خرید کالا از امریکا

خرید از آمریکا

بهترین روش خرید کالا از آمریکا برای ایرانیان!

همه ما در مورد کیفیت بالا کالاهای ساخت آمریکا شنیده‌ایم. امروزه آمریکا رتبه یک اقتصاد جهان را دارد، که درصد بالایی از این موفقیت را مدیون صادرات کالاهای با کیفیت خود می‌باشد. اما آیا خرید از آمریکا برای ایرانیان نیز میسر است!؟

شاید فکر کنید که خرید کالا از امریکا برای ایرانیان غیر ممکن باشد، اما در واقع اینطور نیست! امروزه با گسترش تجارت الکترونیک، امکان خرید از آمریکا و دیگر کشورها به راحتی برای ایرانیان و سایر مردم جهان فرآهم شده است.

تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید، تا با خرید از آمریکا بیشتر آشنا شوید. در این مطلب بررسی می‌کنیم که چه کالاهایی را می‌توانیم از آمریکا بخریم، و چگونه به ایران منتقل کنیم.

دلیل محبوبیت کالای آمریکایی چیست؟

وقتی صحبت از ایالات متحده می‌شود، ما به یک “بهشت خرید” اشاره می‌کنیم، به ویژه محصولات مارک دار، کالا‌های مصرفی، اقلام مورد نیاز زندگی، لوازم الکترونیک، تولیدات صنعتی و غیره. شما می‌توانید همه چیز را در این کشور بزرگ پیدا کنید.

اجناس و کالاهای تولید شده در ایالات متحده که پایتخت خرید جهان نامیده می‌شود، همه برند‌های اصلی هستند، اما قیمت آن‌ها نسبت به اروپا ارزان‌تر است. چه قصد خرید یک محصول اصیل داخلی، یا یک محصول مونتاژ شده از یک کشور ثالث (هند، چین و غیره) را داشته باشید، باید بدانید که کیفیت در کالاهای ساخت آمریکا حرف اول را می‌زند.

کالاهای آمریکایی علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی هم نسبت به دیگر نقاط جهان دارند. شاید تعجب کنید اما بسیاری از کالاهای ساخت چین، از نوع آمریکایی آن گرانتر هستند!

ایالات متحده یکی از پیشرفته‌ترین کشور‌های جهان است. در این مکان هزاران کالا از برند‌های داخلی گرفته تا معروف‌ترین برند‌های جهان متمرکز شده است. همین امر خرید از آمریکا را بسیار جذاب می‌کند.

خرید اینترنتی از آمریکا

آیا خرید از آمریکا برای ایرانیان امکانپذیر است؟

در حالی که کالاهای آمریکایی در سراسر جهان در دسترس هستند و امکان خرید آنها برای مردم وجود دارد، متاسفانه ایرانیان از آن محروم هستند. بازار ایران پر شده از کالاهای بی کیفیت چینی، که جز ضربه به اقتصاد کشور و هدر رفت سرمایه ملی، هیچ منفعتی برای مردم ندارد.

علاوه بر اینکه ایران با آمریکا روابط سیاسی و اقتصادی ندارد، تحریم‌های بین‌المللی هم از جمله دلایلی است که دسترسی ایرانیان به کالاهای آمریکایی را با مشکل مواجه کرده است. امکان خرید از آمریکا برای اکثر ایرانیان کار دشواری است.

اما خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش تجارت الکترونیک در طی سالیان گذشته، خرید از آمریکا برای ایرانیان نیز امکانپذیر شده است، اما با روش‌های خاص خود!

همچنین بخوانید : خرید از سایت های خارجی

خرید اینترنتی از آمریکا!

آسانترین راه خرید از آمریکا، استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی آمریکایی است! در حال حاضر تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی امریکایی وجود دارد که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را به فروش می‌رسانند! شما می‌توانید به راحتی در این فروشگاه‌ها پرسه بزنید و هر آنچه را که مایل هستید خریداری کنید!

آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی در آمریکا و جهان است! این وبسایت طیف وسیعی از کالاهای مورد نیاز شما را در خود جای داده است. هر آنچه را که بخواهید می‌توانید در آن پیدا کنید، و در هر جای دنیا که باشید، تحویل بگیرید. از مزیت‌های آمازون، تنوع زیاد کالاها با قیمت‌های رقابتی است.

امکان خرید به صورت عمده نیز در سایت Amazon وجود دارد. این قابلیت برای بازرگانان بسیار ارزشمند است. در حالا حاضر مردم آمریکا، بسیاری از نیازهای روزمره و زندگی خود را بوسیله وبسیات آمازون تامین می‌کنند.

طی سالیان گذشته، فروش خارج از کشور این شرکت به طور چشم‌گیری افزایش داشته، و بسیاری از مردم جهان در سراسر جهان، از خدمات این فروشگاه اینترنتی استفاده کرده‌اند.

برای آشنایی بیشتر با سایت آمازون، لطفا مطلب خرید از آمازون را مطالعه بفرمایید.

یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی محبوب، که می‌توانید برای خرید کالا از امریکا از آن استفاده کنید، فروشگاه Ebay است. ای بی هم مانند آمازون، امکان خرید تکی و عمده را برای شما فرآهم می‌کند. همچنین می‌توانید کالاهای با کیفیت بالاتری را در آن پیدا کنید.

برای آشنایی بیشتر با سایت ebay، لطفا مطلب خرید از ebay را مطالعه کنید.

حال شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه می‌توانیم از فروشگاه‌های اینترنتی آمریکایی خرید کنیم!

نحوه خرید از امریکا

نحوه خرید از امریکا به روش اینترنتی

خرید از آمریکا بوسیله اینترنت برای تمام مردم دنیا به آسانی آب خوردن است! مشتریان در حالت عادی وارد وسایت فروشگاه اینترنتی می‌شوند، کالای خود را انتخاب می‌کنند، پول آن را پرداخت می‌کنند و آن را درب منزل تحویل می‌گیرند!

اما متاسفانه برای ایرانیان این کار کمی پیچیده‌تر است! به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وضع شده، ایرانیان نمی‌توانند به طور مستقیم از فروشگاه‌های آمریکایی خرید کنند. نه تنها امکان ثبت سفارش از ایران نیست، امکان پرداخت و انتقال پول هم میسر نیست! پس راه حل چیست؟!

تنها راه خرید از آمریکا استفاده از یک واسطه برای انجام این کار است. در حال حاضر خرید از سایت‌های خارجی به وسیله واسطه به امری عادی و معمول تبدیل شده است. شما می‌توانید به وسیله شرکت‌های خرید از سایت های خارجی مانند شرکت IRdelivery، به راحتی خرید خود را انجام دهید.

در این روش شما کالای خود را از وبسایت مورد نظر انتخاب می‌کنید. سپس واسطه آن را از طریق منابع خود در خارج از کشور خریداری می‌کند، و به ایران ارسال می‌کنند. شما می‌توانید کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید. اگر با خود فکر می‌کنید که اینکار هزینه زیادی دارد، اشتباه فکر می‌کنید!

هزینه خرید از آمریکا به همان قیمتی انجام می‌شود که یک آمریکایی در خود ایالات متحده باید پرداخت کند. در این میان تنها کارمزد کمی برای انتقال محموله شما به ایران از شما اخذ می‌شود. این هزینه با توجه به مقدار و نوع کالا شما متفاوت است.

توجه داشته باشید که خرید از امریکا بصورت تکی و عمده قابل انجام است.

چه کالاهایی را میتوانیم از آمریکا بخریم؟

شما از طریق شرکت IRdelivery می‌توانید طیف وسیعی از کالاها را از آمریکا خریداری کنید. اگر یک خریدار خرد هستید، یا یک خریدار عمده، خرید از آمریکا می‌تواند تضمینی برای کیفیت بالای کالای خریداری شده شما باشد.

در ادامه به برخی از پر طرفدارترین کالاهای آمریکایی اشاره خواهیم کرد، که امکان خرید و تحویل آنها در ایران وجود دارد.

خرید لوازم پزشکی از آمریکا

  • لوازم پزشکی

آمریکا یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات و لوازم پزشکی در جهان است. آمریکا در زمینه صنعت پزشکی بسیار پیشرفته است، و بهترین محصولات را در این زمینه تولید می‌کند.

تجهیزات و ملزومات پزشکی دسته‌های مختلفی دارند، اما دسته‌بندی‌های اصلی عبارتند از: تجهیزات پزشکی الکترونیکی، تشخیصی، جراحی، تجهیزات پزشکی بادوام (DME)، مراقبت‌های حاد، و نگهداری و حمل و نقل. همچنین تجهیزاتی که برای نگهداری و انتقال لوازم پزشکی استفاده می‌شود.

دستگاه‌های پزشکی مانند ضربان‌ساز، پمپ‌های انسولین، ‌مانیتور‌های اتاق عمل، دفیبریلاتور‌ها و ابزار‌های جراحی، از جمله محرک‌های عمقی مغز، و غیره. همچنین دستگاه‌های پزشکی با امکان کنترل از راه دور.

در کل از کوچکترین تا بزرگترین کالاهایی که مربوط به پزشکی باشد را می‌توان از آمریکا خریداری کرد.

خرید تجهیزات صنعتی از آمریکا

  • تجهیزات صنعتی

یکی دیگر از کالاهایی که آمریکا در تولید آن پیشرو است، لوازم و تجهیزات صنعتی است. از ماشین آلات صنعتی گرفته، تا ابزارهای کوچک، آمریکا جز کشورهایی است که تجهیزات صنعتی با کیفیتی تولید می‌کند.

آمریکا همیشه یکی از بزرگترین صادر کنندگان تجهیزات صنعتی بوده است. بازارهای که بیشترین صادرات تجهیزات صنعتی به آنجا بوده عبارتند از:

  1. کره جنوبی (با 3 میلیارد دلار)
  2. ژاپن (1.4 میلیارد دلار)
  3. کانادا (844 میلیون دلار)

خرید لوازم آرایشی از آمریکا

  • لوازم آرایشی

به عنوان یک زن، وقتی فرصتی برای خرید از آمریکا را دارید، نمی‌توانید محصولات زیبایی را که از برند‌های معروف مانند Calvin Klein (CK)، Tommy Hilfiger، Marc هستند را نادیده بگیرید! جاکوبز، تام فورد، شانل، گوچی، ورساچه… همگی برخی از برندهای معروف و محبوب هستند که می‌توانید از آمریکا خریداری کنید.

ایالات متحده علاوه بر داشتن برند‌های عطر مانند مارک جیکوبز، تام فورد، کالوین کلین، ویکتوریا سکرت… در مورد لوازم آرایشی نیز محصولات فوق العاده‌ای برای خرید دارد! برند‌های معروف بی‌شماری مانند استی لادر، نوتروژنا، موراد، کلینیک، می‌بلین، ELF و غیره از این جمله هستند.

معمولاً این اقلام کمی گران هستند اما اصل بودن و کیفیت آن‌ها تضمین شده است. می‌توانید به از طریق فروشگاه‌های اینترنتی آمریکایی، این محصولات را با قیمت‌های کمی ارزان‌تر خریداری کنید، اما همچنان از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

علاوه بر این، این محصولات همیشه با قیمت‌های مشخص درج می‌شوند، بنابراین نیازی به چانه‌زنی نیست و از خرید محصولات گران‌قیمت اما بی‌کیفیت نترسید.

برندهای معروف لوازم آرایشی آمریکایی

برند‌های لوازم آرایشی زیادی در آمریکا وجود دارد مانند:

  • MAC: این برند بسیار معروف است. کیت‌ها و ست‌های آرایش این برند، مطمئناً هر دختری را عاشق خود می‌کند، مانند رژ لب‌های MAC، Max Fix و غیره. علاوه بر این، به خاطر لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست نیز معروف است.
  • Lippie Stix: خطوط آرایشی این برند از جمله محصولات پر فروش در جهان است.
  • elf: این برند جز محصولات مقرون به صرفه آمریکایی است. محصولات زیادی از رژ لب، سایه چشم، ریمل، کرم پودر و … در این شرکت تولید می‌شود. این برند در حال حاضر در برخی از کشور‌ها به سختی یافت می‌شود اما شما می‌توانید با خرید اینترنتی، به راحتی آن را تهیه کنید.
  • NYX: این برند آرایشی بسیار شناخته شده است. قیمت مقرون به صرفه و کیفیت خوب از ویژگی‌های آن است. این محصولات متنوع، و مناسب برای بسیاری از افراد است.

بسیاری از برند‌های آرایشی و بهداشتی و محصولات دیگری مانند Maybelline، Neutrogena، Murad، Skinceuticals، Clinique و … نیز برای خرید اینترنتی در دسترس است.

عطر و ادکلن آمریکایی از جمله موارد دیگری است که می‌توانید هنگام خرید از آمریکا به آن فکر کنید! این محصولات دارای مارک‌های بسیاری، با رایحه‌های مختلف است، و می‌توان آنها را در اکثر فروشگاه های اینترنتی امریکایی خریداری کنید.

اگر به دنبال خرید محصولاتی از برند‌های بزرگ هستید، می‌توانید به طور مستقیم با IRdelivery تماس گرفته تا راهنمایی‌های لازم را به شما بدهیم. برخی از برند‌های معروف عطر عبارتند از: Calvin Klein (CK)، Tom Ford، Marc Jacobs، Valentino و غیره.

علاوه بر مواردی که اشاره کردیم، امکان خرید پوشاک، کالاهای الکترونیکی، موبایل و کامپیوتر، لوازم خانه و غیره از آمریکا وجود دارد.

اگر قصد خرید از آمریکا را دارید، ما می‌توانیم کلیه مراحل را برای شما انجام دهیم. از ثبت سفارش، تا حمل و نقل و تحویل درب منزل را در سریعترین زمان ممکن انجام می‌دهیم. همچنین آماده همکاری با کلیه بازرگانان و تاجران محترم نیز هستیم.

خرید اینترنتی از آمریکا تحویل در ایران

اگر فکر می‌کنید که به دلیل تحریم‌ها و مشکلاتی که ایران در عرصه بین الملل با آن روبرو است، نمی‌توانید از ایالات متحده آمریکا مستقیم خرید کنید، سخت در اشتباه هستید!

امروزه خرید اینترنتی از آمریکا و تحویل در ایران به راحتی امکان‌پذیر است. با رشد تجارت الکترونیک و پیشرفت بسترهای حمل و نقل بین‌المللی، امکان خرید محصولات از سراسر جهان و تحویل آنها در ایران وجود دارد.

ما توضیح دادیم که می‌توانید به راحتی از طریق شرکت Irdelivery از فروشگاه‌های اینترنتی آمریکایی خرید کنید و کالاهای خود را در ایران تحویل بگیرید. اما این همه ماجرا نیست!

علاوه بر خرید از فروشگاه‌های آنلاین آمریکایی، می‌توانید با کمک ما مستقیما از فروشگاه‌های فیزکی آمریکا نیز خرید کنید!

خرید از فروشگاه های آمریکا

شرکت Irdelivery این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده که محصولات خریداری شده از آمریکا را برای آنها حمل و در ایران تحویل دهد. این کالاها می‌تواند مستقیما توسط خود مشتری خریداری شود و ما فقط آن را به ایران حمل کنیم، یا سفارش خرید آن را بدهند تا محصول مورد نظر را برای ایشان خریداری کنیم و سپس مراحل انتقال آن به ایران را انجام دهیم.

هیچ محدودیتی برای تعداد و حجم کالاهای شما وجود ندارد! کالای شما می‌تواند یک کارتن کوچک باشد یا چندین کانتینر، ما مراحل انتقال و حمل آن به دبی و ایران را انجام می‌دهیم.

اگر کالای خاصی مد نظر شما است که قصد خرید آن از آمریکا را دارید، با ما تماس بگیرید تا ضمن ارائه مشاوره رایگان، از هزینه حمل آن به ایران نیز مطلع شوید.

فراموش نکنید که هزینه خرید از فروشگاه های آمریکا و حمل آن به ایران بستگی به نوع، وزن و حجم کالای شما دارد.

خرید تجهیزات پزشکی از آمریکا

از امریکا چی بخریم؟

اینکه بپرسیم از آمریکا چی بخریم واقعا عجیب است! آمریکا بهشت خرید کالا است! هر آنچه که بخواهید می‌توانید در آمریکا پیدا کرده و خریداری کنید. برای خرید عمده از آمریکا، می‌توانید به دنبال کالاهایی باشید که در ایران تقاضای زیادی برای آنها وجود دارد و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

البته به این موضوع توجه داشته باشید که بهتر است کالاهایی را از آمریکا بخرید که خاص هستند یا نمونه مشابه آن وجود ندارد! به دلیل کیفیت بالای محصولات آمریکایی، قیمت کالاها نیز گرانتر از نمونه‌های چینی است!

در زیر، چند نمونه از کالاهایی که معمولا برای خرید عمده از آمریکا تقاضای بیشتری برایشان وجود دارد را ذکر می‌کنم:

  • الکترونیک مصرفی: مانند تلفن همراه، لپ تاپ، تبلت، دوربین‌های عکاسی و ویدیو، تلویزیون، کنسول‌های بازی و لوازم جانبی مربوطه.
  • تجهیزات پزشکی شامل لوازم اتاق عمل، دارو، دستگاه‌های پزشکی و تصویربرداری، لنز چشم و غیره.
  • لوازم خانگی: شامل یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، ماکروفر و سایر لوازم برقی خانگی.
  • لوازم ورزشی: مانند تجهیزات ورزشی، لباس‌ها و کفش‌های ورزشی، دوچرخه و وسایل بازی روی آب.
  • لوازم آرایشی و بهداشتی: مثل عطر و ادکلن، لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و مو و لوازم بهداشتی.
  • لوازم خودرو: شامل لوازم جانبی خودرو، لاستیک، روغن موتور و قطعات یدکی.
  • پوشاک و لوازم جانبی: شامل لباس‌ها، کفش‌ها، کیف و کفش‌، جواهرات و ساعت‌ها.
  • ابزارها و تجهیزات صنعتی: مانند ابزارهای برقی و دستی، تجهیزات جوشکاری، اندازه‌گیری و کنترل کیفیت، ماشین‌آلات صنعتی و سیستم‌های نورپردازی.
  • کتاب و موسیقی: مانند کتاب‌ها، رمان‌ها، کتاب‌های آموزشی، موسیقی CD و دی وی دی.
  • لوازم کودک و نوزاد: شامل اسباب‌بازی، لوازم تغذیه و بهداشتی برای کودکان و نوزادان.

این تنها چند نمونه از کالاهایی هستند که می‌توانید به شکل عمده از آمریکا خریداری کنید. ممکن است نیاز به خرید کالای خاص یا منحصر به فردی داشته باشید، لذا بهتر است در این زمینه با ما تماس بگیرید. همچنین، پیش از خرید، بهتر است بازار و قوانین و مقررات مربوط به واردات کالاها به کشور مقصد را بررسی کنید تا ممنوعیتی برای آن وجود نداشته باشد و در آینده به مشکلی برنخورید.

9 پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند