خرید از سایت نون

خرید از سایت نون

خرید از سایت نون امارات و نکات آن

دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم هر روز بیشتر از قبل به سمت تکنولوژی پیش می‌رود. شاید با خرید از سایت نون (NOON) به آدرس WWW.NOON.COM  بهتر این موضوع را بتوانید درک کنید! هر روز که می‌گذرد کسب و کارهای آنلاین بیشتری شکل می‌گیرد و جای فروشگاه‌های سنتی را به سرعت تصاحب می‌کنند.

اکثر ما کشور امارات و شهر دبی را با مراکز خرید پر زرق و برق و لوکس آن می‌شناسیم. محال است سفری به دبی داشته باشید و سری به بازارها و مراکز خرید آن نزنید. اما جالب است که بدانید، دبی علاوه بر مراکز خرید بزرگ، دارای یکی از فروشگاه‌های آنلاین بزرگ خاورمیانه می‌باشد. سایت نون امارات یکی از فروشگاه‌های آنلاین بزرگ و محبوب در این کشور است. مدتی است که ایرانیان نیز به خرید از سایت نون علاقه‌مند شده‌اند و هر روز بر تعداد مشتریان آن افزوده می‌شود.

خرید از سایت نون می‌تواند یک تجربه لذت‌بخش از خرید آنلاین برای شما باشد. این فروشگاه اینترنتی هر آنچه که به دنبالش هستید را عرضه می‌کند. انواع پوشاک، محصولات آرایشی و بهداشتی، وسایل خانه، محصولات کودک و نوزاد، طلا و جواهرات، لوازم الکترونیکی و انواع گجت‌ها، مواد خوراکی، کتاب، کامپیوتر و لوازم جانبی، موبایل و تجهیزات جانبی آن و غیره از جمله محصولاتی هستند که در وبسایت نون امکان خرید آنها را دارید.

سایت نون امارات با وجود سابقه کم فعالیت، به سرعت در حال رشد و گسترش است و بزودی رقیب جدی برای فروشگاه‌های اینترنتی جهان خواهد شد.

خرید از سایت نون

معرفی فروشگاه اینترنتی نون امارات

وبسایت نون امارات یکی از فروشگاه‌های اینترنتی است که فعالیت خود را از سال 2017 در کشور امارات آغاز کرد. با وجود اینکه مدت زیادی از تاسیس این فروشگاه نگذشته، با این حال بشدت در حال محبوب شدن در خاورمیانه و شمال آفریقا است. این فروشگاه اینترنتی، اولین پلتفرم تجارت الکترونیکی است که مختص مردم عرب ساخته شده است. سایت نون امارات نه تنها توانسته نیازهای خریداران را به خوبی برطرف کند، بلکه کسب و کار فروشندگان را رونق داده و باعث گسترش آنها شده است.

فروشگاه اینترنتی نون توسط محمد العبار تاسیس شده است. این شخص مالک هولدینگ بزرگ Emaar Properties نیز می‌باشد که در تمام دنیا شناخته شده است. طبق اطلاعات موجود درباره فروشگاه اینترنتی نون، این پلتفرم با بودجه‌ای بیش از 1 میلیارد دلار راه‌اندازی شده است! در وبسایت نون شما به کلکسیون بیشماری از محصولات مختلف دسترسی دارید و هر آنچه را که بخواهید می‌توانید با کیفیت اورجینال در آن پیدا کرده و تهیه کنید.

شما به راحتی می‌توانید با خرید از سایت نون امارات به کالاهای اورجینال و اصلی دسترسی داشته باشید. این پلتفرم در حال حاضر به رقیبی جدی برای کسب و کارهای سنتی امارات تبدیل شده است.

یکی از دلایل مهم محبوبیت و تمایل مردم به خرید از سایت نون را می‌توان قیمت مناسب کالاهای آن به نسبت فروشندگان دیگر دانست. قیمت محصولات و کالاهای سایت نون امارات در حالی مناسب است که کیفیت آنها بالا و اصل می‌باشند.

سایت نون امارات در حال حاضر خدمات خود را تنها به مردم امارات ارائه می‌دهد. این پلتفرم قصد دارد بزودی خدمات خود را افزایش داده و آن را به دیگر کشورهای عربی منطقه همچون عربستان سعودی نیز گسترش دهد.

خرید از سایت نون

دلایل جذابیت خرید از سایت نون امارات

طی سالیان گذشته خرید اینترنتی بشدت در بین مردم دنیا افزایش پیدا کرده است. علاوه بر راحتی که خرید اینترنتی دارد،  صرفه جویی در هزینه رفت و آمد و همچنین زمانی که صرف می‌کنیم از دیگر دلایل آن می‌باشد. با گسترش بیماری کرونا در سالیان اخیر این علاقه‌مندی در میان مردم بیش از پیش افزایش یافت و دلیلی شد برای اینکه مردم نیازهای خود را از طریق خرید در فروشگاه‌های آنلاین، مثل نون امارات انجام دهند.
علاوه بر راحتی و محبوبیت خرید از سایت نون امارات، دلایل دیگری نیز وجود دارد که بیش از پیش ما را برای این کار ترغیب می‌کند. بسیاری از ما شاید گاهی به دنبال کالایی باشیم که در داخل کشور وجود ندارد. یا به دنبال برندی هستیم که آن را نمی‌توانیم با کیفیت اصلی پیدا کنیم. در این مواقع بهترین گزینه، خرید از سایت‌های خارجی می‌باشد که کالای مورد نظر ما را دارند.

خرید از سایت نون امارات به دلیل نزدیکی به کشور ایران بهترین گزینه برای خرید اینترنتی می‌باشد.

همچنین بخوانید : حمل بار از دبی به ایران

اگر قصد خرید محصولات اصلی و کیفیت اورجینال را دارید، وبسایت نون می‌تواند مقصد خوبی برای خرید شما باشد. این فروشگاه اینترنتی رابط کاربری خوب و آسانی دارد که به راحتی امکان جستجو کالا را برای مشتریان خود فرآهم می‌کند. شما تنها کافی است به وبسایت اینترنتی WWW.NOON.COM مراجعه کنید و در قسمت جستجو کالای خود را سرچ کنید. همچنین می‌توانید در دسته‌ کالاهی مختلف این فروشگاه به گشت و گذار بپردازید و از آن خرید کنید. خرید از سایت نون امارات علاوه بر راحتی استفاده، امکان بهره‌مندی از تخفیفات و حراجی‌های مختلف فروشندگان را به شما می‌دهد.

از آنجایی که در حال حاضر این فروشگاه اینترنتی به کشور ایران خدمات نمی‌دهد، مجموعه IRdelivery آماده است تا در تمامی مراحل خرید از این فروشگاه در کنار شما باشد. تنها کافی است با کارشناسان ما تماس گرفته تا تمامی مراحل خرید از سایت نون را برای شما انجام دهیم و در سریعترین زمان ممکن، کالای شما را در ایران به شما تحویل دهیم.

هزینه حمل از فروشگاه اینترنتی noon دبی به ایران

فروشگاه اینترنتی noon دبی یکی از فروشگاه‌های آنلاین در دبی است  که بین ایرانیان کمتر شناخته شده است. اگر تمایل دارید که از این فروشگاه اینترنتی خرید کنید، می‌توانید با کمترین هزینه آن را در ایران تحویل بگیرید.

شما می‌توانید هر کالایی را که می‌خواهید با کمترین هزینه ممکن، یعنی 10 درهم اماراتی رو کشتی تحویل بگیرید. در صورتی که خرید شما بیش از 100 درهم باشد، هزینه حمل و نقل برای شما از سمت فروشگاه اینترنتی noon دبی رایگان خواهد بود.

شرکت Irdelivery کمترین هزینه خدمات خرید از فروشگاه اینترنتی noon دبی را دریافت می‌کند که می‌توانید با تماس با ما نرخ روز را دریافت کنید. زمان تحویل بار با توجه به شرایط بین 3 تا 5 روز کاری است.

شما همچنین می‌توانید از طریق شرکت‌های واسطه داخل ایران مانند ایرانیکارت نسبت به دریافت کارت اعتباری اقدام کنید تا بتوانید به صورت اقساطی خرید کنید. پرداخت ماهیانه شامل محصولاتی مانند لپتاپ و گوشی همراه می‌شود. این گزینه برای افرادی که کسب و کارهای متوسط و بزرگ دارند مناسب است.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه‌های خرید و حمل بار از سایت Noon با ما در ارتباط باشید.

چگونه وارد سایت Noon بشویم؟

همانطور که بارها اشاره کردیم، متاسفانه به دلیل محدودیت‌های موجود برای ایرانیان در سطح بین‌المللی امکان ورود کاربران ایرانی به سایت Noon میسر نیست! برای اینکه بتوانید وارد سایت و اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی نون دبی شوید، باید DNS خود را تغییر دهید و یا با IP غیر ایرانی این کار را انجام دهید!

برای تغییر دی ان اس و ورود به سایت فروشگاه می‌توانید از سامانه “شکن” استفاده کنید. در این سامانه آموزش‌های لازم برای شما در دسترس قرار گرفته است. این سامانه یک ابزار بومی جهت دور زدن تحریم‌ها است.

خرید همه چیز در فروشگاه اینترنتی نون امارات

همانطور که اشاره کردیم در وبسایت نون همه چیز پیدا می‌شود! از آنجا که این فروشگاه اینترنتی یک خرده فروشی است، هم برای خریداران خرد مناسب است و هم خرید بصورت عمده‌ای در آن امکان‌پذیر است. طیف گسترده‌ای از کالاهای موجود در این فروشگاه، تقریبا تمامی نیازها و سلیقه مشتریان ان را برطرف می‌کند. مدیران وبسایت نون بر عرضه محصولات با کیفیت تاکید دارند و علاقه‌ای به فروش محصولات بی‌کیفیت و زیر سوال بردن تجارت خود ندارند.

به دلیل اینکه مدت زمان زیادی از تاسیس وبسایت نون نمی‌گذرد، مدیران این فروشگاه اینترنتی با آفرها و بسته‌های تشویقی هیجان‌انگیز درصدد جذب هر چه بیشتر مشتری برای خود هستند. همچنین با پایین نگه داشتن محصولات و کالاهای خود تلاش می‌کنند هر چه بیشتر در سطح بین المللی برای خود اعتبار کسب کنند. اگر شما هم نمی‌خواهید این فرصت استثنایی را از دست بدهید، همین امروز با IRdelivery  تماس بگیرید.

سایت نون امارات با آینده‌ای روشن در خاورمیانه

گسترش خدمات فروشگاه‌های اینترنتی در سطح جهان بعد در از شیوع بیماری کرونا باعث شد تا مردم بیشتر از هر زمانی به سمت آن جذب شوند. با بیشتر شدن علاقه مردم به این نوع کسب و کارها، رقابت نیز در بین پلتفرم‌های تجارت الکترونیک در جهان نیز بیشتر شد. هر کدام از این کسب و کارها در تلاش هستند با ارائه خدمات متمایز و راحتتر کردن فرآیند خرید، خود را از دیگران متمایز کند.

سایت نون امارات نیز از این مسئله مستثنی نیست و از آنجایی که در منطقه‌ای خدمات‌رسانی می‌کند که پتانسیل رشد بسیار بالایی دارد، آینده روشنی برای آن پیش‌بینی می‌شود. از این رو مدیران وبسایت نون امارات تلاش کردند این مورد را تسریع کنند و به غول تجارت الکترونیک خاورمیانه تبدیل شود.

طبق گفته مدیران سایت نون، هدف آنها فقط ارائه کالاهای اصلی است که این موضوع می‌تواند بشدت برای خریداران جذاب باشد. همچنین آنها اعلام کرده‌اند که قیمت کالاهای ارائه شده در سایت نون با کمترین قیمت ممکن عرضه می‌شوند. این مورد بیش از پیش خرید از سایت نون را برای مردم جذاب می‌کند.

بازار امارات همیشه مقصد تاجران و بازرگانان ایرانی بوده و بسیاری از کالاهای مصرفی در ایران، از دبی وارد می‌شوند. از تجهیزات کامپیوتری و موبایل گرفته تا پوشاک و غیره، هر آنچه که شما بخواهید در سایت نون موجود است. یکی از دسته‌بندیهای جذاب این فروشگاه، بخش کتابخانه آن است. شما به راحتی امکان تهیه کتاب‌های چاپ جدید از بزرگترین نویسندگان جهان را در این سایت دارید.

در کل خرید از سایت نون برای کاربرانی که هم به دنبال کالای اصلی، و هم قیمت مناسب می‌گردند، بهترین گزینه می‌باشد.

خرید از فروشگاه آنلاین نون امارات

چگونگی خرید از سایت نون امارات

خرید از سایت نون بسیار آسان است. شما می‌توانید از طریق ثبت نام در وب سایت نون اقدام به خرید کنید. همچنین می‌توانید اپلیکیشن این فروشگاه اینترنتی را از فروشگاه اندروید و یا نسخه آیفون آن را از اپل استور دانلود کنید. ثبت نام در این پلتفرم راحت است و تنها با وارد کردن مشخصات فردی و آدرس ایمیل امکان پذیر است. پس از ثبت نام می‌توانید گشت و گذار و خرید از سایت نون را آغاز کنید.

همچنین بخوانید : انبارداری در دبی

همانطور که قبلا اشاره کردیم شما به راحتی می‌توانید با جستجو در سایت و یا از طریق دسته‌بندی های کالاها، محصول مورد نظر خود را در سایت پیدا کنید.

پس از پیدا کردن کالای خود می‌توانید مشخصات آن و جزئیاتش را مطالعه کنید و در صورت انتخاب، آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. در پایان می‌توانید نسبت به پرداخت وجه کالاهای خود از طریق کارت‌های اعتباری بین المللی مانند مستر کارت و ویزاکارت اقدام، و خرید خود را نهایی کنید.

متاسفانه از آنجایی که در حال حاضر این فروشگاه فقط به مردم داخل امارات خدمات ارائه می‌دهد، لازم است از یک واسطه برای خرید و تحویل کالای خود استفاده کنید. شما می‌توانید تمامی مراحل خرید از سایت نون را به شرکت IRdelivery بسپارید. ما با سالها تجربه در زمینه فعالیت تجارت الکترونیک، کالای شما را خریداری کرده و در ایران به شما تحویل می‌دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

خرید از سایت نون دبی توسط شرکت Irdelivery

خرید از سایت نون ممکن است برای شما چالش‌برانگیز باشد، اما نگران نباشید!  شما فقط کافی است وارد سایت Noon  شوید و کالاهای خود را انتخاب کنید. در قدم بعدی لینک آنها را برای ما ارسال کنید تا خرید شما را انجام داده و محصولاتان را درب منزل در ایران تحویل شما دهیم!

خرید از سایت نون دبی با استفاده از شرکت  Irdeliveryبسیار راحتتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید!

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول:

وبسایت نون چیست؟

وبسایت نون، یک فروشگاه اینترنتی آنلاین است که در شور امارات متحده عربی قرار دارد. این فروشگاه اینترنتی مجموعه‌ای کامل از کالاها را بصورت آنلاین به فروش می‌رساند.

چرا خرید از وبسایت نون برای ایرانیان مناسب است؟

به دلیل نزدیکی کشور امارات متحده عربی به ایران، هزینه های نهایی حمل و نقل به شدت کمتر می‌باشد.

تا چه میزان کالا میتوانم از سایت نون خریداری کنم؟

هیچ محدودیتی برای خرید از سایت نون وجود ندارد. خرید شما یک کارتن باشد، یا چند کانتینر، شرکت IRdelivery آن را برای شما انجام می‌دهد.

5 پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند