حمل هوایی از ترکیه به ایران

حمل هوایی از ترکیه به ایران

نکات مربوط به حمل هوایی از ترکیه به ایران

شاید تاکنون به این نکته توجه نکرده باشید که یکی از بزرگترین اقتصاد‌های دنیا در همسایگی ایران قرار دارد. کشور ترکیه یکی از کشور‌های قدرتمند منطقه است، که اقتصاد آن جز بیست اقتصاد برتر جهان می‌باشد. همین امر باعث شده تا یک فرصت ‌ایده‌آل برای تاجران ایرانی به وجود آید، تا از موقعیت اقتصادی این کشور به نفع خود بهره ببرند. در این مطلب قصد داریم شما را با حمل هوایی از ترکیه به ایران بیشتر آشنا کنیم.

ترکیه علاوه بر اینکه دارای اقتصاد قوی می‌باشد، تولید‌کننده کالا‌های مرغوب زیادی نیز است. همین امر باعث شده تا کالا‌های ترکیه‌ای در کشور ما طرفداران زیادی داشته باشد. بازرگانان زیادی در زمینه واردات از کشور ترکیه فعالیت می‌کنند که کالا‌های خود را از ۳ طریق زمینی، هوایی و ریلی به ایران منتقل می‌کنند.

یکی از نکاتی که بازرگانان به هنگام تجارت بین‌المللی بر روی آن بسیار تأکید دارد، مقدار هزینه حمل و نقل و روش‌های کاهش آن می‌باشد. اما از طرف دیگر بازرگانانی وجود دارند که می‌خواهند تا کالای خود را با سرعت و امنیت بیشتری وارد کشور کنند. بهترین گزینه برای این تاجران، حمل هوایی از ترکیه به ایران می‌باشد.

شرکت IRdelivery با سال‌ها تجربه و سابقه فعالیت در زمینه حمل و نقل بین‌المللی، آماده ارائه کلیه خدمات حمل هوایی از ترکیه به ایران برای بازرگانان محترم و مردم عادی می‌باشد. ما در این این مطلب سعی کردیم شما را با حمل هوایی از ترکیه به ایران بیشتر آشنا کنیم، و نکاتی که باید برای انجام تجارت خود با این روش رعایت کنید را، به شما می‌گوییم.

خدمات حمل هوایی از ترکیه به ایران

مزایای حمل هوایی از ترکیه به ایران

شاید در نگاه اول با خود بگویید که حمل هوایی از ترکیه به ایران، روش پرهزینه‌ای می‌باشد. اما این روش دارای مزایا و ویژگی‌هایی نیز است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

اولین ویژگی حمل هوایی از ترکیه به ایران، سرعت بالای ارسال محموله شما می‌باشد. زمانی که از روش حمل هوایی از ترکیه به ایران استفاده کنید، کالا و محموله شما بین ۱ تا ۲ روز زمان می‌برد تا به دستتان برسد. همین امر باعث می‌شود تا تجارت شما با سرعت بالایی انجام شود، که در نهایت به بالارفتن کیفیت خدمات شما میانجامد.

ویژگی دیگر حمل هوایی از ترکیه به ایران را می‌توان امنیت بسیار بالا در این نوع حمل و نقل دانست. محموله‌هایی که از روش هوایی ارسال می‌شوند، بصورت ایمن بسته بندی می‌شوند و در هواپیما قرار می‌گیرند و از آسیب دیدن به آن‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین همانطور که مطلع هستید، حمل و نقل هوایی جزء امنترین روش‌ها به نسبت دیگر روش‌های موجود می‌باشد.

همچنین بخوانید : خرید از سایت ترندیول

از کدام فرودگاه ترکیه برای ارسال بار خود استفاده کنیم؟

شما می‌توانید برای حمل هوایی از ترکیه به ایران از اکثر فرودگاه های کشور ترکیه استفاده کنید. این فرودگاه ها عبارتند از:

  • فرودگاه آتاتورک استانبول
  • فرودگاه بین‌المللی عدنان مِندرس در ازمیر
  • فرودگاه شاکیرپاشا آدانا در شهر آدانا
  • فرودگاه دالامان در دالامان ترکیه
  • فرودگاه اوگوزلی در شهر غازی عینتاب
  • اَسَن ‌بوغا در آنکارا
  • فرودگاه آنتالیا

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که در برخی از فرودگاه‌ها، هزینه حمل بار شما به ایران کمتر از بقیه می‌شود. اگر می‌خواهید برای انتقال بار خود با هواپیما به ایران هزینه کمتری پرداخت کنید، پیشنهاد ما استفاده از فرودگاه بین‌المللی استانبول است. از آنجایی که حجم کالا‌های ارسالی به سمت ایران در این فرودگاه استانبول بسیار بالا است، هزینه‌های مربوط به آن نیز در این فرودگاه پایین‌تر از دیگر فرودگاه‌های کشور ترکیه می‌باشد.

اما اگر بار شما در شهری به غیر از استانبول است، می‌توانید از خدمات حمل و نقل شرکت IRdelivery بهره‌مند شوید. ما به واسطه تجربه و آشنایی کافی با امور تجارت و حمل و نقل از کشور ترکیه به مقصد ایران، بهترین گزینه برای کاهش هزینه‌های شما را انتخاب می‌کنیم.

ما تمامی مراحل حمل کالای شما به فرودگاه استانبول را، از سراسر ترکیه برایتان انجام می‌دهیم. همچنین کلیه مراحل ترخیص و انتقال کالا از فرودگاه استانبول به ایران را با کمترین هزینه و در سریعترین زمان ممکن انجام می‌دهیم.

چگونه هزینه حمل هوایی از ترکیه به ایران را کاهش دهیم؟

برای اینکه بدانیم چگونه می‌توانیم هزینه‌های واردات کالای خود از ترکیه را با هواپیما کاهش دهیم، ابتدا باید بدانیم که عوامل مختلفی در این موضوع دخیل هستند. با شناخت این دلایل بهتر می‌توانیم گزینه مناسب برای خود را انتخاب کنیم. عواملی که در هزینه حمل هوایی از ترکیه به ایران تأثیر می‌گذارند به شرح زیر می‌باشد.

  • نوع محموله و کالای وارداتی

یکی از عواملی که بر هزینه‌های واردات شما تأثیر مستقیم می‌گذارد، نوع کالا و محموله شما است. این موضوع که آیا کالای شما یک محموله عادیست، یا یک کالای خطرناک، در هزینه‌های نهایی آن تأثیر می‌گذارد. کالا‌های خطرناک و حساس نیاز به مراقبت و بسته‌بندی‌های بیشتری دارند، که در نهایت منجر به افزایش قیمت حمل آن‌ها می‌شود.

  • وزن و حجم محموله شما

یکی دیگر از عواملی که بر هزینه حمل هوایی از ترکیه به ایران تأثیر مستقیم می‌گذارد، مقدار حجم و وزن محموله ارسالی شما از کشور ترکیه است. هرچقدر محموله شما سنگین‌تر باشد و فضای بیشتری را اشغال کند، به همان میزان هزینه حمل و نقل آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

  • نوع قراردادی که با فروشنده امضا کرده‌اید

یکی از مواردی که می‌تواند به شدت هزینه حمل و نقل کالای شما از ترکیه به ایران را کاهش دهد، نوع قراردادی است که شما هنگام خرید با فروشنده امضا می‌کنید. جالب است بدانید که قرارداد‌هایی وجود دارد که فروشنده را موظف می‌کند کلیه هزینه‌های بارگیری، فرودگاه، گمرک و غیره را پرداخت کند.

همچنین بخوانید : انبارداری در ترکیه

اگر با این نوع قرارداد‌ها آشنایی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از مشاوره و خدماتی شرکت IRdelivery استفاده کنید. ما در تمامی مراحل واردات کالا در کنار شما خواهیم بود و با مشاوره به شما، بهترین گزینه‌ها برای کاهش هزینه‌های واردات کالا را به شما معرفی می‌کنیم.

  • فاصله بین مبدا و مقصد محموله ارسالی

مورد دیگری که در هزینه حمل و نقل کالای شما تأثیر می‌گذارد، مسافتی است که محموله باید طی کند. این مسافت بین شهر مبدا در ترکیه، و شهر مقصد در ایران محاسبه می‌شود. هر چقدر فاصله بین این دو بیشتر باشد، در مقابل هزینه حمل هوایی نیز بالاتر می‌رود.

علاوه بر مواردی که در بالا اشاره کردیم، ممکن است هزینه‌های جانبی دیگری نیز هنگام حمل کالا برای شما محاسبه شود. هزینه‌های مانند اخذ مجوز برای ورود کالا‌هایی مانند لوازم آرایشی، و همچنین نوسانات نرخ ارز، همگی می‌توانند بر هزینه نهایی حمل هوایی کالا از ترکیه به ایران تأثیر بگذارد.

یکی از روش‌هایی که شما می‌توانید از آن استفاده کنید تا دیگر نگران تحمیل هزینه‌های ناخواسته نشوید، استفاده از خدمات حمل و نقل یک شرکت بین‌المللی می‌باشد. با سپردن فرایند واردات کالای خود به شرکت حمل و نقل، شما در ابتدا با شرکت یک قرارداد امضا می‌کنید و مبلغی مشخص برای آن تعیین می‌شود. از آن پس تمامی هزینه‌ها و مراحل حمل و نقل و ترخیص کالای شما به عهده شرکت می‌باشد. تنها کاری که شما لازم است انجام دهید این است که منتظر باشید، تا کالای خود را در ایران و محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. برای انجام این کار می‌توانید از خدمات حمل و نقل بین‌المللی شرکت IRdelivery استفاده کنید.

مراحل حمل هوایی کالا از ترکیه به ایران

مراحل حمل هوایی کالا از ترکیه به ایران

فرایند حمل کالا و تجارت بین‌المللی دارای مراحل زیاد و دشواری می‌باشد. در صورتی که آشنایی کافی با این مراحل را نداشته باشید، ممکن است در نهایت متحمل هزینه سنگینی شوید. بهترین گزینه برای شما استفاده از خدمات یک شرکت حمل و نقل بین‌المللی می‌باشد. ما با سال‌ها تجربه در زمینه حمل هوایی از ترکیه به ایران، می‌توانیم تمامی محموله‌های شما را در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه در آدرس مورد نظر شما داخل ایران تحویل دهیم.

ما در ادامه مراحل شروع همکاری را برای شما شرح داده‌ایم.

  1. اولین قدم محاسبه تمامی هزینه‌های حمل هوایی کالا از ترکیه به ایران، برای محموله‌های شما می‌باشد. شما می‌توانید این کار را هم از طریق آنلاین و هم با تماس مستقیم با کارشناسان ما انجام دهید. با این کار از هزینه‌های پیشروی خود مطلع می‌شوید. بعد از بررسی‌های دقیق، هزینه نهایی را به شما اعلام می‌کنیم و شما بهتر می‌توانید تصمیم‌گیری کنید.
  2. مرحله بعدی، انتخاب شرکت حمل و نقل توسط شما می‌باشد. در صورتی که شرکت IRdelivery را انتخاب کنید مراحل بعدی به شرح زیر می‌باشد.
  3. قدم بعدی انتخاب پرواز مناسب برای انتقال محموله شما به ایران است. ما مناسب‌ترین پرواز را از نظر هزینه حمل، به شما معرفی می‌کنیم.
  4. تحویل کالا از فروشنده و انتقال آن به انبار تخصصی شرکت در صورت نیاز به دریافت خدمات انبارداری در ترکیه
  5. بسته‌بندی مناسب و و تخصصی محموله شما توسط پرسنل شرکت
  6. اخذ کلیه مدارک قانونی و بیمه نامه‌ها جهت حمل و نقل بین‌المللی
  7. انجام کلیه مراحل ترخیص بار و امور گمرکی
  8. انتقال محموله به ایران و تحویل آن در محل مورد نظر شما

پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل هوایی از ترکیه به ایران، حتماً با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما تضمین می‌دهیم که بهترین نرخ را برای ارائه خدمات حمل و نقل بین‌المللی به شما بدهیم.

سوالات متداول:

در کدام شهرهای ترکیه امکان ارسال بار با هواپیما وجود دارد؟

فرودگاه‌های زیادی در ترکیه امکان ارسال بار را دارند. برخی از آنها عبارتند از: فرودگاه آتاتورک استانبول، فرودگاه بین‌المللی عدنان مِندرس در ازمیر، فرودگاه شاکیرپاشا آدانا در شهر آدانا، فرودگاه دالامان در دالامان ترکیه، فرودگاه اوگوزلی در شهر، غازی عینتاب، اَسَن ‌بوغا در آنکارا، فرودگاه آنتالیا

هزینه حمل هوایی از ترکیه به ایران چقدر است؟

هزینه حمل و نقل بار با هواپیما به حجم و وزن محموله شما بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از هزینه تمام شده محموله خود، با شرکت IRdelivery تماس بگیرید.

برای انتقال بار از ترکیه به ایران چه کاری باید انجام دهم؟

شرکت IRdelivery کلیه مراحل حمل و نقل و ترخیص کالا از مبدا ترکیه را برای شما انجام خواهد داد. در این پروسه تنها کافی است حمل بار خود را به ما بسپارید، و آن را در شهر مورد نظرتان در ایران تحویل بگیرید.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند