خرید از made in china

خرید از Made in China

چگونگی خرید از Made in china

یکی از فروشگاه‌های آنلاین چینی

متأسفانه به دلیل محدودیت‌هایی که برای کاربران ایرانی در سطح بین‌المللی وجود دارد، امکان خرید آن‌ها از بسیاری از وبسایت‌ها فرآهم نیست. یکی از آنها خرید از Made in china می‌باشد. اکثر فروشگاه‌های آنلاین، برای پرداخت نیاز به کارت‌های اعتباری دارند. از آنجایی که ایران جز سازمان تجارت جهانی نیست، همچنین وجود تحریم‌های بین‌المللی، عملاً خرید به وسیله کارت‌های اعتباری برای ما میسر نیست.

سایت Made in china یک فروشگاه آنلاین معتبر می‌باشد که طیف گسترده‌ای از کالا‌ها و خدمات را ارائه می‌دهد. اگر نام فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ مانند علی بابا یا علی اکسپرس به گوشتان خورده باشد، باید بگویم که خرید از Made in china به همان سبک است و یک فروشگاه اینترنتی چینی می‌باشد.

ویدیوی چگونگی خرید از سایت Made in china توسط شرکت irdelivery
شاید از خود بپرسید که اگر امکان خرید ایرانیان در سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی خارجی وجود ندارد، پس چه لزومی دارد که ما اطلاعاتی در مورد آن‌ها به دست‌آوریم؟! نگران نباشید! ما اینجا هستیم تا فرایند خرید از سایت‌های اینترنتی مانند خرید از Made in china را برای شما تسهیل کنیم. خرید از Made in chinaشما می‌توانید به راحتی از طریق شرکت irdelivery، از سایت‌های خارجی مانند Made in china خرید خود را انجام داده، و در سریعترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. اگر علاقه‌مندید که بدانید چگونه می‌توانید خرید از سایت Made in china را انجام دهید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

خرید از Made in china چگونه انجام می‌شود؟

معمولاً خرید‌های اینترنتی از سایت‌های خارجی به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند. یک دسته سایت‌های آمریکایی مانند آمازون یا ‌ای بی ‌هستند. چون فرآیند خرید از این سایت‌ها کمی دشوارتر است، شما لازم است که لینک کالای مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید و ما پس از آنکه آن را خریداری کردیم، به مقصد شما ارسال می‌کنیم.دسته دوم فروشگاه‌های آنلاین آسیایی و چینی مانند Made in china می‌باشند. روند خرید از این سایت‌ها آسانتر است و شما تنها می‌توانید از خدمات انتقال وجه شرکت irdelivery برای خرید در این سایت استفاده کنید. همچنین می‌توانید مانند دسته اول، لینک کالای خود را برای ما ارسال کنید تا ما پس از خرید کالا، آن را درب منزل به شما تحویل دهیم.تفاوتی ندارد که شما خریدار خرد باشید یا یک تاجر و بازرگان بزرگ. ما می‌توانیم تمام کالا‌های مورد نیاز شما را به صورت تکی یا عمده‌ای خریداری کرده، و در مقصد مورد نظر به شما تحویل دهیم.خرید تکی و عمده از سایت Made in china

هنگام خرید از Made in china چگونه کالای خود را پیدا کنیم؟

فروشگاه اینترنتی Made in china یک وب سایت کامل، با انواع کالا‌های مورد نیاز شما می‌باشد. تقریباً هر کالایی را که بخواهید در این سایت می‌توانید پیدا کنید. محیط کاربری آن بسیار ساده می‌باشد و از آنجا که سایت به زبان انگلیسی است، کار کردن با آن به راحتی امکان‌پذیر می‌باشد.کافیست کالای خود را در دسته‌بندی مورد نظر پیدا کنید یا از طریق گزینه سرچ آن را جستجو کنید. پس از اینکه کالای خود را پیدا کردید با کلیک روی آن می‌توانید مشخصات آن را مانند قیمت، وزن، اطلاعات فروشنده و غیره را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید تمامی عکس‌ها و ویدیو‌های موجود در مورد آن کالا را ببینید.زمانی که وارد توضیحات هر محصول می‌شوید، دو گزینه در سمت راست تصویر برای شما نمایش داده خواهد شد. همانطور که مشاهده می‌کنید در بالای این دو گزینه نام فروشنده به شما نمایش داده شده است. از طریق این گزینه‌ها، شما می‌توانید با فروشنده تماس گرفته یا به صورت زنده با او چت کنید. قبل از خرید می‌توانید اطلاعات لازم در مورد کالای خود را از فروشنده دریافت کنید. معمولاً اگر قصد واردات به صورت عمده داشته باشید، می‌توانید از طریق این گزینه‌ها، از مقدار موجودی انبار مطلع شده یا کیفیت مورد نظر خود را با فروشنده در میان بگذارید.در پایین صفحه می‌توانید در جدولی که مشاهده می‌کنید، اطلاعات زیادی در مورد جزئیات کالای خود به دست‌آورید. همچنین گواهی نامه‌ها و مجوز‌های صادر شده در مورد کالا را می‌توانید مشاهده کنید.
همچنین بخوانید : خرید از چین
لازم است که قبل از خرید از Made in china حتماً تمامی اطلاعات و جزئیات کالای مدنظر خود را بررسی کنید. از آنجایی که فرآیند خرید اینترنتی از سایت‌های خارجی مشکل و زمان بر است، خرید اشتباه می‌تواند هزینه‌های اضافی را بر شما تحمیل کند.در سمت راست تصویر می‌توانید کالا‌های مشابه را ببینید و در صورت تمایل آن‌ها را با کالای خود مقایسه کنید.فرآیند خرید و انتخاب کالا در سایت‌های فروشگاه اینترنتی خارجی بسیار مشابه با موارد موجود در داخل کشور مانند دیجی کالا می‌باشد. تنها تفاوت بین این دو این است که شما برای خرید از از میدان چاینا نیاز به یک واسطه مانند شرکت ir دلیوری دارد.مراحل خرید از Made in china

مراحل خرید از Made in china به وسیله شرکت IRdelivery

تفاوتی ندارد که شما قصد خرید از Made in china را داشته باشید، یا یک فروشگاه اینترنتی دیگر. شما می‌توانید در هر زمان با کارشناسان شرکت تماس گرفته، و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که به فروشگاه اینترنتی خود مراجعه، و کالای خود را را پیدا کنید. سپس لینک آن را برای ما ارسال کرده تا ما سریعترین و بهترین روش خرید، و مراحل ارسال آن درب منزل را با شما در میان بگذاریم.همچنین اگر به دنبال کالای خاصی می‌گردید که آن را در فروشگاه‌های اینترنتی پیدا نکردید، یا اینکه در مورد انتخاب دچار تردید هستید، کافیست اطلاعات کالای خود را به ما بدهید تا ما بهترین گزینه از نظر کیفیت و قیمت را برای شما پیدا کرده، و در صورت تمایل آن را برایتان خریداری کنیم.فرقی ندارد که شما قصد خرید یک کالای نیم کیلویی، یا واردات چندین تن کالا به داخل کشور را داشته باشید. ما تمامی خدمات خرید و واردات کالا را برای شما انجام می‌دهیم و در کلیه مراحل خرید، انتقال، ترخیص از گمرک و تحویل درب منزل در کنار شما خواهیم بود.شاید در نگاه اول خرید از Made in china یا هر فروشگاه اینترنتی دیگر کمی دشوار به نظر برسد. تنها کافیست با مشاورین ما تماس گرفته تا دریابید که به راحتی می‌توانید کالای خود را از هر نقطه از جهان خریداری، و در داخل ایران تحویل بگیرید. شرکت IRdelivery با ارائه جدیدترین متد‌های بازرگانی و حمل و نقل بین‌المللی، در تمامی مراحل خرید اینترنتی در کنار مشتریان خود خواهد بود.شرکت IRdelivery همچنین شما را در خرید از سایر فروشگاه های اینترنتی چین، مانند خرید از سایت علی بابا، خرید از علی اکسپرس و خرید از سایت 1688 یاری می نماید.همین امروز با ما تماس بگیرید تا شما را در مراحل خرید از Made in china یا هر فروشگاه آنلاین دیگری راهنمایی کنیم.

سوالات متداول:

وبسایت Made in China چیست؟

Made in China یک فروشگاه آنلاین چینی است. شما در این وبسایت به طیف وسیعی از کالاها برای خرید دسترسی دارید.

آیا ایرانیان می‌توانند از Made in China خرید کنند؟

بله. به دلیل تحریم های بین المللی، امکان خرید مستقیم از این وبسایت برای ایرانیان محیا نیست، اما می‌توانید از طریق شرکت IRdelivery هر کالایی را که میخواهید، از وبسایت Made in China خریداری کنید.

چگونه می‌توانم از Made in China خرید کنم؟

تنها کافیست در وبسایت Made in China کالای خود را پیدا کنید. با ارسال لینک آن برای ما، کالای شما خریداری شده و آن را درب منزل به شما تحویل می‌دهیم.

3 پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند