انبارداری در ترکیه

انبارداری در ترکیه

انبارداری در ترکیه و نکاتی که درباره آن باید بدانید!

دریافت بهترین خدمات انبارداری در ترکیه، با شرکت IRdelivery به راحتی قابل انجام است.

کشور ترکیه یکی از شرکای دیرینه تجاری ایران می‌باشد که حجم بالایی از واردات کشور از این کشور می‌باشد. این دو همسایه قدیمی به دلیل روابط عالی که میان هر دو برقرار است، یکی از مقاصد اصلی تجارت ایرانیان می‌باشد. بازرگانان ایرانی تمایل زیادی به تجارت با کشور ترکیه دارد و هر ساله حجم زیادی کالا از آن وارد کشور می‌شود.

ویدیوی خدمات انبارداری در ترکیه توسط شرکت Irdelivery

ترکیه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پوشاک در خاورمیانه می‌باشد. این کشور از نظر اقتصادی جز ۲۰ اقتصاد بزرگ دنیا است. در سالیان گذشته اقتصاد ترکیه رشد چشمگیری داشته و در عرصه بین‌المللی بسیار موفق ظاهر شده است. از این رو می‌توان آن را یکی از مقاصد مهم برای تجارت بازرگانان ایرانی دانست.در ادامه این مطلب قصد داریم به طور خلاصه با برخی از مباحث واردات کالا مانند انبار داری در ترکیه بیشتر آشنا شویم. لطفاً تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.انبار در ترکیه

انبارداری در ترکیه چیست؟

قبل از اینکه به بحث انبارداری درترکیه بپردازیم، بهتر است در کل با پروسه انبارداری کمی بیشتر آشنا شویم. انبارداری یکی از بخش‌های مهم در تجارت کالا می‌باشد. به طور کلی انبارداری شامل دریافت کالا و محصولات از بخش‌های متفاوت یا فروشندگان مختلف، و تجمیع آن‌ها در یک انبار واحد جهت بارگیری و ترخیص به سمت مقصد می‌باشد.از آنجایی که در بحث انبارداری، تمام سرمایه و دارایی یک تاجر در یک محل جمع‌آوری می‌شود، بسیار ضروری می‌باشد که خدمات انبارداری مناسبی برای حفظ کیفیت و امنیت دارایی بازرگانان صورت پذیرد.در انبارداری مدرن و استاندارد لازم است که، تمامی کالا‌ها به صورت منظم در محلی امن، تا تعیین تکلیف نهایی نگهداری شوند. این محل باید به گونه‌ای باشد که دسترسی به آن آسان و سریع باشد.
همچنین بخوانید : خرید از ترندیول
بسیاری از تاجران به دلیل اینکه کالا‌های خود را از مکان‌های مختلف خریداری می‌کنند نیاز به محلی دارند تا همه محصولات خود را را به صورت یکجا بارگیری کرده و آن‌ها را جهت ترخیص ارسال کنند. شرکت‌های زیادی هستند که ممکن است خدمات انبارداری در ترکیه را را انجام دهند، اما لازم است که بازرگانان شرکتی را انتخاب کنند که توانایی و سابقه درخشانی در زمینه انبارداری در ترکیه داشته باشد.این توانایی و سابقه سرانجام به کاهش هزینه‌های نهایی انبارداری و در نهایت کسب سود بیشتر برای بازرگان می‌شود.مجموعه IRdelivery با سال‌ها تجربه در زمینه انبارداری در ترکیه، آماده ارائه کلیه خدمات مربوطه آن، با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه می‌باشد.

چه کالاهایی از ترکیه وارد ایران می‌شود؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ترکیه یکی از مقاصد اصلی برای بازرگانان و تجار ایرانی می‌باشد. ترکیه کالا‌های بسیار زیادی برای صادرات دارد که اکثر آن‌ها محصولات و تولیدات کشاورزی می‌باشد. محصولاتی مانند زیتون، گیلاس، فندق، پسته، بادام، جو، گندم، سیب زمینی، لیمو، چای، چغندر، سیب و غیره از جمله محصولات کشاورزی است که هر ساله از کشور ترکیه وارد ایران می‌شود. همچنین ترکیه بزرگترین تولید‌کننده پوشاک در خاورمیانه نیز می‌باشد که همین امر باعث شده حجم زیادی از پوشاک، هر ساله از این کشور وارد ایران شود. بخش بسیار زیادی از کالا‌های ترخیصی از مبدا ترکیه، از طریق گمرک بازرگان در استان آذربایجان غربی وارد کشور می‌شود.

همچنین بخوانید : حمل بار از ترکیه به ایران

بیشترین کالا‌هایی که طبق آمار رسمی از ترکیه وارد ایران می‌شود عبارتند از:

فندق، میوه‌جات، سبزیجات، پوشاک، طلا، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع فلزات، کاشی، سرامیک و غیره می‌باشد.

کالا‌های وارداتی از ترکیه‌ای تنها به موارد بالا خلاصه نمی‌شود و حجم زیادی از انواع کالا‌ها هر ساله از این کشور وارد ایران می‌شود. برخی کالا‌های وارداتی از ترکیه مشمول تخفیفات تعرفه بین دو کشور نیز می‌باشد.

خدمات انبارداری در ترکیه

انبارداری در ترکیه چه مراحلی دارد؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم انبارداری در ترکیه یکی از مراحل اصلی جهت تجارت بازرگانان می‌باشد. استفاده از یک شرکت معتبر که خدمات انبارداری در ترکیه را ارائه می‌دهد، باعث می‌شود که فرآیند تحویل دادن و تحویل گرفتن کالا با سرعت بیشتر و هزینه مناسبتر انجام شود.

پس از اینکه بازرگانان درخواست تحویل کالا به انبار را به همراه مدارک لازم ارائه دادند، مراحل انبارداری در ترکیه آغاز می‌شود. هنگامی که کالا وارد انبار می‌شود توسط نگهبانان از نظر امنیت مورد بررسی قرار می‌گیرد، همچنین تعداد و نوع کالا با مدارک ارائه شده کنترل می‌شود. در این مرحله اگر مشکلی وجود نداشته باشد و تمامی موجودی با مدارک ارائه شده تطبیق داشته باشد، جهت دسته‌بندی به قسمت بعدی ارسال می‌شود.

پس از بررسی‌های لازم و با توجه به نیاز صاحب کالا، محصولات به انبار مورد نظر هدایت شده و با تقسیم‌بندی استاندارد و مناسب، در محل تعیین شده قرار می‌گیرد. پس از قرار گرفتن کالا در محل مورد نظر، در سیستم ثبت شده و مدارک آن به صاحب کالا یا نماینده قانونی وی تحویل داده خواهد شد.

انبارداری در ترکیه

چرا به خدمات انبار داری در ترکیه نیاز داریم؟

تصور کنید شما یک یک بازرگان هستید و قصد خرید چندین نوع محصول از کشور ترکیه را داریم. کالا‌های که شما قصد خرید آن‌ها را دارید توسط چندین تولید‌کننده یا فروشنده عرضه می‌شود. معمولاً بعد از خرید کالا طی زمان مشخصی باید محصول خریداری شده را از کارخانه یا انبار فروشنده خارج کنید. حال ممکن است یکی از فروشندگان کالای مد نظر شما را در تاریخ مشخص تحویل ندهد و احتیاج به زمان بیشتری داشته باشد.

در این صورت سررسید خروج کالای دیگر فروشندگان فرا می‌رسد و شما مجبور هستید محصول خود را تحویل بگیرید. در این حالت بهترین انتخاب استفاده از خدمات انبار داری در ترکیه می‌باشد. شما به راحتی محصولات و کالا‌های خود را از کارخانه و یا انبار فروشنده، به انبار خود انتقال داده و منتظر می‌مانید تا بقیه خرید‌های شما نیز از راه برسد. از آنجایی که کالا‌های شما در مکانی امن قرار دارند هیچ گونه فشار و استرسی بر روی شما قرار نمی‌گیرد.

در انتها و پس از اینکه تمامی کالا‌های شما در انبار تجمیع شدند، می‌توانید نسبت به بارگیری و ترخیص آن‌ها اقدام نمایید.

همچنین بخوانید : کارگو در چین

در مورد دیگر ممکن است که شما نیاز داشته باشید تا بسته‌بندی کالا‌های خود را تعویض کنید. در این حالت شما می‌توانید به راحتی از خدمات بسته‌بندی شرکت انباردار خود بهرمند شوید. خدمات انبارداری در ترکیه شرکت IRdelivery این امکان را به بازرگانان می‌دهد تا در صورت نیاز، بسته‌بندی کالاهای مورد نظر او را به شکل دلخواه تعویض کنیم. همچنین نوع و شکل بارگیری در کانتینر با سلیقه بازرگان محترم امکان‌پذیر می‌باشد.

با توجه به حجم بالای مراحل کاری واردات کالا، و همچنین فشار و استرسی که ممکن است بر صاحبان کالا وارد شود، دریافت خدمات انبارداری در ترکیه می‌تواند از این مشکلات تا حد زیادی بکاهد. همچنین سرعت انجام کلیه مراحل کار را افزایش می‌دهد.

استفاده از تجربه یک شرکت معتبر حمل و نقل بین‌المللی مانند شرکت IRdelivery به راحتی می‌تواند هزینه‌های شما را تا حد زیادی کاهش دهد. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول:

خدمات انبارداری شرکت IRdelivery چیست؟

خدمات انبارداری شرکت IRdelivery شامل: تجمیع کالاهای خریداری شده در انبار جهت بارگیری، بسته بندی دلخواه صاحب بار و انتقال به مقصد بارگیری می‌باشد.

چرا باید از خدمات انبارداری در ترکیه استفاده کنیم؟

دلایل زیادی برای استفاده از خدمات انبارداری وجود دارد. ممکن است پس از خرید محصولات خود، امکان نگهداری آنها توسط فروشنده یا کارخانه، تا فرا رسیدن زمان ارسال نباشد. همچنین ممکن است محموله شما نیاز به تغییر بسته بندی داشته باشد، در اینصورت می‌توانید از خدمات انبارداری در ترکیه استفاده کنید.

آیا شرکت IRdelivery در ترکیه انبار اختصاصی دارد؟

بله، شرکت IRdelivery دارای انبار اختصاصی جهت ارائه خدمات انبارداری در کشور ترکیه است.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند