خرید از ترندیول

خرید از ترندیول

خرید از ترندیول در واقع، خرید از بهترین برندهای مطرح ترکیه است. امروزه بر کسی پوشیده نیست که ترکیه در صنعت نساجی و پوشاک در سطح جهان پیشرو است. پوشاک تولیدی کشور ترکیه را امروزه در هر کجای دنیا می‌توانید پیدا کنید. در ایران این تولیدات بشدت محبوب هستند. برندهای پوشاک ترکیه به راحتی در بازارهای بین المللی راه خود را باز کرده و به یک تجارت میلیون دلاری تبدیل شده است.

سایت www.trendyol.com یک فروشگاه آنلاین در کشور ترکیه می‌باشد که در آن به راحتی می‌توانید بیش از صد برند معروف تولید داخل و خارج از ترکیه را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. ترندیول را می‌توان بزرگترین فروشگاه آنلاین خاورمیانه نامید. این فروشگاه علاوه بر ارائه برندهای مختلف، برند خود را نیز دارد که از طریق سایت ترندیول می‌توانید آنها را تهیه کنید.

این فروشگاه در کشور ترکیه بسیار محبوب است. بیشترین محبوبیت ان را شاید بتوان مدیون کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب اجناسش دانست. شما به راحتی با خرید از ترندیول می‌توانید تمامی برندهای مطرح دنیا را با کمترین قیمت تهیه کنید.

ویدیوی چگونگی خرید از سایت ترندیول ترکیه توسط شرکت irdelivery

خرید از ترندیول، بزرگترین فروشگاه آنلاین پوشاک خاورمیانه

در سایت ترندیول شما می‌توانید به راحتی انواع برندهای Defecto، LC Waikiki، Koton، Puma، Adidas، Citizen، Zara و Mango را با قیمت مناسب خریداری کنید. همچنین رابط کاربری سایت ترندیول بسیار آسان است و شما به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

اگر عاشق خرید پوشاک و اکسسوری هستید، خرید از ترندیول می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. سایت ترندیول این امکان را برای شما فرآهم می‌کند که در تمامی طول شبانه روز و در هفت روز هفته بتوانید در بوتیک‌های مارک دنیا به گشت و گذار بپردازید و مشغول خرید شوید. این فروشگاه فرصتی را برای ایرانیان علاقه‌مند به صنعت مد فرآهم آورده تا همتراز با مردم دنیا، از جدیدترین محصولات و تولیدات برندهای جهان استفاده کنند.

خرید از سایت ترندیول

خرید از ترندیول بصورت آنلاین است و جالب است بدانید که این فروشگاه هیچ شعبه فیزیکی در کشور ترکیه ندارد. شما به راحتی می‌توانید از طریق اپلیکیشن و یا مراجعه به سایت ترندیول خرید خود را انجام دهید. نکته‌ای که لازم است درمورد خرید از ترندیول به آن توجه کنید این است که، خرید از ترندیول نیازمند کارت بانکی کشور ترکیه می‌باشد و فقط از این طریق می‌توان از آن خرید کرد. اگر کارت بانکی ترکیه را دارید به راحتی می‌توانید از این سایت استفاده کنید.

اما نگران نباشید! اگر شرایط خرید از تراندیول را ندارید، IRdelivery به راحتی این کار را برای شما انجام می‌دهد. تنها کافی است با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان، تا تحویل کالا درب منزل شما در کنارتان باشیم.

نکته‌ای که لازم است درباره خرید از ترندیول بدانید این است که، این فروشگاه آنلاین تنها مختص به پوشاک نیست. لوازم آرایشی، بهداشتی، ورزشی، گجت، اکسسوری و غیره از جمله محصولاتی هستند که این فروشگاه ارائه می‌دهد. ترندیول یکی از بزرگترین خرده‌فروشی‌های خاورمیانه است که هر آنچه از صنعت مد بخواهید در آن پیدا می‌شود.

معرفی فروشگاه آنلاین ترندیول

فروشگاه آنلاین ترندیول در سال 2009 میلادی توسط Demet mutlu کار خود را آغاز کرد. این فروشگاه آنلاین در حال حاظر نزدیک به 16 میلیون کاربر فعال دارد که از آن خرید انجام می‌دهند. ترندیول بیش از 2000 فروشنده دارد که تعداد محصولات آنها به بیش از 100 میلیون می‌رسد. این فروشگاه آنلاین در حال حاضر مالک برند Trendyl Mila نیز می‌باشد که انحصاری خود او است.

از نکات جالب در مورد ترندیول می‌توان به سرمایه گذاری سایت علی بابا در آن اشاره کرد! علی بابا که بزرگترین فروشگاه اینترنتی چین است و یکی از بزرگترین شرکت‌های تجارت الکترونیکی در سطح جهان می‌باشد، در سال 2018 مبلغی حدود 750 میلیون دلار در آن سرمایه گذاری کرد. این همکاری باعث شد تا ترندیول از تجربیات این غول تجاری برای بهبود زیرساخت های خود استفاده کند و هم از لحاظ امنیت پرداخت و هم خدمات به مشتریان خود را ارتقا دهد.

خرید از سایت ترندیول امکانی را برای مشتریان فرآهم میکند تا به راحتی به مارکت‌های جهانی که در حالت عادی امکان دسترسی به آنها را ندارند، دسترسی داشته باشند. شما در این فروشگاه برندهایی را می‌تونید پیدا کنید که بسیار کمیاب هستند. برند خود وبسایت نیز از محبوبیت بالایی در بین مشتریان ترندیول برخوردار است. نزدیک به 40 درصد از فروش این سایت از برند خودش می‌باشد.

با خرید از ترندیول وارد دنیای مد شوید

در چند سال گذشته صنعت مد فراز و نشیب‌های زیادی داشته و جوانان بیش از پیش به خوشپوشی و به روز بودن علاقه‌مند شدند. صنعت مد یکی از با ارزش‌ترین صنایع جهان می‌باشد که گردش مالی آن بسیار بالا است. متاسفانه در کشور ما این پیشرفت به سرعت دیگر کشورها نیوده و مردم ما هنوز نتوانسته‌اند با صنعت مد جهانی هماهنگ شوند. اما خوشبختانه جوانان هر روز بیشتر از قبل علاقه خود را نشان می‌دهند.

رفع نیازهای تعداد زیاد افراد با سلیقه‌های مختلف شاید کار دشواری به نظر برسد. خوشبختانه ترندیول با تنوع بسیار زیاد محصولات خود توانسته تمامی نیازها با سلیقه‌های مختلف را برطرف کند. محال است دنبال سبک خاصی باشید و در ترندیول آن را پیدا نکنید.

با خرید از ترندیول، به راحتی می‌توانید وارد دنیای مد شوید و پا به پای مردم دنیا، از به روزترین تولیدات مشهورترین برندهای جهان استفاده کنید. ترندیول می‌تواند یک تجربه لذت‌بخش از خرید آنلاین را برای شما به ارمغان بیاورد.

سایت ترندیول

استفاده از تکنولوژی در صنعت مد با ترندیول

شاید زمانی که مالک ترندیول در س و دانشگاه خود را ترک کرد و این فروشگاه را راه‌اندازی کرد، کمتر کسی تصور می‌کرد که روزی یکی از بزرگترین پلتفرم‌های تجارت الکترونیک ترکیه شود! این فروشگاه معروف پوشاک مقصد خرید بیش از 13 میلیون زن می‌باشد!

کشور ترکیه با دارا بودن جمعیت جوان با میانگین سنی 30 سال، یک فرصت عالی برای سرمایه‌گذاران بوجود آورده تا از این فرصت استفاده نمایند. شاید برایتان جالب باشد که میانگین بازدید ماهانه از سایت ترندیول حدود 40 میلیون نفر می‌باشد که این رقم 20 برابر بیشتر از شلوغترین مکان‌های تجاری فیزیکی در ترکیه است! با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن استفاده از تلفن همراه و اینترنت، به مرور شاهد حذف فروشگاه‌های فیزیکی در سطح جهان خواهیم بود.

خرید از ترندیول و صنعت مد ترکیه

اینکه امروزه کشور ترکیه به یکی از کشورهای پیشرو در صنعت پوشاک، دکوراسیون، مد و غیره تبدیل شده است را نمی‌توان مورد توجه قرار نداد. بازارهای تجاری ترکیه نه تنها برای ایرانیان بسیار جذاب هستند، بلکه بسیاری از کشورها نیز مایل به تجارت و تامین کالاهای با قیمت مناسب و همچنین کیفیت خوب از این کشور می‌باشند. ترکیه در سالهای اخیر به خوبی توانسته در این زمینه موفق عمل کند و مقصدی برای خرید کالاهای با کیفیت باشد.

شاید ترندیول را بتوان نقطه عطف این موفقیت دانست. با خرید از ترندیول به خوبی به قدرت طراحی و تولید کشور ترکیه پی خواهید برد. شاید نتوان تولیدات ترکیه را در رده برندهای معروف جهانی قرارداد، اما بی شک در خاورمیانه و آفریقای شمالی حرف اول را در صنعت مد و پوشاک میزند.

امروزه کشور ترکیه جز 20 اقتصاد اول دنیا قرار دارد. این در حالی است که این کشور نه ذخایر نفتی دارد و نه ذخایر گازی و معدنی! ترکیه موفقیت خود را مدیون تولیدات با کیفیت خود در صنایع مختلف است و توانسته از این راه بازار بسیاری از کشورها را تصاحب کند و رقابت را برای تولیدات داخلی آنها سخت کند. صنعت پوشاک یکی از مواردی است که ترکیه در آن بشدت موفق عمل کرده است.

در کشور ترکیه تنها 4 درصد از فروشندگان خرد فعالیت خود را بصورت آنلاین انجام می‌دهند. اما با رشد روزافزون استفاده از تکنولوژی و خریدهای آنلاین این آمار در سالهای اخیر رو به افزایش است. سایت ترندیول از این فرصت استفاده کرده و با کمک علی بابا زیر ساخت‌های خود برای تصاحب این بازار را فرآهم کرده است.

خرید از فروشگاه ترندیول

مزایا و معایب خرید از ترندیول

شما هنگام خرید از ترندیول تقریبا به همه چیز دسترسی دارید! اگر به دنبال پوشاک هستید باید بدانید که محصولات این سایت از تمامی مراکز تجاری ترکیه هم بیشتر است! فقط کافی است اراده کنید تا برای خانواده خود لباس تهیه کنید، از هر جنس و قیمتی می‌توانید پیدا کنید! هر سلیقه‌ای که داشته باشید می‌توانید مناسب با آن پوشاک تهیه کنید. لباس زنانه، مردانه، بچگانه، مجلسی، اسپرت و غیره از جمله پوشاکی هستند که در ترندیول در دسترس شما است.

شما در هنگام خرید از ترندیول هیچگونه محدودیتی ندارید. هر مقداری که بخواهید می‌توانید خرید کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بیشتر فروشندگان و سایت‌های آنلاین داخل ایران، کالاهای خود را از سایت ترندیول تهیه می‌کنند.

اما یکی از معایبی که خرید از ترندیول به دنبال دارد این است که در خرید لباس بصورت آنلاین، امکان دیدن و پوشیدن لباس از نزدیک وجود ندارد! در واقع شما از روی عکس‌های موجود در سایت باید لباس خود را انتخاب کنید.

همچنین بخوانید : انبارداری در ترکیه

زبان سایت ترندیول چیست؟

آیا ترندیول ایرانی وجود دارد؟

کافی است یک جستجو در سطح اینترنت بکنید تا با اصطلاحات عجیب و غریب در زمینه خرید از سایت trendyol مواجه شوید! اصطلاحاتی مانند: ” سایت ترندیول فارسی” و یا ” ترندیول ایرانی” از آن جمله هستند! سایت ترندیول یک سایت ترکی است که در کشور ترکیه فعالیت می‌کند. این فروشگاه اینترنتی نه تنها هیچ شعبه‌ای در ایران ندارد، بلکه حتی سایت ترندیول به زبان فارسی هم وجود ندارد.

زبان اصلی سایت ترندیول، ترکی است. با این حال سایت ترندیول انگلیسی نیز برای کاربران در دسترس است. ترندیول انگلیسی نیز همان محصولاتی را در دسترس شما قرار می‌دهد، که در ترندیول ترکی هم در دسترس است.

سایت ترندیول در بیش از 25 کشور فعال است و از زبان آنها پشتیبانی می‌کند، اما متاسفانه ایران با اینکه در همسایگی کشور ترکیه قرار دارد، جز آنها نیست!

فروشگاه اینترنتی ترندیول هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد!

خرید مستقیم از سایت ترندیول این امکان را برای شما فرآهم می‌کند تا علاوه بر اینکه می‌توانید نزدیکترین کالا را به سلیقه خود پیدا کنید، بتوانید از حراج ترندیول نیز بهره‌مند شوید! خرید مستقیم از ترندیول علاوه بر اینکه کالاهای با کیفیت را برای شما به ارمغان می‌آورد، در هزینه‌های شما نیز صرفه‌جویی می‌کند.

بسیاری از مردم علاقه شدیدی به خرید محصولات اصل و برندهای مشهور دارند. از آنجایی که اکثر فروشندگان محصولات برند در ایران، اجناس خود را از سایت ترندیول خریداری کرده، و سپس با چند برابر قیمت می‌فروشند، سفارش از ترندیول می‌تواند تغییری محسوس در صرف هزینه‌های شما داشته باشد!

نحوه خرید از سایت ترندیول

خرید از سایت ترندیول بسیار آسان است! گویی در یک مرکز خرید بسیار بزرگ در حال خرید هستید! اگر بخواهیم راهنمای خرید از ترندیول را برای شما بگوییم، به این صورت است که شما تنها لازم است لینک صفحه‌ای که محصول مورد نظر شما در آن قرا دارد را برای ما ارسال کنید و تمام!

از آنجایی که برای خرید از فروشگاه ترندیول نیاز به کارت بانکی کشور ترکیه دارید، شرکت IRdelivery کالاهای انتخابی شما را خریداری کرده، و در ایران به شما تحویل می‌دهد. خرید و فروش در ترندیول ممکن است در نگاه اول پیچیده به نظر برسید، اما ما بدون اینکه لازم باشد کاری انجام دهید، این مراحل را برایتان انجام می‌دهیم.

اگر در نحوه خرید از ترندیول دچار مشکلی شدید، کارشناسان IRdelivery در هر ساعت از شبانه روز آماده راهنمایی و آموزش خرید از ترندیول، به مشتریان عزیز می‌باشد.

خرید از trendyol به آسانی آب خوردن!

این فروشگاه آنلاین به قدری در میان مردم محبوبیت دارد، که “برند ترندیول” نام گرفته است! با توجه به تمام محدودیت‌های موجود در زمینه خرید از ترندیول برای ایرانیان، و از آنجایی که طیف وسیعی از مردم علاقه‌مند به خرید از ترندیول می‌باشند، شرکت IRelivery می‌تواند در این زمینه راه‌گشا شما باشد.

تنها با یک تماس، کلیه مراحل خرید از ترندیول را به ما بسپارید، و محموله خود را درب منزل تحویل بگیرید. ما نزدیک به 20 سال در حوزه حمل و نقل بین‌المللی و خرید اینترنتی از فروشگاه‌های خارجی سابقه داریم. ما به طور تخصصی بهترین روش‌ها را برای کم کردن هزینه‌های جانبی می‌شناسیم، که در نتیجه محموله با هزینه کمتری به دست مشتری می‌رسد.

همچنین شرکت IRdelivery برای خرید از ترندیول، آماده همکاری با بازرگانان و تجار گرامی است.

چگونه از سایت ترندیول خرید کنیم؟

سایت ترندیول یک پلتفرم بین المللی است که به واسطه همکاری با علی بابا توانسته به سراسر جهان خدمات ارائه دهد. مجموعه IRdelivery آماده است تا خرید از ترندیول را برای شما انجام دهد. ما از ابتدای مراحل خرید تا زمان رسیدن محصول به دستتان در کنار شما خواهیم بود. ما با کمترین هزینه و در سریعترین زمان ممکن کالای شما را از ترندیول دریافت کرده و آن را درب منزل به شما تحویل خواهیم داد. شرکت IRdelivery با دارا بودن سالها تجربه در زمینه حمل و نقل بین المللی آماده ارائه خدمات خرید آنلاین از کلیه فروشگاه‌های بین المللی برای شما عزیزان می‌باشد.

سوالات متداول:

ترندیول چیست؟

ترندیول یک وبسایت فروش پوشاک ترکیه‌ای است، که در آن به بیش از صد برند جهانی دسترسی دارید.

چگونه میتوانم از ترندیول خرید کنم؟

تنها کافی است به وبسایت ترندیول مراجعه کنید و محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید. شرکت IRdelivery کلیه مراحل خرید، حمل و نقل و تحویل در ایران را برای شما انجام میدهد.

آیا می‌توانم بصورت عمده از ترندیول خرید کنم؟

بله. سفارش شما هر میزان که باشد، ما آن را برای شما خریداری، و به ایران حمل می‌کنیم.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند