بهترین سایت های حراجی ترکیه

معرفی بهترین سایت های حراجی ترکیه

خرید آنلاین بیش از هر زمان دیگری در جهان محبوب شده است، در واقع آرام آرام در حال تبدیل شدن به یک امر ضروری است! در حال حاضر شما این امکان را دارید تا علاوه بر خرید از فروشگاه‌های آنلاین داخلی، از سایت های حراجی خارجی نیز خرید کنید. یکی از بهترین گزینه‌ها، خرید از سایت های حراجی ترکیه است.

خرید از ترکیه برای ایرانیان داخل کشور چند سالی است که توسط شرکت Irdelivery در حال انجام است. در این مقاله بهترین سایت های حراجی ترکیه که از طریق انها می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنید معرفی شده‌اند.

سایت های حراجی ترکیه

 

بهترین سایت های حراجی ترکیه برای خرید انلاین

ترکیه تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی دارد که هر کدام برای سلیقه خاصی مناسب است. همه سایت‌های فروشگاهی ترکیه در مواقعی حراجی‌های خوبی برای مشتریان خود در ترتیب می‌دهند. در ادامه برخی از این سایت های حراجی ترکیه را برای شما لیست کردیم.

Trendyol ( Trendyol.com )

Trendyol محبوب‌ترین و معتبرترین وب سایت برای خرید آنلاین در ترکیه است. این وب‌سایت آنلاین ترکی به‌ خاطر داشتن هزاران برند از جمله لوازم الکترونیکی، پوشاک، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، و حتی خواربارفروشی و تحویل غذا‌های آماده معروف است. آن‌ها همچنین برند‌های لباس و شبکه تحویل داخلی خود را دارند.

ترندیول در ترکیه بسیار محبوب است زیرا بهترین تجربه خرید آنلاین را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. محصولات آن را می‌توان در عرض ۳ تا ۱ هفته درب منزل در ترکیه و حداکثر تا ۳۰ روز در ایران تحویل گرفت. ترندیول یک برنامه موبایل برای هر دو پلتفرم IOS و Android دارد.

Hepsiburada ( Hepsiurada.com )

Hepsiburada نیز یکی دیگر از فروشگاه‌های معتبر خرید آنلاین ترکیه با بیش از ۴ میلیون نوع محصول است. سایت خرید انلاین یک تجربه خرید آسان و ساده را با قیمت‌های رقابتی در اختیار شما می‌گذارد.

فروشگاه اینترنتی n11

وب سایت n11 یک فروشگاه اینترنتی است که هزاران برند و فروشگاه را برای میلیون‌ها مشتری در دسترس قرار می‌دهد. n11 که در سال ۲۰۱۳ تأسیس شد، به دلیل ارائه انواع لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی به شهرت رسیده است. n11 یک جایگزین عالی برای Trednyol و Hepsiburada است و همچنین تخفیف‌ها و حراجی‌های خوبی را ارائه می‌دهد.

Gittigidiyor ( gittigidiyor.com )

فروشگاه اینترنتی ترکیه Gittigidiyor توسط eBay خریداری شد. Gittigidiyor طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌دهد و با قیمت‌های بسیار رقابتی محصولات خود را ارائه می‌کند. خدمات تحویل و پرداخت آن‌ها قابل اعتماد است. این شرکت در ترکیه بسیار معتبر است.

آمازون ( amazon.com. tr )

فروشگاه اینترنتی غول پیکر آمازون را همه ما میشناسیم! این سایت خرید انلاین خدمات خود را در سال ۲۰۱۸ در ترکیه راه‌اندازی کرد. اما متأسفانه به اندازه آمازون ایالات متحده آمریکا کالا ارائه نمی‌دهد. با این حال باز هم طیف وسیعی از کالاها را ارائه می‌دهد.  آمازون یکی از بهترین سایت های حراجی ترکیه به شمار می‌رود.

مقایسه قیمت

همه سایت های حراجی ترکیه که در بالا ذکر شد، محصولات مشابهی را ارائه می‌دهند و می‌توان از همه آنها از طریق شرکت Irdelivery خرید انجام دهید و به ایران منتقل کنید.

سایت های مقایسه قیمت آنلاین در ترکیه

حتما با سایت‌های مقایسه قیمت فروشگاه اینترنتی مانند ترب در ایران آشنا هستید! جالب است بدانید که در کشور ترکیه هم چنین سایت‌هایی وجود دارد!

سایت‌های آنلاین Cimri و Akakçe برای مقایسه قیمت محصولات و کالاها برای خرید از ترکیه بسیار مفید هستند.

هر دو وب سایت به طور خودکار محصولات مشابه فهرست شده در وب سایت‌های مختلف را جستجو می‌کنند و قیمت آن‌ها را با هم مقایسه می‌کنند تا کمترین قیمت را به شما ارائه دهند. به جای اتلاف وقت برای جستجو و مقایسه قیمت‌ها در تعداد زیادی سایت مختلف ترکیه‌ای، این دو وب سایت را امتحان کنید.

سایت های حراجی ترکیه برای خرید آنلاین لباس از ترکیه

 

سایت های حراجی ترکیه برای خرید آنلاین لباس از ترکیه

هیچ چیز بهتر از این نیست که روی مبل خود بنشینید و با یک کلیک ساده از آخرین سبک‌ها و برندها خرید آنلاین کنید، اینطور نیست؟ بسیاری از برند‌ها در ترکیه حضور آنلاین خود را در اولویت قرار داده‌اند و روند خرید را برای مشتریان بسیار آسان‌تر و سریع‌تر کرده‌اند.

به راحتی از طریق سایت Irdelivery از سایت های حراجی ترکیه فروش لباس خرید کنید. در ادامه برخی از آنها را معرفی می‌کنیم.

  1. بوینر ( com. tr ): یکی از بزرگترین شرکت‌های خرده فروشی در ترکیه است. این سایت خرید انلاین پوشاک مردانه، زنانه و کودکان را به فروش می‌رساند. آن‌ها در سراسر ترکیه فروشگاه دارند.
  2. آبی ( com ): یک برند پوشاک ترکیه‌ای است که در پوشاک جین تخصص دارد. این شرکت شلوار جین را هم برای زنان و هم برای مردان تولید می‌کند، اما آن‌ها خطوط لباس دیگری را نیز برای گروه سنی جوان‌تر تولید می‌کنند. این برند همچنین دارای شعبه‌هایی در ایالات متحده آمریکا، کانادا، آلمان، هلند، روسیه و استرالیا است.
  3. مودانیسا ( com ): Modanisa یک برند معروف پوشاک با کیفیت متوسط در ​​ترکیه است. این سایت برای کسانی که به دنبال سایت های حراجی ترکیه هستند مناسب است. مودانیسا که در ترکیه و سرتاسر جهان محبوب است، به صورت آنلاین و فیزیکی فعالیت می‌کند. می‌توانید کفش، کیف و حتی لوازم جانبی صنعت مد و پوشاک و همچنین لباس ورزشی در آن پیدا کنید.

سایت های خرید از ترکیه برای کتاب

D&R ( dr.com. tr ):

برند D&R یکی از بزرگترین فروشگاه‌های فرهنگی و سرگرمی ترکیه است. D&R طیف وسیعی از محصولات را گرد هم آورده است، از لوازم الکترونیکی گرفته تا هدایا، سوغاتی و کتاب.

با داشتن ۱۵۷ فروشگاه در ۳۰ استان در سراسر ترکیه، تجربه خریدی بی‌دردسر را نیز برای مشتریان خود در فروشگاه آنلاین خود فراهم می‌کند. D&R دارای مجموعه کتاب‌های ترکی و انگلیسی است.

پاندورا ( pandora.com. tr ):

وب سایت پاندورا ترکیه طیف گسترده‌ای از کتاب‌های انگلیسی را به صورت آنلاین از کمیک و تاریخ گرفته تا سفر و سیاست با قیمت‌ها و تخفیف‌های عالی ارائه می‌دهد. پاندورا همچنین می‌تواند کتاب‌های انگلیسی وارداتی را با قیمت جلد اصلی خود تهیه کند. اگر کتاب مورد نظر خود را پیدا نکردید، فقط با آن‌ها تماس بگیرید تا آن را برای شما تهیه کنند.

این فروشگاه اینترنتی جز سایت های حراجی ترکیه در زمینه فروش کتاب است.

سایت های خرید آنلاین ترکیه برای لوازم الکترونیکی

با اینکه خرید از ترکیه در زمینه لوازم الکترونیکی به صورت آنلاین زیاد در بین ایرانیان محبوب نیست، اما شاید در بازه‌ای از زمان به دنبال یک کالا خاص باشید و اینجاست که سایت های حراجی ترکیه در زمینه لوازم الکترونیکی برای شما مفید هستند.

وطن ( vatanbilgisayar.com ):

وطن بیلگیسایار یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین الکترونیک در ترکیه است. آن‌ها هم در فروشگاه‌ها و هم به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند. وقتی صحبت از قیمت به میان می‌آید، وطن در مقایسه با سایر خرده‌فروش‌ها مانند Hepsiburada یا N11 کمی قیمت بالاتری دارد.

مدیا مارکت ( mediamarkt.com. tr ):

Mediamarkt یک فروشگاه زنجیره‌ای چند ملیتی آلمانی است که لوازم الکترونیکی مصرفی را به فروش می‌رساند و در مجموع ۶۶ فروشگاه در ترکیه دارد.

Teknosa ( teknosa.com ):

وب سایت ترکی Teknosa انواع لوازم الکترونیکی مصرفی مورد نیاز شما از تلویزیون، لوازم سرگرمی، ربات‌های تمیز‌کننده، موبایل و لپ تاپ را به فروش می‌رساند.

سایت های حراجی ترکیه برای کالای دست دوم

یکی از روش‌های خرید با قیمت کمتر، استفاده از کالاهای دست دوم و استوک است. البته این سایت‌ها بیشتر برای ایرانیان ساکن ترکیه کاربرد دارند. در زیر برخی از سایت های حراجی ترکیه که کالای استوک و دست دوم ارائه می‌دهند را لیست کردیم.

sahibinden ( sahibinden.com ):

Sahibinden یکی از بزرگترین شرکت‌های تجارت الکترونیک در ترکیه است. Sahibinden یک سایت خرید آنلاین است که در آن افراد و مشاغل به خرید و فروش املاک و مستغلات، اتومبیل و طیف گسترده‌ای از کالا‌ها و خدمات می‌پردازند. ثبت نام و ارسال لیست رایگان است.

Letgo ( letgo.com ):

Let Go بیشتر یک بازار خرید و فروش محلی است که برای ساکنین ترکیه به کار می‌آید و می‌توانید آگهی‌های محله خود را ببینید، به ملاقات فروشنده بروید، پول را پرداخت کنید و کالای خود را تحویل بگیرید.

Letgo یک وب سایت و اپلیکیشن دارد که به کاربران امکان خرید، فروش و چت با دیگران را می‌دهد.

گنجه ( dolap.com )

Dolap یک سایت خرید آنلاین است که افراد می‌توانند لباس، کفش، کیف، لوازم جانبی و سایر موارد دست دوم را از آن خریداری کنند. دولاپ هزاران محصول را با تجربه خرید سریع و کاربردی، سیستم‌های پرداخت آنلاین امن و تسهیلات اقساطی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

خرید از سایت های حراجی ترکیه

 

مزایا و معایب خرید از سایت های حراجی ترکیه

مهمترین مزیت خرید از سایت های حراجی ترکیه این است که شما به برندهای مطرح دنیا با قیمت عالی دسترسی خواهید داشت! اما این همه ماجرا نیست!

متاسفانه به دلیل شرایط سختی که در عرصه بین المللی برای کشور ایران وجود دارد، شما نمی‌توانید مستقیما از سایت‌های خارجی خرید کنید. علاوه بر این، بسیاری از فروشگاه‌ها و سایت های حراجی ترکیه فقط به شهروندان همان کشور خدمات می‌دهند!

با اینحال شما می‌توانید به راحتی از طریق شرکت بازرگانی Irdelivery کالای خود را از سایت‌های ترکیه‌ای خریداری کنید و سپس آن را در ایران تحویل بگیرید.

توجه داشته باشید که برخی از فروشگاه‌های آنلاین فقط وب سایت‌های کلاهبرداری برای سرقت پول شما هستند. بنابراین هنگام برخورد با سایت‌های ناشناس مراقب باشید، به خصوص انهایی که کالاهای خود را با ارزهای دیجیتال به فروش می‌رسانند!

نکاتی در مورد خرید از حراجی های آنلاین ترکیه

اولین نکته این است که فقط از وب سایت‌های معتبر و قابل اعتماد ترکیه خرید کنید. تمامی سایت‌های ذکر شده در این مقاله کاملا شناخته شده و قابل اعتماد هستند.

اکثر این وب سایت‌ها گزینه انگلیسی ندارند و به زبان ترکی هستند. از Google Translate در مرورگر (Chrome) برای ترجمه آسان این سایت‌ها استفاده کنید.

قبل از خرید، توضیحات محصول شامل جزئیات مربوط به کیفیت و هزینه‌های جانبی را با دقت مطالعه کنید.

امکان خرید ایرانیان با کارت‌های بانکی و اعتباری بین‌المللی برای خرید آنلاین در وب سایت‌های ترکیه وجود ندارد. شما باید از سایت‌های واسطه مانند Irdelivery برای خرید از سایت‌های ترکیه استفاده کنید.

سخن پایانی

فروشگاه‌های آنلاینی که در بالا ذکر شده‌اند، بهترین گزینه برای خرید از سایت های حراجی ترکیه هستند. شرکت irdelivery با دو دهه فعالیت در زمینه حمل و نقل بین المللی و خرید از سایت‌های خارجی، آماده همکاری با کلیه هموطنان عزیز است.

شما می‌توانید سفارشات خود را هم به صورت تکی و هم عمده به ما ارائه کنید تا انها را از سایت‌های خارجی خریداری کنیم و در ایران به شما تحویل دهیم. برای این منظور فقط کافیست لینک صفحاتی که کالای مد نظر شما در آن موجود است را برای ما ارسال کنید تا پیش فاکتور به همراه هزینه ارسال به شما اعلام شود.

ما کالا را با همان قیمتی که در سایت موجود است به شما تحویل می‌دهیم و فقط هزینه حمل بار از ترکیه به ایران را دریافت می‌کنیم.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند