خرید از ebay

خرید از Ebay

خرید از ebay، بزرگترین حراجی جهان

اى بى | ebay یکی از شرکت‌های بزرگ چند ملیتی ایالات متحده آمریکا می‌باشد. در حال حاضر خرید از ebay یکی از تجربیات لذت بخش در زمینه خرید آنلاین می‌باشد.این سایت اولین و بزرگترین بستر حراج آنلاین در جهان را فراهم کرده است و بزرگترین کمپانی مزایده آنلاین در دنیا می‌باشد.

تمام افرادی که در عرصه تجارت الکترونیکی فعال هستند، قطعا با نام ای بی آشنا هستند. سایت ebay با فراهم کردن پلتفرمی برای ارتباط بین فروشندگان و خریداران، واسطه‌ها را حذف کرده و به صورت مستقیم کالا را از فروشنده به مشتری میرساند.

شرکت ebay اولین فروشگاه آنلاین در جهان است که بصورت مزایده کالا، فعالیت خود را آغاز کرد و به نوعی یک مرکز حراجی بزرگ بصورت آنلاین است.

خرید از ebay به این صورت است که شما در اصل کالایی از خود شرکت خریداری نمی‌کنید. در اصل ای بی بستری را فرآهم کرده که فروشندگان و خریداران به طور مستقیم و بدون واسطه به مبادله کالا بپردازند. فروشندگان طبق قوانینی خاص کالای خود را به مزایده گزاشته، و خریداران با توجه به نیازهای خود و انتخاب قیمت، کالای خود را خریداری می‌کنند.

فروش بصورت حراجی از دیرباز در بین مردم محبوب بوده و یکی از روش‌های مناسب جهت خرید ارزان قیمت، و همچنین پیدا کردن کالاهای کمیاب برای کلکسیونرها بوده است. خرید از ebay همین شرایط را بصورت آنلاین برای شما فرآهم کرده است.

وبسایت ebay امروزه، روش خرید مستقیم را بسیار آسان کرده و دسترسی افراد مختلف به طیف گسترده‌ای از کالاها را فرآهم کرده است.

خرید از ebay

معرفی شرکت ebay

این کمپانی در سال 1995 توسط یک ایرانی-آمریکایی بنام پیر امیدیار در ایالت کالیفرنیا آمریکا فعالیت خود را آغاز کرد. دفتر مرکزی این کمپانی در شهر سن خوزه قرار دارد.

شرکت ebay در حال حاضر یکی از غول‌های تجاری در زمینه فروشگاه‌های آنلاین در سطح جهان می‌باشد. این شرکت نزدیک به 200 میلیون کاربر فعال دارد و درآمد سالیانه آن به بیش از 9 میلیارد دلار می‌رسد.

خرید از ebay تحولی در تجارت الکتریکی بوجود آورد. این شرکت با خلاقیت خود توانست در میان رقیبان خود موفق عمل کند و از آنان سبقت بگیرد. درآمد شرکت ای بی بین 12 تا 15 درصد از فروش کالا توسط فروشندگان است.

همچنین بخوانید : خرید از آمریکا

شرکت ebay با خدمات‌دهی گسترده در سطح جهان و همچنین پشتیبانی قوی به سرعت در بین مردم دنیا محبوب شده و در حال حاضر در بیشتر کشورهای جهان خدمات خود را ارائه می‌دهد. البته لازم به ذکر است که خدمات ebay در برخی از کشورها مانند ایران، و حتی برخی از ایالات‌های خود آمریکا نیز محدود است.

خردی از ebay این امکان را برای شما فرآهم می‌کند که در بستری امن و با خیال راحت، کالاهای خود را انتخاب و نسبت به خرید آن اقدام کنید. سایت ebay میزبان اکثر برندهای معتبر جهانی است و تنوع بسیار بالایی از کالا در آن می‌باشد.

در حال حاضر چه خریدار باشید یا فروشنده، مجموعه ایران تحویل به راحتی امکان فروش و خرید از ebay را برای کاربران خود فرآهم کرده است.

خرید از فروشگاه اینترنتی ebay

مزایای خرید از ebay

بازار آنلاین فروشگاه ebay به قدری وسیع است که حتی فروشندگان هم نگران فروش نرفتن کالاهای خود نیستند! با وجود اینکه رقابت زیادی بین فروشندگان وجود دارد اما با توجه به بالا بودن تعداد خریداران در این فروشگاه، هیچ نگرانی بابت فروش محصولات وجود ندارد.

در این پلتفرم خریداران به راحتی می‌توانند از میان تعداد زیاد فروشنده، کالای متناسب با بودجه خود را انتخاب و پس از بررسی کیفیت و رتبه فروشنده، نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

سایت ebay با فرآهم کردن شرایط مناسب برای فروشندگان خرده فروشی، به راحتی امکان عرضه کالا را به آنها می‌دهد. فروشندگان کوچک با عرضه محصولات خود در ebay، این شانس را پیدا می‌کنند تا در سطح جهانی شناخته شوند و کسب و کار خود را گسترش دهند.

کمپانی ebay خدمات ویزه‌ای به فروشندگان کالا ارائه می‌دهد و همیشه حامی کسب و کار آنها بوده است. اگر خریدار به دلایل غیر منصفانه درخواست برگشت کالا و دریافت پول خود را کند، ebay با توجه به قوانین خود، مشکل را بررسی میکند و حامی فروشندگان خود است.

خرید از ebay ، بزرگترین حراجی دنیا

اگر قصد خرید از ebay را دارید باید به این نکته توجه داشته باشید که شرکت ایران تحویل در تمامی مراحل خرید از ebay در کنار شما خواهد بود و در سریعترین زمان ممکن کالای شما را بدستتان می‌رساند.

برای شروع فعالیت در سایت ebay باید مانند هر وبسایت دیگری، ابتدا باید در آن ثبت نام کنید. برای افتتاح حساب ابتدا وارد سایت اصلی ebay شوید و از طریق گزینه register اقدام به ثبت نام کنید. پس از تکمیل فرم مربوطه و وارد کردن اطلاعات شخصی خود وارد ایمیل خود شوید و ایمیل خود را تایید کنید.

ثبت نام شما انجام شد و شما به راحتی می‌توانید شروع به جستجوی کالای مورد نظر خود کنید. نکته ای که باید به
آن توجه داشته باشید این است که ebay مرکز کالاهای حراجی و دست دوم است، پس باید در انتخاب کالای خود نهایت دقت را داشته باشید.

خرید از ebay همچون دیگر فروشگاه‌های آنلاین مانند آمازون امکانات زیادی را برای راحتی خرید کردن به مشتریان ارائه می‌دهد. این دو فروشگاه اینترنتی غول‌های تجارت الکتریکی بین المللی محسوب می‌شوند. ای بی با داشتن بیش از 250 میلیون خرید، جز 5 بازار بزرگ جهان می‌باشد.

همچنین بخوانید : خرید از سایت آمازون

به عنوان فروشنده در ebay به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر قصد دارید به عنوان فروشنده در ebay فعالیت کنید، چند نکته را رعایت کنید تا بیش از پیش مشتریان خود را راضی نگه دارید.

  • فروش در ای بی دارای هزینه می‌باشد

قبل از اینکه تصمیم به فعالیت و فروش کالا در فضای اینترنتی بکنید، باید به این نکته توجه کنید که اشتراک و اجاره ویترین در فروشگاه اینترنتی ای بی دارای هزینه است. بازم است قبل از اقدام به انجام این کار تمامی محاسبات هزینه را انجام دهید تا از سودده بودن آن مطمئن شوید. این هزینه اشتراک مانند اجاره مغازه در دنیای واقعی می‌باشد.

  • با ارائه تخفیفات جذاب مشتری جذب کنید

فروشگاه ای بی، ویژگی برای فروشندگان در نظر گرفته که با ارائه کوپن تخفیف می‌توانند مشتری بیشتری جذب کنند. شما با ارائه این کوپن‌ها باعث بالا رفتن بازدید از فروشگاه خود می‌شوید که در نهایت باعث افزایش فروش شما نیز می‌شود.

این کوپن‌ها قوانینی دارند که حتما باید قبل از هر چیز آن را به طور کامل مطالعه کنید.

  • خواسته مشتریان خود را شناسایی کنید

یکی از روش‌های ارتقا کیفیت خدمات‌رسانی و بالا بردن فروش محصولات، شناسایی صحیح نیازهای مشتریان است. شا باید به عنوان یک فروشگاه اینترنتی بتوانید اصول آن را رعایت کنید تا بیشتر در این عرصه باقی بمانید.

از طریق تعامل با مشتری و پرسیدن نظرات آنها سعی کنید نیازهای آنها را شناسایی و در رفع آنها تلاش کنید.

فراموش نکنید که هر چه تعامل شما با مشتریان بیشتر باشد در کسب و کار خود موفق‌تر خواهید بود.

خرید از سایت ebay

خرید از ebay یک تجربه لذت‌بخش

تجربه خرید از ebay، برترین شرکت تجارت الکترونیکی می‌تواند بسیار لذت بخش و هیجان‌انگیز باشد. در این مطلب تلاش کردیم شما را با این سایت فروش اینترنتی بیشتر آشنا کنیم و شما را برای یک خرید عالی آماده کنیم. خرید از ebay همانطور که می‌تواند بسیار راحت و هیجان‌انگیز باشد، به همان اندازه می‌تواند برای کاربران ایرانی با چالش‌های زیادی همراه باشد.

irdelivery آماده است تا در تمامی مراحل خرید از ebay در کنار شما عزیزان باشد. پس از انتخاب کالای مورد نظر خود و معرفی آن به کارشناسان ایران تحویل، تمامی مراحل خرید و تحویل آن را برای شما در سریعترین زمان ممکن انجام خواهیم داد.

سوالات متداول:

وبسایت Ebay چیست؟

این وبسایت، یک فروشگاه اینترنتی است که میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان دارد. در این وبسایت هر کالایی را که قصد خرید داشته باشید، می‌توانید پیدا کنید.

خرید از وبسایت Ebay به چه شکل است؟

به دلیل تحریم ها امکان خرید مستقیم از Ebay برای ایرانیان وجود ندارد. با این حال شرکت IRdelivery کالاهای مورد نظر شما را، از این سایت خریداری کرده، و درب منزل به شما تحویل می‌دهد.

هزینه خرید از سایت Ebay چقدر است؟

هزینه خرید هر کالا با توجه به مقدار، حجم، و زمان تحویل آن متغییر است. برای کسب اطلاع از هزینه دقیق سفارش خود، بعد از انتخاب کالا با ما تماس گرفته، تا میزان هزینه برای شما محاسبه شود.

یک پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند