انبارداری در دبی

انبارداری در دبی

خدمات انبارداری در دبی

کشور امارات متحده عربی و بویژه شهر دبی، یکی از مقاصد اصلی بازرگانان ایرانی می‌باشد. از این رو انبارداری در دبی به شکل امن و آسان به یکی از دغدغه‌های همه تاجران تبدیل شده است. یکی از مهمترین مراحل تجارت و خدمات بازرگانی که هم در صادرات مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم در واردات، انبارداری می‌باشد.

بواسطه انبارداری تمامی کالاهای بازرگانان در محلی امن و با امنیت کامل نگهداری می‌شود تا در زمان لزوم در سریعترین زمان ممکن به آنها دسترسی داشته باشد. ارائه خدمات انبارداری با کیفیت به ویژه در کشور امارات متحده عربی و شهر دبی، یکی از خدمات شرکت IRdelivery می‌باشد. کارشناسان ما در کنار بازرگانان گرامی، کلیه خدمات انبارداری در دبی را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام می‌دهد.

ویدیوی خدمات انبارداری در دبی توسط شرکت Irdelivery

ضرورت دریافت خدمات انبارداری در دبی

یکی از مهمترین فاکتورها برای انتخاب یک شرکت معتبر، جهت ارائه خدمات انبارداری در دبی، داشتن انبار اختصاصی می‌باشد. یک انبار مناسب علاوه بر داشتن امنیت کافی، باید از نظر دسترسی نیز در شرایط مناسبی قرار داشته باشد. دسترسی آسان موجب کاهش هزینه حمل و نقل می‌شود که این موضوع خود دارای اهمیت می‌باشد.برای بازرگانان ایرانی، انبارداری در دبی یکی از مهمترین نیازها قبل از ترخیص کالا می‌باشد. انبارداری مدرن می‌تواند به راحتی فرآیند تجارت و واردات کالا را تسریع کند و از بروز هزینه‌های اضافی برای تاجران جلوگیری کند.واردات از دبی به دلیل نزدیکی به ایران و محیا بودن بستر تجارت آزاد در آن، یکی از بهترین مقاصد جهت فعالیت تجاری و واردات کالا به کشور می‌باشد. از اینرو لازم است که در فرآیند واردات از دبی، حتما از خدمات مناسب انبارداری بهره‌مند شوید.انبارداری در دبی

انبارداری در دبی چیست؟

انبارداری به خدماتی اطلاق می‌شود که در آن کالاها از منابع مختلف جمع‌آوری، و در مکانی واحد تجمیع می‌شوند. پس از جمع آوری کالاها در مکانی واحد با توجه به نیاز تاجر تا هر زمان که بخواهد امکان نگهداری آنها در انبار وجود دارد. پس از تایید بازرگان، کالاها بارگیری شده و راهی مقصد مورد نظر می‌شوند.
همچنین بخوانید : خرید از دبی
تمامی مراحل فوق با توجه به قوانین و تحت نظارت انجام می‌شود که این امر در نهایت باعث سهولت در تحویل و ترخیص کالا می‌شود.یکی از خدمات انبارداری در دبی، بررسی و در صورت نیاز، تغییر بسته‌بندی کالاهای بازرگانان محترم می‌باشد. انباردار به دستور تاجر، امکان بازرسی و کنترل کیفی کالا را دارد و پس از انجام، گزارش لازم را به صاحب کالا ارائه می‌دهد.

مراحل و خدمات انبارداری در امارات

مراحل انبارداری در دبی مانند موارد مشابه است. در ادامه به مراحل انبارداری شرکت IRdelivery اشاره خواهیم کرد.

  • پذیرش کالا

اولین قدم برای انبارداری در دبی، پذیرش کالا است. پس از اینکه مجوزهای لازم از سمت شرکت ارائه دهنده خدمات انبارداری صادر شد، امکان ورود کالا به انبار محیا می‌شود. شما به عنوان بازرگان لازم است درخواست خود به همراه مدارک مربوط به کالا را در اختیار ما قرار دهید. در این مرحله کالا وارد انبار اختصاصی خواهد شد و کنترل امنیتی صورت می‌گیرد.

پس از اینکه کالا وارد محوطه انبار شد، توسط مسئولین انبار کنترل می‌شوند و از نظر تعداد و شکل مورد بررسی قرار می‌گیرند. در صورتی که تعداد کالا با لیست آن مغایرتی نداشته باشد، کالا به انبار مربوطه منتقل شده و محل مناسب جهت انبار شدن آن مشخص می‌شود.

همچنین بخوانید : کارگو در چین
  • انبار کردن کالا

پس از اینکه مکان جای‌گیری کالا مشخص شد، با توجه به نوع کالا مکان مناسب انبار کردن آن مشخص می‌شود. مکانی که کالای شما در آنجا قرار می‌گیرد در سامانه مدیریت انبار ثبت خواهد شد. در این مرحله رسید انبارداری به صاحب کالا و یا نماینده قانونی او تحویل داده خواهد شد.

  • تجمیع کالا جهت خروج از انبار

پس از اینکه زمان ترخیص کالا فرا رسید، با درخواست صاحب کالا مراحل خروج از انبار انجام می‌شود. در این مرحله کالاهای مورد نظر در شرایط مناسب و اصولی بارگیری شده، و به نقطه مورد نظر جهت تحویل به کشتی یا هواپیما حمل می‌گردد.

  • خدمات بسته بندی

همانطور که قبلا اشاره کردیم در صورتی که صاحب کالا درخواست کند امکان ارائه خدمات بسته‌بندی برای کالاها وجود دارد. ممکن است تاجری بخواهد کالای خود را با لوگو و آرم شرکت خود وارد کند و یا به هر دلیلی تمایل نداشته باشد با بسته بندی اصلی کالای خود را درون کانتینر قرار دهد. در اینجا خدمات بسته بندیه انبارداری در دبی می‌تواند مفید باشد.

خدمات انبارداری در دبی

خدمات انبارداری شرکت IRdelivery

ما با سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی آماده هستیم تا در تمامی مراحل واردات کالا از امارات متحده عربی، بویژه انبارداری در دبی در کنار بازرگانان کشورمان باشیم. در ادامه به طور خلاصه، برخی از ویژگی‌های مجموعه IRdelivery  در زمینه انبارداری را مشاهده خواهید کرد.

  • ارائه خدمات انبارداری در دبی بدون محدودیت ظرفیت
  • کلیه مراحل انبارداری، حمل و نظارت توسط افراد آموزش دیده در زمینه انبارداری صورت می‌گیرد
  • تمامی انبارها مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم‌های اطفا حریق می‌باشند
  • امنیت بالای انبارها و نظارت در تمام طول شبانه روز
  • کنترل با دوربین مداربسته به طور 24 ساعته
  • در صورت نیاز در سریعترین زمان، کالاهای شما به سراسر ایران حمل خواهد شد.
  • امکان حمل کالا به ایران بصورت هوایی، دریایی و اکسپرس

شرکت IRdelivery با داشتن انبارهای مناسب در دبی، آماده است تا خدمات انبارداری شما را بصورت تخصصی انجام دهد. ما با بکارگیری پیشرفته‌ترین سیستمهای انبارداری مدرن، و داشتن پرسنل آموزش دیده، کالاهای شما را تا زمان حمل نگهداری خواهیم کرد.

خدمات انبارداری در دبی

ویژگی‌ انبارهای شرکت IRdelivery

قطعا هر بازرگانی می‌خواهد محموله‌اش در بهترین شرایط و با بهترین کیفیت نگهداری شود، به همین دلیل برای انبارداری بار در دبی به جستجوی فضای ذخیره‌سازی مدیریت شده مناسب می‌گردد.

ما به عنوان یکی از برترین ارائه‌دهندگان خدمات انبارداری بار در دبی، با خدمات سریع، انعطاف‌پذیر و کارآمد، به دنبال کمک به مشتریان خود هستیم. خواه خدمات انبارداری بار در دبی برای مدت کوتاهی باشد، یا بصورت بلند مدت، انبارهای ما با تجهیزات کامل در اختیار شما است.

ما خدمات و سرویس انبارداری بار در دبی را با نرخ‌های رقابتی و انعطاف‌پذیر در اختیار مشتریان خود قرار داده‌ایم. همانطور که قبلا اشاره کردیم، انبارهای ما مجهز به دوربین‌های مداربسته ۲۴ ساعته و سیستم‌های هشدار است که آنها را به فضای ذخیره‌سازی ‌ایده‌آل برای شما در دبی، تبدیل می‌کند.

تأسیسات و انبارهای ما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای مشتریان کارآمدی بیشتری داشته، و قادر به مدیریت انواع محصولات خود باشند.

همچنین بخوانید : حمل بار از دبی به ایران

در زیر برخی از ویژگی‌های انبار‌های شرکت بازرگانی irdelivery در دبی ذکر شده است:

  • امکان پر کردن ظروف برای بسته بندی
  • امکان بسته‌بندی دلخواه، ارسال و توزیع محموله در مقصد مورد نظر
  • پالت‌سازی تخصصی برای جلوگیری از آسیب
  • خدمات برچسب زدن
  • تدابیر لازم دوره‌ای، برای کنترل آفات
  • گزارش عملکرد در صورت نیاز
  • اسکن بارکد
  • شمارش دوره‌ای کالاها
  • نظارت بر تاریخ تولید / تاریخ انقضا (برای محصولات غذایی)
  • مشاوره لوجستیک و برنامه‌ریزی

شرکت بازرگانی irdelivery با سال‌ها تجربه، علاوه بر ارائه خدمات انبارداری بار در دبی، امکان ذخیره‌سازی کالا در چین و ترکیه را نیز برای مشتریان عزیز فرآهم می کند.

مزایای استفاده از خدمات انبارداری در دبی شرکت IRdelivery

چه بعنوان یک شرکت بزرگ تجاری فعالیت کنید یا یک بازرگان کوچک باشید، قطعا به خدمات انبارداری در دبی نیاز خواهید داشت. بسیاری از شرکت‌های بزرگ  و کوچک قبل از شروع تجارت خود، نسبت به دریافت مشاوره‌های لازم اقدام می‌کنند. شما هم می‌توانید با تماس با ما، نسبت به دریافت مشاوره رایگان در زمینه انبارداری در دبی اقدام کنید.

زیاد پیش آمده که افراد به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در زمینه انبارداری، در روند صادرات یا وارداتشان دچار مشکل شده‌اند. پس ما پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه مشکلی برای تجارت شما بوجود بیاید، از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

انبارداری یک روند تخصصی است که حتما نیاز به تجربه و اطلاعات کافی دارد. از آنجایی که شرکت‌های انباردار هر روز با این مورد سر و کار دارند، لذا از جدیدترین تغییرات و قوانین این حوزه مطلع هستند.

مشتریان به راحتی می‌توانند با استفاده از تجربه و اطلاعات شرکت انباردار، بهترین استراتژی را برای تجارت خود استفاده کنند.

سوالات متداول:

چگونه می‌توانم از خدمات انبارداری در دبی استفاده کنم؟

پس از تماس با شرکت IRdelivery ، هماهنگی‌های لازم با شما انجام خواهد شد. ما بار شما را در هر نقطه‌ای در دبی تحویل گرفته، و آن را به انبار اختصاصی شرکت IRdelivery منتقل می‌کنیم.

هزینه انبارداری در دبی چقدر است؟

هزینه انبارداری در دبی به نوع، مقدار و مدت زمانی که محموله در انبار است، بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر، و محاسبه هزینه انبارداری بار خود، با ما تماس بگیرید.

آیا شخصا باید بار را به انبار منتقل کنیم؟

خیر، ما می‌توانیم بار شما را از فروشنده، فرودگاه و بندر تحویل گرفته، و خود عملیات انتقال آن به انبار را برای شما انجام دهیم.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند