خرید از انگلیس

خرید از انگلیس

نحوه خرید کالا از انگلیس

کشور انگلیس تولید کننده بسیاری از کالاهای مصرفی و ضروری است. کالاهای انگلیسی از نظر کیفیت و قیمت، رقیب جدی محصولات آمریکایی به شمار می‌روند. آیا خرید از انگلیس برای ایرانیان داخل کشور میسر است؟!

بازار تجارت الکترونیک بریتانیا مدت‌هاست که با پذیرش سریع فناوری،  و پیوستن فروشگاه‌های بزرگ به این عرصه، جز بازارهای پویا در جهان شده است. از همان سال‌های اول که فروشگاه‌های اینترنتی به وجود آمدند، انگلستان هم وارد این مارکت شد، و توانسته در حال حاضر به سراسر جهان کالا ارسال کند. خرید از انگلیس به شکل آنلاین می‌تواند جذابیت‌های خود را داشته باشد!

در حالی که آمار بخش خرده فروشی بریتانیا در حال کاهش است، بازار تجارت الکترونیک در سال ۲۰۱۸ به ۱۷۵ میلیارد یورو رسید، و انتظار می‌رود این رقم تا پایان سال جاری به ۲۰۰ میلیارد یورو برسد!

تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا ببینید که چگونه می‌توان از داخل ایران، خرید از انگلیس را تجربه کنید!

چرا باید کالای خود را از انگلیس خریداری کنیم!؟

ممکن است از خود بپرسید که خرید کالا از انگلیس چه منفعتی برای ما دارد؟!

پاسخ در دو کلمه خلاصه می‌شود:

  • کیفیت
  • قیمت

تولیدات کشور انگلستان در عین اینکه کیفیت بسیار بالایی دارند، قیمت پائینتری نسبت به محصولات مشابه آمریکایی دارند. علاوه بر این بسیاری از صنایع و تولیدات کشور انگلستان برای تاجران جذابتر است، و همین امر آنها را به خرید از انگلیس ترغیب می‌کند.

بازرگانان زیادی وجود دارد که علاقه‌ای به کالاهای بی کیفیت چینی ندارند. علاوه بر آن مایل هستند که محموله خود را ارزانتر خریداری کنند، که در این صورت، خرید از انگلیس بهترین گزینه است.

طیف وسیعی از کالاها را می‌توان از انگلستان خریداری کرد. در ادامه به برخی از محبوبترین کالاهای انگلیسی که می‌توانید از داخل ایران خریداری کنید، اشاره خواهیم کرد.

  • خرید لوازم آرایشی از انگلیس

انگلستان یکی از مراکز اصلی تولید لوازم آرایشی در جهان است. اگر به دنبال خرید عمده لوازم آرایشی هستید، خرید از انگلیس را پیشنهاد میکنیم. تمامی برندهای مشور را میتوان در فروشگاه‌های بریتانیا پیدا کرد.

  • خرید پوشاک از انگلیس

یکی دیگر از محصولات مناسب برای واردات کالا از انگلیس، پوشاک است. انگلستان یکی از مراکز مد جهان است، و می‌توان برندهای مشهور و با کیفیت را، با قیمتی مناسب در آن پیدا کرد.

  • خرید تجهیزات پزشکی از انگلیس

غیر ممکن است صحبت از تجهیزات پزشکی باشد و نامی از انگلستان نیاید! انگلستان یکی از پیشروترین کشورها در حوزه فن‌آوری پزشکی می‌باشد. بسیاری از دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی مورد استفاده در ایران، از کشور انگلستان وارد می‌شود. خرید از انگلیس در زمینه تجهیزات پزشکی به راحتی امکانپذیر است.

  • خرید تجهیزات صنعتی از انگلیس

ادوات و تجهیزات صنعتی انگلیسی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. انگلستان مانند دیگر تولیدات خود، در زمینه تولید تجهیزات صنعتی هم بسیار موفق است. یکی از محصولاتی که هنگام خرید از انگلیس می‌توانید به آن فکر کنید، تجهیزات صنعتی انگلیسی است.

علاوه بر موارد بالا، امکان واردات کالا از انگلیس در حوزه ویتامین‌ها، تجهیزات الکترونیکی و رادیویی، لوازم منزل و غیره نیز وجود دارد.

همچنین بخوانید : خرید از سایت های خارجی

نحوه خرید کالا از انگلیس به چه صورت است؟

حالا که با برخی از کالاهای انگلیسی بیشتر آشنا شدید، باید طریقه خرید و انتقال آن به ایران را بدانید. در حال حاضر بهترین روش خرید از انگلیس، خرید اینترنتی از فروشگاه‌های آنلاین انگلیسی است. اما چگونه؟

شما می‌توانید برای خرید از انگلیس و یا انتقال محموله خریداری شده قبلی خود، از خدمات شرکت IRdelivery استفاده کنید.

اگر بازرگان هستید و بار خود را از قبل خریداری کردید، می‌توانید مراحل انبارداری، حمل و نقل و ترخیص از گمرک را به شرکت IRdelivery بسپارید. اگر به دنبال محموله خاصی میگردید، می‌توانید با شرکت تماس بگیرید تا مراحل خرید را نیز برای شما انجام دهیم.

اگر یک خریدار خرد هستید هم می‌توانید از خدمات شرکت IRdelivery استفاده کنید. اگر بار شما یک کارتن هم باشد، برای شما خریداری و به ایران منتقل میکنیم.

خرید اینترنتی از انگلیس بهترین و آسانترین راه برای خریداران خرد و تاجران بزرگ می‌باشد. تنها کافی است به فروشگاه‌های اینترنتی انگلیسی مراجعه کنید، و کالای خود را انتخاب کنید، سپس ما مراحل خرید و انتقال آن به ایران را برای شما انجام خواهیم داد.

خرید اینترنتی از انگلیس

حالا که با نحوه خرید کالا از انگلیس آشنا شدید، لازم است منابعی را معرفی کنیم تا بتوانید از آنجا کالای خود را پیدا کنید. در ادامه به معرفی محبوبترین فروشگاه های اینترنتی انگلیسی می‌پردازیم، که می‌توانید برای خرید از انگلیس از آنها استفاده کنید.

کالای خود را پیدا کنید، و لینک آن را برای ما بفرستید. بار شما یک کارتن باشد، یا چند کانتینر، ما آن را برای شما خریداری و به ایران انتقال می‌دهیم.

 

1.آمازون انگلستان

تعداد تخمینی بازدید کننده ماهانه: 220.7 میلیون نفر

خرید از آمازون

جای تعجب نیست که سایت آمازون در انگلستان بالاترین رتبه سایت تجارت الکترونیک در بریتانیا و چهل و دومین سایت با رتبه برتر در جهان است.

آمازون کار خود را به‌ عنوان یک کتاب‌فروشی آنلاین شروع کرد، و در حال حاضر به قدرت فوق‌العاده‌ای رسیده است. اکنون بیشتر دسته‌بندی‌های تجارت الکترونیک از رایانه‌ها و لوازم الکترونیکی گرفته، تا کتاب‌ها و غیره را در دسترس قرار داده است.

برای آشنایی بیشتر با سایت آمازون، لطفا مطلب خرید از آمازون را مطالعه بفرمایید.

2.ebay انگلستان

تعداد تخمینی بازدید‌کننده ماهانه: 146.3 میلیون نفر

خرید از ebay انگلستان

eBay مدت‌هاست که خود را به عنوان بازاری برای خرید و فروش لوازم الکترونیکی، پوشاک مد، کلکسیون، کالا‌های ورزشی، دوربین‌های دیجیتال، وسایل کودک و هر چیز دیگری که مردم دوست دارند آنلاین بخرند، تثبیت کرده است.

این تعداد بالای مشتری به این معنی است که مانند آمازون، ای بی هم از تعداد زیادی محصول پشتیبانی می‌کند، و از سراسر جهان مشتری دارد. خرید از انگلیس با ebay می‌تواند یک تجربه لذت بخش باشد.

برای آشنایی بیشتر با سایت ebay، لطفا مطلب خرید از ebay را مطالعه کنید.

3.خرید از انگلیس در فروشگاه Asos

تعداد تخمینی بازدید‌کننده ماهانه: 33.75 میلیون نفر

خرید از انگلیس در فروشگاه Asos

Asos یک خرده‌فروش آنلاین مد و لوازم آرایشی بریتانیایی است، که در سال ۲۰۰۰ تأسیس شد، و از آن زمان به یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های تجارت الکترونیک مد در سراسر جهان تبدیل شده است. این سایت و رتبه ۵ را در طبقه‌بندی مد و پوشاک در سراسر جهان دارد.

برای خرید از انگلیس، این وبسایت می‌تواند گزینه مناسبی باشد. امروزه، Asos بیش از ۸۵۰ برند را به فروش می‌رساند. همچنین طیف وسیعی از لباس‌ها و لوازم جانبی خود را دارد، و محصولات خود را به تمام ۱۹۶ کشور دنیا ارسال می‌کند.

4.Currys PC World

تعداد تخمینی بازدید‌کننده ماهانه: 26.97 میلیون نفر

خرید از Currys PC World

Currys PC World به عنوان یک فروشگاه کامپیوتر شروع به کار کرد، و از آن زمان به یکی از بزرگترین سایت‌های تجارت الکترونیک بریتانیا تبدیل شده است. در این وبسایت طیف قابل توجهی از تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، دوربین، لپ تاپ، تبلت و موارد دیگر را می‌توانید خریداری کنید.

این فروشگاه آنلاین مخصوص لوازم الکترونیک و کامپیوتر و فناوریاست، و رتبه ۹ را در جهان دارد.

شما می‌توانید در این سایت محصولات خود را به صورت تکی یا عمده انتخاب کنید، و خرید و انتقال آن به ایران را به شرکت IRdelivery بسپارید.

5. Gumtree

تعداد تخمینی بازدید‌کننده ماهانه: 85.14 میلیون نفر

خرید از Gumtree

Gumtree در ابتدا سایتی بود که آگهی‌های فروش ماشین‌ و ملک‌ را منتشر می‌کرد. کاربران می‌توانستند از طریق این سایت، اموال خود را بخرند و بفروشند.

اما امروزه، Gumtree یک سایت بسیار محبوب در بریتانیا است و از هر سه بزرگسال، هر ماه یک نفر از آن استفاده می‌کند. این سایت به عنوان بازاری برای خرید و فروش کالاهای موتوری و لوازم جانبی بسیار کارایی دارد.

6. آرگوس

تعداد تخمینی بازدید‌کننده ماهانه: 13.44 میلیون نفر

خرید از آرگوس

آرگوس یکی از خرده فروشان دیجیتال در بریتانیا است، که بیش از ۶۰۰۰۰ محصول را به صورت آنلاین و درون فروشگاهی ارائه می‌دهد. محصولات این فروشگاه شامل اسباب بازی‌ها، لباس‌ها، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، جواهرات، تجهیزات باغبانی و موارد دیگر می‌شود.

این فروشگاه با همکاری برند‌های معتبر مانند Bose، Beats، Dyson، LEGO، Nespresso و Samsung، مشتریان مختلفی را در سراسر جهان دارد.

7. جان لوئیس و شرکا

تعداد تخمینی بازدید‌کننده ماهانه: 11 میلیون نفر

خرید از جان لوئیس و شرکا

در جان لوئیس هر نوع کالایی را می‌توانید پیدا کنید. از لوازم خانگی، مبلمان و مد گرفته، تا محصولات زیبایی، اقلام الکتریکی و حتی پزشکی در این سایت وجود دارد.

این سایت ابتدا تنها در انگلستان خدمات رسانی می‌کرد، اما در حال حاضر در برخی کشورهای دیگر نیز شعبه دارد.

8. تسکو

تعداد تخمینی بازدید‌کننده ماهانه: 9.34 میلیون نفر

خرید از تسکو

تسکو یک سوپرمارکت زنجیره‌ای در بریتانیا با ۳۴۰۰ فروشگاه در سراسر کشور است. این سایت محصولات غذایی متنوع را برای فروش در سراسر جهان در دسترس قرار داده است.

علاوه بر خواربار، در سایت تسکو می‌توانید پوشاک، تجهیزات بانکداری، تجهیزات ارتباطات از راه دور و موارد دیگر را پیدا کنید.

9. مارکس و اسپنسر

تعداد تخمینی بازدید‌کننده ماهانه: 8.84 میلیون نفر

خرید از مارکس و اسپنسر

مارکس ‌اند اسپنسر یک فروشگاه آنلاین انگلیسی است که طیف وسیعی از اقلام از جمله لباس، وسایل خانه، مبلمان، لوازم دکوری، محصولات خوراکی، انواع نوشیدنی‌ها، گل و لوازم کادویی را به مشتریان ارائه می‌دهد.  بخش مد و پوشاک Marks & Spencer از نقاط قوت آن است و در آن می‌درخشد.

10.Asda

تعداد تخمینی بازدید‌کننده ماهانه: 6.96 میلیون نفر

خرید از Asda

Asda یک فروشگاه تجارت الکترونیکی است که محصولات غذایی را ارائه می‌دهد. اگر به دنبال واردات انواع شکلات به ایران هستید، این وبسایت برای شما مناسب است! در این سایت هر کالایی که یک خانواده نیاز داشته باشد، موجود است.

خرید از انگلیس با IRdelivery

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که فرقی نمی‌کند که برای خرید از انگلیس، کدام فروشنده را انتخاب کنید، در هر حال ما کلیه مراحل خرید و انتقال به ایران را برای شما انجام می‌دهیم.

شرکت IRdelivery آماده همکاری با بازرگانان و تاجرانی است که قصد خرید از انگلیس و واردات کالا به ایران را دارند. ما کلیه مراحل تجارت را با کمترین تعرفه برای شما انجام داده، و در محل مورد نظرتان به شما تحویل می‌دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند