حمل زمینی از ترکیه به ایران

حمل زمینی از ترکیه به ایران

همه چیز درباره حمل زمینی از ترکیه به ایران

زمانی که قصد حمل کالایی از یک نقطه به نقطه دیگری را دارید، یکی از مهمترین فاکتور‌ها برای انتخاب روش حمل محموله شما، قیمت تمام شده آن است. حمل زمینی از ترکیه به ایران، ارزان‌ترین روش برای حمل محموله‌های شما از مقصد کشور ترکیه می‌باشد.

اگر قصد تجارت و واردات کالا از کشور ترکیه را دارید، و یا اگر قصد حمل اسباب منزل یا کالا‌های جزئی از مقصد ترکیه به ایران را را داشته باشید، کسب اطلاع بیشتر در زمینه حمل زمینی از ترکیه به ایران می‌تواند در هزینه‌های نهایی شما تأثیر مثبت بگذارد، و باعث تسریع کار شما شود.

ما در مجموعه IRdelivery به عنوان یک شرکت حمل و نقل بین‌المللی، بهترین، ارزانترین و سریعترین روش‌های حمل زمینی کالا از ترکیه به ایران را برای شما شرح خواهیم داد. فرقی نمی‌کند که شما یک بازرگان باشید و قصد واردات یک محموله بزرگ از ترکیه به ایران را دارید، یا اینکه یک خریدار جز از فروشگاه‌های ترکیه هستید که قصد تحویل خرید خود در ایران را داشته باشید، ما در هر صورت از کوچکترین محموله تا بزرگترین آن را برای شما از راه زمینی در داخل کشور تحویل می‌دهیم.

تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا هر چه بیشتر با جزئیات حمل زمینی از ترکیه به ایران آشنا شوید.

حمل زمینی از ترکیه به ایران

روش‌های حمل زمینی از ترکیه به ایران

مرسوم‌ترین روشی که در حمل زمینی از ترکیه به ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد، استفاده از حمل و نقل جاده‌ای است. کامیون‌ها و ترانزیت‌ها بیشترین سهم را در حمل و نقل جاده‌ای و واردات کالا از مقصد ترکیه به ایران دارند.

با توجه به حجم و میزان بار شما، نوع وسیله حمل آن به ایران انتخاب خواهد شد. اگر بار شما وزنی بین سه تا شش تن داشته باشد، می‌توان از کامیون‌های حمل خرده بار برای انتقال آن به ایران استفاده کرد. این کامیون‌ها برای محموله‌های مناسب است که طول آن‌ها از ۶ متر و عرض و ارتفاع آن‌ها از 2.30 متر بیشتر نباشد.

اگر محموله وارداتی شما حجم و وزن بیشتری دارد، باید از روش حمل ترانزیت استفاده کرد. ترانزیت‌ها کامیون‌هایی هستند که ظرفیت آن‌ها تا ۲۴ تن می‌رسد. طول آن‌ها ۱۲ و ارتفاع و عرض آن‌ها 2.35 متر است. حمل انواع کانتینر و پالت‌ها با این روش به راحتی امکان‌پذیر است.

همچنین بخوانید : خرید از ترندویل

تفاوتی ندارد که شما از کدام شهر قصد حمل زمینی از ترکیه به ایران را دارید. امکان حمل کالا به روش زمینی از تمامی شهر‌های ترکیه ممکن است. بیشترین واردات کالا از کشور ترکیه به ایران در روش زمینی، از شهر‌های استانبول، مرسین، ازمیر، بورسا، وان و غیره انجام می‌شود.

همچنین می‌توانید کالا‌های وارداتی خود در روش زمینی را به تمام شهر‌های ایران منتقل کنید. شما می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید، تا بهترین مبدا و مقصد را برای کاهش هزینه‌های خود به شما معرفی کنند.

یکی دیگر از مسائلی که هنگام حمل زمینی از ترکیه به ایران باید به آن دقت داشته باشید، مدت زمان حمل محموله شما است. در روش حمل زمینی از ترکیه به ایران، مدت زمانی که به طور معمول طول می‌کشد تا محموله به ایران برسد ۷ روز است. البته این مقدار زمان به نوع بار شما بستگی دارد و در برخی مواقع، خرده بار‌ها ممکن است در مدت زمان بیشتری به مقصد برسند.

اگر برای دریافت محموله خود از کشور ترکیه عجله دارید و می‌خواهید در مدت زمان کمتری بار شما به دستتان برسد، پیشنهاد می‌کنیم از روش حمل هوایی از ترکیه به ایران استفاده کنید.

چرا باید حمل زمینی از ترکیه به ایران را انتخاب کنیم؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، مهمترین دلیل استفاده از روش حمل و نقل زمینی برای واردات از ترکیه به ایران، هزینه پایین آن است. حمل زمینی در مقایسه با دیگر روش‌های موجود کمترین هزینه را برای واردکننده دارد. همچنین از مزیت‌های حمل زمینی، امکان انتقال کالا از تمامی شهرهای ترکیه می‌باشد. در روش حمل هوایی محموله شما معمولاً باید از فرودگاه استانبول بارگیری شود.

حال ممکن است که بار شما در شهر دیگری از ترکیه باشد، که در این صورت یک هزینه اضافه برای حمل و نقل به استانبول نیز باید پرداخت کنید.

یکی از مواردی که حمل زمینی در آن بسیار شایع است، جابجایی اثاثیه منزل از ترکیه به ایران است. حمل اثاثیه از ترکیه به ایران معمولاً با روش حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود که علاوه بر هزینه کم، امنیت بیشتری برای وسایل شما به همراه دارد.

فراموش نکنید که حمل اثاثیه منزل نیاز به مهارت و تجربه کافی دارد. شما می‌توانید از خدمات شرکت IRdelivery برای این امر استفاده کنید. ما علاوه بر اخذ کلیه مجوزهای‌ها، تمامی مراحل حمل و نقل از ترکیه به ایران را برای شما انجام می‌دهیم.

این مراحل شامل بارگیری، حمل اثاثیه تا انبار، اخذ مجوز‌های لازم و انجام امورگمرکی و در نهایت، حمل زمینی از ترکیه به ایران می‌شود. بدون انجام دادن هیچ گونه کاری و صرف هیچ هزینه اضافی، می‌توانید به راحتی وسایل خود را درب منزل در ایران تحویل بگیرید.

حمل زمینی کالا به ایران

قیمت حمل زمینی از ترکیه به ایران

شاید مایل باشید که در مورد هزینه‌های حمل و نقل زمینی از مقصد ترکیه بیشتر بدانید. در واقع هزینه‌های حمل و نقل زمینی به شرایط و عوامل گوناگونی بستگی دارد.

اولین عاملی که برای محاسبه حمل محموله شما در نظر گرفته می‌شود، مبدا و مقصد بار شما است. قطعاً هر چه فاصله بین این دو بیشتر باشد، قیمت ترانزیت نیز به همان اندازه بالاتر می‌رود.

عامل دیگری که بر قیمت تأثیر می‌گذارد، نوع کالای شما است. محموله‌های عادی هزینه حمل کمتری نسبت به کالا‌های خطرناک دارد. به طور مثال حمل محموله‌ای که بار آن پوشاک است، هزینه‌های کمتری نسبت به مواد شیمیایی دارد.

عامل سومی که درهزینه حمل و نقل کالا از مقصد ترکیه به ایران محاسبه می‌شود، وسیله مورد استفاده برای حمل و نقل است. اگر محموله شما به صورت خرده بار باشد، می‌توان آن را با کامیون‌های کوچک حمل کرد که بطبع هزینه کمتری نیز دارند. اما اگر محموله شما نیاز به کامیون بزرگ داشته باشد، هزینه آن نیز بالاتر می‌رود.

از آنجایی که مراحل انتخاب و حمل و نقل به وسیله کامیون‌های خارجی، نیاز به تجربه کافی دارد، به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای حمل زمینی از ترکیه به ایران، از یک شرکت حمل و نقل بین‌المللی استفاده کنید. این کار باعث جلوگیری از صرف هزینه‌های اضافی برای شما می‌شود. شما می‌توانید از خدمات شرکت حمل و نقل بین‌المللی IRdelivery برای این کار استفاده کنید.

عوامل دیگری مانند وزن و حجم بار شما نیز بر هزینه حمل و نقل شما تأثیر می‌گذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و محاسبه قیمت دقیق حمل و نقل از ترکیه به ایران، لطفاً با کارشناسان IRdelivery تماس بگیرید.

همچنین بخوانید : انبارداری در ترکیه

خدمات شرکت IRdelivery در حمل زمینی از ترکیه به ایران

در پایان لازم است به این نکته اشاره کنیم که شما می‌توانید موقع بستن قرارداد با فروشنده، کلیه هزینه‌های مربوطه را به او محول کنید. در این صورت تمامی هزینه‌های حمل و نقل شما اعم از بارگیری، گمرکی، حمل و نقل جاده‌ای و غیره به عهده فروشنده قرار می‌گیرد.

اما اگر قرارداد شما به گونه‌ای بود که خود باید تمامی هزینه‌ها را پرداخت کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از خدمات یک شرکت حمل و نقل استفاده کنید. قطعاً استفاده از خدمات شرکت حمل و نقل می‌تواند به طور چشمگیری در هزینه‌های شما صرفه‌جویی کند. همچنین به دلیل تجربه و داشتن تخصص، محموله شما به بهترین شکل ممکن ترانزیت می‌شود.

ما با سال‌ها تجربه در زمینه حمل و نقل بین‌المللی، بهترین مسیر‌های و انتخاب‌ها را برای کاهش هزینه‌های شما انتخاب می‌کنیم.

برای شروع همکاری تنها کافیست با ما تماس گرفته، تا مشاوره‌های لازم را به شما بدهیم. پس از ثبت سفارش خود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که منتظر دریافت محموله خود در ایران، و مقصد مورد نظر خود بمانید. ما در کمترین زمان ممکن، تمامی مراحل واردات کالا از کشور ترکیه را برای شما انجام می‌دهیم.

سوالات متداول:

حمل زمینی از ترکیه به ایران چگونه انجام می‌شود؟

حمل و نقل زمینی از مبدا ترکیه، به دو روش ریلی و جاده‌ای انجام می‌شود.

کدام روش حمل و نقل زمینی، هزینه کمتری دارد؟

هزینه تمام شده حمل و نقل زمینی از مبدا ترکیه به نوع و حجم بار شما بستگی دارد. اگر مقدار محموله شما زیاد است، حمل و نقل ریلی هزینه کمتری دارد. همچنین محموله‌های فله‌ای، مصالح ساختمانی و شیمیایی با قطار جا به جا می‌شوند. حمل جاده‌ای برای خرده بار و محموله کانتینری مناسب است.

برای حمل بار خود از ترکیه به ایران باید چه کاری انجام دهم؟

با شرکت IRdelivery تماس گرفته تا با توجه به مبدا، نوع و میزان بار شما، بهترین گزینه به شما پیشنهاد شود. کلیه مراحل ترخیص کالا و حمل و نقل آن توسط ما انجام می‌شود.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند