بهترین کالاها برای واردات از چین

بهترین محصولات برای واردات از چین کدامند؟

چین یکی از تولیدکنندگان عمده کالا‌های منحصر به فرد و ارزان در جهان است. امروزه واردات از چین به یک تجارت سودآور تبدیل شده است. حجم زیادی از کالاهای مصرفی ایران از چین وارد می‌شود که علاوه بر مصرفی بودن، سود خوبی هم برای تاجران به همراه دارد.

شرکت بازرگانی واردات از چین Irdelivery در این مقاله سعی دارد تا شما را با بهترین کالا برای واردات از چین آشنا کند، پس تا انتهای مقاله راهنمای واردات از چین با ما همراه باشید.

قبل از مطالعه این مقاله، می‌توانید با مراجعه به صفحه خرید از چین، اطلاعات مفیدی در این زمینه بدست آورید.

بهترین کالاها برای واردات از چین کدامند؟!

طی سالیان زیادی که شرکت بازرگانی واردات از چین Irdelivery مشغول به کار است، صد‌ها نفر به طور مکرر سؤالات زیر را از ما پرسیده‌اند:

  • بهترین محصول برای واردات از چین چیست؟

  • سودآورترین محصولات برای واردات از چین کدامند؟

  • کدام کالای چینی بیشترین سود را دارد؟

  • و…

نه تنها واردکنندگان جدید، بلکه واردکنندگان با تجربه نیز همین سؤالات را می‌پرسند.

باید بگویم پاسخ به این سؤال سخت است زیرا افراد مختلف با تجربه کاری یا سبک تجارت و سرمایه متفاوت، پاسخ‌های کاملاً متفاوتی برای آن دارند. هیچ چیزی صد در صد نیست و نمی‌توان به کسی رویا فروخت! بنابراین نمی‌توان لیستی از سودآورترین اجناس وارداتی از چین را به شما بدهیم و بگویم “ببین، فقط این اقلام را بخر، مطمئن باش میلیاردها تومان به راحتی به دست می‌آوری”!

اما به جای اینکه مستقیما به شما بگویم چه چیزی را از چین وارد کنید، برخی از‌ ایده‌های خود را در مورد پرفروش‌ترین محصولات در چین و بهترین محصولات برای واردات از چین را با شما به اشتراک می‌گذاریم. با تجزیه و تحلیل این محصولات می‌توانید پاسخ خود را در مورد مناسب‌ترین گزینه برای واردات از چین بیابید.

در ادامه، ده‌ها کالای چینی را برای واردات به شما معرفی خواهیم کرد. این موارد بر اساس تجربه‌ای که طی این سال‌ها بدست آورده‌ایم به شما پیشنهاد می‌شود.

بهترین کالا برای واردات از چین

در ادامه راهنما واردات از چین، لیستی از بهترین کالاهای چینی برای واردات را با هم مرور خواهیم کرد.

نوع کالایی که انتخاب می‌کنید، حاشیه سود شما را تعیین می‌کند. اگر سود کالا کم است، نیاز است که حجم فروش محصول شما بالا باشد تا به اهداف سود خود برسید. اگر سود یک محصول تکی بالا باشد، حتی می‌توانید حجم فروش کم باشد و باز هم سود کنید.

اما این بدان معنا نیست که وقتی محصولات پر سود را انتخاب می‌کنید باید بتوانید درآمد کسب کنید. عوامل دیگری مانند قیمت تمام شده و محبوبیت محصول بین مردم نیز بر تجارت شما تأثیر می‌گذارد. بر اساس بررسی کلی، ما عمدتاً ۵ نوع از سودآورترین محصولات را برای واردات از چین برای شما فهرست می‌کنیم.

  • لوازم آرایشی

بر کسی پوشیده نیست که بیشتر خانم‌ها برای زیبایی بیشتر روی آرایش تمرکز می‌کنند و لوازم آرایشی و ابزار آرایش یکی از سودآورترین محصولات وارداتی از چین است. این محصولات دارای انواع ابزار برای مصارف مختلف از جمله برس، آینه، موچین مژه و غیره است.

قیمت تمام شده ابزار آرایش معمولا پایین است و به راحتی می‌توان آنها را در خرده‌فروشی‌ها با قیمت بالاتر فروخت. به عنوان مثال، شما آینه آرایش را برای کسب و کار خود انتخاب می‌کنید. قیمت تمام شده در سایت علی بابا حدود ۳ دلار است، اما در فروشگاه‌ها تا ۴۰ دلار هم به فروش می‌رود. نیازی نیست نگران فروش باشید زیرا آینه ابزاری ضروری و مصرفی برای آرایش است.

  • لوازم آشپزخانه

ابزارآلات آشپزخانه یکی از سودآورترین محصولات وارداتی از چین است که انواع مختلفی از محصولات را پوشش می‌دهد. به طور کلی، قیمت تمام شده این محصولات توسط عمده‌فروشان یا تولید‌کنندگان پایین است و قیمت‌های خرده فروشی آن‌ها در فروشگاه‌ها بالا است.

از ظروف آشپزخانه گرفته تا اقلام کوچکتر مانند قاشق، چنگال، چاقو، دستکش لاستیکی و گجت‌های مختلف، همگی می‌توانند فروش خوبی داشته باشند.

  • محصولات ورزشی

با ارتقای سطح آگاهی مردم، محصولات ورزشی محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند. از آنجایی که محصولات ورزشی تعداد زیادی از انواع محصولات را پوشش می‌دهند، بسیاری از واردکنندگان این محصولات را محبوب‌ترین کالا‌ها برای واردات از چین می‌دانند.

محصولات ورزشی برای واردات از چین

به عنوان مثال، بطری آب ورزشی یک محصول پرفروش برای واردات از چین است. قیمت تمام شده آن در وب سایت‌های عمده فروشی بسیار پایین است و می‌توانید با قیمت بالاتر به صورت تکی بفروشید.

  • لوازم جانبی تلفن همراه

لوازم جانبی تلفن همراه را می‌توان بهترین کالا برای واردات از چین دانست! لوازم جانبی تلفن همراه محصولات بسیار پرفروش برای واردات از چین هستند. این‌ کالاها کوچک با تقاضای گسترده در بازار روبرو هستند.

در صورتی که سرمایه کم و محدودی برای  خرید دارید یا اینکه تجربه بالایی در واردات از چین ندارید، می‌توانید با این نوع کالاها کار خود را شروع کنید.

لوازم جانبی تلفن همراه واردات از چین

لوازم جانبی تلفن همراه انتخاب مطمئنی برای تاجران تازه‌کار خواهد بود. به عنوان مثال شیشه محافظ یا همان تلق گوشی یکی از پرفروش‌های لوازم جانبی موبایل است. قاب گوشی، هندزفزی، شارژر موبایل و.. از دیگر پرفروش‌های لوازم جانبی موبایل هستند که می‌توانید از چین وارد کنید.

معمولا کالاهای کوچک در وب سایت‌های عمده فروشی دارای حداقل مقدار سفارش هستند. تولیدکنندگان یا عمده‌فروشان مختلف در پلتفرم‌های آنلاین ممکن است حداقل مقدار سفارش مختلفی داشته باشند. هنگام سفارش هر کالایی به مقدار حداقل سفارش آن کالا توجه داشته باشید.

  • لوازم مد و زیبایی

اکسسوری‌های مد شامل بسیاری از اقلام کوچک مانند کش مو، کیف و بدلیجات و… می‌باشد. این‌ها جز محبوب‌ترین کالا برای واردات از چین هستند. این نوع کالاها دارای تقاضای زیادی با پتانسیل فروش بالا در بازار هستند، به ویژه برای زنان.

البته توجه داشته باشید که محصولاتی که مد مربوط می‌شوند ممکن است فصلی باشند! حتما قبل از خرید اینگونه لوازم مطمئن شوید که بازار فروش آن داغ است.

جدیدترین محصولات برای واردات از چین

از مواردی که می‌تواند باعث شود تا تجارت شما موفق باشد این است که با جدیدترین کالاها آشنا باشید. در ادامه راهنمای واردات از چین، به برخی از جدیدترین محصولات که برای واردات مناسب هستند اشاره کرده‌ایم.

  • پد کف پا

پد‌های کف پا که به آنها پدهای ساحلی هم گفته می‌شود، از مواد خاصی ساخته شده‌اند که به راحتی به کف پا چسبانده می‌شود و مانند پای برهنه هستند. این پدها ضد خش، ضد آب، مقاوم در برابر حرارت و مقاوم در برابر لغزش هستند و به عنوان یک انتخاب عالی برای لذت بردن از ورزش‌های آبی هستند.

پد کف پا برای واردات از چین

همانطور که افراد کمی در مورد این محصول می‌دانند، انتخاب چنین محصول جدیدی برای واردات از چین ممکن است شانس خوبی برای فروش آن به شما بدهد.

فراموش نکنید که این گزینه‌ صرفا جدیدترین محصول تولید شده چینی است و باید بررسی کنید که آیا بازاری برای فروش آن در ایران وجود دارد یا خیر!

  • کوله پشتی هوشمند

کوله پشتی هوشمند اخیراً محبوبیت بیشتری بین طرفداران گجت‌های الکترونیکی و تکنولوژی پیدا کرده است. این کیف مجهز به رابط USB با باتری است و سفر را برای شما راحت‌تر می‌کند. این کوله پشتی‌ها را می‌توان با قیمت بالاتری نسبت به کوله پشتی‌های معمولی به فروش رساند. قیمت تمام شده این محصولات پرطرفدار در چین حدود ۶ تا ۱۳ دلار است که به فروشندگان اجازه می‌دهد سود زیادی از آنها کسب کنند.

کوله پشتی هوشمند واردات از چین

با این حال، حمل و نقل کوله پشتی‌های هوشمند به دلیل وجود باتری در آن ممکن است با مشکلاتی برای شما همراه باشد اگر بخواهید از روش هوایی استفاده کنید. بهتر است این کالاها را با روش حمل و نقل دریایی انتقال دهید.

  • چادر کودکان

وقتی صحبت از محصولات جدید به میان می‌آید، اسباب‌بازی‌های کودکان همیشه با تقاضای گسترده بازار روبرو هستند. چادر‌ کودک به راحتی جمع می‌شود و می‌توانید حجم زیادی از آن را وارد کنید. این گزینه در کنار دیگر اسباب بازی‌های کودکانه، شانس فروش بالایی را در بازار دارند. قیمت چادرهای کودک و محصولات مشابه در چین حدود ۴ دلار است.

هنگام خرید چادر، باید سبک‌هایی را نیز انتخاب کنید. رنگ و طرح چادر‌ها باید برای کودکان جذاب باشد. همچنین می‌توانید محصولات خود را طراحی کنید تا در بازار متمایز شوید و رقابت خود را با سایر واردکنندگان افزایش دهید.

برای خرید چادر کودک و دیگر اسباب بازی‌ها به شما توصیه می‌کنیم که به بازار Yiwu در چین بروید زیرا این بازار عمده‌فروشان اسباب بازی‌ زیادی دارد. شما می‌توانید مستقیما تمام خدمات محصول برای کسب و کار خود را در اینجا بیابید.

Yiwu، شهر مرکزی استان ژجیانگ است. با بیش از 40 سال توسعه، این شهر به مشهورترین شهر جهان در زمینه تجارت بین المللی کالاهای کوچک تبدیل شده است. تولیدات این شهر به بیش از 190 کشور جهان صادر می‌شود.  هر سال نمایشگاه بین المللی کالاهای Yiwu در این شهر برگزار می‌شود.

  • پتوی کودک

پتوی کودک یک قاب عکس کودک است که طرح‌های زیادی دارد و برای عکس گرفتن از نوزادان بسیار محبوب می‌باشد. مطمئن باشید که بسیاری از مصرف‌کنندگان مایل به خرید این محصولات هستند، بنابراین بهترین کالا برای واردات از چین در رده محصولات جدید است.

قیمت عمده فروشی این محصول محبوب در چین حدود 1 تا 2 دلار است و حداقل مقدار سفارش در سایت علی بابا حداقل ۵۰۰ قطعه است. در سایت‌های Dhgate و Aliexpress می‌توانید با حداقل سفارش کمتر هم این کالا را پیدا کنید.

به طور کلی تجهیزات و کالاهای نوزاد فروش خوب و سود بالایی دارند. نوزادان تازه متولد شده بسیار عزیز هستند و خانواده‌ها برای آنها از خرج کردن هراسی ندارند!

کالاهای ارزان برای واردات از چین

محصولات ارزان قیمت بهترین گزینه برای بدست آوردن سود بالا هستند. این بدان معناست که وقتی تازه کسب و کار جدید خود را شروع می‌کنید، نیازی به سرمایه‌گذاری هنگفت برای خرید این محصولات ندارید. سرمایه‌گذاری کمتر به معنای ریسک کمتر نیز می‌باشد. بنابراین، بسیاری از بازرگانان محصولات ارزان قیمت را برای واردات از چین انتخاب می‌کنند.

  • انواع قلم

چین یکی از برترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان خودکار در سراسر جهان است. شما در چین انواع قلم‌ها را برای خرید پیدا می‌کنید.

به عنوان مثال، خودکار‌های کادویی محصولات محبوبی در چین برای تبلیغ و بازاریابی برند هستند. این یک وسیله مقرون به صرفه برای تبلیغات است به طوری که آن‌ها بهترین کالا برای واردات از چین در بین بازرگانان هستند.

انواع قلم برای واردات از چین

خودکار‌های هدیه و تبلیغاتی را می‌توانید سفارشی‌سازی کنید تا به صورت اختصاصی برای شما تولید شوند.این خودکارها از فلز یا پلاستیک ساخته شده‌اند. قیمت خودکار‌های هدیه پلاستیکی 0.03 تا 0.1 دلار است، در حالی که خودکار‌های هدیه فلزی با قیمت 0.15 تا 1.5 دلار در دسترس هستند. بنابراین، حتی اگر بودجه خرید ۱۰۰۰ دلاری هم داشته باشید، همچنان می‌توانید خودکار‌های تبلیغاتی را از چین وارد کنید!

علاوه بر در دسترس بودن انواع خودکار‌ها با هزینه‌های فوق‌العاده کم، این واقعیت که این کالا بسیار مصرفی است و می‌تواند به راحتی فروش برود را هم در نظر بگیرید.

اگر می‌خواهید عمده‌فروشان این کالای چینی را پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنم مستقیما به بازار قلم و خودکار در Yiwu بروید. تعداد زیادی از عمده فروش خودکار چینی در بازار Yiwu دور هم جمع شده‌اند و شما به راحتی می‌توانید نیاز‌های خرید خود را برآورده کنید.

  • تی شرت

تی شرت یک محصول بسیار ارزان برای واردات از چین است. اگر حساسیت بالایی در مورد سبک و کیفیت ندارید، حتی می‌توانید آن‌ها را به صورت کیلویی هم در چین خریداری کنید!

تی شرت برای واردات از چین

همچنین می‌توانید تی شرت‌های سفارشی را در چین با قیمت عمده فروشی 1.45 تا 3.7 دلار خریداری کنید. تی‌شرت‌های ارزان‌تر که حدود 1.45 دلار قیمت دارند، کیفیت پایین‌تری دارند و فقط چند بار می‌توان آن‌ها را پوشید. در حالی که تی شرت‌هایی که تقریباً 3 دلار قیمت دارند، کیفیت بسیار بهتری دارند و از پارچه جنس خوب ساخته شده‌اند.

شما می‌توانید لوگوی خود را روی تی شرت چاپ کنید و هزینه آن 0.2 تا 0.5 دلار اضافی برای هر قطعه است. در صورتی که فقط ۵۰ تا ۱۰۰ تی شرت با لوگوی سفارشی خریداری می‌کنید، تولید کننده معمولاً هزینه گمرکی دریافت نمی‌کنند اما حداقل هزینه چاپ شده ۵۰ تا ۱۰۰ دلار را دریافت می‌کنند. هزینه‌ها ممکن است با توجه به تولید کنندگان تی شرت متفاوت باشد.

  • لباس حیوانات خانگی

پوشاک حیوانات خانگی نیز یک محصول سودآور برای واردات از چین در رده لوازم حیوانات خانگی است. برای مردم، لباس حیوانات خانگی یک کالای مصرفی سریع است، بنابراین آن‌ها لباس‌های گران قیمت حیوانات خانگی را انتخاب نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند اغلب آن‌ها را ارزان بخرند.

لباس حیوانات خانگی واردات از چین

بنابراین، لباس‌های ارزان قیمت حیوانات خانگی چین به راحتی نیاز‌های صاحبان حیوانات خانگی را برآورده می‌کند. لباس‌های چینی برای حیوانات خانگی حدود ۱ تا ۳ دلار است در حالی که لباس‌های حیوانات خانگی که در فروشگاه‌ها فروخته می‌شود حدود ۱۰ دلار قیمت دارند، بنابراین حاشیه سود نیز بسیار خوب است.

حداقل مقدار سفارش درسایت Alibaba حدود ۳۰۰ عدد است، در حالی که حداقل مقدار سفارش در Dhgate و Aliexpress کمتر است. شما می‌توانید با جستجو، برخی از تولیدکنندگانی که تعداد کمتر را هم می‌فروشند پیدا کنید. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود مناسب‌ترین وب سایت را برای یافتن پرفروش‌ترین محصولات در چین انتخاب کنید.

  • اسباب بازی‌های ارزان لگو

اسباب بازی‌های بلوک سازی ساختمانی که به LEGO معروف هستند در بین کودکان بسیار محبوب هستند، اما قیمت محصولات اصلی این برند بسیار گران است و شاید برای کسب سود بالا مناسب نباشند یا برای فروش آنها به مشکل بخورید. اما لگوهای ساخت چین قیمت بسیار پایینتری دارند.

اسباب بازی‌های ارزان لگو واردات از چین

در واقع کارخانه‌های زیادی در چین وجود دارند که اسباب‌بازی‌های ساختمان سازی مانند برند لگو اصلی را با قیمت‌های بسیار پایین تولید می‌کنند، بنابراین این نوع اسباب‌بازی‌ها را می‌توان به عنوان محصول ارزان برای واردات از چین انتخاب کرد.

از انجا که در ایران قانون حق کپی محصولات خارجی رعایت نمی‌شود، لذا برای فروش این نوع اسباب‌بازی‌ها به مشکلی بر نخواهید خورد. برخی کشور‌ها مانند ایالات متحده و اروپا به حق چاپ توجه زیادی دارند، در نتیجه فروش این نوع اسباب‌بازی‌ها ممکن است منجر به نقض حق کپی شود و ممکن است وارد کننده با مشکلات زیادی مواجه شود!

  • مژه مصنوعی

مژه مصنوعی نیز یک محصول ارزان قیمت برای واردات از چین است اما با قیمت بالایی در فروشگاه‌ها فروخته می‌شود. مژه‌های مصنوعی کیفیت و انواع مختلفی دارند که در نتیجه باعث تفاوت قیمت در آنها می‌شود.

مژه مصنوعی واردات از چین

معمولا قیمت عمده مژه مصنوعی از 0.22 تا 0.44 دلار برای هر جفت از جنس فیبر و تا ۱ دلار برای هر جفت مژه مصنوعی ساخته شده از موی راسو یا داشتن آهنربا در نظر گرفته شده است. همان مژه‌های مصنوعی ساخته شده از فیبر در فروشگاه‌ها تا ۲ دلار به ازای هر جفت قیمت دارند و تفاوت قیمت آن‌ها تقریبا هفت برابر است.

هزینه پایین تنها مزیت واردات مژه مصنوعی نیست! این کالا وزن بسیار سبکی دارد، بنابراین می‌توانید به راحتی و بدون پرداخت عوارض گمرکی، سفارش خود را با حمل و نقل هوایی ارسال کنید.

  • عینک آفتابی

امروزه مردم از عینک آفتابی بیشتر به عنوان یک اکسسوری مد استفاده می‌کنند تا یک عینک ضد آفتاب! عینک آفتابی را به عنوان یکی از بهترین محصولات برای واردات از چین در لیست گزینه‌های خود قرار دهید.

عینک آفتابی واردات از چین

در فروشگاه‌ها عینک آفتابی با فریم پلاستیکی معمولی حدود ۹ دلار برای هر جفت و عینک‌های فلزی معمولی حدود ۱۴ دلار برای هر جفت قیمت دارند. اگر سبک عینک آفتابی کمی لوکس باشد، ممکن است قیمت هر جفت به ۲۰ دلار هم برسد.

تعجب خواهید کرد که قیمت تمام شده عینک آفتابی چینی بین ۱ تا ۳ دلار است. چنین قیمت‌های عمده فروشی پایین می‌تواند به شما کمک کند تا سود زیادی کسب کنید، بنابراین عینک آفتابی یکی از بهترین کالاها برای واردات از چین است.

  • پوشک و پدهای یکبار مصرف حیوانات خانگی

بسیاری از تاجران به واردات پوشک بچه فکر کرده‌اند و یا تجربه واردات پوشک از چین را تجربه کرده‌اند. با این حال، رقابت برای پوشک بچه فوق‌العاده شدید است. علاوه بر چین، چندین کشور دیگر نیز پوشک بچه تولید می‌کنند.

پوشک و پدهای یکبار مصرف حیوانات خانگی برای واردات از چین

پیشنهاد می‌کنیم فروش پوشک حیوانات خانگی را در نظر داشته باشید زیرا رقابت چندان شدید نیست و پوشک‌های حیوانات خانگی محصولات داغی برای واردات از چین در سراسر جهان هستند. پوشک‌های حیوانات خانگی چینی با قیمت عالی در دسترس هستند. امروزه در هر شهری فروشندگان لوازم حیوانات خانگی را پیدا می‌کنید که اکثر لوازم آنها چینی است، لذا برای فروش مشکلی ندارید.

قیمت پوشک یکبار مصرف حیوان خانگی حدود 0.12 دلار برای هر بسته است. همچنین قیمت پد‌های یکبار مصرف حیوان خانگی حدود 0.50 دلار به ازای هر بسته است. اگر مستقیما از کارخانه خرید می‌کنید، حداقل مقدار سفارش آن‌ها ۱۰۰۰۰ قطعه است، حدود ۱۰۰۰ بسته. پوشک و پد‌های حیوانات خانگی وزن سبک و اندازه کوچکی دارند. بنابراین هزینه حمل و نقل آن نیز بسیار ارزان است.

بهترین تولیدات چین برای واردات

برخی کالاها هستند که بسیار مصرفی هستند و در چین تولید بالایی دارند. در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

  • جوراب

بدون شک جوراب یک محصول مصرفی روزانه است که سهم بازار قابل توجهی در بخش خرده فروشی دارد. با توجه به روند بهبود مد در بین مردم، تقاضا برای جوراب در بازار همیشه بالا است.

جوراب علاوه بر تقاضای خوب بازار، یکی از سودآورترین محصولات وارداتی از چین است. قیمت جوراب‌های نخی در فروشگاه‌ها از 1 تا 3 دلار برای هر جفت است، در حالی که هزینه جوراب‌های نخی معمولی در چین حدود 0.2 دلار برای هر جفت است. تفاوت قیمت بیش از ده برابر است، بنابراین واردات جوراب از چین می‌تواند یک تجارت بسیار سودآور باشد.

بیشتر عمده‌فروشان و کارخانه‌های جوراب چینی در شهرهای Yiwu و Zhuji هستند. اگر می‌خواهید تولیدکنندگان چینی را پیدا کنید یا کالاهای سفارشی تولید کنید تا رقابتی‌ترین قیمت را به دست‌آورید، می‌توانید با شرکت بازرگانی واردات از چین Irdelivery تماس بگیرید.

  • نی استیل ضد زنگ

این نی‌ها قابل استفاده مجدد هستند و فاقد مواد پلاستیکی هستند، بنابراین می‌توانند جایگزین نی‌های پلاستیکی برای خانه‌ها و رستوران‌ها باشند. هنوز نی فولاد ضد زنگ به طور گسترده مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، بنابراین این یک فرصت تجاری خوب است تا شما پیشتاز این تجارت باشید.

نی استیل ضد زنگ واردات از چین

هنگام انتخاب بهترین محصولات برای واردات از چین برای تجارت خود، باید بعضی وقتها سیاست به خرج دهید و خودتان محصولتان را در بازار جا بیاندازید.

قیمت عمده فروشی نی فولاد ضد زنگ در چین 0.70 دلار در هر قطعه است. منطقه تولید عمدتا در Jieyang و گوانگدونگ می‌باشد که بزرگترین عمده‌فروشان برای واردات نی در چین در آنجا قرار دارند و قیمت بسیار پایین ارائه می‌دهند.

  • لیوان

لیوان، یکی از محصولاتی که روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و همیشه یک محصول تولیدی محبوب در چین بوده است. برخی از مشتریان به طور خاص سبک خود را طراحی می‌کنند و سپس به دنبال کارخانه‌های چینی می‌گردند. شما می‌توانید به راحتی سبک و طرح خود را به صورت انحصاری تولید کنید.

تقاضا برای انواع لیوان بسیار زیاد است. قیمت این لیوان‌ها به طور طبیعی بالاست مخصوصا لیوان‌های کریستالی! قیمت عمده فروشی یک لیوان لوکس چینی 2.2 دلار است در صورتی که قیمت آن در فروشگاه‌ها تا ۱۳ دلار هم می‌رسد.

بهترین کالاهای معمولی برای واردات از چین

تاجران اغلب هنگام جستجوی محصولات مناسب برای واردات، کالاهای معمولی را نادیده می‌گیرند. فروش اقلام معمولی تا حدودی ثابت است و حاشیه سود مناسبی هم دارد.

در ادامه راهنمای واردات از چین، به برخی کالاها اشاره خواهیم کرد که مصرف متعارفی دارند و می‌توانید به واردات آنها فکر کنید.

  • انواع قاب عکس

قاب عکس محصولی بسیار محبوب برای واردات از چین است. قیمت قاب عکس در سایز‌ها و متریال‌های مختلف بسیار متفاوت است. این کالا را می‌توانید از 0.3 تا 1.5 دلار در بازار چین پیدا کنید. در فروشگاه‌ها، متوسط ​​قیمت یک قاب عکس حدود 3 تا 10 دلار است. برخی از قاب‌های فانتزی و لوکس را می‌توان به قیمت ۲۰ دلار فروخت. تنوع در کالاهای تزئینی پسیار زیاد است، بنابراین می‌توانید برای جلوگیری از رقابت قیمت و افزایش قیمت فروش، به سراغ قاب‌های نفیس بروید.

انواع قاب عکس واردات از چین

تولیدکنندگان و عمده‌فروشان قاب عکس‌های پلاستیکی اکثرا در Yiwu، استان ژجیانگ متمرکز هستند، در حالی که قاب‌های چوبی در شاندونگ تولید می‌شوند. قاب عکس اکریلیک در Wenzhou تولید می‌شود. قیمت این نوع کالا با توجه به مکان خرید و جنس ان متغیر است.

  • چادر مسافرتی

امکان ندارد صحبت از بهترین کالا برای واردات از چین شود و محصولات کمپینگ و مسافرتی را در نظر نگرفت! کالاهای کمپینگ و مسافرتی کاملا محبوب هستند و برای واردات از چین مناسب می‌باشند.

در بین این نوع کالاها، چادر‌های مسافرتی محصولات معمولی هستند که فروش نسبتا بالایی دارند و رقابت کمتری در بازار فروش ان وجود دارد. چادر‌های اتوماتیک بهترین محصول چینی برای سود خوب هستند.

چادر مسافرتی واردات از چین

قیمت عمده فروشی چادر‌های اتوماتیک معمولی در چین حدود 7.4 دلار است. استفاده از آن آسان است و تقزیبا هر خانواد‌ای به آن نیاز دارد. حداقل مقدار سفارش مورد نیاز برای این محصول کم است (حدود ۲۰۰ عدد) و امکان سفرشی سازی و چاپ لوگو اختصاصی شما نیز وجود دارد.

بسیاری از محصولات سودآور دیگری هم در دسته محصولات کمپینگ مانند لباس ضد آب، کیسه خواب، کفش پیاده روی، لوازم آتش‌زا و غیره وجود دارد. اگر به این محصولات علاقه‌مند هستید، می‌توانید تحقیق کنید و محصولات مناسب خود را پیدا کنید.

اگر نمی‌دانید که چه کالایی برای تجارت شما مناسب است، می‌توانید با شرکت بازرگانی واردات از چین Irdelivery تماس بگیرید و مشاوره رایگان در این زمینه دریافت کنید.

  • کیف زنانه

کیف زنانه را می‌توان بهترین کالا برای واردات از چین دانست! کیف‌ها کالاهای محبوبی برای فروش هستند که سود مناسبی هم دارند. اگرچه بازار کیف‌های دستی نسبتا رقابتی‌تر است، اما می‌توانید کیف‌های دستی خود را به طوری طراحی کنید که آن‌ها را جذاب و خاص کند تا به فروش آن کمک کند.

کیف زنانه واردات از چین

قیمت عمده کیف زنانه متفاوت است. هنگام طراحی کیف‌های دستی خود می‌توانید مواد مختلفی را با هزینه‌های متفاوت انتخاب کنید. به عنوان مثال، هنگام انتخاب اسکلت داخلی کیف‌های دستی، می‌توانید از آلیاژ‌های روی استفاده کنید که کم هزینه و پرمصرف هستند.

علاوه بر این، می‌توانید کیف‌های زنانه بسیار ارزانی از چین پیدا کنید زیرا مواد اولیه تولید در چین بسیار ارزان و مقرون به صرفه هستند. فراموش نکنید، کالاهایی که با خانم‌ها سر و کار داشته باشند همیشه پرفروش و سودآور هستند!

کالاهای کاربردی ساخت چین

برخی کالاها به واسطه کاربردی بودنشان در زندگی روزانه، فروش خوبی دارند. در ادامه برخی از کالاهای کاربردی برای واردات از چین را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • بطری سفری سیلیکونی

بطری‌های مسافرتی سیلیکونی به عنوان یکی از بهترین محصولات چینی تقاضای زیادی در بازار دارند. آن‌ها بسیار محبوب و کاربردی هستند که از سیلیکاژل ساخته شده‌اند. جنس این بطری‌ها به تولید‌کنندگان اجازه می‌دهد تا طیف گسترده‌ای از طرح‌ها و اشکال جذاب را تولید کنند.

این بطری‌ها جز محصولات ارزان قیمت برای واردات از چین هستند. قیمت بطری‌های مسافرتی سیلیکونی هر کدام حدود 0.25 دلار است و قیمت فروش آنها حدود ۴ دلار است. عمده فروشان چینی بطری‌های مسافرتی سیلیکونی عمدتا در Yiwu و Shenzhen متمرکز هستند.

  • وسایل کاربردی آشپزخانه

وسایل آشپزخانه مانند دستگاه برش سبزیجات، پرس سیر، برش سیب، پوست کن سیب و… جز این دسته هستند. این وسایل در بین خانم‌ها بسیار محبوب هستند زیرا استفاده از آن‌ها آسان است. این کالاها قیمت ارزانی در چین دارند و  فروش آنها در فروشگاه‌ها بسیار زیاد است.

وسایل کاربردی آشپزخانه واردات از چین

به عنوان مثال، قیمت دستگاه برش سیب در حدود ۹ دلار و قیمت عمده فروشی آن در چین فقط 0.5 دلار است. اقلام چینی به طور غیرمنتظره‌ای از قیمت پایینی برخوردار هستند، بنابراین لازم نیست در هنگام واردات آنها نگران کسب سود باشید.

  • تسمه‌های مخصوص جا به جایی وسایل سنگین

تسمه‌های متحرک یکی از بهترین محصولات برای واردات از چین است. این محصول اولین بار در سال ۲۰۱۶ عرضه شد و هنوز بسیاری از مردم با آنها آشنا نیستند. با اینکه این کالا شاید برای همه مناسب نباشد، اما چون کاربردی و جدید است، پتانسیل فروش خوبی می‌تواند داشته باشد.

قیمت و کیفیت این بند‌ها متنوع است. قیمت عمده این تسمه‌ها در چین حدود 2.2 تا 4.4 دلار است. شما باید تسمه‌های متحرک را با کیفیت بهتر خریداری کنید، زیرا استفاده از تسمه‌های متحرک بی کیفیت می‌تواند خطرناک باشد.

در هنگام خرید این تسمه‌های متحرک حتما به کیفیت آن دقت کنید. اگر غیرحرفه‌ای هستید، تشخیص تسمه‌های باکیفیت برایتان کمی دشوار خواهد بود. بنابراین، سعی کنید از یک نماینده منبع‌یابی حرفه‌ای کمک بگیرید. اگر برای پیدا کردم منابع و عمده‌فروش کالا مشکل دارید، می‌توانید از خدمات شرکت بازرگانی واردات از چین Irdelivery استفاده کنید.

  • لوازم سیلیکونی مخصوص پخت و پز

لوازم پخت و پز سیلیکونی در بین خانواده‌ها بسیار محبوب است. این ابزار‌های سیلیکونی در برابر دما‌های بالا مقاوم هستند. این محصولات به دلیل دوام، ایمنی و تمیز کردن آسان بسیار کاربردی هستند. پیش‌بینی می‌شود که محصولات سیلیکونی در آینده جز محصولات پر کاربرد در هر خانه باشد. پدهای پخت و پز و قالب‌های شیرینی‌پزی و پخت کیک از پر کاربردترین این محصولات هستند.

لوازم سیلیکونی مخصوص پخت و پز واردات از چین

در بین این کالاها، پد‌های پخت سیلیکونی پر مصرف‌ترین و بهترین محصولات وارداتی از چین می‌باشد. قیمت عمده فروشی آن در چین حدود 0.74 تا 1.5 دلار است. هرچه اندازه پد پخت بزرگتر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود.

علاوه بر این، از آنجایی که ابزار‌های پخت سیلیکونی مستقیما با مواد غذایی در تماس هستند، کیفیت این لوازم پخت سیلیکونی مهم است.

راهنمای واردات از چین | بهترین محصولات برای واردات از چین را کجا پیدا کنم؟

پس از دانستن اینکه چه چیزی را از چین وارد کنید، باید بدانید که چگونه و از کجا این محصولات را پیدا کنید. نگران نباشید، در این قسمت با جزئیات پاسخ این سوال را خواهیم داد.

معمولا سه راه اصلی برای یافتن این محصولات پرفروش در چین وجود دارد:

  • وب سایت‌های عمده فروشی آنلاین
  • مراجعه حضوری و نمایشگاه‌های تجاری
  • شرکت‌های بازرگانی منبع‌یاب
همچنین بخوانید : خرید عمده از چین
  • وب سایت‌های عمده فروشی آنلاین

وب سایت‌های آنلاین به طور فزاینده‌ای در چین توسعه یافته‌اند. بسیاری از تجار ترجیح می‌دهند محصولات مورد نظر خود را در چین از این پلتفرم‌ها خریداری یا وارد کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، لینک های زیر را بررسی بفرمایید:

در این وب سایت‌ها تولیدکنندگان زیادی وجود دارند که انواع مختلف کالا و محصولات را پوشش می‌دهند. مهم نیست که یک کسب و کار کوچک یا بزرگ دارید، همیشه می‌توانید با هر مقداری که نیاز دارید به کارخانه‌ها سفارش دهید.

  • مراجعه حضوری و نمایشگاه‌های تجاری

اگر در کسب و کار خود مبتدی هستید، شاید فکر کنید خرید محصولات چینی در این وب سایت‌ها راه قابل اعتمادی نیستند. برخی از مبتدیان نگران کیفیت نهایی محصولات خود هستند و مایلند تا از نزدیک آنها را ببینند.

در این صورت، می‌توانید مستقیماً به چین بروید و شخصا به بازار‌های عمده فروشی بروید. همچنین می‌توانید در نمایشگاه‌های تجاری شرکت کنید تا با تولیدکنندگان یا تأمین‌کنندگان مختلف در شهر‌های مختلف چین تماس بگیرید.

با این حال، یک مشکل اجتناب ناپذیر این است که اینگونه سفرها هزینه زیادی خواهند داشت و همچنین بسیار خسته‌کننده هستند. اما بدون شک، مراجعه حضوری می‌تواند یک تجربه عالی برای شما باشد و از مزایای آن برای کسب و کار خود بهره‌مند شوید. اما اگر تازه کار هستید یا کسب و کارتان کوچک است، صرف هزینه گزاف و سفر به چین ارزشش را ندارد.

  • شرکت بازرگانی واردات از چین

اگر فکر می‌کنید که وب‌سایت‌های عمده‌فروشی آنلاین قابل اعتماد نیستند، یا نمی‌خواهید مستقیما به چین بروید، می‌توانید از نمایندگی‌های منبع‌یابی استفاده کنید. یک نماینده منبع‌یاب مناسب انتخاب خوبی برای کسب و کار‌های مختلف است تا بهترین محصولات را در چین پیدا کنند.

شرکت بازرگانی Irdelivery در یافتن محصولات برتر برای واردات از چین مهارت لازم را دارد و می‌تواند به مشتریان خود در این زمینه کمک کند. ما با سال‌ها تجربه در زمینه واردات و صادرات، با محبوبیت و پتانسیل بازار محصولات مختلف آشنا هستیم.

با این حال هرکسی ممکن است با توجه به تجربه شخصی خود، یک جنس خاص را جز بهترین کالا برای واردات از چین بداند! انتخاب کالای مناسب به مقدار سرمایه، تجربه، بازار فروش و عوامل زیاد دیگری بستگی دارد.

ما می‌توانیم مشاوره حرفه‌ای در مورد واردات بهترین محصولات چینی و خرید کالا از چین را به شما ارائه دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. علاوه بر آن در صفحه خرید از چین، روش‌های واردات آسان از کشور چین را برای شما شرح داده‌ایم.

 

 

2 پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند