حمل دریایی از چین به دبی

حمل دریایی از چین به دبی

حمل دریایی از چین به دبی، یکی از پر استفاده‌ترین روش‌های حمل بار از چین به دبی می‌باشد. این روش در بین بازرگانان بسیار شایع است. از آنجایی که تحریم‌های بین‌المللی فرآیند واردات کالا به کشور را مختل کرده است، روش حمل دریایی از چین به دبی، و سپس انتقال آن به ایران گزینه مناسبی برای تاجران می‌باشد.

کشور امارات متحده عربی به دلیل موقعیت مناسب جغرافیایی خود در خاورمیانه، مقصد مناسبی برای تجارت بین‌المللی می‌باشد. از آنجایی که این کشور در همسایگی ایران قرار دارد، به راحتی می‌توان با حمل دریایی از چین به دبی، فرآیند واردات کالا به کشور را تسهیل کرد.

ویدیوی حمل دریایی بار از چین به دبی

روش حمل دریایی از چین به دبی این امکان را به بازرگانان می‌دهد تا با کمترین هزینه ممکن، بتوانند تجارت بین‌المللی خود را انجام دهند. شرکت IRdelivery نیز با چندین سال سابقه فعالیت در زمینه حمل و نقل بین‌المللی، آماده ارائه کلیه خدمات حمل کالا از چین به دبی برای بازرگانان عزیز می‌باشد.

در ادامه این مطلب بیشتر به این موضوع می‌پردازیم و شما را با فرآیند حمل کالا از چین به دبی بیشتر آشنا می‌کنیم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

دلایل حمل کالا از چین به دبی و سپس انتقال آن به ایران؟

شاید برای بسیاری از وارد کنندگان سؤال پیش بیاید که چه دلیلی دارد که کالای خودمان را از چین به دبی انتقال دهیم و سپس آن را وارد ایران کنیم؟ شاید این نکته عجیب باشد، اما جالب است بدانید که این کار در بیشتر مواقع باعث کاهش هزینه‌های واردات شما می‌شود!

روش‌های حمل دریایی از چین به دبی

دلایل حمل بار از چین به دبی:

1.به دلیل ممنوعیت انتقال خرده بار از طریق حمل دریایی به ایران

2.وجود تحریم‌های بین‌المللی. در بسیاری از موارد، فروشنده کالا تمایلی به ارسال محصول خود به کشور تحریم شده را ندارد. از این رو بازرگانان می‌توانند دبی را به عنوان مقصد خود ثبت کنند، تا بدون هیچ مشکل کالای آن‌ها ارسال شود.

3.در روش حمل کالا از چین به دبی قیمت تمام شده پایین‌تر و سرعت نقل و انتقالات بیشتر می‌باشد. به دلیل وجود خط مستقیم کشتیرانی از چین به بندر جبل علی در دبی، تقریباً شما هر روزی که مایل باشید امکان پیدا کردن یک شرکت حمل و نقل جهت ارسال بار خود را دارید. همین امر باعث شکل‌گیری رقابت در بین شرکت‌های کشتیرانی شده است به هر کدام سعی می‌کنند با قیمتی پایین‌تر کالای شما را حمل کنند. به راحتی می‌توان از این موقعیت برای کاهش هزینه‌های تمام شده خود بهره ببریم.

4.امکان ارسال کالا به مناطق آزاد جنوبی ایران و استفاده از معافیت‌های ویژه موجود در این زمینه

در بیشتر مواقع امکان ارسال خرده بار با کشتی به مقصد ایران وجود ندارد. اگر بخواهیم در این صورت کالا را به صورت مستقیم وارد ایران کنیم، باید از روش هوایی استفاده کنیم که قطعاً هزینه آن بالا می‌باشد. همچنین استفاده از یک کانتینر کامل که بیشتر آن خالی بماند نیز فکر عاقلانه‌ای نیست.

شرکت IRdelivery با همکاری معتبرترین شرکت‌های کشتیرانی، آماده است تا فرآیند حمل دریایی از چین به دبی را با کمترین نرخ ممکن برای شما انجام دهد. همین امروز با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

انواع روش‌های حمل دریایی از چین به دبی

شرکت حمل و نقل بین‌المللی IRdelivery دو روش حمل کالا از چین به دبی را برای بازرگانان گرامی فراهم کرده است. شما می‌توانید با توجه به مقدار و اندازه کالا‌های خود، از این دو روش حمل کالا با کشتی استفاده کنید. در ادامه ما این دو روش را برای شما شرح خواهیم داد.

  • حمل دریایی از چین به دبی به روش LCL

ممکن است مقدار بار شما به اندازه‌ای باشد که یک کانتینر را پر نکند. در روش حمل ال سی ال، بار شما به صورت مشترک با بار اشخاص دیگر در یک کانتینر قرار داده می‌شود. یکی از مزیت‌های این روش این است که هیچ محدودیتی برای مقدار کالای شما وجود ندارد. از یک کارتون تا چندین پالت را می‌توانید در قسمتی از کانتینر و کنار کالا‌های دیگران قرار دهید.

شما در این روش لازم نیست که هزینه کل کانتینر را پرداخت کنید، بلکه تنها هزینه مقدار فضای اشغالی کانتینر را می‌پردازید. این روش برای حمل دریایی از چین به دبی در مورد محموله‌های کوچک بسیار مناسب است. حمل بار با کشتی در روش LCL، ارزان‌ترین روش حمل و نقل دریایی می‌باشد.

  • حمل دریایی از چین به دبی به روش FCL

در این روش حمل کالا با کشتی، شما به طور کامل یک کانتینر را اجاره می‌کنید و تمامی فضای موجود کانتینر در اختیار شما می‌باشد. اگر محموله شما بزرگ است، بهتر است که از این روش استفاده کنید. این روش نسبت به روش قبلی هزینه بالاتری دارد.

شما همچنین می‌توانید از خدمات انبارداری شرکت IRdelivery در چین استفاده کنید. با دریافت این خدمات، ما محموله‌های شما را به صورت دلخواه و به ترتیب مورد نظر در کانتینر قرار می‌دهیم، و پس از پایان کار آن را جهت بارگیری به کشتی ارسال می‌کنیم. تمامی این خدمات بدون نیاز حضور شما و تماماً توسط شرکت IRdelivery انجام می‌شود.

حمل دریایی کالا به وسیله کشتی، بستگی به نوع و مقدار کالای شما دارد. شما می‌توانید به راحتی با تماس با کارشناسان ما، نسبت به انتخاب بهترین روش حمل کالا از چین به دبی اطلاعات کافی را کسب کنید.

حمل کالا از چین به دبی از طریق دریا

حمل کالا از چین به دبی چقدر زمان می‌برد؟

روش‌های گوناگونی برای حمل کالا از چین به دبی وجود دارد که با توجه به مقدار و اندازه محموله شما قابل انتخاب هستند. یکی از سریعترین روش‌های حمل کالا از چین به دبی حمل هوایی است. چنانچه برای دریافت محموله خود عجله دارید، می‌توانید از این روش استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که این روش هزینه بالاتری برای شما دارد. در روش حمل هوایی محموله شما پس از ۱۵ تا ۲۰ روز به دست شما خواهد رسید.

اگر زمان رسیدن کالا برای شما اهمیتی ندارد، بهترین گزینه حمل دریایی از چین به دبی می‌باشد. در این روش محموله شما تقریباً پس از یک ماه به مقصد می‌رسد. این روش نسبت به حمله هوایی هزینه پایین‌تری برای شما دارد.

همچنین بخوانید : کارگو در چین

اکثر بازرگانان روش حمل دریایی از چین به دبی را انتخاب می‌کنند. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که در هر روشی که شما قصد استفاده از آن را داشته باشید، تخصص و تجربه شرکت حمل و نقل شما است که بر هزینه‌های نهایی تأثیر مستقیم می‌گذارد.

با بهره‌مندی از دانش و اطلاعات یک شرکت حمل و نقل معتبر می‌توانید علاوه بر انتخاب بهترین روش حمل محموله، از روابط آن‌ها در چین و دبی، و همچنین تجربه آن‌ها در زمینه حمل و نقل دریایی بهترین استفاده را کنید تا کالا‌های شما علاوه بر صرف هزینه کمتر در زمان سریعتری به دست شما برسد.

همین امروز با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما را در تصمیم‌گیری بهتر یاری کنیم.

سوالات متداول:

چگونه بار خود را با کشتی به دبی منتقل کنم؟

شرکت IRdelivery کلیه مراحل ترخیص و حمل و نقل محموله شما را با کشتی انجام داده، و در دبی به شما تحویل می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مل تماس بگیرید.

حمل بار با کشتی از چین به دبی چقدر طول می‌کشد؟

به طور کلی بین 25 تا 35 روز زمان می‌برد تا محموله شما به مقصد برسد. اگر برای تحویل کالا خود عجله دارید، می‌توانید از حمل هوایی استفاده کنید. در این روش بین 5 تا 10 روز زملن می‌برد تا کالای خود را تحویل بگیرید.

چگونه می‌توانم کالاهای خود را در یک کانتیر به دبی حمل کنم؟

شرکت IRdelivery خدمات انبارداری در چین را ارائه می‌دهد. ما تمام کالاهای شما را در انبار جمع می‌کنیم، و پس از قرار دادن در کانتینر، جهت بارگیری در کشتی منتقل میکنیم. در نهایت بار شما را در دبی به شما تحویل می‌دهیم.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند