حمل و نقل بین المللی کالا

حمل و نقل بین المللی کالا

صفر تا صد حمل و نقل بین المللی

امروزه حمل و نقل کالا بین کشور‌ها به دلایل زیادی انجام می‌شود که مهمترین دلیل آن اختلاف قیمت آن بین کشورها می‌باشد. بازرگانان کالاهای خود را با قیمت کمتر از یک کشور تهیه می‌کنند و در کشور دیگر با قیمتی بالاتر به فروش می‌رسانند.

حمل و نقل بین المللی کالا هزاران سال است که انجام می‌شود اما با رشد سریع تجارت بین المللی در حال حاضر، تعداد زیادی از مشاغل کوچکتر اکنون به حمل و نقل بین‌المللی نیاز دارند. در این مقاله قصد داریم مراحل مختلفی را که باید قبل از خرید اولین محموله خود از آن‌ها آگاه باشید، توضیح دهیم.

شرکت حمل و نقل بین‌المللی

حمل و نقل بین‌المللی چیست؟

حمل و نقل بین‌المللی فرآیند ارسال کالا به کشور‌های خارجی از طریق حمل و نقل هوایی، جاده‌ای یا اقیانوسی است. این یک زنجیره پیچیده است که علاوه بر حمل و نقل کالا از طریق مرز‌ها، نیاز به انجام امور اداری و قانونی کشورهای مختلف است. برای موفقیت در حمل و نقل بین‌المللی، باید سیاست‌های خاصی را یاد بگیرید و از آن‌ها پیروی کنید تا کالاهای شما بدون مشکل به مقصد مورد نظرتان برسد.

حمل و نقل بین‌المللی پیچیده‌تر از حمل و نقل داخلی است، زیرا هر کشوری قوانین و مقررات خاص خود را دارد. برخی از کشور‌ها سیاست‌های سخت‌گیرانه‌تری در مورد واردات اقلام خاص دارند، در حالی که برخی دیگر قوانین ضعیف‌تری برای همین موضوع دارند. از این رو، بسیار مهم است که با تمام مقررات آشنا شوید یا از یک شرکت حمل و نقل بین المللی حرفه‌ای برای ارسال محصولات خود استفاده کنید.

متوسط زمان حمل بار بین المللی چقدر است؟

با توجه به روش حمل بار بین المللی و بر اساس اندازه و مقدار محموله شما، حمل نقل بین المللی از 3 روز تا 4 هفته ممکن است طول بکشد. اگر محموله را از طریق حمل و نقل هوایی بین المللی ارسال کنید، سریعتر از حمل بار به روش دریای به مقصد می‌رسد.

حمل و نقل بار زمانی شروع می‌شود که محموله شما از کشور مبدا خارج شود. به طور معمول، فرآیند حمل و نقل بین المللی کالا از بخش‌های زیر تشکیل شده است:

  • حمل و نقل (صادرات): محموله از مقصد اولیه خود (کارخانه یا کارگاه تولید کننده یا فروشنده) به بندر یا انبار بعدی منتقل می‌شود که از آنجا به سمت مرز حرکت می‌کند.

  • ترخیص کالا از گمرک (صادرات): هنگامی که محموله به مرز کشور صادرکننده رسید، قبل از مرحله بعدی مشمول انجام فرآیند ترخیص کالا می‌شود.

  • ترخیص کالا از گمرک (واردات): پس از ورود محموله به کشور واردکننده، لازم است تا مراحل گمرکی انجام شود تا کالا اجازه حرکت به سمت مقصد نهایی را پیدا کند. اگر می‌خواهید این کار راحت باشد، از خدمات یک شرکت بین المللی حمل و نقل استفاده کنید.

  • حمل و نقل (واردات): پس از ترخیص و انجام فرآیند گمرکی کشور واردکننده، محموله از مرز به مقصد نهایی مورد نظر منتقل می‌شود.

مراحل حمل بار بین المللی

انجام مراحل حمل و نقل بین المللی می‌تواند یک تجربه چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر برای اولین بار این کار را انجام می‌دهید. جای تعجب نیست که بسیاری از مشاغل و بازرگانان برای ارسال سفارشات خود به شرکت های باربری بین المللی حرفه‌ای مراجعه می‌کنند. در زیر چند مورد از مراحل باربری بین المللی آورده شده است.

  • جمع‌آوری اطلاعات

اولین گام در حمل بین المللی، جمع‌آوری تمام جزئیات حمل و نقل مربوط به محموله مورد نظتان و بررسی آنها برای استفاده در بهترین حالت و زمان است. انجام کار‌های اداری آسان نیست، زیرا یک اشتباه کوچک می‌تواند منجر به تحمیل هزینه‌های اضافی برای شما شود.

مشاوره با شرکت باربری بین المللی به شما در جمع آوری اطلاعات مورد نیازتان کمک می‌کند. یک شرکت حمل بین المللی می‌تواند با تجربه‌ای که دارد، شما را از کاغذبازی‌های زمانبر و تحقیق و بررسی‌های اضافی نجات دهد.

  • ترخیص کالا از گمرک

این یک مرحله مهم در فرآیند حمل و نقل بین‌المللی است. برای جلوگیری از پیچیدگی‌های پیش رو، بهتر است از یک شرکت باربری بین المللی استفاده کنید. شرکت های حمل و نقل بین المللی دانش و تخصص لازم برای انجام نقل و انتقالات بار‌های بین‌المللی را دارند.

شرکت حمل نقل بین المللی مدارک مورد نیاز را برای شما جمع‌آوری می‌کند و روند ترخیص کالا از گمرک را با موفقیت طی می‌کند. از آنجایی که شرکت های حمل و نقل بین المللی خودشان کارگزار گمرکی دارند و در این زمینه دارای تجربه و دانش لازم هستند، همیشه استفاده از آنها پیشنهاد می‌شود.

  • پیگیری محموله

هنگامی که محموله از گمرک عبور کرد، مرحله حمل بار به سمت مقصد نهایی شروع خواهد شد. برخی از خدمات یک شركت حمل ونقل بين المللي معتبر شامل ردیابی محموله نیز می‌شود. شما می‌توانید به صورت آنلاین یا پیامکی، محموله خود را ردیابی کرده و برای دریافت آن برنامه‌ریزی کنید.

با پیشرفت تکنولوژی امکان ردیابی و پیگیری محموله‌ها آسان شده است، به طریقی که شرکت حمل و نقل بین المللی شما این خدمات را ارائه دهد.

انواع روش های حمل و نقل بین المللی

قبل از اینکه محموله خود را به سمت کشور مقصد انتقال دهید، لازم است بدانید که نوع قراردادی که با فروشنده می‌بندید بر هزینه حمل و نقل بین المللی شما تاثیر می‌گذارد. به عنوان مثال ممکن است فروشنده بار را درب کارخانه به شما تحویل دهد و هزینه انتقال آن تا بندر یا فرودگاه با خریدار باشد. برخی قراردادهای ما بین فروشنده و خریدار به شرح زیر است:

  • فروشنده بار را درب کارخانه تحویل می‌دهد
  • فروشنده محموله را بر روی کشتی به خریدار تحویل می‌دهد
  • فروشنده بار را در بندر یا فرودگاه مقصد تحویل می‌دهد
  • فروشنده محموله را درب انبار یا منزل خریدار در مقصد تحوی می‌دهد

لازم است که هنگان عقد قرارداد، روش تحویل بار و هزینه‌های آن را با فروشنده توافق کنید. همچنین می‌توانید از خدمات خرید شرکت حمل و نقل بین المللی Irdelivery استفاده نمایید.

روش های حمل و نقل بین المللی با توجه به مکان مبدا و مقصد محموله، به طور کلی به 4 دسته تقسیم می‌شوند:

  • حمل و نقل بین المللی جاده ای
  • حمل و نقل بین المللی دریایی
  • حمل و نقل بین المللی هوایی
  • حمل و نقل بین المللی ریلی

با مشاهده لیست شرکت های حمل و نقل بین المللی جاده ای متوجه خواهید شد که شرکت Irdelivery یکی از مناسبترین گزینه‌ها برای انجام ترانزیت کالا در ایران است.

حمل و نقل بین المللی جاده ای

حمل و نقل بین المللی جاده ای

این از جمله روش های حمل بین المللی محبوب و ارزان است که، برای کشورهایی هم مرز مناسب است. در واقع حمل با کامیون برای بارهای داخلی و بین شهری بیشتر استفاده می‌شود اما در بسیاری از مواقع، محموله‌هایی که به صورت کانتینری هستند، بین کشورها از طریق کامیون جا به جا می‌شوند.

با این حال از این روش حمل و نقل نمی‌توان برای جا به جایی بار بین قاره‌ها استفاده کرد! حمل و نقل جاده ای دارای محدودیت‌هایی است و برای حمل بار با حجم بالا مناسب نیست.

در حال حاضر حمل و نقل بین المللی زمینی بین کشورهای ایران و ترکیه، عراق، افغانستان، ارمنستان و جمهوری آذربایجان انجام می‌شود. به این روش برخی مواقع حمل و نقل ترانزیت نیز گفته می‌شود.

شرکت های حمل و نقل زمینی بین‌المللی مانند IRdelivery می‌توانند علاوه بر خرید و انتقال محموله شما در سراسر جهان، آنها را با کامیون تا درب انبار یا فروشگاه شما حمل نمایند.

حمل و نقل بین المللی دریایی

حمل و نقل بین المللی دریایی

مرسوم‌ترین و ارزانترین روش انتقال بار بین کشورها، حمل و نقل دریایی بین المللی است! انسان‌ها هزاران سال است که مشغول حمل بار با کشتی هستند. این یکی از قدیمی‌ترین روش‌های باربري بين المللي است که امروزه نیز به دلیل مزیت‌های فراوان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از مزایای حمل بار با کشتی این است که هیچ محدودیتی برای ظرفیت و مقدار بار وجود ندارد. از یک کانتینر تا هر تعداد را می‌توانید با کشتی حمل کنید. علاوه بر آن، امکان حمل بارهای فله‌ای نیز با کشتی وجود دارد.

شرکت های حمل و نقل دریایی بین المللی به دو روش می‌توانند محموله شما را حمل کند:

  • کانتینر کامل یا FCL
  • کمتر از یک کانتینر یا LCL

در حالت کانتینر کامل، محموله شما بلافاصله به بندر منتقل خواهد شد و در کشتی بارگیری می‌شود. در این روش محموله سریعتر به مقصد مورد نظرتان می‌رسد.

در حالت دوم یعنی کمتر از یک کانتینر، از آنجایی که بار شما یک کانتینر را پر نمی‌کند، لازم است ابتدا به انبار منتقل شده و در کنار بار دیگر بازرگانان در کانتینر قرار بگیرید. انتقال بار در این روش حدود 1 تا 2 هفته بیشتر زمان می‌برد، همچنین از آنجایی که نیاز به بسته‌بندی دارد، هزینه آن به مراتب بالاتر است.

کشور ایران به دلیل شرایط جغرافیایی خوب، مناسب تجارت با این روش می‌باشد. برای حمل و نقل بین المللی خلیج فارس یک موقعیت ایده‌آل را برای ایران فرآهم کرده، زیرا از طریق آن به آبهای آزاد و بین المللی متصل می‌شویم.

بهترین شرکت های حمل و نقل بین المللی هر دو روش را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. شرکت Irdelivery  با همکاری بهترین شرکت های کشتیرانی بین المللی، محموله شما را در هر مقداری که باشد (حتی یک کارتن) به مقصد مورد نظرتان حمل خواهد کرد.

حمل و نقل بین المللی هوایی

حمل و نقل بین المللی هوایی

حمل و نقل بین المللی هوایی برای کسانی مناسب است که می‌خواهند بار خود را در سریعترین زمان ممکن حمل کنند. حمل و نقل هوایی روش بسیار ایمن و مطمئنی برای حمل محموله‌های زیر 200 کیلوگرم است. در واقع هواپیما برای حمل و نقل بین المللی خرده بار بسیار مناسب است.

با این حال، حمل بار با هواپیما یکی از روش‌های گران قیمت برای حمل و نقل کالا به شمار می‌رود. اگر قصد انتقال بار با هواپیما را دارید، لازم است که از یک هفته قبل نسبت به انجام پروسه‌های اداری اقدام کنید.

شرکت حمل و نقل هوایی Irdelivery خدمات انتقال بار با هواپیما را برای کشورهای چین، دبی، ترکیه، انگلستان و دیگر نقاط جهان ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

حمل و نقل بین المللی ریلی

حمل و نقل بین المللی ریلی

قطار یکی دیگر از روش‌های حمل بار بین کشورها است. این روش هم مانند روش جاده‌ای، برای کشورهایی که مرز زمینی مشترک دارند مناسب است.

از قطار برای حمل بار در حجم بالا و محموله‌های فله‌ای استفاده می‌شود. روش حمل و نقل بین المللی ریلی ارزانترین روش برای نتقال بار است.

برای حمل بار با قطار از ترکیه به ایران و بالعکس، با شرکت بازرگانیIrdelivery تماس بگیرید.

اصطلاحات حمل و نقل بین المللی

هنگامی که صحبت از حمل و نقل بین المللی کالا می‌شود، باید درک درستی از مسئولیت‌ها و تعهدات مختلف بین طرفین وجود داشته باشد. در هر قرارداد حمل و نقل بینن المللی که بین خریدار و فروشنده منعقد می‌شود، هر کدام بر اساس نوع تحویل، تعهدات جداگانه‌ای برای پرداخت هزینه‌ها دارند.

شما به عنوان طرف قرارداد با شخص مقابل، همیشه باید بدانید که در مورد چه چیزی مسئول پرداخت هزینه هستید. علاوه بر آن، نیاز است تا قبل از نهایی شدن قرارداد، تعهدات مربوط به خسارت احتمالی برای هر دو طرف روشن شود. این موضوع برای این است که اگر محموله‌ای هنگام رسیدن به مقصد دچار کمبود یا خسارت شده بود، باید بدانید که کدام طرف مسئول جبران خسارت کالا‌های آسیب دیده است.

استفاده از اینکوترمز صحیح برای همه طرف‌های درگیر در فرآیند حمل و نقل بین‌المللی ضروری است. رعایت این دستورالعمل‌ها می‌تواند در نهایت باعث تضمین تحویل به موقع و ارائه خدمات بهتر به مشتریان شود.

در ادامه با اصطلاحات حمل و نقل بین المللی آشنا می‌شویم که هر تاجری باید آنها را بداند.

اینکوترمز چیست؟

اینکوترمز مجموعه اصطلاحاتی است که توسط اتاق بازرگانی بین‌المللی مورد توافق و منتشر شده است.

این دستورالعمل‌ها قراردادی یا حکم قانونی نیستند، بلکه تنها برای ارائه شفافیت در مورد انتظارات و مسئولیت‌های بین خریداران و فروشندگان در حین تحویل بار استفاده می‌شوند.

این اصطلاحات معمولا در قرارداد‌های فروش در سرتاسر جهان استفاده می‌شود و باید قبل از مذاکره در مورد تحویل بار آنها را در نظر بگیرید.

اینکوترمز توسط دولت‌ها و مقامات در سراسر جهان پذیرفته شده و زبان مشترک همه است. اصطلاحات حمل و نقل بین المللی موارد کلی زیر را بیان می‌کنند:

  • مسئولیت بار در هر مرحله از حمل و نقل با کدام طرف معامله است
  • نحوه تحویل کالا به چه شکلی است
  • مسئولیت پرداخت برخی از هزینه‌‎ها با چه کسی است
  • مسئولیت بارگیری و تخلیه محموله پس از رسیدن به مقصد با چه کسی است

برخی از اینکوترم‌ها فقط برای حمل و نقل دریایی داخلی استفاده می‌شوند، در حالی که برخی دیگر برای همه شکل‌های حمل و نقل اعمال می‌شوند.

قوانین مربوط به حمل دریایی و آبراه‌های داخلی

  • حمل رایگان تا عرشه کشتی (FOB)
    Free On Board اصطلاحی است که فقط برای حمل و نقل کالا از طریق دریا استفاده می‌شود. با FOB، فروشنده محموله را در کشتی که توسط خریدار در بندر مشخص شده، تحویل می‌دهد.
    با FOB، زمانی که محموله در کشتی قرار بگیرد، مسئولیت بار دیگر با فروشنده نیست و به خریدار منتقل می‌شود.
  • ارسال رایگان در کنار کشتی (FAS)
    فروشنده محموله را در کنار کشتی به خریدار تحویل می‌دهد (یعنی بر روی زمین و در دسترس جرثقیل). پس از آن مسئولیت بار به خریدار منتقل می‌شود و از آن پس هزینه‌ها و خسارات احتمالی با خریدار است.
  • فقط هزینه حمل و نقل (CFR)
    با CFR، فروشنده هزینه حمل و نقل را پرداخت می‌کند و تحویل بار را تضمین می‌کند، اما ریسک ناشی از خسارات احتمالی با خریدار است.
    مانند FOB، پس از قرارگیری محموله در کشتی، تمام مسئولیت و هزینه‌های بعدی از فروشنده به خریدار منتقل می‌شود.
  • بیمه و هزینه و حمل و نقل (CIF)
    با CIF، علاوه بر اینکه فروشنده هزینه حمل و نقل تا کشتی را می‌دهد، هزینه بیمه کالا تا بندر مقصد را پرداخت می‌کند.
    از آنجایی که فروشنده در این حالت هزینه بیشتری را متقبل می‌شود، ممکن است تمایل داشته باشد که کمترین پوشش بیمه‌ای را تهیه کند. در این صورت، خریدار ممکن است بخواهد تا با هزینه خود، از پوشش بیمه‌ای بیشتری استفاده کند.

قوانینی که برای همه محموله‌ها اعمال می‌شود

اصطلاحات و قوانین زیر برای همه کالاها در حمل و نقل خارج از مرزها استفاده می‌شود.

  • تحویل در محل (DAP)
    فروشنده مسئولیت محموله را تا رسیدن به مقصد نهایی بر عهده دارد. همچنین فروشنده بار مسئولیت کلیه هزینه‌ها از جمله: هزینه صادرات، هزینه‌های بندری، بیمه و حمل را بر عهده دارد.
    با DAP، خریدار فقط مسئول پرداخت هزینه واردات و هزینه تخلیه بار است.
  • تحویل در ترمینال (DAT)
    مسئولیت کالا پس از دریافت و تخلیه در مقصد مورد توافق بر عهده خریدار است. در این حالت فروشنده مسئول تخلیه نهایی بار هم هست.
    در این حالت هم مانند حالت قبلی، فروشنده مسئولیت پرداخت هزینه‌های صادرات، بیمه، حمل و نقل و هزینه‌های بندر مقصد را برعهده دارد.
  • Ex Works (EXW)
    در این حالت فروشنده کمترین مسئولیت را در مورد محموله بر عهده دارد و با تحویل آن به محل فروشنده موافقت می‌کند. پس از رسیدن کالا به مقصد، خریدار تمام ریسک و مسئولیت را بر عهده می‌گیرد.
    در این روش مسئولیت پرداخت بیمه و هزینه‌های صادرات با فروشنده است و هزینه‌های وارداتی بر عهده خریدار می‌باشد.
    با EXW، خریدار مسئولیت حمل و نقل کالا را بر عهده دارد.
  • وظیفه کامل (DDP)
    در شرایط DDP، فروشنده بیشترین مسئولیت را در قبال محموله دارد. فروشنده مسئول تحویل محموله به خریدار (یا مقصد دیگری در صورت تمایل خریدار) است.
    فروشنده وظیفه انجام همه امور واردات و صادرات، حمل و نقل، بار و بیمه و پرداخت هزینه‌های آنها را بر عهده خواهد داشت.
  • هزینه رایگان (FCA)
    فروشنده تا زمان تحویل بار، فقط هزینه‌ها را پرداخت می‌کند. مسئولیت انجام امور واردات، صادرات و ترتیب حمل و نقل کالا بر عهده خریدار است.
  • هزینه حمل و نقل (CPT)
    در CPT، فروشنده مسئول پرداخت هزینه حمل و نقل است، اما ریسک خسارات احتمالی با خریدار است.
    هزینه پرداخت هزینه بیمه در این روش با خریدار است. پس از اینکه فروشنده ترتیب حمل و نقل اصلی را داد، دیگر تعهدی نسبت به محموله ندارد.
  • هزینه حمل و نقل بعلاوه بیمه (CIP)
    CIP شامل همان مسئولیت‌هایی است که در روش CPT وجود دارد، با این تفاوت که در اینجا فروشنده پرداخت هزینه بیمه تا مقصد را نیز بر عهده می‌گیرد.
    در این روش فروشنده بیمه‌ای را ارائه می‌دهد که خسارت احتمالی را پوشش می‌دهد. همچنین هزینه حمل و نقل اصلی کالا را پرداخت می‌کند.

قیمت حمل و نقل بین المللی

قیمت حمل و نقل بین المللی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. معیارهایی که بر قیمت حمل و نقل بین المللی تاثیر می‌گذارند عبارتند از:

  • مبدا و مقصد کالا
  • روش حمل و نقل
  • حجم کالا
  • مقدار و وزن کالا
  • استفاده یا عدم استفاده از خدمات انبارداری

قیمت شرکتهای حمل و نقل هوایی در اکثر مواقع بر اساس وزنی محاسبه خواهد شد. برای کسب نرخ بروز خدمات حمل و نقل بین المللی، با شرکت Irdelivery تماس بگیرید. ما تضمین می‌دهیم که بهترین قیمت شرکت حمل و نقل بین المللی را به شما ارائه دهیم.

وظایف شرکت حمل و نقل بین المللی

شرکت های ترانزیت بین المللی، تجارت را بیش از آنچه که فکرش را بکنید برایتان آسان می‌کند! تفاوتی ندارد که قصد حمل هوایی یا دریایی داشته باشید، محموله شما یک کارتن باشد یا چند کانتینر، شرکتهای حمل و نقل بین المللی تمام مراحل انتقال بار را از مبدا تا درب منزل برای شما انجام می‌دهند.

برخی از وظایف شرکت حمل و نقل بین المللی عبارت است از:

  • ارائه مشاوره رایگان و پاسخ به سوالات مشتری قبل از عقد قرارداد
  • ارائه بهترین و ارزانترین قیمت حمل و نقل بین المللی
  • انجام امور گمرکی در سریعترین زمان و با کمترین هزینه
  • ارائه گزارش پیشرفت کار و موقعیت محموله بصورت مداوم
  • داشتن امکانات لوجستیکی و توانایی حمل بار با همه روش‌های حمل و نقل بین المللی
  • شفافیت کاری و داشتن تمامی اسناد حمل و نقل بین المللی
  • داشتن انبار اختصاصی در مبدا و مقصد برای استفاده در مواقع لزوم

شرکت بازرگانیIrdelivery  به عنوان یک نمایندگی حمل و نقل بین المللی مطمئن برای مردم، نزدیک به دو دهه سابقه درخشان در انجام امور حمل و نقل بین الملل را در کارنامه خود دارد. اگر به دنبال یک شرکت حمل و نقل دریایی بین المللی و دیگر روش‌ها هستید، با ما تماس بگیرید.

مزایای استفاده از شرکت های باربری بین المللی

یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر با ارائه خدمات شفاف می‌تواند شما را در رسیدن به موفقیت در تجارتتان یاری دهد. برخی از مزایای استفاده از شرکت های باربری بین المللی عبارتند از:

  • تسریع در روند تجارت به دلیل آشنایی با روند کار و سریعترین راه‌های انجام امور اداری
  • کاهش هزینه‌های تجارت به دلیل تجربه در بهره‌گیری از تخفیفات قانونی گمرکی و روش‌های انتقال ارزان قیمت
  • بدون نیاز به تجربه می‌توانید تجارت کنید
  • نیازی به حضور مالک بار در طول روند حمل و نقل وجود ندارد
  • امکان بهره‌مندی از برخی امتیازات رایگان مانند انبارداری
  • امکان دریافت مشاوره تجاری برای به حداکثر رساندن سود تجارت شما
  • امکان انتقال محموله با تمامی روش‌های موجود
  • امکان پیگیری آنلاین پیشرفت کار

بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی

تفاوتی ندارد که به دنبال یک شرکت حمل و نقل زمینی، دریایی یا هوایی هستید، یک شرکت حمل بین المللی باید بتواند تمامی نیازهای تجاری شما را تامین کند. شرکت بازرگانی Irdelivery به عنوان یکی از معتبرترین شرکت حمل و نقل بین المللی در ایران، می‌تواند همه نیازهای شما را برآورده کند.

در ادامه به برخی از خدمات حمل بار بین المللی Irdelivery اشاره خواهیم کرد.

  • شرکت حمل و نقل بین المللی دریایی

با یک جستجو ساده می‌توانید Irdelivery را در لیست شرکت های حمل و نقل بین المللی دریایی منتخب مشاهده کنید! ما با همکاری برترین شرکت‌های کشتریانی و در اختیار داشتن دفاتر اختصاصی در سه کشور چین، ترکیه و امارات متحده عربی، محموله‌های شما را در سریعترین زمان ممکن از طریق اقیانوس حمل می‌کنیم.

خدمات حمل دریایی Irdelivery شامل موارد زیر می‌شود:

همچنین به طور اختصاصی آماده حمل دریایی از دیگر نقاط جهان به مقصد دبی و ایران هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

  • شرکت حمل و نقل بین المللی زمینی

اگر قصد حمل زمینی از ترکیه به ایران و بالعکس را دارید، می‌توانید از خدمات حمل و نقل زمینی بین المللی ما بهره ببرید. حمل جاده‌ای از ترکیه به ایران حدود 3 روز و حمل ریلی حداکثر یکهفته زمان می‌برد.

حمل و نقل زمینی بین المللی برای محموله‌های خرده بار و کانتینری مناسب است. همچنین به عنوان یک شرکت حمل و نقل زمینی داخلی، محموله‌های شما را پس از وارد کردن به کشور، از طریق کامیون به محل انبار شما منتقل خواهیم کرد.

  • شرکت حمل و نقل بین المللی هوایی

خدمات حمل بار با هواپیما شامل موارد زیر می‌شود:

ما از ابتدا با ارائه مشاوره رایگان، شما را در جریان کلیه مراحل  و اقداماتی که قرار است انجام دهیم  می‌گذاریم. همچنین با محاسبه هزینه‌ها، از ابتدای امر قیمت حمل و نقل بین المللی شما را محاسبه و در اختیارتان می‌گذاریم.

Irdelivery با در اختیار داشتن انبارهای اختصاصی در کشور چین، دبی و ترکیه، نیاز شما را برای اجاره انبار برطرف می‌کند. ما محموله شما را در هر حجم و اندازه برایتان به سراسر جهان حمل می‌کنیم. شما می‌توانید همین امروز با ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را کسب کنید.

ما به عنوان یک شرکت حمل و نقل هوایی بین المللی، دریایی و زمینی شناخته می‌شویم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۰۴۳۶۲۶۹