در بیشتر موارد، کارگوها شامل جعبه‌ها یا کانتینر‌هایی هستند که پر از مواد یا محصولاتی هستند که از یک شرکت به شرکت دیگر حمل می‌شوند. با این حال، حمل‌ونقل شخص به شخص نیز بخش قابل توجهی از حمل‌ونقل جهانی را تشکیل می‌دهد.

خدمات کارگو در چین

یکی از ملاحضات اصلی کارگو در چین، هنگام حمل و نقل محموله‌های بزرگ از یک شرکت به شرکت دیگر، داشتن سیستمی برای اطمینان از اینکه محموله ارسال شده دقیقاً همان چیزی است که سفارش داده شده است. این امر به ویژه در مورد محموله‌های بین‌المللی از اهمیت بیشتری برخوردار است، زیرا هزینه حمل و نقل ممکن است گران باشد و زمان صرف شده برای بازگرداندن محصول نامطلوب اغلب بیش از حد باشد. اکثر کسب و کار‌ها برای جلوگیری از این گونه مشکلات از خدمات شرکت های کارگو در چین استفاده می‌کنند .

کارگو در چین

استفاده از خدمات کارگو ایرانی در چین می‌تواند به تاجران کمک کند تا در سریعترین زمان ممکن، تجارت بین‌المللی خود را انجام دهند و در پول و زمان خود صرفه جویی کنند.

برخی از خدمات کارگو چین عبارتند از:

  • واردات کالا، خرید محصول شما، حمل و ترخیص کالا، خدمات کارگو در اکثر شهرهای چین
  • پیدا کردن منابع، تولید کنندگان و فروشندگان عمده در چین و عقد قرارداد با آنها
  • کارگو در گوانجو، شنزن، ایوو ، گوانگجو ، شانگهای ، پکن ، نینگبو
  • تحویل و بررسی کالای خریداری شده شما قبل از ارسال به ایران
  • در دسترس بودن مترجم فارسی زبان و آشنا با قوانین تجاری چین در بازدید از نمایشگاه ها،کارخانجات و هنگام مذاکره و عقد قرارداد با فروشنده
  • خدمات انبارداری، بسته بندی و ارسال محموله بصورت خرده بار و بار کامل کانتینر به ایران و دبی
  • ارائه خدمات حمل هوایی کارگو چین به ایران
  • بازرسی کالا در چین و صدور گواهی های مربوطه
  • حمل هوایی و کارگو چین به دبی
  • حمل دریایی کلیه محموله‌ها بصورت FCL و LCL از کلیه بنادر چین به مقصد ایران و امارات متحده عربی
  • انجام کلیه مراحل ترخیص کالا از گمرک چین و ارسال آن به ایران
  • خرید از وب سایت هایAlibaba ، Aliexpress، madeinchina و ….

چرا باید از خدمات حمل و کارگو چین استفاده کنیم؟

بهره‌مندی از خدمات کارگو در چین علاوه بر اینکه در هزینه‌های شما به شکل قابل توجه‌ای صرفه جویی می‌کند، باعث تسریع در روند تجارت بین المللی شما نیز می‌گردد. به همین دلیل اکثر تاجران و بازرگانان علاقه‌مند هستند تا از خدمات کارگو در چین استفاده کنند.

شرکت IRdelivery به عنوان یک ارائه دهند خدمات کارگو در چین، با جدیدترین روش‌ها و متدهای تجاری، آماده ارائه خدمات به بازرگانان محترم می‌باشد. ما صفر تا صد خدمات کارگو در چین را برای شما انجام می‌دهیم.

در زیر می‌توانید برخی از مزایای استفاده از خدمات کارگو در چین را مشاهده کنید:

  • شرکت irdelivery از صفر تا صد مراحل تجارت شما را بر عهده می‌گیرد و محموله شما را در مقصد مورد نظر به شما تحویل می‌دهد.
  • با استفاده از خدمات کارگو در چین، کلیه مراحل واردات و صادرات شما با سرعت بیشتری انجام می‌شود.
  • بازرگانان می‌توانند قبل از خرید، نمونه کالای مورد نظر را مشاهده کنند.
  • کلیه مراحل تنظیم قرار داد با فروشندگان و تولید کنندگان چینی بصورت حرفه‌ای و با مترجمین مجرب صورت می‌گیرد تا از هرگونه کلاهبرداری جلوگیری شود.
  • خدمات حمل و نقل برای بازرگانان
  • مشاوره با بازرگانان برای صرفه جویی هر چه بیشتر هنگام خرید

کارگو ایرانی در چین

هزینه کارگو از چین چقدر است؟

به دلیل وجود شرایط گوناگون و فاکتورهای مختلف به هنگام تجارت، هزینه کارگو در چین متغییر است. این هزینه به عوامل مختلفی مانند نوع تجارت شما، نوع محموله، مبدا و مقصد و غیره بستگی دارد.

ما متعهد می‌شویم که با کمترین هزینه کلیه خدمات کارگو در چین را برای شما انجام دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه هزینه کارگو از چین، با ما تماس بگیرید.

کارگو و حمل هوایی از چین

یکی از پر طرفدارترین روش‌های کارگو از چین، حمل هوایی است. حمل هوایی سریعترین راه برای حمل و نقل کالا است. فرودگاه‌های CARGO برای تسهیل و تسریع حمل و نقل، دائماً در حال توسعه و گسترش هستند. فرودگاه‌های CARGO چین جایگاه‌های بالایی را در بین بزرگترین فرودگاه‌های جهان به خود اختصاص داده‌اند. شورای بین‌المللی فرودگاه‌ها، پنج مورد را در چین فهرست کرده است. در زیر به معرفی 5 فرودگاه کارگو از چین اشاره خواهیم کرد.

فرودگاه بین‌المللی هنگ کنگ

بزرگترین فرودگاه کارگو جهان در هنگ کنگ واقع شده است. فرودگاه بین‌المللی هنگ کنگ مقام اول افتخاری را دارد و سال‌ها موقعیت خود را حفظ کرده است. این مرکز شلوغ‌ترین فرودگاه جهان برای ۹ سال است.

در سال ۲۰۱۸، این فرودگاه 5.1 میلیون تن محموله را جابجا کرد که ۴۲ درصد از کل ارزش تجارت خارجی هنگ کنگ را تشکیل می‌داد.

در حال حاضر فرودگاه بین‌المللی هنگ کنگ ۴۳ جای پارک برای هواپیما‌های کارگو فراهم می‌کند.

مزیت‌های خاص فرودگاه در درجه اول موقعیت جغرافیایی، اتصال عالی، مدرن‌ترین امکانات، ظرفیت کافی برای جابجایی محموله و همچنین کارایی و ایمنی تضمین شده است.

در این فرودگاه شرکت‌هایی مانند Air France Cargo، DHL Aviation، Lufthansa Cargo، Qatar Airways Cargo و همچنین UPS Airlines فعالیت می‌کنند.

فرودگاه بین المللی شانگ‌های پودونگ

شانگ‌های پودونگ دومین فرودگاه بزرگ چین است. با این حال، در میان بزرگترین مراکز باری در جهان، فرودگاه شانگ‌های در رتبه سوم قرار دارد.

این فرودگاه سالانه بیش از 3.1 میلیون تن بار را جابجا می‌کند. این فرودگاه یکی از شاهراه‌های بارگیری اصلی در چین است.

شرکت‌های حمل و نقل زیادی در فرودگاه شانگ‌های وجود دارد، از جمله DHL Aviation، FedEx Express، Air China Cargo، Lufthansa Cargo، UPS Airlines.

کارگو چین به ایران

فرودگاه بین المللی پکن

فرودگاه بین‌المللی پکن سومین فرودگاه بزرگ باری در چین است. این فرودگاه در سال ۱۹۵۸ افتتاح شد.

حمل و نقل بار توسط بیش از ۱۰۰ شرکت هواپیمایی از سراسر جهان انجام می‌شود. شرکت‌های حمل و نقل مانند Air China Cargo، DHL Aviation، FedEx Express و Lufthansa Cargo در این مرکز فعالیت می‌کنند.

فرودگاه بین‌المللی پکن دارای چهار آشیانه است. این تأسیسات به عنوان یک تأسیسات F4 طبقه‌بندی می‌شود، به این معنی که می‌تواند تجهیزات با بدنه پهن را نیز جابجا کند.

فرودگاه باری سالانه بیش از ۲ میلیون تن بار را جابجا می‌کند (۴۰ سال پیش فقط ۳۴۰۰۰ تن بار بود).

فرودگاه بین‌المللی گوانگژو بایون

فرودگاه بین‌المللی گوانگژو بایون چهارمین فرودگاه بزرگ کارگو در چین است. این فرودگاه یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه‌های جنوب چین است. این مرکز بیش از 1.8 میلیون تن بار را جابجا می‌کند. فرودگاه گوانگژو بایون از سال ۲۰۰۴ فعالیت می‌کند.

شرکت‌های حمل و نقل هوایی مانند Air France Cargo، Korean Air Cargo، Lufthansa Cargo و UPS عمدتاً در این بندر فعالیت می‌کنند.

گوانگژو همچنین مرکز فدرال اکسپرس در آسیا و اقیانوسیه است. این مرکز از همان ابتدا ۱۳۶ پرواز در هفته داشت.

فرودگاه بین المللی شنژن

فرودگاه بین المللی شنژن یکی از بزرگترین فرودگاه‌های کارگو در جنوب چین است. این مرکز در سال 1991 افتتاح شد.

فرودگاه باری در شنژن سالانه بیش از 1 میلیون تن بار را جابجا می کند.

مرکز تدارکات در فرودگاه 115000 متر مربع مساحت دارد و انبار گمرک، توزیع لجستیک بین المللی، خدمات گمرکی و همچنین تحویل درب منزل را ارائه می دهد. این فرودگاه به 39 مسیر باری خدمات رسانی می‌کند که به 33 مقصد متصل می‌شود.

شرکت‌های حمل و نقل مانند UPS Airlines، China Airlines Cargo، China Cargo Airlines و همچنین FedEx Express در این بندر فعالیت می‌کنند.

این فرودگاه به عنوان یک مرکز بار برای UPS در آسیا و اقیانوس آرام عمل می‌کند.

خدمات کارگو در چین نیازمند تجربه و سابقه فعالیت در این زمینه می‌باشد. همین امروز با کارشناسان شرکت IRdelivery تماس گرفته، تا در زمینه تجارت شما و خدمات کارگو در چین شما را راهنمایی کنند.

4 پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند