راهنمای خرید از سایت های ترکیه در داخل ایران

معرفی و راهنمای خرید از سایت های ترکیه در داخل ایران

ترکیه یکی از کشورهایی است که بیشترین مراکز خرید معروف دنیا را در خود جای داده است. در حال حاضر اکثر مردم ترکیه خریدهای خود را به صورت آنلاین و از طریق سایت‌‎های فروشگاه‌های معروف انجام می‌دهند. خرید از سایت های ترکیه از ذاخل ایران هم امکانپذیر است که در این مقاله نحوه انجام آن را شرح خواهیم داد.

در ادامه ابتدا به معرفی معروفترین سایت های خرید از ترکیه خواهیم پرداخت، اما قبل از آن آموزش خرید از سایت های ترکیه را برای شما شرح خواهیم داد.

راهنمای خرید از سایت های ترکیه در داخل ایران

مثل همیشه اولین چالش برای ایرانیان این است که اصلا چگونه باید از سایت های ترکیه خرید کنیم!؟ متاسفانه به دلیل تحریم‌ها ایرانیان نمی‌توانند مستقیما از داخل کشور خرید از سایت‌های خارجی را تجربه کنند، اما نگران نباشید! همیشه یک راه وجود دارد!

اگر قصد خرید از ترکیه را دارید (چه به صورت آنلاین و چه از فروشگاه‌های فیزیکی)، راحتترین روش استفاده از خدمات شرکت Irdelivery است.

  1. ابتدا وارد سایت مورد نظر خود شوید و کالا یا کالاهای مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  2. لینک صفحاتی که اقلام مورد نظرتان در آنها است را کپی کنید.
  3. لینک کپی شده را از طریق راه‌های ارتباطی شرکت Irdelivery برای ما ارسال کنید.
  4. ما هزینه‌های حمل و نقل و تحویل در ایران را برای شما محاسبه می‌کنیم و پیش فاکتور را برای شما ارسال می‌کنیم.
  5. در صورت تمایل، محصولات را برای شما خریداری می‌کنیم و در مقصد مورد نظرتان به شما تحویل می‌دهیم.

خرید از سایت های ترکیه

لازم به ذکر است که محصولات با همان قیمت داخل سایت برای شما خریداری می‌شود و هیچ سود اضافی بر روی آنها از شما دریافت نمی‌شود. ما تنها هزینه حمل و نقل را از شما می‌گیریم.

کلیه مراحل خرید، ترخیص گمرک و تحویل توسط ما انجام می‌شود. همچنین محدودیتی در خرید نیست. شما می‌توانید از یک بسته تا چند کانتینر خریداری کنید و ما آن را برای شما به ایران حمل می‌کنیم و در آدرس شما تحویلتان می‌دهیم.

بهترین سایت های خرید از ترکیه

حالا که متوجه روند خرید از سایت های ترکیه از داخل ایران شدید، بیایید نگاهی به بهترین سایت های خرید از ترکیه بیاندازیم که می‌توانید از طریق آنها و با کمک شرکت Irdelivery خرید خود را انجام دهید.

آمازون ترکیه

آمازون بدون شک یکی از معروف‌ترین وب سایت‌های خرید آنلاین در جهان است. آمازون در سپتامبر ۲۰۱۸ وارد بازار خرید آنلاین ترکیه شد. این وب سایت در حال حاضر یکی از پراستفاده‌ترین پلتفرم‌های آنلاین در ترکیه است.

آمازون در ترکیه به طور متوسط ​​۴۰ میلیون بازدید‌کننده در ماه دارد. دلیل اصلی این مقدار خریدار تخفیفات و قیمت‌های رقابتی آن است. آمازون تخفیف‌های انحصاری و پیشنهادات ویژه‌ای را به همه مشتریان خود ارائه می‌دهد.

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد در سایت آمازون ترکیه در دسترس است که می‌توانید آنها را خریداری کنید.

آمازون دارای یک سیستم اشتراک ویژه به نام “Amazon Prime” نیز است. با عضویت در آمازون پرایم می‌توانید از طیف گسترده‌ای از خدمات انحصاری زیر بهره‌مند شوید:

  • در بسیاری از شهر‌ها هنگام خرید، تحویل رایگان و سریعتر خواهید داشت.
  • تحویل یکروزه برای هزاران محصول در دسترس است.
  • برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی مورد علاقه خود را در Amazon Prime Video تماشا کنید.
  • از تخفیف‌های انحصاری برای اعضای Prime بهره‌مند شوید.
  • و بسیاری از مزایای دیگر مانند Prime Gaming

اگر ساکن ترکیه باشید این امتیازات برای شما جذاب هستند، اما متاسفانه برای ساکنین ایران زیاد کاربردی نیستند!

به طور خلاصه، آمازون ترکیه یکی از عاقلانه‌ترین انتخاب‌ها برای انجام خرید آنلاین است. شما می‌توانید بین میلیون‌ها محصول از سراسر جهان یکی را انتخاب کنید. علاوه بر زبان ترکی، می‌توانید هنگام خرید آنلاین با آمازون، از زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، عربی، چینی و بسیاری از زبان‌های دیگر استفاده کنید.

وبسایت ترندیول

Trendyol یک پلت فرم تجارت الکترونیکی است که میلیون‌ها کالا را برای خرید آنلاین ارائه می دهد. سایت ترندیول عموما مخصوص خرید پوشاک عمده است اما امروز خدمات خود را در بخش‌های مختلف گسترش داده و هر چیزی را می‌توانید در ان خریداری کنید.

پوشاک و لباسی که در سایت ترندیول پیدا می‌کنید به قدری خاص و جذاب هستند که بعید می‌دانیم جایی بتوانید آنها را پیدا کنید! علاوه بر این، اکسسوری‌های جذاب و هر چیزی که به مد و پوشاک مربوط باشد، در این سایت برای خرید وجود دارد.

شرکت Irdelivery به طور اختصاصی خدمات خرید از ترندیول ترکیه را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

طبق آمار، Trendyol با میانگین 150 میلیون بازدید کننده در ماه، پر استفاده ترین اپلیکیشن خرید آنلاین در ترکیه است. این سایت می‌توان به زبان های ترکی، انگلیسی و آلمانی استفاده کرد.

وبسایت N11

این سایت ترکیه‌ای مجموعه متنوع از مد، دکوراسیون منزل، لوازم الکترونیکی و قطعات یدکی کمیاب را برای فروش در اختیار شما قرار می‌دهد.

وبسایت N11 در سال 2013 افتتاح شد و یکی از پیشتازان صنعت فروش انلاین در این کشور است. N11 همه چیز می‌فروشد! از مایع پاک کننده گرفته تا تورهای گردشگری! اما N11 به دلیل تنوع گسترده‌ای که در پوشاک، لوازم خانگی و محصولات الکترونیکی دارد معروف است.

از مزایای این وبسایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع در محصول
  • یک شرکت قانونی و جا افتاده
  • دارای اپلیکیشن موبایل کاربردی

وبسایت اینترنتی کامپیوتر وطن ترکیه

این سایت در زمینه گوشی‌های هوشمند، کامپیوتر، لپ تاپ و محصولات مرتبط فعالیت می‌کند. وطن کامپیوتر یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای کامپیوتر در کشور ترکیه است.

شما می‌توانید کالاهای خود را در این سایت به هر تعداد و با هر حجمی خریداری کنید و توسط شرکت Irdelivery به ایران منتقل کنید. این وب سایت یکی از شناخته شده‌ترین و معتبرترین سایت‌های خرید محصولات تکنولوژی در ترکیه است.

در این وب سایت محصولاتی از خود شرکت وطن کامپیوتر و همچنین برند‌های معتبر دیگر را مشاهده می‌کنید.

برخی از مزایای این سایت ترکیه‌ای عبارتند از:

  • ارائه تخصصی محصولات مرتبط با کامپیوتر و لپ تاپ
  • قانونی و قابل اعتماد

خرید از سایت های ترکیه در داخل ایران

انواع سایت های خرید از ترکیه

علاوه بر مواردی که به آنها اشاره کردیم، تعدادی دیگر از سایت های خرید از ترکیه وجود دارد که می‌توانید به آنها نیز مراجعه کنید و در صورت تمایل خرید کنید.

فروشگاه های آنلاین ترکیه برای محصولات الکترونیکی :

  • MediaMarkt
  • وطن بیلگیسایار
  • تکنوسا

اگر ساکن کشور ترکیه هستید سایت‌های زیر می‌توانند برای شما مفید باشند:

  • Migros Hemen (بازار آنلاین Migros)
  • A101 Kapıda (A101 Online)
  • Cepte ŞOK (Şok Online)
  • CarrefourSA (بازار آنلاین CarrefourSa)

خرید آنلاین از ترکیه جذاب است!

بر اساس نظرسنجی‌های که از مصرف‌کنندگان در سال ۲۰۲۲ توسط PwC ترکیه انجام شد، خرید از سایت های ترکیه آسان‌تر از خرید فیزیکی است! به خصوص در بین نسل‌های جوان، خرید آنلاین محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

طبق این نظرسنجی بین ۶ تا ۹ مصرف‌کننده از هر ۱۰ مصرف‌کننده از خرید آنلاین استفاده می‌کنند. این نظرسنجی نشان می‌دهد که محبوب‌ترین دلیل این است که خرید اینترنتی ارزان‌تر است.

با حمایت دولت ترکیه، انتظار می‌رود استفاده از تجارت الکترونیک ترکیه در آینده افزایش یابد. در پایان، در دسترس بودن گسترده‌تر سایت های خرید از ترکیه نمونه دیگری از دلایل اصلی این امر است.

از آنجا که ترکیه همسایه ایران است و محصولات ان از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند، استفاده از فروشگاه‌های انلاین آن نیز طی سالیان اخیر توسط ایرانیان طرفدارانی پیدا کرده است. با استفاده از خدمات خرید از سایت های ترکیه خارجی شرکت Irdelivery، به راحتی از این سایت‌ها خرید کنید.

انواع سایت های خرید از ترکیه

 

هشدار هنگام خرید از سایت های ترکیه

تعداد زیادی اپلیکیشن و سایت وجود دارد که ممکن است بسیاری از آنها امن نباشند! هنگام خرید آنلاین باید مراقب باشید.

هیچ شرکت معتبری مستقیما با ایرانیان تجارت نمی‌کنند و اگر قصد خرید از سایت های ترکیه را دارید حتما باید از طریق واسطه‌ها خرید خود را انجام دهید. همچنین امکان انتقال و حواله پول به صورت مستقیم از ایران وجود ندارد، لذا مراقب سایت‌هایی که از طریق روش‌های غیر معمول مانند ارزهای دیجیتال به شما خدمات می‌دهند باشید.

به هر حال اگر از خدمات خرید شرکت Irdelivery استفاده کنید، نگرانی در اینباره وجود نخواهد داشت چون ما کلیه جوانب را در نظر می‌گیریم و فقط با سایت‌های معتبر همکاری داریم.

اما اگر به هر دلیلی خودتان می‌خواهید مستقیم از انها خرید کنید، می‌توانید امنیت خرید خود را با مراحل ساده زیر تضمین کنید.

  • گواهی SSL سایت را بررسی کنید
  • اطمینان حاصل کنید که وب سایت یا برنامه دارای بیانیه حریم خصوصی است
  • وبسایت باید آدرس فیزیکی و شماره تلفن تایید شده و مشخص داشته باشد
  • املا نام وب سایت را بررسی کنید تا شما را با نام جعلی فریب ندهند
  • از حالت امنیتی سطح 3 کارت اعتباری برای پرداخت‌های خود استفاده کنید
  • بررسی‌های موجود در اینترنت را درباره آن سایت بررسی کنید

خرید آنلاین از ترکیه با زمان تحویل سریع، تخفیف‌های جذاب و خدمات انحصاری را از شرکت بازرگانی Irdelivery بخواهید. خدمات شرکت ما به صورت اختصاصی و مزایای ویژه برای بازرگانان و تاجران در دسترس است. با این حال، کلیه سفارشات خرد نیز پذیرفته می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید از سایت های ترکیه با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم به شما ارائه شود.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند