برای خرید عمده اسباب بازی در چین به کدام بازار برویم؟

برای خرید عمده اسباب بازی در چین به کدام بازار برویم؟

همه ما می‌دانیم که چین کالاهای چینی دنیا را تسخیر کرده‌اند، اما به جرات می‌توان گفت که اسباب بازی‌های ساخت چین، یکی از محصولاتی است که در هر کشوری یافت می‌شود!

خرید اسباب بازی در چین برای تاجران می‌تواند سود سرشاری داشته باشد، از این رو در این مقاله دلایل آن را توضیح می‌دهیم و بهترین بازار برای خرید اسباب بازی در چین را به شما معرفی می‌کنیم.

چرا چین برای خرید عمده اسباب بازی مناسب است؟

چین به دلایل متعددی برای خرید عمده اسباب بازی مناسب است. اگر قصد خرید از چین و واردات اسباب بازی دارید، دلایل زیر می‌تواند به شما انگیزه کافی برای این کار را بدهد:

  • قیمت مناسب:

یکی از بزرگترین مزایای خرید اسباب بازی از چین، قیمت تمام شده پایین آن است. به دلیل هزینه‌های تولید پایین و مزیت رقابتی چین در تولید انبوه، اسباب‌بازی‌ها را می‌توان با قیمتی بسیار مقرون به صرفه تهیه کرد. این امر به شما سود بیشتری در فروش اسباب بازی‌ها خواهد داد.

  • تنوع بالا:

چین طیف وسیعی از اسباب بازی‌ها را در طرح‌ها، مدل‌ها و شخصیت‌های مختلف تولید می‌کند. این تنوع به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی اسباب بازی‌هایی را که مطابق با سلیقه مشتریان شما هستند پیدا کنید.

  • حجم بالای تولید:

ظرفیت تولید اسباب بازی در چین بسیار بالا است. این امر به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید به راحتی هر مقداری که نیاز دارید اسباب بازی تهیه کنید، حتی برای سفارشات بزرگ.

  • دسترسی به تأمین‌کنندگان:

تعداد زیادی تأمین‌کننده اسباب بازی در چین وجود دارد که یافتن شریک مناسب برای نیاز‌های شما را آسان می‌کند.

  • زیرساخت‌های پیشرفته:

چین دارای زیرساخت‌های حمل و نقل و لجستیک پیشرفته‌ای است که ارسال اسباب بازی‌ها را به کشور شما آسان و کارآمد می‌کند.

  • کنترل کیفیت:

بسیاری از تولیدکنندگان اسباب بازی در چین از استاندارد‌های کنترل کیفیت بالایی برخوردار هستند و این اطمینان را به شما می‌دهد که اسباب بازی‌های با کیفیت بالا دریافت می‌کنید.

علاوه بر این موارد، دولت چین از صنعت اسباب بازی خود حمایت می‌کند و این امر به نوبه خود به کاهش هزینه‌ها و افزایش نوآوری کمک می‌کند که باعث می‌شود خرید اسباب بازی در چین برای تاجران بسیار جذاب باشد.

بازار خرید عمده اسباب بازی در چین

 

چه نوع اسباب بازی هایی در چین تولید میشود؟

چین طیف گسترده‌ای از اسباب بازی‌ها را در طرح‌ها، مدل‌ها و شخصیت‌های مختلف تولید می‌کند.

برخی از محبوب‌ترین دسته‌بندی‌های اسباب بازی که در چین تولید می‌شوند عبارتند از:

  • اسباب بازی‌های پلاستیکی:

این دسته‌بندی شامل طیف گسترده‌ای از اسباب بازی‌ها مانند اکشن فیگور‌ها، عروسک‌ها، وسایل نقلیه اسباب بازی، بلوک‌های ساختمانی و موارد دیگر می‌شود. پلاستیک ماده‌ای مقرون به صرفه و قابل انعطاف است که به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد تا اسباب بازی‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید کنند.

  • اسباب بازی‌های چوبی:

اسباب بازی‌های چوبی به دلیل دوام و ظاهر کلاسیک خود محبوب هستند. این نوع اسباب بازی‌ها می‌توانند شامل بلوک‌های ساختمانی، پازل، اسباب بازی‌های کششی و موارد دیگر باشند.

  • اسباب بازی‌های الکترونیکی:

اسباب بازی‌های الکترونیکی با باتری یا برق کار می‌کنند و می‌توانند شامل اسباب بازی‌های آموزشی، بازی‌های ویدئویی، اسباب بازی‌های رباتیک و موارد دیگر باشند. این نوع اسباب بازی‌ها می‌توانند برای کودکان سرگرم‌کننده و آموزنده باشند.

  • اسباب بازی‌های پارچه‌ای:

اسباب بازی‌های عروسکی همیشه دوست داشتنی هستند و برای کودکان در هر سنی مناسب می‌باشند. این نوع اسباب بازی‌ها می‌توانند شامل عروسک حیوانات، شخصیت‌های کارتونی و موارد دیگر باشند.

  • اسباب بازی‌های آموزشی:

اسباب بازی‌های آموزشی برای کمک به کودکان در یادگیری مهارت‌های جدید مانند حروف، اعداد، اشکال و رنگ‌ها طراحی شده‌اند. این نوع اسباب بازی‌ها می‌توانند شامل پازل، بازی‌های فکری، اسباب بازی‌های ساختمانی و موارد دیگر باشند.

این‌ها فقط چند نمونه از انواع اسباب بازی‌هایی هستند که در چین تولید می‌شوند. با توجه به نوآوری و توانایی‌های تولیدی چینی‌ها، همیشه اسباب بازی‌های جدید و جذابی در حال تولید هستند.

معرفی بهترین بازار خرید اسباب بازی در چین

 

معرفی بهترین بازار خرید اسباب بازی در چین

از آنجایی که بازارهای زیادی در زمینه فروش اسباب بازی در چین وجود دارد، ما 8 بازار از بهترین‌های این صنعت را برای واردات اسباب‌بازی از چین معرفی می‌کنیم.

  • بازار عمده فروشی اسباب بازی ایوو چین (Yiwu)

بازار ایوو (Yiwu) یکی از بزرگترین بازار‌های عمده فروشی کالا‌ در چین است. اینجا بهشت ​​کسانی است که مایل به خرید کالا با قیمت کمتر هستند. بازار ایوو کارآمدترین و به روزترین بازار با تنوع زیادی از اسباب بازی‌ها است. آدم نمی‌تواند بیرون بیاید بدون اینکه چیزی از این بازار بخرد!

بازار اسباب بازی ایوو چین در ساختمان ۱ واقع شده است. حدود ۲۰۰۰ تأمین‌کننده اسباب بازی‌های معمولی مانند اسباب بازی‌های آموزشی، اسباب بازی‌های الکترونیکی، اسباب بازی‌های بادی و اسباب بازی‌های پارچه‌ای مخملی وجود دارد. شما می‌توانید انواع عرضه‌کننده‌ها را در یک مکان پیدا کنید تا بتوانید در یک روز کل بازار را جستجو کنید.

بازار اسباب بازی ایوو با توجه به تغییراتی که در صنعت اسباب بازی رخ می‌دهد همیشه خود را به روز نگه می‌دارد.

حداقل مقدار سفارش کم:

MOQ (حداقل مقدار سفارش) روی یک کالا ۱ CTN است. همچنین تحویل رایگان (به انبار Yiwu) نیز در دسترس است. توجه داشته باشید که این یک بازار عمده خرید اسباب بازی در چین است و برای خرده فروشی نیست.

  • بازار اسباب بازی شانتو چین

شانتو چنگ‌های یکی از بزرگترین شهر‌های صنعتی اسباب بازی‌های پلاستیکی در کشور چین است. بیش از۸۰۰۰ تأمین‌کننده اسباب بازی‌های پلاستیکی در این مکان وجود دارد. در اینجا قیمت‌ها به دلیل کیفیت بالای محصولات کمی بالاتر است.

حداقل مقدار سفارش نیز بالاتر از سایر بازار‌های عمده فروشی است (از ۳ تا ۵ CTN). مشتری که از طریق این بازار خرید می‌کند در واقع خرید مستقیم از کارخانه انجام می‌دهد و واسطه را حذف می‌کند. بنابراین قیمت‌ها نیز چندان تحت تأثیر معامله‌گر نیست.

در شانتو، حدود ۸ بازار بزرگ اسباب بازی وجود دارد که آن را به عنوان سالن نمایشگاه اسباب بازی نامیده‌اند.

  • بازار اسباب بازی های Lingyi Yongxing چین

بازار عمده فروشی اسباب بازی Yiwu بزرگترین بازار اسباب بازی در جنوب چین است اما در شمال چین، بزرگترین بازار اسباب بازی Lingyi است. این بازار شگفت‌انگیز بزرگ دارای بیش از ۱۰۰ بازار اسباب‌بازی است که هر دو بازار بزرگ و کوچک را شامل می‌شود، که بزرگ‌ترین آن‌ها «بازار اسباب‌بازی یونگ‌شینگ» است. ۴۰۰۰ تأمین‌کننده عمده فروشی اسباب بازی در مناطق A، B و C قرار دارند.

  • ناحیه A – اسباب بازی‌های الکترونیکی، دوچرخه‌های کودکان، اسباب بازی‌های بادی
  • ناحیه B – اسباب بازی‌های پلاستیکی
  • ناحیه C – اسباب بازی‌های پارچه‌ای و عروسکی

در مقایسه با بازار اسباب بازی Yiwu، ارزش بازار اسباب بازی Lingyi سالانه (از جمله فروش داخلی چین) بالاتر از بازار اسباب بازی Yiwu است. نکته مثبت این است که بازار بزرگتر است که به معنای این است که عمده‌فروشان بیشتی وجود دارد. از همه مهمتر، محصولات با حداقل سفارش ۱ CTN در هر خرید ارائه می‌شوند.

  • شهر بین المللی اسباب بازی و هدیه یانگجیانگ ووتینگ لانگ

بازار اسباب‌بازی Yangjiang Wutinglong بهترین مکان برای افرادی است که عاشق اسباب‌بازی‌های عروسکی و پارچه‌ای هستند. بازار اسباب بازی دار‌یانگژو به صورت حرفه‌ای و تخصصی برای اسباب بازی‌های عروسکی فعالیت می‌کند. این ساختمان در زمینی به مساحت ۱۸۰۰۰۰ متر مربع با بیش از ۲۵۰۰ مغازه قرار دارد که فقط اسباب بازی‌های پارچه‌ای و هدایای عروسکی را می‌فروشند.

حداقل مقدار سفارش در اینجا صفر است، حتی اگر بخواهید فقط یک قطعه بخرید، می‌توانید از اینجا بخیرید! البته قیمت آن کمی بیشتر از قیمت عمده خواهد بود.

  • بازار عمده فروشی اسباب بازی های عروسکی بایگو

بازار بایگو یک بازار عمده فروشی برای خرید اسباب بازی در چین است، اما اگر به دنبال کیفیت پایین‌تری نسبت به بازار بین‌المللی Yangjiang Wutinglong هستید، این مکان بهترین گزینه برای شماست. بازار دارای کیفیت پایینتر و همچنین قیمت کمتر برای اسباب بازی‌های عروسکی و پارچه‌ای است.

این بازار در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع با مجموع ۳۸۰ عمده فروش اسباب بازی‌های عروسکی ارزان قیمت واقع شده است، با کمی تلاش ممکن است بتوانید کیفیت خوبی نیز پیدا کنید.

معامله روزانه حدود ۱۳۰۰۰۰ دلار است. به طور معمول به صورت عمده فروشی کار می‌کنند اما برخی از فروشندگان خرده فروشی را نیز در اینجا قبول می‌کنند.

  • بازار اسباب بازی های چوبی یونه

شهر Yunhe در استان ژجیانگ واقع شده است و به عنوان ” شهر اسباب بازی‌های چوبی چین ” شناخته می‌شود. نزدیکی این بازار به جنگل باعث شده تا۸۰ درصد اسباب بازی‌ها در اینجا از چوب ساخته شده‌اند.

این مکان یک بازار نیست بلکه به خودی خود شهری است که مغازه‌ها و فروشندگان زیادی را در داخل خود دارد. این بازار مستقیما از مغازه‌ها یا فروشندگان تشکیل نمی‌شود، بلکه می‌توانید مستقیما کارخانه‌های اسباب بازی سازی را پیدا کنید.

  • بازار عمده فروشی اسباب بازی ژنگژو

شهر ژنگژو در استان هنان واقع شده است. بازار عمده فروشی اسباب بازی نزدیک به ‌ایستگاه قطار ژنگژو است. این مکان شامل حدود ۸۰ تأمین‌کننده اسباب بازی است که در میدان‌های مختلف اطراف اقامت دارند.

کیفیت اسباب بازی‌ها در این بازار پایین‌تر است، اما در عوض قیمت و حداقل مقدار سفارش هم پایین‌تر است.

  • بازار عمده فروشی اسباب بازی گوانگژو

بیشتر مردم، شهر گوانگژو را به دلیل نمایشگاه محبوب آن یعنی ” نمایشگاه کانتون ” می‌شناسند که در این شهر واقع شده است. مردم معمولا گیج می‌شوند که کجا می‌توانید بازار عمده فروشی اسباب بازی‌های گوانگژو را پیدا کنند زیرا بازار عمده فروشی اسباب بازی گوانگژو فقط در یک مکان واقع نشده است، بلکه تقریبا ۴ بازار عمده فروشی اسباب بازی در این شهر وجود دارد. در زیر 3 بازار مهم آن را معرفی می‌کنیم:

  • بازار اسباب بازی لیوان (Liwan Toys Wholesale Market):

این بازار یکی از معروفترین بازار‌های اسباب بازی در گوانگژو است و تنوع عظیمی از اسباب بازی‌ها را در ۶ طبقه ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید اسباب بازی‌های پلاستیکی، چوبی، عروسکی، آموزشی و بسیاری موارد دیگر را در این بازار پیدا کنید.

آدرس: شماره ۳۶-۳۸، جاده هشتم Zhongshan، منطقه Liwan

  • بازار عمده فروشی لوازم جانبی چین (China Plaza):

این بازار علاوه بر اسباب بازی، محصولات دیگر مانند لوازم جانبی موبایل، لوازم الکترونیکی و وسایل منزل را نیز ارائه می‌دهد.

در این بازار می‌توانید اسباب بازی‌های با کیفیت بالا از برند‌های معروف را پیدا کنید.

آدرس: China Plaza، منطقه Yuexiu، گوانگژو، استان گوانگدونگ، چین

  • بازار بین‌المللی اسباب بازی Baima:

این بازار محل تعدادی از کارخانه‌ها و تأمین‌کنندگان اسباب بازی است و برای یافتن اسباب بازی‌های خاص مناسب است.

شما می‌توانید در این بازار طیف گسترده‌ای از اسباب بازی‌ها را با قیمت‌های مناسب پیدا کنید.

آدرس: شماره ۹۱، جاده Baiyun Zhongshan، منطقه Baiyun

خرید اسباب بازی در چین با  شرکت Irdelivery

 

هنگام خرید عمده اسباب بازی از چین به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر قصد خرید اسباب بازی در چین را دارید، به نکات زیر توجه کنید:

  • نوع اسباب بازی هایی که می خواهید بخرید را تعیین کنید:
  • شانتو: برای خرید اسباب بازی‌های پلاستیکی، چوبی، عروسکی و آموزشی به بازار شانتو بروید.
  • Yiwu: بازار Yiwu برای اسباب بازی‌های ارزان قیمت، به خصوص نوع پلاستیکی معروف است.
  • گوانگژو: گوانگژو محل بسیاری از کارخانه‌ها و تامین کنندگان اسباب بازی است و برای یافتن اسباب بازی‌های خاص مناسب است.
  • بودجه خود را تعیین کنید:
  • قیمت ها می‌تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. بودجه خود را قبل از شروع خرید اسباب بازی در چین مشخص کنید.
  1. حداقل مقدار سفارش را بررسی کنید:
  • بسیاری از تامین کنندگان حداقل مقدار سفارش (MOQ) دارند. از MOQ فروشنده خود قبل از سفارش اطمینان حاصل کنید.
  1. زمان تحویل را در نظر بگیرید:
  • زمان تحویل می تواند متفاوت باشد. اگر به اسباب بازی‌ها سریع نیاز دارید، تامین کننده‌ای را پیدا کنید که بتواند آنها را به موقع به شما تحویل دهد.
  1. تحقیق کنید و با تامین کنندگان مختلف صحبت کنید:
  • مهم است که قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهید و با چندین تامین‌کننده صحبت کنید.

علاوه بر این نکات، موارد دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • شهرت و سابقه تامین کننده: قبل از همکاری با هر تامین کننده‌ای، شهرت و سابقه آنها را بررسی کنید.
  • خدمات مشتری: اطمینان حاصل کنید که تامین کننده خدمات مشتری خوبی را ارائه می دهد.
  • گزینه های پرداخت: درباره روش‌های پرداخت ارائه شده توسط تامین‌کننده تحقیق کنید.
  • ملاحظات مربوط به حمل و نقل: از هزینه‌ها و فرآیند حمل بار از چین به دبی یا ایران اطمینان حاصل کنید.

با انجام تحقیقات دقیق و انتخاب تامین کنندگان معتبر، می‌توانید تجربه مثبتی در خرید اسباب بازی از چین داشته باشید.

خرید اسباب بازی در چین با  شرکت Irdelivery

شرکت Irdelivery به صورت تخصصی در زمینه واردات کالا از چین فعالیت می‌کند. شما می‌توانید برای خرید اسباب بازی در چین و حمل آن تا ایران، با مشاوران ما تماس بگیرید تا اقدامات لازم را برای شما انجام دهیم.

ما بهترین قیمت واردات اسباب بازی از چین را ارائه می‌دهیم. علاوه بر این، صفر تا صد مراحل خرید، حمل و نقل، انبارداری در چین و ترخیص گمرک را برای شما انجام می‌دهیم.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند