حمل کالا از انگلیس به دبی

حمل بار از انگلیس به دبی

هر آنچه باید درباره حمل بار از انگلیس به دبی بدانید!

امارات متحده عربی چهاردهمین بازار بزرگ صادراتی برای انگستان است. برای حمل بار از انگلیس به دبی، باید مسافتی نزدیک به ۶۰۰۰ کیلومتر از طریق هوایی، و بیش از دو برابر آن از طریق حمل و نقل دریایی طی شود. برای حمل کالا از انگلیس به دبی لازم است که با یک شرکت حمل و نقل بین‌المللی همکاری کنید.

قطعا بسیاری از بازرگانان و یا خریداران خرد، تمایل دارند تا کالاهایی را از کشور انگلستان، وارد کشور نمایند. یکی از روش‌های موجود برای اینکار، انتقال محموله از انگلستان به امارات، و واردات آن به کشور است. شرکت IRdelivery کالاهای شما را در هر حجم و اندازه(حتی یک کارتن) از مبدا انگلیس به دبی حمل می‌کند.

این مقاله به شما کمک می‌کند تا پیچیدگی‌هایی را که ممکن است هنگام حمل و نقل بین دو کشور با آن مواجه شوید، بررسی کنید. همچنین اطلاعات و راهنمایی‌هایی در زمینه حمل بار از انگلیس به دبی، با دو روش هوایی و دریایی به شما خواهیم داد.

روش های حمل بار از انگلیس به دبی

شما برای حمل کالا از انگلیس به دبی، دو گزینه پیش روی خود دارید:

  • حمل و نقل دریایی از انگلیس به دبی

  • حمل و نقل هوایی از انگلیس به دبی

هر کدام از روش‌های فوق مزایا و معایبی دارند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

حمل دریایی از انگلستان به امارات

  • بار کمتر از یک کانتینر کامل یا LCL:

روش “LCL” در حمل دریایی به این معنی است که کالا‌های شما به جای قرار گرفتن در یک کانتینر اختصاصی، با محموله دیگر اشخاص به صورت اشتراکی در یک کانتینر قرار می‌گیرد. LCL مقرون به صرفه‌ترین راه برای واردات کالا از بریتانیا به امارات، برای محموله‌های کوچک است.

  • بار کامل یا FCL:

“FCL” به این معنی است محموله شما در یک کانتینر اختصاصی قرار می‌گیرد. در این روش شما هزینه استفاده، و حمل و نقل یک کانتینر را با نرخ ثابت پرداخت می‌کنید. اگر محموله شما بزرگ است، این روش می‌تواند برای شما مقرون به صرفه‌تر از LCL باشد.

حمل هوایی از انگلستان به امارات

سریع‌ترین راه برای حمل بار از انگلیس به دبی، روش هوایی است. با این حال، به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از روش هوایی برای جا به جایی بار، اغلب بسیار گرانتر از حمل و نقل دریایی است.

اگر بار شما کوچک است و نیاز دارید تا در سریعترین زمان بدستتان برسد، این گزینه می‌تواند برایتان مفید باشد.

هزینه حمل بار از انگلیس به دبی چقدر است؟

به طور کلی هزینه حمل بار از انگلیس به دبی با روش دریایی ارزانتر از روش هوایی است. همانطور که اشاره کردیم، به جز مواقعی که بار شما کوچک است، و نیاز دارید تا سریعتر بدستتان برسد، معمولا از روش دریایی برای حمل بار استفاده می‌شود. با این حال در برخی مواقع، هزینه حمل دریایی و هوایی زیاد با هم تفاوتی ندارد!

به هر حال، هزینه حمل کالا از انگلیس به دبی به شرایط مختلفی بستگی دارد. هر چه محموله شما بزرگتر باشد، قیمت حمل و نقل هوایی در مقایسه با حمل و نقل دریایی به طور نامتناسبی افزایش می‌یابد.

هنگامی که قصد دارید در مورد روش حمل محموله خود، از مبدا انگلیس تصمیم‌گیری کنید، باید بررسی کنید که آیا محموله شما ارزشش را دارد که هزینه بیشتری برای جا به جایی با هواپیما برایش پرداخت کنید یا خیر!

شرکت IRdelivery کلیه محموله‌های شما را با هر وزن و حجمی که داشته باشد، با کمترین قیمت از مبدا انگلستان به دبی حمل می‌کند. برای محاسبه قیمت دقیق هزینه حمل بار خود، با ما تماس بگیرید.

هزینه حمل بار از انگلیس به دبی

مدت زمان حمل بار از انگلیس به دبی چقدر است؟

حمل و نقل هوایی سریعترین راه برای جابجایی کالا بین فروشنده و گیرنده است، و شما را قادر می‌سازد تا در عرض چند روز، محموله خود را بین انگلیس و امارات حمل کنید. اما در مقابل اگر از روش دریایی و کانتینری استفاده می‌کنید، باید چند هفته برای رسیدن بار خود به مقصد صبر کنید.

مدت زمان حمل بار از انگلیس به امارات از طریق دریا چقدر است؟

زمان ترانزیت و حمل بار از انگلیس به دبی، در مقایسه با برخی از مسیر‌های حمل و نقل دریایی دیگر کشورها زیاد نیست. به طور معمول کالا‌های شما ظرف چهار تا پنج هفته پس از ارسال از انگلیس، برای تحویل در بندر جبل علی، خور فکان یا بندر خلیفه در دسترس هستند.

در زیر زمان تقریبی ترانزیت کالا بین بنادر انگلیس و امارات متحده عربی را مشاهده می‌کنید:

  • لندن به جبل علی – ۲۷ روز FCL
  • لندن به ابوظبی – ۲۹ روز FCL
  • لندن یا لیورپول به شارجه – ۳۱ روز FCL
  • ساوتهمپتون به جبل علی – ۲۷ روز FCL

چه مدت طول می‌کشد تا محموله هوایی از انگلیس به دبی ارسال شود؟

با اینکه مدت زمان پرواز باری یا مسافری بین انگلیس و امارات مشخص است، اما کل فرآیند حمل بار از انگلی به دبی با هواپیما کمی بیشتر طول می‌کشد. در بسیاری از موارد، بار شما قبل از حرکت با سایر کالا‌های دیگر تلفیق می‌شود، و پس از ورود به امارات متحده عربی لازم است که بارها تفکیک شوند.

علاوه بر این، انجام مراحل گمرکی در هر دو کشور انگلیس و امارات زمان می‌برد. به طور کلی مدت زمان حمل بار از انگلیس به دبی با هواپیما یک هفته زمان می‌برد.

با این حال شرکت حمل و نقل IRdelivery با توجه به مکان فرودگاه مبدا، می‌تواند محموله شما را بین 4 تا 7 روز با هواپیما به دبی حمل کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با ما تماس بگیرید.

ترخیص کالا از گمرک در انگلستان و امارات

برای حمل بار از انگلیس به دبی با روش‌های دریایی و هوایی، همیشه لازم است که محموله شما مراحل ترخیص کالا از گمرک را طی کند. مراحل گمرکی صادرات، قبل از خروج محموله شما از انگلیس، و ترخیص و مراحل گمرکی واردات کالا، هنگام ورود به امارات انجام می‌شود.

در حالی که هر دو کشور از سیستم‌های ترخیص مدرن استفاده می‌کنند، با این حال هنوز نیاز به ارائه برخی اسناد می‌باشد.

شرکت باربری می‌تواند در ترخیص کالا از گمرک مبدا و مقصد، به شما کمک کند. با این حال، شما باید برخی اسناد را برای صادرات از انگلستان، و هم برای مراحل گمرکی در امارات، آماده داشته باشید.

اسنادی که لازم دارید به نوع تجارت شما بستگی دارد. با این حال، به طور معمول، این اسناد شامل موارد زیر است:

  • فاکتور تجاری
  • لیست بسته‌بندی
  • گواهی مبدا
  • اعتبار اسنادی یا سایر شرایط پرداخت (بستگی به قرارداد بین طرفین دارد)
  • بارنامه برای حمل با کشتی، یا قبض خطوط هوایی برای حمل با هواپیما (شرکت IRdelivery این مورد را برای شما تهیه می‌کند)

شرکت IRdelivery می‌تواند کلیه مراحل ترخیص کالا و امور گمرکی را در مبدا و مقصد برای شما انجام دهد و اسناد مورد نیاز را تهیه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید.

کدام گزینه حمل کالا از انگلیس به دبی را انتخاب کنیم؟

در ادامه به طور دقیقتر به انواع روش‌های حمل بار از انگلیس به دبی می‌پردازیم، و با مزایا و معایب هر کدام بیشتر آشنا می‌شویم.

جزئیات حمل و نقل دریایی از بریتانیا به امارات

اگر کالا‌هایی که از انگلیس به امارات وارد می‌کنید، دارای ارزش متوسطی باشند، حمل و نقل دریایی بهترین گزینه است. همچنین برای تاجرانی که عجله‌ای برای دریافت محموله خود ندارند، مناسب است. در واقع، حمل بار از انگلیس به دبی با کشتی، روش اصلی حمل و نقل تجاری بین بریتانیا و امارات است.

اگرچه روش‌های مختلفی برای حمل بار از انگلیس به دبی وجود دارد، اما روند اصلی حمل و نقل تجاری این است که، بار شما پس از قرارگیری در کانتینر، از بندری به بندر دیگر حمل می‌شود.

نکته‌ای که در حمل بار با کشتی باید به آن توجه داشت این است که، باید مشخص کنید که قصد ارسال بار خود را با یک کانتینر اختصاصی دارید یا یک کانتینر اشتراکی! اگر محموله شما نسبتا کوچک است، و مشکلی ندارید که بارتان در کنار بار دیگران حمل شود، حمل و نقل LCL را انتخاب کنید.

حمل دریایی از انگلیس به دبی

برای محموله‌های بزرگتر، و همچنین برای کالاهایی که فضای مشترک کانتینر برای آنها مناسب نیست، حمل بار در کانتینر اختصاصی (FCL) مناسب‌ترین گزینه خواهد بود. البته شاید فکر کنید که با استفاده از این روش، باید حتما کانتینر را پر کنید! در واقع، شما می‌توانید حتی یک محموله کوچک را با روش FCL ارسال کنید، حتی اگر کانتینر پر نشده باشد.

در این روش شما کانتینر را اجاره می‌کنید و ربطی ندارد که چه مقدار از آن را پر کرده باشید. کانتینر پر شده باشد، یا خالی باشد، شما هزینه اجاره کامل کانتینر را پرداخت می‌کنید.

نکاتی درباره حمل و نقل دریایی بین انگلیس و امارات

کانتینر‌های حمل بار | نوع، اندازه و ظرفیت:

قبل از حمل بار از انگلیس به دبی در یک کانتینر بوسیله کشتی، شرکت حمل‌کننده شما باید از وجود فضای کافی در کشتی اطمینان حاصل کند. محموله کشتی‌ها به دقت محاسبه می‌شوند، بنابراین خط کشتیرانی باید از قبل بداند که چه نوع و اندازه کانتینری قرار است فضای عرشه را اشغال کند.

اگر از حمل و نقل FCL استفاده می‌کنید، به راحتی می‌توانید نوع و اندازه کانتینر خود را تعیین کنید. برای LCL، لازم نیست شما کاری انجام دهید، زیرا شرکت باربری خود اندازه کانتینرهای مناسب را بررسی می‌کند.

ابعاد استاندارد کانتینرها برای حمل بار از انگلیس به دبی، به شرح زیر است:

  • کانتینر ۲۰ فوتی – ظرفیت 33.2 متر مکعب. می‌توان ده پالت استاندارد در این کانتینر قرار داد.
  • کانتینر ۴۰ فوت – ظرفیت 67.7 متر مکعب. می‌توان ۲۱ پالت استاندارد را در این نوع کانتینر قرار داد.

خدمات حمل و نقل مناسب را انتخاب کنید:

هنگامی که قصد دارید از خدمات حمل و نقل یک شرکت بین المللی مانند IRdelivery استفاده کنید، لازم است که علاوه بر اطلاع از اندازه و نوع کانتینر خود، نوع سرویس حمل بار از انگلیس به دبی را مشخص کنید. شما می‌توانید از چهار سرویس زیر یکی را انتخاب کنید:

  • حمل و نقل درب به در: این خدمات شامل کلیه مراحل حمل و نقل از درب کارخانه یا انبار فروشنده در مبدا، تا محل مورد نظر گیرنده می‌باشد.
  • حمل و نقل بندر به بندر: این خدمات فقط شامل حمل و نقل دریایی می‌شود. در این روش حمل و نقل داخلی تا بنادر به عهده فروشنده یا صاحب بار می‌باشدحمل و نقل از درب به بندر: این خدمات شامل تمام حمل و نقل از
  • درب کارخانه یا انبار فروشنده در انگلیس، تا بندر در امارات: در این روش صاحب بار باید حمل و نقل بار را بعد از تخلیه در بندر امارات، خود انجام دهد.
  • حمل و نقل از بندر در انگلیس، تا محل مورد نظر گیرنده: در این روش فروشنده یا صاحب بار باید ترتیب بارگیری محموله به کشتی را بدهد. حمل و نقل تا امارات، و تحویل در محل مورد نظر صاحب بار، با شرکت حمل و نقل است.

سرویس حمل و نقل به نوع و حجم محموله شما بستگی دارد، برای اطلاع از سرویس مناسب خود برای حمل بار از انگلیس به دبی، با ما تماس بگیرید.

  • راهنمای حمل و نقل بار LCL

برای استفاده از حمل و نقل LCL باید فضای مورد نیاز برای محموله خود را در کانتینر رزرو کنید. شما جزئیات و ابعاد محموله خود را برای شرکت باربری خود ارسال می‌کنید. سپس آنها ترتیبی می‌دهند تا کالا‌های شما در یک محموله کانتینری، با سایر محموله‌های کوچکی که همان مسیر را طی می‌کنند، ادغام شود. ادغام قبل از خروج بار شما از انگلیس انجام می‌شود.

پس از ورود به دبی، شرکت باربری شما اقدام به تخلیه کالاها از کانتینر می‌کند، و پس از آن محموله شما می‌تواند به مقصد نهایی خود حمل شود.

خدمات حمل و نقل دریایی LCL برای هر محموله‌ای که برای پر کردن یک کانتینر کافی نیست، مناسب است. با این حال، اگر بار شما بیش از نیمی از ظرفیت کانتینر را اشغال می‌کند، این امکان را دارید که حمل و نقل FCL را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید محموله شما در کانتینر اختصاصی خود حمل شود، FCL را انتخاب کنید، حتی اگر کانتینر پر نشود.

  • راهنمای حمل و نقل باری FCL

در حمل و نقل FCL، ادغام بار با محموله دیگران وجود ندارد. شرکت باربری کالا‌های شما را در یک یا چند کانتینر بارگیری کرده و آنها را مهر و موم می‌کند. پس از بارگیری، کانتینر ارسال می‌شود، و تا زمانی که واردکننده آن را تحویل نگرفته، محتویات آن دست نخورده و پلمپ باقی می‌ماند. تنها استثنایی که وجود دارد این است که مقامات گمرک برای بازرسی محتویات، تصمیم به باز کردن کانتینر بگیرند.

اگر بتوانید محموله‌های خود را طوری مدیریت کنید که یک کانتینر ۲۰ فوتی یا ۴۰ فوتی را پر کند، FCL بسیار مقرون بصرفه است. به دلیل اینکه نیازی به انتظار برای تکمیل کانتینر در این روش وجود ندارد، سریعتر از LCL است.

حمل هوایی از انگلیس به دبی

تا اینجا متوجه شدید که گزینه حمل بار از انگلیس به دبی با کشتی، هیچ محدودیتی ندارد و از نظر هزینه‌ای بسیار مقرون بصرفه است. با این حال، این روش سریعترین راه برای جابجایی و حمل بار از انگلیس به دبی نیست!

اگر در شرایطی هستید که سریعا به محموله خود نیاز دارید، باید از روش حمل بار با هواپیما استفاده کنید. حمل و نقل هوایی بدون اغراق گران است، اما دارای مزایای خاصی نسبت به کشتی دارد. گذشته از زمان کوتاه ترانزیت، مزایای حمل و نقل هوایی شامل موارد زیر است:

  • انعطاف‌پذیری: معمولاً در حمل بار از انگلیس به دبی با روش هوایی چندین مسیر و پرواز وجود دارد. شما می‌توانید فرودگاه مورد نظر خود در انگلیس یا امارات را جهت حمل بار انتخاب کنید.
  • قابلیت پیش‌بینی زمان تحویل بار: خطوط هوایی بر اساس برنامه زمانبندی مشخص کار می‌کنند، و تأخیر‌ها به ندرت بیش از چند ساعت است.
  • امنیت: در حالی که حمل دریایی با چالش‌های امنیتی و طبیعی روبرو است، حمل بار از انگلیس به دبی با هواپیما در بالاترین سطح امنیتی وجود دارد.

در عین حال، حمل و نقل هوایی با محدودیت‌هایی همراه است. به عنوان مثال، اگر چندین پالت کالا جهت حمل داشته باشید، ممکن است هزینه ارسال آنها با هواپیما از قیمت محموله شما بیشتر شود!

حمل هوایی کالا از انگلیس به دبی

گاهی ممکن است هزینه حمل بار از انگلیس به دبی با هواپیما، بیش از شش برابر روش LCL شود!  همچنین برخی محموله‌های فله‌ای یا خطرناک را نمی‌توان با هواپیما جا به جا کرد.

به طور کلی، اگر سرعت، انعطاف‌پذیری، قابلیت اطمینان یا امنیت بالاتر، اولویت اصلی شما برای حمل بارتان است، حمل هوایی را انتخاب کنید.

با کارشناسان شرکت IRdelivery تماس بگیرید تا شما را در انتخاب بهترین گزینه حمل بار از انگلیس به دبی یاری دهند.

راهنمای بنادر برای حمل بار از انگلیس به دبی

با داشتن اطلاعات در مورد بنادر مبدا و مقصد مسیر تجاری خود، بهتر می‌توانید گزینه مناسب را برای حمل بار از انگلیس به دبی انتخاب کنید.

بنادر باری مبدا در بریتانیا

بندر گرنجموث

اطلاعات  بندر:

  • واقع در اسکاتلند، شمالی‌ترین نقطه کشور انگلستان.
  • بزرگترین بندر تجاری اسکاتلند.
  • ۷۰ درصد از جمعیت اسکاتلند در یک ساعتی این بندر زندگی می‌کنند.
  • اتصالات جاده‌ای و ریلی عالی به تمام مناطق اسکاتلند.
  • متعلق به: Forth Ports
  • حجم کانتینر سالانه: 250000 TEUs

بندر ساوتهمپتون

اطلاعات بندر:

  • واقع در ساحل جنوبی انگلستان.
  • از طریق راه‌آهن و جاده‌ به شهر‌های بزرگ انگلیس متصل است.
  • چهار کشتی کانتینری را می‌توان به طور همزمان بارگیری یا تخلیه کرد.
  • دارای یک ترمینال تخصصی برای میوه و سبزیجات.
  • 14000 متر مربع ظرفیت نگهداری بار در یخچال.
  • متعلق به: Associated British Ports.
  • حجم کانتینر سالانه: بیش از 1.9 میلیون TEUs

بندر TEESPORT

اطلاعات بندر:

  • واقع در سواحل شمال شرقی انگلستان.
  • این بندر دو کیلومتری، در ساحل رودخانه تیس قرار دارد.
  • سومین بندر بزرگ در انگلیس.
  • در میان ده بندر شلوغ اروپای غربی.
  • دارای دو پایانه کانتینری
  • متعلق به: PD Ports
  • حجم کانتینر سالانه: 500000 TEUs

بندر فلیکس استو

اطلاعات بندر:

  • تقریباً نیمی از کل ترافیک کانتینری انگلستان را پردازش می‌کند.
  • هفتمین بندر شلوغ اروپا.
  • واقع در شمال شرقی لندن، پایتخت انگلیس.
  • یکی از ۵۰ بندر پرتردد جهان.
  • متعلق به: Hutchison Port Holdings
  • حجم کانتینر سالانه: بیش از 3.8 میلیون TEUs

بندر بلفاست

اطلاعات بندر:

  • بندر کانتینری برتر در ایرلند شمالی.
  • نزدیک به ۲۰ درصد از حجم حمل و نقل تجاری در جزیره ایرلند را بر عهده دارد.
  • دارای امکانات باربری فله، خشک و مایع و همچنین ترمینال کانتینری.
  • دارای شش جرثقیل کانتینری برای بارگیری و تخلیه کشتی‌ها.
  • متعلق به: کمیسیونر بندر بلفاست.
  • حجم کانتینر سالانه: 125000 TEUs

سایر بنادر در بریتانیا

علاوه بر بنادر ذکر شده در بالا، می‌توانید از بندر لندن و لیورپول هم به امارات متحده عربی صادرات داشته باشید.

بنادر مقصد در امارات متحده عربی

خور فکان

اطلاعات بندر:

  • بندر اصلی شارجه
  • تنها بندر امارات متحده عربی که در تنگه هرمز قرار ندارد.
  • بندری معروف برای سرعت بالا انجام مراحل تجاری
  • ارائه خدمات درجه یک برای پردازش سریع بار
  • یک مرکز مهم حمل و نقل خاورمیانه.
  • متعلق به: اداره بنادر شارجه.
  • حجم کانتینر سالانه: بیش از 3 میلیون TEUs.

بندر خلیفه

اطلاعات بندر:

  • بندری در حال توسعه با ظرفیتی که انتظار رشد تصاعدی دارد.
  • یک بندر کانتینری فوق مدرن و پیشرفته.
  • دارای تنها ترمینال کانتینری نیمه خودکار در منطقه است.
  • از ردیابی کانتینر مجهز به GPS استفاده می‌کند.
  • سیستم‌ها، خدمات و مراحل گمرکی یکپارچه.
  • متعلق به: بنادر ابوظبی.
  • حجم کانتینر سالانه: بیش از 14.5 میلیون TEUs

بندر جبل علی

اطلاعات بندر:

  • بزرگترین بندر خاورمیانه.
  • به عنوان بهترین بندر منطقه در ۲۵ سال گذشته شناخته شده است.
  • جبل علی در سال ۱۹۷۰ ساخته شد و به سرعت از بندر راشد پیشی گرفت و به بندر اصلی امارات تبدیل شد.
  • بزرگترین بندر دست ساز جهان.
  • دهمین بندر کانتینری پرتردد جهان.
  • متعلق به: DP World.
  • حجم کانتینر سالانه: بیش از 14.5 میلیون TEUs

راهنمای فرودگاه ها برای حمل بار از انگلیس به دبی

در ادامه اطلاعاتی از فرودگاه‌هایی که مسیر ترانزیت کالا بین انگلیس و دبی را فرآهم می‌کنند را برای شما شرح خواهیم داد.

فرودگاه های مبدا در انگلیس

فرودگاه منچستر

اطلاعات فرودگاه:

  • واقع در ۱۱ کیلومتری جنوب غربی مرکز شهر منچستر.
  • در حال حاضر تحت یک برنامه توسعه یک میلیارد پوندی قرار دارد که تا سال ۲۰۲۴ تکمیل می‌شود.
  • به حدود ۲۱۰ مقصد در سراسر جهان پرواز دارد.
  • منچستر دارای دو باند و یک ترمینال بار است.
  • پرواز‌های مستقیم به امارات ارائه می‌دهد.
  • فرودگاه‌های مقصد در امارات متحده عربی: ابوظبی، دبی.

فرودگاه بیرمنگام

اطلاعات فرودگاه:

  • واقع در مرکز انگلستان، با جاده‌‌های ارتباطی به بقیه کشور.
  • ایده‌آل برای صادرات از میدلندز.
  • بیش از 80 سال سابقه کار دارد
  • ظرفیت بار سالانه بیش از ۸۰۰۰ تن.
  • پرواز‌های مستقیم به امارات متحده عربی را ارائه می‌دهد.
  • فرودگاه‌های مقصد در امارات متحده عربی: ابوظبی، دبی.

فرودگاه لندن(هیترو)

اطلاعات فرودگاه:

  • یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه‌های جهان.
  • دارای امکانات حمل و نقل مدرن و گسترده است.
  • مجموع ارزش کالاهای حمل شده، سالانه ۱۳۳ میلیارد پوند است.
  • چندین پرواز مستقیم به امارات ارائه می‌دهد.
  • فرودگاه‌های مقصد در امارات متحده عربی: ابوظبی، دبی، شارجه.

فرودگاه گلاسکو

اطلاعات فرودگاه:

  • دومین فرودگاه شلوغ اسکاتلند، بعد از فرودگاه ادینبورگ.
  • هشتمین فرودگاه شلوغ بریتانیا.
  • واقع در ۱۶ کیلومتری غرب مرکز شهر گلاسکو.
  • پرواز‌های مستقیم به امارات ارائه می‌دهد.
  • فرودگاه‌های مقصد در امارات متحده عربی: دبی.

فرودگاه‌های دیگر در بریتانیا

حمل بار از انگلیس به دبی از طریق فرودگاه‌های لندن گاتویک و لوتون امکان پذیر است.

فرودگاه‌های مقصد در امارات

فرودگاه بین‌المللی دبی

اطلاعات فرودگاه:

  • ششمین فرودگاه باربری پرتردد جهان.
  • دروازه اصلی حمل و نقل هوایی امارات متحده عربی.
  • تحت مالکیت امارات اسکای کارگو، دومین شرکت بزرگ حمل‌ونقل کالا در جهان.
  • دارای یک ترمینال باربری است که به نام “دهکده بار” فرودگاه دبی معروف است.
  • سالانه ظرفیت حمل و نقل 2.5 میلیون تن را دارد.
  • دارای چندین پرواز مستقیم مسافری و باری از انگلستان
  • فرودگاه‌های متصل در انگلیس: لندن هیترو، منچستر، بیرمنگام، گلاسکو، لندن گاتویک، استانستد، ادینبورگ.

فرودگاه دبی آل مکتوم

اطلاعات فرودگاه:

  • در سال ۲۰۱۰ افتتاح شد
  • در درجه اول یک فرودگاه باری است
  • ۱۲ میلیون تن حمل و نقل سالانه
  • هزینه کل فرودگاه ۸۲ میلیارد دلار برآورد شده است.
  • فرودگاه‌های متصل در بریتانیا: لندن هیترو.

فرودگاه ابوظبی

اطلاعات فرودگاه:

  • دومین فرودگاه شلوغ امارات در زمینه حمل و نقل.
  • ظرفیت بار سالانه نزدیک به یک میلیون تن است.
  • از طریق ۳۰ خط هوایی به بیش از ۶۰ کشور متصل است.
  • دارای پرواز‌های مستقیم از چندین فرودگاه انگلیس است.
  • یک برنامه افزایش ظرفیت در حال انجام است، که در نهایت امکان جابجایی ۲ میلیون تن بار در سال را فراهم می‌کند.
  • فرودگاه‌های متصل در بریتانیا: بیرمنگام، لندن هیترو، منچستر.

فرودگاه شارجه

اطلاعات فرودگاه:

  • این فرودگاه دارای امکانات مدرن جابجایی بار است.
  • قادر به مدیریت طیف گسترده‌ای از محموله‌های وارداتی، از جمله حمل و نقل با دمای کنترل شده است.
  • دارای پنج پایانه بار.
  • می‌تواند ۱۳ هواپیما را در خود جای دهد.
  • پرواز مستقیم باری از لندن هیترو
  • فرودگاه‌های متصل در بریتانیا: لندن هیترو.

حمل بار و کالا از انگلیس به دبی با شرکت IRdelivery

به عنوان یک شرکت حمل و نقل بین‌المللی با سالها تجربه، IRdelivery می‌تواند مزایای قابل توجهی را برای تجارت بین‌المللی، و حمل بار از انگلیس به دبی را به شما ارائه دهد. به طور خلاصه، ما بسیاری از پیچیدگی‌های موجود در حمل و نقل کالا بین کشور‌ها، به خصوص حمل بار از انگلیس به دبی را از پیش پای شما بر می‌داریم.

برخی مزایای استفاده از خدمات شرکت IRdelivery در زمینه حمل بار از انگلیس به دبی عبارتند از:

  • امکان دریافت و مقایسه قیمت‌ها در سریعترین زمان
  • فرآیند‌ رزرو سریع و ساده خدمات
  • امکان رصد و پیگیری مراحل حمل و نقل بار
  • امکان دریافت کمک انسانی در صورت نیاز در انگلیس یا دبی
  • بدون نیاز به استفاده از چندین شرکت مختلف، کلیه مراحل تحویل بار، حمل و نقل داخلی، مراحل ترخیص گمرکی، بارگیری، حمل بین‌المللی، تخلیه و تحویل بار را برای شما انجام می‌دهیم.

برای هماهنگی و کسب اطلاعات مورد نظر، به همراه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار از انگلیس به دبی، با ما تماس بگیرید.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند