خرید از سایت 1688

خرید از سایت 1688

هر آنچه درباره خرید از 1688 باید بدانید

اگر دنبال یک سایت فروش عمده کالا هستید، خرید از 1688 بهترین گزینه برای شما است. فروشگاه آنلاین 1688 بزرگترین سایت عمده فروشی کشور چین می‌باشد. این سایت خرید آنلاین بیشتر مورد استفاده به مردم کشور چین است و تمرکز اصلی آن بر روی فروش کالا و محصولات بصورت عمده‌ای می‌باشد.

خرید از سایت www.1688.com از آنجا مورد توجه اکثر بازرگانان و تاجران قرار دارد که تمام فروشندگان فعال در این فروشگاه آنلاین، دارای مجوزهای دولتی برای فعالیت هستند. کسی که بخواهد به عنوان یک فروشنده در 1688 فعالیت کند باید علاوه بر دارا بودن جوازهای کسب لازم، حق عضویت سالانه نیز پرداخت کند. به همین دلیل امکان فعالیت کلاهبرداران و افراد سودجو در این فروشگاه وجود ندارد.

خرید از فروشگاه اینترنتی 1688

خرید از 1688 بزرگترین عمده فروشی چین | معرفی 1688

اگر شما به خریدهای اینترنتی علاقه‌مند هستید و یا در حوزه تجارت بین المللی فعالیت می‌کنید، قطعا نام کمپانی علی بابا را شنیده‌اید. شرکت علی بابا یک فروشگاه اینترنتی بین المللی است که در سطح جهان بسیار مشهور است. 1688 یکی از زیر مجموعه‌های کمپانی علی بابا می‌باشد.

سایت 1688 مختص به بازار داخلی کشور چین است و همانطور که قبلا اشاره کردیم، تمرکز آن بر روی فروش کالا بصورت عمده می‌باشد. کالاها در این فروشگاه بصورت عمده در اختیار فروشندگان خرد قرار می‌گیرد. البته فعالیت بصورت جز نیز انجام می‌شود.

خرید از 1688 این امکان را برای فعالان تجاری کشور چین فرآهم کرده است که به راحتی تمامی محصولات و نیازهای خود را از این سایت تهیه کنند. این امکان در کنار قیمت‌های کم و کیفیت مناسب کالا در این سایت، از دیگر جذابیت‌های خرید از سایت 1688 است.

بیشتر خریداران از این فروشگاه آنلاین، کارخانجات و تولیدی‌های بزرگ می‌باشد، همچنین شرکت‌های تجاری و فعالان بازار از دیگر خریداران این فروشگاه اینترنتی می‌باشد.

خرید از 1688.com

تفاوت میان فروشگاه علی بابا و 1688 در چیست؟

همان طور که اشاره کردیم فروشگاه اینترنتی 1688 زیر مجموعه کمپانی بزرگ علی بابا می‌باشد. اما خرید از 1688 چه تفاوتی با خرید از علی بابا دارد؟ در ادامه به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم.

اگر به وبسایت www.1688.com مراجعه کنید، اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند، زبان چینی وبسایت است! این به این دلیل است که سایت 1688 مختص خریداران داخلی کشور چین طراحی شده است. اما در مقابل علی بابا فعالیت خود را در سطح جهانی به مشتریان ارائه می‌دهد. سایت علی بابا از اکثر زبان‌های دنیا مانند عربی، هندی، ژاپنی، ترکی، هلندی، اسپانیایی و غیره پشتیبانی می‌کند.

یکی دیگر از تفاوت‌های این دو پلتفرم نوع فروش کالا می‌باشد. خرید از 1688 برای کسانی که قصد خرید عمده‌ای دارند مناسبتر است.

محبوبیت فروشگاه آنلاین 1688 در چین

قیمت بسیار مناسب محصولات در 1688 باعث شده که این فروشگاه اینترنتی بسیار در بین مردم چین محبوب شود. 1688 در حال حاضر پرطرفدارترین پلتفرم خرید کالا در چین و بزرگترین عمده فروشی آن می‌باشد.

به غیر از علاقه‌مندی مردم کشور چین به خرید از 1688، کمپانی‌های بزرگ و شرکت‌های تجاری نیز با خرید عمده از این فروشگاه، آنها را در سطح جهان پخش می‌کنند. 1688 در حال حاضر بیش از پنجاه هزار فروشنده فعال دارد که همگی دارای مجوز قانونی می‌باشند. اگر به دنبال کالایی هستید که در جای دیگر پیدا نکردید، مطمئن باشد در 1688 پیدا خواهید کرد.

روش‌های ارتباط با فروشندگان در 1688

شاید برای شما سوال باشد که اگر خدمات 1688 برای مردم کشور چین می‌باشد پس چگونه باید با فروشندگان در ارتباط باشیم؟ واقعیت این است که تمامی فروشندگان سایت www.1688.com چینی هستند و به همین زبان صحبت می‌کنند. اگر قصد ارتباط و گفتگو با عرضه کنندگان کالا در این سایت را دارید باید به زبان چینی مسلط باشید و یا یک مترجم استخدام کنید.

یکی دیگر از روش‌های ارتباط پیدا کردن با فروشندگان، استفاده از مترجم آنلاین گوگل است. در این روش شما می‌توانید جمله خود را به فارسی وارد کنید و معادل چینی آن را دریافت و برای فروشنده ارسال کنید.

شرکت irdelivery با در اختیار داشتن کارشناسان و مترجمین مسلط به زبان چینی، تمامی مراحل خرید از 1688 را برای شما انجام خواهد داد و در سریعترین زمان ممکن کالای شما را به شما در داخل ایران، تحویل خواهد داد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید : خرید عمده بار از چین

انواع روش‌های پرداخت در سایت 1688

شما برای خرید از 1688 می‌توانید از راه‌های مختلف استفاده کنید که در زیر به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

  • طریق شبکه پرداخت علی پی {AliPay}
  • پرداخت از طریق وی چت {Wechat}
  • طریق واریز به حساب بانکی شخصی
  • پرداخت از طریق حساب بانکی شرکت

نکته‌ای که لازم است هنگام خرید از 1688 به آن توجه کنید این است که در این سایت فقط می‌توانید از طریق یوآن چین وجه خرید خود را پرداخت کنید و امکان پرداخت با دلار آمریکا وجود ندارد.

اما در شرایطی فروشنده دلار آمریکا را نیز قبول می‌کند که این امر نیازمند دارا بودن مجوزهای صادرات و واردات است. لازم است به این نکته توجه کنید که خرید از 1688 بوسیله دلار را باید از طریق نماینده تجاری خود انجام دهید.

بهترین راه استفاده از شرکت irdelivery برای انجام فرآیند خرید در 1688 است. شما وجه کالا خود را به ما با دلار پرداخت می‌کنید و ما در سوی دیگر به طور مستقیم با یوآن خرید شما را انجام خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش‌های پرداختی با ما تماس بگیرید.

خرید از سایت 1688

اولین قدم برای خرید از 1688

مجموعه irdelivery با سابقه طولانی در زمینه مشاوره و انجام خدمات واردات کالا، می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. کارشناسان ما پس از مشاوره با شما، محصول مورد نیاز شما را خریداری کرده و درب منزل به شما تحویل می‌دهد. شما به راحتی و بدون دغدغه می‌توانید مبلغ کالا خود را به ما پرداخت کنید و در مقابل ما خدمات انتقال و تبدیل پول به واحد مورد نظر را انجام می‌دهیم.

نمایندگان ما در چین پس از خرید کالا شما از فروشنده، آن را قبل از تحویل و بارگیری در بندر بررسی میکنند. آنها از سلامت و کیفیت آن قبل از بارگیری مطوئن می‌شوند.

شرکت irdelivery با روش‌های تجارت نوین و به روز خود، باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما خواهد شد.

ترجمه سایت 1688 برای کاربری استفاده آسانتر

یکی از بهترین روش‌ها برای مشاهده سایت 1688 به زبان انگلیسی و استفاده راحتتر از آن، استفاده از مترجم گوگل است.

برای این کار لازم است که مرورگر کامپیوتر شما گوگل کروم باشد. اگر این مرورگر را ندارید می‌توانید آن را از طریق آدرس زیر دانلود کنید.

https://www.google.com/chrome/

برای مشاهده سایت 1688 به زبان انگلیسی و یا فارسی، تنها کافی است با مرورگر کروم وارد وبسایت اصلی فروشگاه شوید. سپس بر روی صفحه کلیک راست را بزنید و از منو باز شده گزینه ترجمه به زبان مورد نظر را بزنید. در تصاویر زیر می‌توانید روش انجام این کار را مشاهده کنید.

وارد سایت 1688 شوید.

سایت 1688

با راست کلیک کردن روی صفحه، گزینه “Translate to english” را انتخاب کنید.

خرید از فروشگاه 1688

زبان سایت به انگلیسی تغییر کرد.

هنگام خرید از 1688 چه نکاتی را در مورد فروشندگان باید بدانیم؟

همانطور که قبلا اشاره کردیم تمامی فروشندگانی که در سایت 1688 فعالیت می‌کنند، لازم است که مجوزهای تجاری مربوطه را از سمت دولت دریافت کرده باشند. داشتن این مجوزها به شما این اطمینان را می‌دهد که از کیفیت و اصالت کالاهای ارائه شده در این فروشگاه اطمینان خاطر بیشتری داشته باشید.

شما با وارد شدن به صفحه فروشنده به تمامی اطلاعات ثبت شرکت و جزئیات فروشنده دسترسی پیدا خواهید کرد. شما در این بخش می‌توانید به اطلاعاتی مانند آدرس فروشنده و نوع فعالیت آن، سرمایه شرکت، تاریخ و سوابق فعالیت های گذشته و غیره دسترسی داشته باشید و آنها را بررسی نمایید.

برای دسترسی به اطلاعات فروشنده تنها کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.

پروفایل فروشنده را باز کنید.

گزینه “Company” را انتخاب کنید.

خرید از 1688.com

گزینه “View Business Registration Information” را انتخاب کنید.

راهنمای سایت 1688

همانطور که مشاهده می‌کنید تمامی اطلاعات فروشنده نمایش داده شده است.

فروشگاه آنلاین 1688

سخن پایانی در مورد خرید از 1688

خرید از 1688 یکی از جذابترین تجربیات خرید آنلاین را برای شما به ارمغان می‌آورد. این فروشگاه آنلاین با قیمت‌های بسیار مناسب خود می‌تواند گزینه مناسبی برای تاجران و فعالان تجارت بین المللی باشد. از آنجا که این پلتفرم برای مشتریان داخلی چین طراحی شده است، کار کردن با آن برای افراد خارجی کمی دشوار است.

شما باید برای مطالعه مشخصات کالا، فروشندگان، جزئیات هزینه ها و دیگر موارد، به زبان چینی مسلط باشید و یا از یک مترجم استفاده کنید.

برای راحتی فرآیند خرید و تجارت در این پلتفرم، می‌توانید از “irdelivery” کمک بگیرید تا تمامی مراحل را با کمترین هزینه ممکن برای شما انجام دهد.

ما با سابقه طولانی در امر تجارت بین المللی آماده ارائه خدمات زیر به مشتریان عزیز می‌باشیم.

  • در صورت تمایل قبل از پرداخت نهایی پول، نمونه کالا را جهت بررسی به شما تحویل می‌دهیم.
  • در صورت تمایل، پیش از بارگیری در کشتی، تمام کالاها را بررسی میکنیم.
  • شما می‌توانید خرید خود را از چند فروشنده مختلف تهیه کنید، و ما آنها را برای شما در یک پکیج بسنه بندی و ارسال کنیم.
  • این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهیم که نام تجاری خود را بر روی بسته بندی ها هک کنیم.
  • امکان ارسال محموله شما از تمامی راه های دریای، هوایی و اکسپرس ممکن است.

سوالات متداول:

وبسایت 1688 چیست؟

1688 یک فروشگاه اینترنتی بین المللی چینی است. شما در این وبسایت می‌توانید به تعداد بسیار زیادی از کالاها دسترسی داشته باشید.

چگونه از 1688 خرید کنم؟

متاسفانه زبان وبسایت 1688 چینی است. برای خرید کالا، و پرداخت وجه آن میتوانید از خدمات خرید اینترنتی شرکت IRdelivery استفاده کنید.

10 پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند