خرید از وب سایت های خارجی

خرید از سایت های خارجی

چرا باید برای خرید از وب سایت های خارجی استفاده کنیم؟!

شاید اولین سوالی که برای شما پیش بیاید این باشد که با وجود فروشگاه‌های اینترنتی داخلی، اصلا چرا باید برای خرید کالا از سایتهای خارجی استفاده کنیم؟! می‌توان پاسخ این سوال را در سه کلمه داد: کیفیت، تنوع، قیمت!

واقعیت این است که بسیاری از کالاها و برندهای روز دنیا در بازار داخلی در دسترس مردم نیستند! تعداد محدودی از این کالاها هم که در فروشگاه‌های داخلی موجود می‌باشند، کیفیت خوبی ندارند و با قیمتی بسیار بالاتر از نمونه اصلی به فروش می‌رسند!

خرید از سایتهای خارجی با کمک شرکت بازرگانی irdelivery، این فرصت را به شما می‌دهد که علاوه بر دسترسی داشتن به طیف وسیعی از کالاها با تنوع بالا، بتوانید آنها را با کیفیت بالاتر و قیمت مناسبتر تهیه کنید. فروش محصولات در سایت های خارجی به گونه‌ای است که برای هر سلیقه‌ای کالای مورد نظر وجود دارد.

خرید از چین

خرید از چین

چگونه از چین خرید کنیم؟ محصولات ساخته شده در چین مانند کفش، لباس، لوازم الکترونیکی، مبلمان، اثاثیه منزل و بسیاری موارد دیگر در سراسر جهان

ادامه ی مطلب »
خرید از دبی

خرید از دبی

خرید از دبی تحویل در ایران | خرید عمده از دبی کشور امارات متحده عربی طی دهه‌های گذشته توانسته با رشد اقتصادی چشمگیر، به یکی

ادامه ی مطلب »
خرید از انگلیس

خرید از انگلیس

نحوه خرید کالا از انگلیس کشور انگلیس تولید کننده بسیاری از کالاهای مصرفی و ضروری است. کالاهای انگلیسی از نظر کیفیت و قیمت، رقیب جدی

ادامه ی مطلب »
خرید کالا از امریکا

خرید از آمریکا

بهترین روش خرید کالا از آمریکا برای ایرانیان! همه ما در مورد کیفیت بالا کالاهای ساخت آمریکا شنیده‌ایم. امروزه آمریکا رتبه یک اقتصاد جهان را

ادامه ی مطلب »
خرید از made in china

خرید از Made in China

چگونگی خرید از Made in china یکی از فروشگاه‌های آنلاین چینی متأسفانه به دلیل محدودیت‌هایی که برای کاربران ایرانی در سطح بین‌المللی وجود دارد، امکان

ادامه ی مطلب »
خرید از آمازون

خرید از آمازون

خرید از آمازون راه حل مناسبی برای افرادی است که بدنبال کالایی می‌گردند که در ایران نمی‌توانند پیدا کنند. در گذشته مردم زیاد به خرید

ادامه ی مطلب »
خرید از علی بابا

خرید از علی بابا

خرید از علی بابا، یکی از بهترین روش‌های موجود برای خرید آنلاین می‌باشد که طرفداران زیادی در سطح جهان، به ویژه در قاره آسیا دارد.

ادامه ی مطلب »
خرید از ebay

خرید از Ebay

خرید از ebay، بزرگترین حراجی جهان اى بى | ebay یکی از شرکت‌های بزرگ چند ملیتی ایالات متحده آمریکا می‌باشد. در حال حاضر خرید از

ادامه ی مطلب »

خرید از سایت های خارجی و نکات مربوط به آن

خرید آنلاین مزایای زیادی دارد، اما باید مطمئن شوید که به روشی هوشمندانه و معقول خرید آنلاین انجام می‌دهید. رعایت یکسری قوانین می‌تواند تضمین کند که شما یک تجربه خرید اینترنتی امن و مطمئن دارید.

خرید آنلاین مزایای زیادی دارد و اینترنت نحوه یافتن و خرید اقلام مورد نیاز ما را کاملاً تغییر داده است. شما با خرید به روش آنلاین، می‌توانید قیمت‌ها را در کنار یکدیگر گذاشته و مقایسه کنید، تا بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید یک کاتالوگ خرید کامل را به صورت آنلاین در عرض چند دقیقه با لباس خواب خود مرور کنید! خریداران آنلاین می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را بدون اینکه ساعت‌ها در مرکز خرید به دنبال کالاهای گوناگون سپری کنند، بصورت اینترنتی پیدا کرده و در سریعترین زمان درب منزل تحویل بگیرند.

خرید مستقیم از سایت های خارجی

چگونه از سایت های خارجی خرید کنیم؟

شاید بسیاری فکر کنند که خرید از سایت های خارجی به دلیل تحریم‌ها برای ایرانیان ممکن نیست! با اینکه نحوه خرید از سایت های خارجی برای ایرانیان کمی با دیگر نقاط جهان تفاوت دارد، با این حال غیر ممکن نیست و به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید.

خرید مستقیم از سایت های خارجی به کمک شرکت‌های بازرگانی مانند IRdelivery امکانپذیر است. از آنجایی که قطعا خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب امکانپذیر نیست و کارت اعتباری برای خرید از سایت های خارجی نیاز است، ما از طریق دفاتر خود در خارج از کشور این کار را برای شما انجام می‌دهیم.

برای خريد از سايت خارجي تنها کافی است که لینک محصول مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید، تا ما آن را برای شما خریداری کرده و محموله شما را در ایران و درب منزل تحویلتان دهیم!

نحوه ی خرید از سایت های خارجی پیچیدگی خاصی ندارد و تنها کاری که لازم است انجام دهید، تماس با ما است!

روش خرید اینترنتی از سایت های خارجی می‌تواند از سایتی به سایت دیگر متفاوت باشد، اما  برای خرید از داخل ایران، تفاوتی با هم ندارند و کلیه مراحل توسط شرکت IRdelivery انجام می‌شود.

هیچ محدودیتی برای خرید آنلاین از سایت های خارجی وجود ندارد و هر تعداد کالا که تمایل داشته باشید را می‌توانید خریداری کنید.

حالا که فهمیدیم چگونه از سایتهای خارجی خرید کنیم، بهتر است با سایت های خرید اینترنتی خارجی مطرح آشنا شوید.

سایت های خرید خارجی محبوب در جهان

سفارش از سایت های خارجی دشوار نیست، اما باید بدانید که هر کالایی را از کجا باید خریداری کنید. مثلا اگر قصد خرید لباس از سایت های خارجی را دارید، باید به فروشگاه آنلاین پوشاک مراجعه کنید و اگر می‌خواهید خرید لپ تاپ از سایتهای خارجی را تجربه کنید، بهتر است به فروشگاه لوازم کامپیوتر سر بزنید!

خرید از سایت های خارجی با کمترین هزینه

در ادامه با چند فروشگاه آنلاین معتبر آشنا می‌شویم.

  • فروشگاه اینترنتی آمازون

وبسایت اینترنتی Amazon را می‌توان بزرگترین فروشگاه آنلاین جهان دانست! این فروشگاه اینترنتی در آمریکا است و به بیش از 160 کشور جهان خدمات ارائه می‌دهد. از مزایای آمازون می‌توان به تنوع محصولات قابل خرید آن اشاره کرد. هر کالایی را که بخواهید می‌توانید در فروشگاه آمازون پیدا کنید!

خرید اینترنتی از سایت های خارجی مانند آمازون بصورت مستقیم از داخل ایران میسر نیست و باید از طریق شرکت IRdelivery اقدام به خرید کنید.

برای آشنایی بیشتر با فروشگاه اینترنتی آمازون، و آموزش‌های مربوط به آن، صفحه خرید از آمازون را مطالعه نمایید.

  • فروشگاه اینترنتی علی بابا

سایت خرید اینترنتی Alibaba یکی دیگر از فروشگاه‌های بزرگ آنلاین در جهان است، که می‌توانید برای خریدهایتان از آن استفاده کنید. سایت علی بابا یک فروشگاه آنلاین چینی است. از مزایای فروشگاه اینترنتی علی بابا می‌توان به قیمت‌های مناسب آن اشاره کرد. از آنجا که اکثر فروشندگان این سایت، تولید کنندگان چینی هستند، لذا می‌توان کالاهایی با قیمت مناسب در آن یافت.

اگر قصد خرید گوشی از سایت های خارجی دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به این سایت بزنید! همچنین این وبسایت برای بازرگانان و تاجران نیز بسیار مناسب است.

همانطور که قبلا اشاره کردیم، روش خرید از سایت های خارجی در ایران، با دیگر کشورها متفاوت است. شما برای خرید از سایت علی بابا می‌توانید از شرکت تحویل ایران استفاده کنید، و محموله خود را درب منزل تحویل بگیرید.

برای آشنایی بیشتر با این فروشگاه اینترنتی، صفحه خرید از علی بابا را مطالعه نمایید.

  • فروشگاه اینترنتی Ebay

وبسایت Ebay یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی آمریکایی است که مانند آمازون، طیف وسیعی از محصولات را می‌توانید در آن پیدا کنید. خدمات خرید آنلاین کالا از سایتهای خارجی مانند Ebay این فرصت را به شما می‌دهد تا کالاهایی که نمیتوانید در داخل ایران وجود ندارند را خریداری کنید.

علاوه بر این، خرید کالا از سایت های خارجی مانند Ebay تضمین می‌کند که کالای خریداری شده شما با کیفیت اورجینال و اصلی باشد.

متاسفانه امکان خرید مستقیم ایرانیان از فروشگاه آنلاین Ebay میسر نیست، اما می‌توانید به راحتی کالای مد نظر خود را توسط ما از این وبسایت خریداری کرده، و درب منزل تحویل بگیرید.

با مطالعه صفحه خرید از Ebay، می‌توانید با نحوه خرید اینترنتی از سایت های خارجی بیشتر آشنا شوید.

  • فروشگاه آنلاین علی اکسپرس

سایت Aliexpress یکی از زیر مجموعه‌های علی بابا است که می‌توانید خریدهای خود را از آن انجام دهید. برخلاف علی بابا که برای خریدهای عمده مناسبتر است، در فروشگاه علی اکسپرس می‌توانید کالاهای خرد بیشتری پیدا کنید. هر چیزی که بخواهید در این فروشگاه موجود است!

روش فروش کالا در سایت های خارجی تقریبا یکسان است و دشواری خاصی ندارد. حتی اگر تجربه قبلی هم نداشته باشید نگران نباشید، شرکت IRdelivery صفر تا صد خرید اینترنتی از سایتهای خارجی را برای شما انجام می‌دهد.

برای آشنایی با فروشگاه اینترنتی AliExpress، لطفا صفحه خرید از علی اکسپرس را مطالعه نمایید.

  • فروشگاه اینترنتی ترندیول

عاشق مد و پوشاک هستید؟! پس سایت Trendyol مختص شماست! فروشگاه اینترنتی ترندیول، یک مرکز خرید آنلاین ترکیه‌ای است که مختص پوشاک، مد و اکسسوری می‌باشد. در این وبسایت می‌توانید محصولات بیش از 100 برند معروف جهانی را مستقیما و بدون واسطه خریداری کنید!

سفارش کالا از سایت های خارجی مانند ترندیول باعث می‌شود تا با حذف واسطه، در هزینه‌های شما صرفه جویی شود. شما میتوانید هم بصورت عمده و هم خرد، از فروشگاه آنلاین ترندیول خرید کنید.

خرید از سایت ترندیول نیازمند داشتن کارت بانکی کشور ترکیه می‌باشد، لذا می‌توانید از طریق شرکت بین المللی Irdelivery، به راحتی خرید خود را انجام دهید.

قبلا در مورد نحوه خرید از سایتهای خارجی توضیح داده‌ایم، با این حال اگر هنوز برای شما سوال است که چطور از سایت های خارجی خرید کنیم، می‌توانید با ما تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

توضیحات تکمیلی فروشگاه ترندیول را می‌توانید در صفحه خرید از ترندیول مطالعه نمایید.

  • فروشگاه اینترنتی Made In China

سایت خرید اینترنتی Made in china نیز یکی دیگر از فروشگاه‌های چینی است که خدمات آنلاین به مردم جهان ارائه می‌دهد. اگر به هر دلیلی تمایل نداشتید تا از فروشگاه علی بابا یا علی اکسپرس خرید کنید، می‌توانید این وبسایت را انتخاب کنید.

شرکت ایران تحویل واسطه خرید از سایت های خارجی و شما است، که می‌توانید با کمترین هزینه، اقلام مد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید.

شما می‌توانید از طریق صفحه خرید از Made in china، جزئیات این فروشگاه اینترنتی محبوب را مشاهده نمائید.

  • فروشگاه آنلاین نون

سایت NOON یکی از فروشگاه‌های اینترنتی کمتر شناخته شده است! مرکز این فروشگاه آنلاین در دبی است و به همین دلیل سرعت انتقال کالا به ایران از آن بسیار بالا است. تقریبا تمام اقلام مورد نظرتان را می‌توانید در سایت نون پیدا کنید.

متاسفانه همانطور که اشاره کردیم، سفارش خرید از سایت های خارجی بصورت مستقیم از داخل ایران میسر نیست، و سایت نون هم همین شرایط را دارد! اما نگران نباشید، شما به راحتی می‌توانید از طریق ما، هر آنچه را که می‌خواهید از فروشگاه نون خریداری کنید.

برای آشنایی بیشتر با نحوه خرید از این سایت، صفحه خرید از نون را مطالعه نمایید.

  • فروشگاه اینترنتی 1688

سایت 1688 هم یکی از وبسایت‌های کمتر شناخته شده در بین مردم است، با این حال طیف گسترده‌ای از کالاها در آن پیدا می‌شود! این وبسایت هم چینی است و قیمت‌ها در آن مناسب هستند.

این وبسایت یک تفاوت اساسی با دیگر وبسایت‌های چینی دارد، و آن این است که زبان آن هم چینی است! در واقع این فروشگاه اینترنتی برای مصرف داخلی کشور چین طراحی شده است، با این حال به دلیل قیمت‌های مناسب اقلام آن، مورد توجه مردم دیگر کشورها نیز قرار گرفته است.

ما صفر تا صد خرید از 1688 را برای شما انجام می‌دهیم.

برای مطالعه جزئیات و آموزش خرید از این فروشگاه اینترنتی، به صفحه خرید از 1688 مراجعه کنید.

آموزش خرید از سایت های خارجی

آموزش خرید از سایت های خارجی

ما قبلا در مورد چگونگی خرید از سایت های خارجی توضیح دادیم اما حالا که با فروشگاه‌های اینترنتی محبوب جهان آشنا شدید، نکاتی را درباره خرید اینترنتی از سایت های خارجی یادآور می‌شویم.

فرقی نمی‌کند که شما یک خریدار خرد هستید یا یک بازرگان و خریدار عمده، از طریق شرکت IRdelivery، می‌توانید هر مقدار کالا که نیاز دارید را از سایت‌های خارجی خریداری کنید.

از آنجا که هزینه گمرکی به نوع و مقدار محموله بستگی دارد، برای خرید از سایت های خارجی بدون گمرک باید با ما تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

همانطور که قبلا گفتیم، برای خرید اینترنتی از سایت های خارجی تنها کافی است لینک صفحات اقلام مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید. ما پس از بررسی، هزینه نهایی را به شما اعلام کرده، و در صورت تمایل، خرید را برایتان انجام می‌دهیم. کلیه مراحل حمل و نقل و تحویل درب منزل، به عهده ما می‌باشد.

چند آمار مربوط به خرید آنلاین که صاحبان مشاغل باید بدانند!

امروزه از چک کردن اخبار روزانه، تا ارتباط برقرار کردن با دوستان و آشنایان همگی به صورت آنلاین انجام می‌شود. خرید نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در چند دهه گذشته، خرید آنلاین از صفر، به یک صنعت چند میلیارد دلاری تبدیل شده است. خرید آنلاین کالا‌ها به یک رویه رایج در میان میلیون‌ها نفر در سراسر جهان تبدیل شده است. اخیراً تعداد افرادی که کالا‌ها و خدمات آنلاین را خریداری می‌کنند بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است.

یکی از دلایلی که باعث شده است خرید اینترنتی در طول سال‌ها رشد زیادی داشته باشد، تجربه‌ای است که کسب و کار‌ها می‌توانند به مشتریان خود ارائه دهند. ما دائماً شاهد هستیم که کسب‌وکار‌ها ویژگی‌ها و خدمات جدیدی را برای خریداران آنلاین اضافه می‌کنند، با این هدف که همان پشتیبانی و راحتی را برای آن‌ها فراهم کنند که در طول یک تجربه خرید حضوری از آن برخوردار می‌شوند.

حقیقت این است که هر چه جلوتر می‌رویم، خرید آنلاین بیشتر و بیشتر شبیه خرید حضوری می‌شود.

اگر شما هم علاقه‌مند هستید تا خریدهای خود را بصورت آنلاین انجام دهید اما تا کنون به هر دلیلی این کار را عملی نکرده‌اید، این چند آمار به شما کمک می‌کند تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید! همچنین اگر هنوز کسب کار خود را آنلاین نکرده‌اید و به روش سنتی در حال فعالیت هستید، شاید با خواندن این چند آمار نظرتان عوض شود!

چند نفر در دنیا آنلاین خرید می کنند؟!

چند نفر در دنیا آنلاین خرید می کنند؟!

در سال 2021، تخمین ‌زده می‌شود که 2.14 میلیارد نفر در سراسر جهان خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام داده‌اند. در عین حال، فروش جهانی تجارت الکترونیک از مرز 4.891 تریلیون دلار پیش‌بینی گرفت. اگر این آمار خرید آنلاین برای شما کافی نیست، پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که فروش تجارت الکترونیک در سراسر جهان تا سال ۲۰۲۴ به 6.4 تریلیون دلار خواهد رسید!

رشد خرید آنلاین سریع و چشمگیر است و به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها کند شود. این خبر خوبی برای شماست، چه خریدار آنلاین باشید و چه فروشنده آنلاین!

دلیل انتخاب روش خرید آنلاین، می‌تواند راحتی آن و امکان مقایسه قیمت‌های متفاوت باشد. کسب و کار‌های آنلاین تمام تلاش خود را می‌کنند تا مطمئن شوند که تجربه خرید آنلاین، با تجربه خرید حضوری مطابقت داشته باشد تا مشتریان بیشتری را جذب کنند.

اکنون، به لطف پیشرفت‌هایی که در صنعت تکنولوژی و اینترنت جهانی شکل گرفته است، به راحتی می‌توانید اقلام مورد نظر خود را پیدا کنید. اکنون فروشگاه‌های آنلاین می‌توانند با ارائه جزئیات بیشتری محصولات خود را به فروش برسانند.

اگر یک فروشگاه آنلاین دارید، احتمالاً می‌دانید که با رقابتی که وجود دارد، متمایز کردن فروشگاهتان دشوار است. به همین دلیل مهم است که مخاطب هدف خود را با دقت انتخاب کنید و سعی کنید تلاش خود را بر روی مشتریان خود متمرکز کنید. یکی از راه‌های انجام این کار، ارائه توضیحات و تصاویر دقیق محصول به مشتریان است.

چند درصد از خریدها آنلاین است؟

چند درصد از خریدها آنلاین است؟

۶۳ درصد از موارد خرید به صورت آنلاین آغاز می‌شود!

این بدان معنی است که مهم نیست که مشتریان در نهایت از کجا خرید می‌کنند (آنلاین یا در یک فروشگاه حضوری)، به هر حال خرید خود را با جستجو در اینترنت آغاز می‌کنند. در بیشتر موارد قبل از خرید در گوگل یا دیگر وبسایت‌های فروش اینترنتی، درباره کالای خود تحقیق می‌کنند. به همین دلیل است که برای برند‌ها، حضور در عرصه آنلاین بسیار مهم است. با بهبود تجربه مشتری از همان قدم اول، کسب و کار‌ها شانس بیشتری برای ترغیب مشتریان به خرید از فروشگاه خود دارند.

درک نحوه جستجوی افراد، به کسب و کار‌ها کمک می‌کند تا تجربه‌ای منحصر به فرد برای آن‌ها ایجاد کنند. هیچ دو مشتری خرید آنلاین دقیقاً مسیر مشابهی برای خرید ندارند. به همین دلیل است که اگر صاحب فروشگاه آنلاین هستید، بسیار مهم است که بدانید برای سفارشی کردن تجربه خرید آنلاین مشتریان چه کاری می‌توانید انجام دهید.

با پیشرفت فناوری دیجیتال، جای تعجب نیست که مصرف‌کنندگان امروزی مسیر خود را برای خرید کنترل کنند. آن‌ها آماده هستند تا هر تعداد دسته‌ها، مارک‌ها و محصولاتی را که می‌خواهند بخرند، ابتدا کاوش کنند، و سپس آنها را خریداری کنند.

بیشتر مردم از طریق موبایل خرید می‌کنند!

بیشتر مردم از طریق موبایل خرید می‌کنند!

تقریباً نیمی از مصرف‌کنندگان بیشتر از طریق تلفن همراه خرید می‌کنند تا در فروشگاه ها بصورت حضوری!

بر کسی پوشیده نیست که خرید آنلاین از طریق تلفن همراه در حال افزایش است. اگر قصد دارید یک وب سایت تجارت الکترونیک موفق را راه‌اندازی کنید، نمی‌توانید از کاربران تلفن همراه و خرید آنها چشم پوشی کنید.

مصرف‌کنندگان از دستگاه‌های تلفن همراه خود برای تمام مراحل خریدار آنلاین خود استفاده می‌کنند و این شامل فعالیت‌هایی از جمله جستجو کالا، انتخاب، خرید و پرداخت می‌شود. در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸، رایانه‌های شخصی رومیزی بیشترین آمار سفارش‌های خرده‌فروشی الکترونیکی جهانی را به خود اختصاص داده‌اند. با این حال امروز، از نظر بازدید از وب‌سایت‌های خرده‌فروشی، تلفن‌های هوشمند پیشرو هستند و مردم برای بازدید از وب‌سایت‌های خرده‌فروشی از آن استفاده می‌کنند.

تلفن همراه بدون شک ابزای است که عادات قدیمی مصرف کننده را تغییر داده است. با توجه به این موضوع، کار‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید به‌عنوان صاحب فروشگاه انجام دهید تا مطمئن شوید که هنگام کار روی کسب‌وکارتان، تلفن همراه را در نظر داشته باشید.

برای شروع، باید مطمئن شوید که فروشگاه شما یک اپلیکیشن موبایل کاربرپسند یا وب سایت موبایلی دارد که مشتریان شما می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. حتی اگر خرید نهایی را از طریق تلفن همراه خود انجام نمی‌دهند، باید سعی کنید تجربه‌ای راحت و لذت بخش را برای آن‌ها فراهم کنید. این مسئولیت شماست که مطمئن شوید تجربه خریدی را ایجاد می‌کنید که برای مشتریان خود جذاب باشد.

بزرگترین بازار در سراسر جهان

بزرگترین بازار در سراسر جهان

پلتفرم چینی Taobao با 515 میلیارد دلار گردش حساب، بزرگترین بازار آنلاین است. برای مقایسه، Tmall و Amazon به ترتیب با 432 و 344 میلیارد دلار گردش پول سالانه در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

برای نشان دادن این آمار، برترین بازارهای آنلاین جهان در سال 2018 1.66 تریلیون دلار فروختند. سایت هایی مانند Alibaba، Amazon و eBay، بیش از 50 درصد از فروش جهانی وب را در سال 2018 به خود اختصاص دادند!

بازار تجارت الکترونیک، وب سایتی است که در آن محصولات توسط فروشندگان مختلف ارائه می شود، در حالی که معاملات توسط خود بازار پردازش می شود. معامله توسط بازار پردازش می شود و سپس سفارش توسط خرده فروش یا فروشنده انتخاب شده انجام می شود. از آنجایی که بازارهای تجارت الکترونیک محصولاتی را از تعدادی فروشنده مختلف فهرست می‌کنند، معمولاً در مقایسه با فروشگاه‌های خرده‌فروشی آنلاین، تنوع و در دسترس بودن محصولات بیشتر است.

تاثیر همه‌گیری کرونا بر رفتار خریداران

تاثیر همه‌گیری کرونا بر رفتار خریداران

یکی از بزرگترین تغییرات در عادت خرید مردم در دو سال گذشته، بدون شک ناشی از تأثیر ویروس کرونا است.

از آنجایی که کشور‌های سراسر جهان در تلاش برای محدود کردن شیوع ویروس، اقدامات سختگیرانه‌ای را برای قرنطینه اعمال می‌کنند، تعداد مصرف‌کنندگانی که به صورت آنلاین خرید می‌کنند، به شدت افزایش یافته است.

طبق مطالعات انجام شده، پس از شیوع ویروس کرونا آمار خرید اینترنتی افزایش داشته و مردم بیشتر علاقه‌مند به این کار شده‌اند. بسیاری از فروشندگان هم از این موضوع اطلاع دارند و خدمات و محصولات خود را بصورت آنلاین ارائه می‌دهند.

اما این چیزی بیش از یک آمار موقتی است. این نشان می‌دهد که در بین مردم تغییر ذهنیت پیدا شده است. قطعا عادت خرید اینترنتی پس از اتمام همه‌گیری نیز پا بر جا خواهد ماند، و مردم خریدهای ود را بصورت آنلاین انجام می‌دهند.

کارشناسان می‌گویند این یک “نقطه عطف” برای روند خرید آنلاین است و آمازون احتمالاً بزرگترین ذینفع خواهد بود! آمازون محبوب‌ترین پلتفرم برای خریداران در آمریکا بوده است، به طوری که از هر ده نفر، شش نفر خرید آنلاین خود را با این غول تجارت الکترونیک انجام می‌دهند. در واقع، تقاضا به حدی افزایش یافته است که سفارشات در آمازون تا ۵۰ برابر افزایش یافته است!

خرید از سایت های خارجی

نکاتی برای تجربه لذت‌بخش‌تر خرید اینترنتی

انجام هر کاری باید با رعایت اصول اولیه آن انجام شود تا تجربه بهتری برای ما به همراه داشته باشد. خرید اینترنتی هم از این امر مستثنی نیست. فرقی نمی‌کند که یک خریدار خرد هستنید، یا یک بازرگان و تاجر، در ادامه به چند نکته اشاره خواهیم کرد که با رعایت آنها، خرید بهتری خواهید داشت.

  • مراقب خرج کردن بیش از حد باشید!

مشاهده اینکه سبد خرید شما پر شده، هیجان انگیز و عالی است (مخصوصاً اگر قصد خرید شخصی دارید! ). با این حال، انجام تمام خرید‌های خود به صورت آنلاین می‌تواند باعث شود که مدیریت پرداخت‌های خود را از دست بدهید، و حساب بانکی خود را خالی کنید!

به هر حال، شما از لحاظ فیزیکی در حال خرید نیستید و اگر از همان ابتدا با خرید‌های خود هماهنگ نباشید، ردیابی رسید‌های آنلاین و مدیریت هزینه‌ها گاهی سخت‌تر است.

قبل از انجام دادن خرید اینترنتی، مطمئن شوید که یک دسترسی آنلاین به حساب بانکی خود داشته باشید تا بتوانید خرید‌های آنلاین خود را پیگیری کنید. اگر مرتباً به صورت آنلاین خرید می‌کنید، پیگیری رسید‌ها می‌تواند دشوار باشد، بنابراین دیدن همه خرید‌های خود به صورت واضح به شما کمک می‌کند تا خرید‌های خود را مدیریت کنید.

  • در خرید زیاده روی نکنید

قدم زدن در مرکز خرید بدون برنامه ریزی، نتیجه‌ای به جز خرج کردن بی رویه ندارد! همین امر در مورد خرید آنلاین و اینترنتی هم صدق می‌کند. اگر در بازار به دنبال خرید کالای خاصی هستید و می‌دانید چه مقدار پول باید خرج کنید، جستجو کنید. اما اگر اینگونه نیست، سرگردانی در یک فروشگاه خرید اینترنتی بدون دانستن اینکه دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید، می‌تواند در نهایت باعث خرج کردن اضافه و هدر دادن پول شما شود.

بسیاری مواقع ممکن است شروع کنید به انتخاب کالا، و پر کردن سبد خرید خود از انواع لباس و وسایل مورد نیاز! اما هنگامی که موقع پرداخت می‌شود متوجه می‌شوید که حقوق نصف ماه خود را از دست می‌دهید، و مجبور می‌شوید کالاها را از سبد خرید خود حذف کنید!

خرید همیشه سرگرم‌کننده است، اما باید در طول یک خرید آنلاین در دنیای پر زرق و برق فروشگاه‌های اینترنتی تمرکز خود را حفظ کنید، و از خرید کالاهای اضافی پرهیز کنید، همانطور که در یک فروشگاه واقعی این کار را انجام می‌دهید.

هنگامی که شروع به جستجو در سایت‌های اینترنتی کردید، یک رقم کلی از مقداری که می‌توانید خرج کنید داشته باشید تا بتوانید مطمئن‌تر خرید کنید.

  • به مالیات و هزینه های حمل و نقل فروشگاه های اینترنتی توجه کنید!

مالیات‌ها و هزینه‌های حمل و نقل قطعاً می‌توانند مبلغ نهایی خرید شما را افزایش دهند، بنابراین به لیست تسویه حساب به طور دقیق نگاه کنید تا ببینید آیا ارزش خرید آنلاین را دارد یا خیر. در برخی موارد، ممکن است با رفتن به فروشگاه و خرید اقلام مورد نظر به صورت حضوری، خرید به صرفه‌تری را تجربه کنید.

  • به دنبال کالاهای تخفیف خورده باشید!

برخی از فروشگاه‌های آنلاین، به طور دوره‌ای بر روی برخی اقلام خود تخفیف‌های مناسبی قرار می‌دهند. این تخفیف‌ها شاید در برخی کالاها زیاد نباشد اما به طور کلی می‌تواند هزینه‌های شما را کاهش داده، و خرید لذت‌بخشتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

شما می‌توانید با فعال کردن اعلام‌های فروشگاه‌های خرید اینترنتی، از تخفیف‌ها و حراج‌های آنها مطلع شوید.

  • به دنبال فروش آنلاین خارج از فصل باشید!

اگر به دنبال یک کت زمستانی هستید، خرید خود را در تابستان انجام دهید! علاوه بر اینکه قیمت‌ها در فصل مخالف ارزانتر است، به دلیل فراوان بودن محصول، گزینه‌های بیشتری برای انتخاب دارید. همچنین می‌توانید در زمستان به دنبال تی شرت و پیراهن بگردید و تخفیف‌های عالی پیدا کنید!

  • مسائل ایمنی را رعایت کنید

اکثر درگاه‌های خرید اینترنتی امن هستند، اما اینترنت در برابر کلاهبرداری مصون نیست. قبل از خرید، اطمینان حاصل کنید که شرکت دارای بیانیه حریم خصوصی، پرداخت آنلاین امن، آدرس فیزیکی و اطلاعات خدمات مشتری مانند شماره تلفن و غیره باشد تا در صورتی که سفارش شما نادرست بود یا گم شد، بتوانید پیگیری کنید.

خرید آنلاین مزایای زیادی دارد، اما باید مطمئن شوید که به روشی هوشمندانه و معقول خرید آنلاین انجام می‌دهید. رعایت این قوانین می‌تواند تضمین کند که شما یک تجربه خرید آنلاین امن و مطمئن دارید.

امکان خرید از سایت های خارجی به طور مستقیم امکانپذیر نیست، اما با استفاده از وبسایت Irdelivery می‌توانید به راحتی از تمام سایت‌های خارجی و بدون هزینه اضافی خرید انجام دهید.

برای خرید کالا از سایت‌های خارجی، تنها لازم است لینک صفحه‌ای که محصول شما در آن قرار دارد را برای ما ارسال کنید تا بعد از محاسبه قیمت، آنرا از طریق شعب خود در خارج از کشور خریداری کنیم و در درب منزل به شما در ایران تحویل دهیم.

معروفترین سایت‌های خارجی که می‌توانید خرید خود را از آنها در داخل ایران انجام دهید عبارتند از:

بله، علاوه بر امکان خرید از سایت‌های خارجی، می‌توانید بوسیله شرکت Irdelivery مستقیما از کشورهای زیر خرید کرده و به داخل ایران منتقل کنید:

  • خرید از چین
  • خرید از دبی
  • خرید از آمریکا
  • خرید از انگلیس
  • خرید از ترکیه