انبارداری در انگلیس

انبارداری در انگلیس

خدمات انبارداری در انگلیس شرکت IRdelivery

انبارداری فرآیند ذخیره‌سازی موجودی فیزیکی یک کالا برای فروش یا توزیع است. انبار‌ها توسط انواع مختلف کسب و کار استفاده می‌شود که نیاز به ذخیره موقت محصولات به صورت عمده، قبل از ارسال آن‌ها به مکان‌های دیگر یا به صورت جداگانه برای مصرف‌کنندگان نهایی دارند.

انگلستان یکی از کشورهای صادر کننده بزرگ در دنیا است. همین دلیل باعث می‌شود تا انبارداری در انگلیس برای بسیاری از بازرگانان مورد نیاز باشد.

شرکت Irdelivery به عنوان یک شرکت بازرگانی بین المللی، ارائه دهنده خدمات انبارداری در انگلیس می‌باشد.

انبارداری در انگلیس چیست؟

انبارداری فرآیند ذخیره سازی کالاها یا موجودی های فیزیکی در یک انبار قبل از فروش یا توزیع است. انبارها به طور ایمن و مطمئن محصولات را به روشی سازماندهی شده ذخیره و محافظت می‌کنند و ردیابی مکان یک کالا، زمان رسیدن اقلام، مدت زمانی که کالا در آنجا بوده و مقدار موجود را آسان می‌کند.

انبارداری در انگلیس توسط شرکت Irdelivery شامل نگهداری محموله بازرگانان و افراد مختلف در بهترین شرایط تا زمان ارسال به دیگر نقاط جهان مانند امارات متحده عربی و ایران می‌شود.

به عنوان مثال، بسیاری از مشاغل تجارت الکترونیک محصولات را به صورت عمده از تامین‌کنندگان خود خریداری می‌کنند که تا زمان ارسال نیاز است در انبار نگهداری شوند.

تجارت الکترونیک باعث رشد سریع در صنعت انبارداری شده است. در واقع، خدمات انبارداری در انگلیس در دهه گذشته دو برابر شده است، زیرا مشاغل در سراسر جهان سرمایه‌گذاری زیادی در زنجیره تامین خود دارند تا کالا‌ها را سریعتر و کارآمدتر به دست مصرف‌کنندگان برسانند.

بسیاری از کالاهای پزشکی، دارویی، خدماتی، صنعتی، ماشین آلات و… از انگلیس به دبی و ایران توسط بازرگانان صادر می‌شود. خدمات انبارداری در انگلیس شرکت Irdelivery امکان نگهداری، بسته‌بندی، برچست گذاری، بارگیری اختصاصی و… را به مشتریان خود خواهد داد.

خدمات انبارداری در انگلیس

چرا انبارداری در انگلیس مهم است؟

وظیفه اصلی یک انبار، نگهداری محصولات یا کالاها قبل از انتقال آنها به مکان دیگری است. انبارداری بخشی ضروری از زنجیره تجارت است. همچنین برای اکثر مشاغلی که با کالا‌های فیزیکی سروکار دارند از اهمیت بالایی برخوردار است. خدمات انبارداری در انگلیس می‌تواند در اختیار بازرگانان کوچکی که قصد فروش کالاهای خود به خرده‌فروشان را دارند قرار بگیرد، یا می‌تواند شرکت‌های تجاری بزرگ تجاری را شامل شود.

تجارت سودده نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. بسیاری از تاجران موفق عجله‌ای در به انجام رساندن معامله خود ندارند تا زمانی که از کسب حداکثر سود ممکن مطمئن شوند! به دلیل مسافت زیاد و وجود برخی مشکلات موجود برای تاجران ایرانی، انبارداری در انگلیس می‌تواند گزینه مناسبی به جهت کمتر کردن ریسک‌های موجود باشد.

در هر صورت انبارداری در سراسر جهان یکی از اصول اولیه تجارت به شمار می‌آید که باید به آن توجه داشت.

خدمات انبارداری در انگلیس توسط شرکت IRdelivery

اگر قصد حمل بار از انگلیس به دبی یا ایران را دارید، قطعا به خدمات انبارداری نیاز خواهید داشت. انبارداری در انگلیس این امکان را به شما می‌دهد تا با خیال راحت فرآیند اداری ترخیص و بارگیری جهت ارسال را انجام دهید.

در برخی مواقع ممکن است محموله های شما توسط چند فروشنده مختلف تامین شود. اینکار ممکن است باعث شود که کالاهای شما در یک زمان مشخص آماده نشوند، از این رو می‌توانید با استفاده از خدمات انبارداری در انگیس شرکت Irdelivery، محموله‌های خود را در مکانی امن ذخیره کنید تا همگی آماده ارسال شوند.

علاوه بر این، بارگیری در کانتینر و چیدمان اختصاصی محموله نیاز به مکان مشخصی دارد تا اینکار انجام شود. انبارهای شرکت Irdelivery با دارا بودن تمامی استانداردهای بین المللی، مکانی مطمئن را برای نگهداری و پایش محموله‌های شما فرآهم می‌کند.

خدمات بسته بندی از دیگر مواردی است که می‌توانید در انبارداری در انگلیس از آن بهره ببرید. به راحتی می‌توانید درخواست تغییر بسته‌بندی را بدهید تا با مدرنترین تجهیزات اینکار برای شما انجام شود.

همچنین شاید مایل باشید که محموله‌ها با نام و برچسب اختصاصی شما ارسال شوند! در این حالت طبق خواسته شما کلیه کالاها برچسب‌گذاری اختصاصی خواهند شد و در بسته‌بندی مورد نظر شما قرار خواهند گرفت.

شرکت بازرگانی Irdelivery با در اختیارداشتن انبارهای مدرن و امن در انگلیس، امنیت محموله‌های شما را تضمین می‌کند. کلیه انبارها با دوربین‌های مداربسته و نگهبانی بیست و چهارساعته کنترل می‌شوند. علاوه بر رعایت مسائل ایمنی، مسائل بهداشتی نیز در انبارهای انگلیس شرکت Irdelivery رعایت می‌شود. به جهت جلوگیری از آسیب محموله‌ها در انبارها، سمپاشی مداوم و مرتب انجام می‌شود تا از آفت‌زدگی و وجود حشرات و جانواران در آنها جلوگیری شود.

انبارداری در انگلیس شرکت Irdelivery

مزایای انبارداری چیست؟

به غیر از نگهداری محموله‌های شما، انبارداری مزایای دیگری دارد که در ابتدا مشخص نیست. این موارد شامل گزینه‌های زیر می‌شود:

  • آنالیز و بررسی مقدار موجودی کالا: دانستن اینکه چقدر موجودی دارید و چقدر از آن جابجا شده به این معنی است که می‌توانید برای آینده برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشید.
  • کاهش هزینه‌های نهایی: با شرایطی که خدمات انبارداری دارد، می‌توانید زمان کافی برای برنامه ریزی به جهت کاهش هزینه‌های نهایی خود داشته باشید. همچنین از آنجایی که محموله شما در جای امنی نگهداری می‌شود، می‌توانید صبر کنید تا در زمان مناسب محموله خود را راهی بازار کنید.
  • حفاظت از کالا‌ها: داشتن انباری که متناسب با نیاز‌های کالا‌های شما باشد برای یک تجارت بسیار مهم است. اگر کالا‌های فاسد شدنی دارید که نیاز به سردخانه دارند، باید اطمینان حاصل کنید که محموله شما در انباری مجهز نگهداری می‌شود.
  • جریان سریع حمل و نقل کالا: انبارداری این امکان را فرآهم می‌کند تا محموله را در شرایط ایده‌آل بارگیری و حمل کنید.

برخی از ویژگی های انبارهای شرکت Irdelivery در انگلیس؟

انبارداری تنها نگهداری کالا در یک سیلو یا انبار نیست. در واقع انبارداری مجموعه‌ای از خدماتی است که تضمین می‌کند کالاهای شما در بهترین شرایط تا هنگام بارگیری و حمل و نقل نگهداری می‌شود. با در نظر گرفتن این موضوع، ویژگی‌هایی از انبارداری وجود دارد که می‌تواند به نگهداری، حمل و نقل و حفاظت از کالا کمک کند. برخی از ویژگی‌های انبارداری شرکت بازرگانی Irdelivery در انگلیس عبارتند از:

  • محیط ذخیره‌سازی بزرگ و وسیع برای اطمینان از حداکثر ذخیره‌سازی کالا و دسترسی آسان در تمام طول سال
  • کنترل آب و هوا درون انبار برای کالا‌هایی که به محیط‌های سردتر یا گرمتر نیاز دارند.
  • سیستم مدیریت موجودی با تکنولوژی روز برای پیگیری ورود و خروج کالا از انبار‌ها.
  • داشتن پرسنل آموزش دیده و مرتبط برای سازماندهی و مراقبت از کالاها.
  • داشتن تجهیزات حمل و نقل و جابجایی برای تحویل و حمل کالا به انبار و انتقال از انبار به محل بارگیری.
  • داشتن تجهیزات مدرن انبارداری برای جا به جایی و طبقه‌بندی کالاها.
  • امنیت کافی برای ایمن نگه داشتن انبار و کالاهای موجود در آن.

انبارهای شرکت Irdelivery در انگلیس

مراحل انبارداری در انگلیس توسط شرکت بازرگانی Irdelivery

همانطور که قبلا اشاره کردیم، انبارداری مدرن باید طبق اصول استاندارد جهانی انجام شود. برخی از مراحل کلی انبارداری در انگلیس توسط شرکت Irdelivery شامل موارد زیر می‌شود:

  • هماهنگی جهت دریافت خدمات انبارداری

در مورد انبارداری، اولین موضوع داشتن فضای کافی جهت ذخیره‌سازی است. زمانی که درخواست انبارداری یک محموله می‌شود، پرسنل باید برای مکان‌هایی که قرار است کالاها در آنجا ذخیره شوند برنامه‌ریزی کنند تا بیشترین استفاده را از فضا داشته باشند.

در صورت در دسترس بودن فضای کافی، می‌توانید خود محموله را به انبار انتقال دهید یا اینکه از خدمات حمل و نقل شرکت Irdelivery استفاده نمایید.

  • دریافت محموله‌های ورودی

هنگامی که کالاها به انبار می‌رسند، کارکنان باید اقلام را دریافت کرده و با دقت آن‌ها را برای پردازش به محل استقرار انتقال دهند.

  • ردیابی موجودی

از آنجایی که محموله‌های مختلف به صورت مداوم وارد و خارج از انبار می‌شوند، باید در سیستم مدیریت موجودی انبار ثبت شوند تا امکان ردیابی آنها وجود داشته و برای تغییرات آتی برنامه‌ریزی کنند.

  • ذخیره‌سازی محموله

پس از دریافت و پردازش محموله، باید در مکان از قبل مشخص شده در انبار ذخیره شوند. این مورد می‌تواند شامل قرار دادن کالاها در باکس‌ها یا پالت‌ها و سپس استفاده از لیفتراک برای انتقال آن‌ها به فضای ذخیره‌سازی مناسب باشد.

  • کنترل آب و هوا

بسته به ماهیت محصولات، عواملی مانند دما، رطوبت یا فشار ممکن است نیاز به ثابت نگه داشتن داشته باشند. به عنوان مثال، کالا‌های منجمد باید در مناطقی که دمای آن‌ها زیر صفر است ذخیره شود. این الزامات تضمین می‌کند که کالای شما در بهترین شرایط دمایی نگهداری می‌شود.

  • سازماندهی مجدد

با ورود محصولات جدید، موجودی انبار ممکن است نیاز به جابجایی داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که از کل فضا به بهترین نحو استفاده می‌شود. هر گونه تغییر باید در سیستم‌های مدیریت موجودی ردیابی و به روز شود.

  • اعمال تغییرات درخواستی مشتری

گاهی ممکن است مشتریان درخواست تغییر بسته‌بندی، برچسب گذاری و چیدمان خاص در کانتینر را داشته باشند. در این شرایط افراد آموزش دیده تغییرات خواسته شده از سمت مشتری را اعمال می‌کنند.

  • حمل و نقل و خروج از انبار

در نهایت، زمانی که محصولات برای حمل و نقل باید از انبار خارج شوند، مجددا آن‌ها را بازیابی، پردازش، بسته‌بندی و بارگیری خواهیم کرد. سپس محموله به مقصد نهایی مورد نظر جهت حمل و نقل به مقصد ارسال خواهد شد.

چرا باید از خدمات انبارداری Irdelivery استفاده کنیم؟

شرکت Irdelivery با نزدیک به دو دهه سابقه فعالیت در امر تجارت، انبارداری و حمل و نقل بین المللی، بهترین شرایط را با کمترین هزینه برای شما فرآهم می‌کند. ما تلاش می‌کنیم تا با دانش خود در زمینه تجارت بین المللی، تجارت شما را آسانتر و با هزینه نهایی کمتر به سرانجام برسانیم.

شما در هر زمان می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا از مشاوره رایگان ما در زمینه انبارداری در انگلیس بهره‌مند شوید. همچنین برای استعلام قیمت انبارداری در انگلیس با ما تماس بگیرید.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند